Kunpa aborttia haluavat saisivat tietää raskaudesta vasta
kun synnytys käynnissä. Katsoin muutaman jakson oho olen raskaana sarjaa.
Kommentit (93)
Tässä ketjussa näkee, kuinka abortinvastustajilta loppuvat paukut hyvin pian, kun heiltä aletaan oikeasti penäämään perusteluja kannalleen ja konkreettisia ratkaisuja siihen, mihin kaikki ei-halutut lapset oikeasti laitettaisiin. "Se on murha!!!" "Sosiopaatit haluatte tappaa pienokaisia!!!!" "Minä sain adoptiovauvan niin kyllä ne pitää adoptioon laittaa!!!!" "Ei ole oikeutta päättää lapsen elämästä toivottavasti sitten pääsee rakastavaan kotiin jos hyvin käy!!!!!" Lukioaikainen äidinkielenopettajani, joka oli erittäin tarkka perustelujen suhteen, saisi sydänkohtauksen näitä lukiessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kierukka pettänyt ja abortin tein. Ei ole ongelmani, että ehkäisy petti!
Tämän takia olisikin hyvä käyttää kondomia lisäksi.
Minä olen ollut nuorena katkera naisille kiusaamisesta ja siksi itse kostona kannatin aborttikieltoa. Halusin että naiset joutuvat rajoittamaan itseään ja elämään muiden vallan alla kuten itsekon jouduin.
Nykyään psyykkisesti eheänä ymmärrän että abortti on naisen oikeus syntyvyyden säännöstelyyn. Miehillä on käsittämätön taipumus tehdä seksuaalisuudesta naiselle kärsimystä ja sitten ihmetellään miksi ei haluta. Alkio ja sikiö ovat naisen kehossa. Nainen päättää. Se on jännä tämä miesten vallanhimo. Haluavat omistaa naisen kehonkin.245
Tässä avauksessa korostuu hienosti se, että abortin vastustamisessa ei ole tavoitteena pelastaa lapsia vaan rangaista naisia: mitäs harrastivat seksiä. Olisivat pitäneet siveästi haaransa kiinni. Olen minäkin meinaan kyseistä ohjelmaa katsonut, ja siinä on ollut paljon tapauksia, joissa äiti on syönyt ehkäisypillereitä (ei siis johtunut mistään holtittomuudesta raskaus), ja koska ei tiennyt raskaudesta, niin oli raskauden aikana käyttänyt alkoholia, tupakoinut jne. Mutta eihän se teitä liikuta syntyykö se lapsi terveenä. Tai mitä sille ylipäätään tapahtuu syntymän jälkeen. Pääasia on se, että se syntyy. Ihan paskan sama vaikka lapsi kuolisi viikko synnytyksen jälkeen tai eläisi koko ikänsä odottamassa systeemissä sitä kuuluisaa adoptiota ilman että kukaan tekee niin.
Kuvitelkaa vaikka skenaariota, jossa äiti ei alunpitäenkään halunnut lasta, ja ei ole tiennyt raskaudesta joten alkoholia ja tupakkaa on kulunut, ja tämän seurauksena lapsi syntyy vaikkapa FAS-lapsena (fetal alcohol syndrome). Noh, äiti ei VIELÄKÄÄN halua sitä lasta. Lapsi päätyy odottamaan adoptiota. Mutta kuka haluaa adoptoida FAS-lapsen? Eipä juuri kukaan. No lapsi saa sitten elää lapsuuttaan paitsi äidin alkoholinkäytöstä vammautuneena, myöskin täysin hylättynä ja jatkuvassa epävarmuudessa siitä saako hän ikinä oikeaa kotia. Mutta eipähän abortoitu! Hieno homma!
Miehet tappavat ihmisiä massoittain mutta on se alkion "murhaaminen" aina suurempi huoli.
Itse en harrastaisi seksiä jos abortti olisi laiton. Kestävätkö miehet seksitöntä elämää?;)
Silloin kun naisen on pakko uhrata itsemääräämisoikeutensa, koska sikiö ei selviä ilman hänen kehoaan, on vain kohtuullista, että kaikkien on pakkoluovutettava verta, selkäydintä ja elimiä, koska joku jossain tarvitsee niitä. Joko ihmisellä on oikeus omaan kehoonsa, vaikka joku olisikin riippuvainen siitä, tai sitten ei.
Voi kunpa tyhmät ihmiset saisivat edes joskus nähdä järjen valon! Vaan ei...
Tietävätkö he, joiden mielestä vahingossa raskaaksi tulleen naisen on synnytettävä lapsi vaikka sitten adoptioon, että raskaus ja synnytys ovat edelleen kaikkein vaarallisimpia asioita, joita nainen voi elämänsä aikana tehdä? Vai eikö sen jo syntyneen ja elossa olevan naisen turvallisuudella ole väliä, kun vaakakupissa on mahdollisesti eloon selviävä alkio?
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa tyhmät ihmiset saisivat edes joskus nähdä järjen valon! Vaan ei...
Niinpä. Abortin vastustaminen on järjetöntä ja vastuutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi uli uli taas. Jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan. Sillä naisellakin.
Nimenomaan naisella on. Mutta lapsella ei. Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Saisi lapsi elämän ja (toivottavasti) rakastavan kodin. Äiti miettiköön sitten omissa oloissa mitä haluaa, kunhan ei toiselta vie elämää!
"Toivottavasti rakastavan kodin". Minä alan oikeasti kallistua sen väittämän puolelle, että abortinvastustajat ovat oikeasti älyllisesti heikkotasoista sakkia. Lue nyt herra jumala tuo lainausmerkkeihin laittamani sitaatti sinulta ja mieti, millainen lapsen oikeuksien puolustaja oikein olet.
Huomaan, että sulla menee tunteisiin nyt, mutta ei tarvitse alkaa muita haukkumaan.
Kyllä: Toivon jokaisesta lapsesta, että saa hyvän kodin. Sitä emme voi kenenkään kohdalla tietää tuleko näin olemaan. Mikä tässä oikeuttaa haukkumaan minut?
Teitä saa haukkua, koska oikeasti toivotte hirveää kohtaloa niin monelle viattomalle lapselle, te olette hirviöitä, vaikka ette tajua sitä.
Mene katsomaan videoita romanian orpokodeista, siellä kiellettiin abortit ja niitä lapsia kidutettiin orpokodeissa, jotka oli täynnä lapsia, viemärit oli täynnä katulapsia.
Sä kannatat tuollaisia asioita, sinuna en ihmettelisi miksi sua haukutaan.
Onneksi tässä maassa tuollaista ei tapahdu. Adoptiovanhempia riittää. Uusia tulee jonoon koko ajan ja moni tulisi jonoon uudestaan.
Sä siis olisit pakkosynnyttänyt tänne viime vuonna noin 50.000 ei haluttua lasta ja hommannut niille jostakin adoptiokodit.
:(
Tuo hymiö on ainoa millä voin kommunikoida mun tunteita sun älyn tasosta....
Vielä vanhan aborttilainsäädännön aikaan 60-luvulla etsittiin pienokaisille koteja lehti-ilmoituksilla. Osa vietiin kansainväliseen adoptioon Tanskaan ja Saksaan. Kelpasivat hyvin, kun äidit eivät tuohon aikaan juuri päihteitä käyttäneet, tai ei ainakaan tunnistettu tapauksia.
Nykyään, kun AU-lapsi ei enää ole suuri häpeä ja yhteiskunta tukee, jäisivät fas-lapset ehkäisytaidottomien äitiensä taakaksi, kunