Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat vaimot tulevat kolmesta horoskooppimerkistä

Mies muista tämä
07.05.2017 |

"Ensimmäisenä listalle nousee rapu, jonka rakkaudentäyteiset tunteet ovat pyyteettömiä ja vahvoja. Rapunainen tekee kaikkensa aviomiehensä eteen. He haluavat kodikkaan ja lämpimän suhteen, lisäksi he sopivat erinomaisesti perheenäideiksi".

https://www.stara.fi/2017/05/07/parhaat-vaimot-tulevat-kolmesta-horosko…

Leijonavaimoa lojaalimpaa olentoa saa hakea. Heidän rakkautensa on aitoa ja syvää. Leijonanaiset tekevät kaikkensa perheensä eteen.

Oinasnaiset osaavat tehdä miehestään vahvemman, vastuullisemman ja huomionarvoisen. Lastensa kasvattajina oinaat ovat periksiantamattomia.

Kommentit (214)

Vierailija
61/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avasin keskustelun, koska tiesin täällä olevan tarjolla kehuja, oli niillä sitten mitään totuuspohjaa tai ei. Kiitos.

t. rapunainen

En ole hirveästi perehtynyt merkkeihin mutta tiedän muutaman rapunaisen, ovat kyllä pahimpia manipulaattoreita ja määrääjiä missä kaappi seisoo. Sattumaa vai mitä?

Rapu kuuluu johtaviin merkkeihin, sen takia ne ei ole niin lällyjä kuin voisi luulla, vaan aikamoisia päällepäsmäreitä, ja niistä tulee yleensä hyviä johtajia eri asemiin.

Johtavia merkkejä on-

rapu, oinas, vaaka ja kauris

muuttuvia on-

kaksoset, jousimies, kalat ja neitsyt

vakaita, kiinteitä ovat-

leijona, härkä, skorpioni ja vesimies

Vierailija
62/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oinas, nouseva jousimies ja kuu on leijonassa. Mieheni on vaaka.

Oken peruslaiska mutta vahemmiten ja vanhemmuuden myötä parantanut , hyvin lojaali läheisille, toisaalta turvallisuushakuinen toisaalta seikkailunhaluinen. Aina olen ollut aika seksuaalinen ja rakkaalleni haluan aina antaa parasta sillä saralla. Meidän perheessä ei nipoteta turhista ja hankitaan kokemuksia matkustelemalla paljon koko perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti tuo "leijonanainen harvoin rakastuu tavalliseen mieheen". Häh? Minkä kanssa mä olen ollut naimisissa 25 vuotta? Avaruusolionko? 

Vierailija
64/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kutkuttaa olla jonkun pellen vaimo! Onko.täällä yhtäkään naisia käsittelevää keskustelua jossa ei huoriteltaisi?

Vierailija
65/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa tottakin, osaan kyllä olla niin v-mäinekin, että keneen se sitten  osuu, katuu sitäkin, että on sattunut tänne syntymään. Valehtelua/epäoikeudenmukaisuutta en siedä keneltäkään.

Terveisin Leijona-vaimo

Vierailija
66/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin tiesin et listas on leijona.

Koska leijona on kaikessa hyvä, eihän se muuten olisi leijona.

t. Leijona

Harvan miehen ego kestää leijona-vaimoa. Ne meinaan on jumalattoman hyviä ihan kaikesssa: myös ihanuudessa ja ystävyydessä. Tahtomattaan ja yrittämättään paras.  En ole itse leijona, mutta olen niiden ympäröimänä ollut aina.

Meillä tuntuu menevän parhaiten oinaiden kanssa, miesten kanssa siis. Ja toisten leijonien. Ehkä ne on tarpeeksi itsevarmoja olemaan leijonan kanssa.

Pahin miesmerkki on mulle aina ollut vastamerkki vesimies, en vain pidä niistä millään tavalla. Toisaalta vesimies naiset on ihan mukavia mielestäni.

Kiitos. Veskari-n tässäkin. Minulla tosiaan on leijona-ystävätär (jonka puoliso muuten on oinas!), pari leijona-veljeä, leijona isä, leijona-lanko .... kukahan vielä... Parhaani mukaan olen aina askeleen perässä liihotellut. ;-)))))))

Leijona ja vesimies tulevat kuulemma niin kauan toimeen kun voivat ihailla toisiaan. Jos tämä jostain syystä rikkoutuu, se on menoa sitten.

Täällä leijona jolla myös vesimiehistä kokemusta! Nimenomaan saatan ihastua, mutta hetken päästä en voi sietää vesimies miestä. Vesimiesnaisista kuitenkin pidän ja paras ystävänikin on vesimies.

Kumppaniksi mulle ei kyllä sopisi toinen leijona, koska mun pitää olla kumppaniani "parempi" vähän kaikessa :D. Nykyiseni on kauris, joka tekee kaikkensa perheemme eteen ja muistaa huomioida mua aina, tänäänkin toi muuten vaan ruusuja ja nyt paistelee meille pihvejä kun lapset nukkuu. Skorpparit on aina vetänyt mua puoleensa ja vaaoissakin on sitä jotain, jousimiehistä oon päässyt vaan unelmoimaan ja kaksoset on yleensä päätynyt mun sänkyyn. Kaksosten kanssa seksi on aina ollut loistavaa, mutta en ole tavannut toistaiseksi rehellistä kaksosmiestä.

Vierailija
67/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitkäs merkit on sitte hyvää aviomiesainesta? Miksi jutussa on niin sukupuolirajoittunut näkökulma?

Yhdellä astrologiapalstalla oli tästä puhetta ja siellä oli yhteinen mielipide, että aviomieheksi ykkönen on aina kaurismies.

Ja seksiin oinasmies ja leijonamies.

Huonoin mies kaikkeen oli kuulemma jousimies.

Vierailija
68/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona ja oinas on kyllä just pahimpia😅 hirveä draama menossa aina noilla merkeillä, hankalia kuin mitkä.

Olen leijona ja mieheni on oinas.

Me ollaan kyllä tuttavapiirin rauhallisimmat tapaukset. Meillä ei ole koko avioliiton aikana ollut edes yhtä riitaa jostakin syystä.

Kuumerkki on sitten varmaan toisella vesimerkissä ja toisella maassa. ;)

Meidän molempien kuut on itse asiassa vesimerkeissä.

Nousut on meillä molemmilla maamerkeissä. 

Joten hyvin arvasit :)

Olet kyllä vielä foliohatumpi. Minula on kartat mutta en muista.

Vierailija
69/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä te oikeasti kiistelette siitä, onko kalat h*oria vai ei :D Mikähän näissä horoskoopeissa vetoaa niin moniin naisiin? Omassakin kaveripiirissä hyvin monet akateemiset "ateistit", jotka ei usko mihinkään muuhun huuhaa-juttuihin, uskoo kuitenkin ihan tosissaan horoskooppeihin.

T. Jousimies-nainen, joka ei matkustele eikä ole sitoutumiskammoinen. Yhdessä skorpionin kanssa, joka ei ole mustasukkainen eikä omistushaluinen.

Vierailija
70/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen levoton jousimies ja mieheni kiltti kalat. Olen surkea vaimo, mutta yhdessä ollaan pysytty jo 15 vuotta. Meillä on ollut paljon suurempia ongelmia kuin nämä luonteiden eroavaisuudet.

Vierailija
71/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te ihan tosissanne? :D Mun sarkasmitutka ei varmaan vaan toimi. Ei kai aikuiset ihmiset usko tällaiseen höpöhöpöön?

Vierailija
72/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on rapu. Ehdottomasti hyvää vaimomatskua.

Vierailija
73/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä leijona jolla myös vesimiehistä kokemusta! Nimenomaan saatan ihastua, mutta hetken päästä en voi sietää vesimies miestä.

Mä en kestä vesimiesmiehiä vainoamisen takia. 

Mulla on ollut monta vesimiestä, jotka on saaneet jonkun omituisen pakkomielteen ja alkaneet vainota, yksi niistä valehteli jopa muille, että olemme yhdessä, yksi niistä yritti lyödä, kun en ollut kiinnostunut jne. Ja en siis liiku epämääräisissä piireissä, kaksi noista oli esim. työn kautta tuttuja. Enkä ole siis itse ollut yhtään kiinnostunut.

terv, leijona

Vierailija
74/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitkäs merkit on sitte hyvää aviomiesainesta? Miksi jutussa on niin sukupuolirajoittunut näkökulma?

Yhdellä astrologiapalstalla oli tästä puhetta ja siellä oli yhteinen mielipide, että aviomieheksi ykkönen on aina kaurismies.

No minulla on kyllä kokemusta kuumasta ja kiihkeästä jousimiesmiehestä; ongelma oli sitoutumishaluttomuus. Petissä ei ollut ongelmia.

Kaurismies  on liian kiltti mm. vesimiehelle, leijonalle ja skoripionille: ei tule mitään.

Vierailija
75/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa mieltä. T. Leijonavaimo ja Kaurismies. Yhdessä 22 v.

Vierailija
76/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti tuo "leijonanainen harvoin rakastuu tavalliseen mieheen". Häh? Minkä kanssa mä olen ollut naimisissa 25 vuotta? Avaruusolionko? 

Se siis meinaa leijonanaisiin liitettynä, että siinä miehessä pitää olla jotain erityistä sen leijonan mielestä. Leijonat ei ihastu sellaisiin ihmisiin, joissa ne ei näe mitään erityistä.

Ei sen tarvitse olla muiden mielestä mitään ihmeellistä. 

Vierailija
77/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonakuningatar,  35v onnellisesti naimisissa.

Vierailija
78/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ensimmäinen kerta miesmuistiin, kun tällä palstalla ottaa astrologiakeskustelu tuulta alleen. Onko näistä jutuista tullut vähemmän tabuja? Ajaako synkkenevä maailman tilanne mammoja etsimään tapahtumille uusia merkityksiä?

Vierailija
79/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on kyllä kokemusta kuumasta ja kiihkeästä jousimiesmiehestä; ongelma oli sitoutumishaluttomuus. Petissä ei ollut ongelmia.

Kaurismies  on liian kiltti mm. vesimiehelle, leijonalle ja skoripionille: ei tule mitään.

7 vuotta kauriin kanssa avoliitossa olleena pakko sanoa, että parempaa miestä saa etsiä. Ihana vakaa ja seksikäs mies ja kaveritkin on kateellisia kun saan kukkia ja mieheni auttaa heitäkin niissä hommissa missä niiden omat miehet ei viitsi. En oo koskaan seurustelut toisen kanssa joka sais näin paljon kehuja kun tää.

T: leijona

Vierailija
80/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijojat parveilee. ;-)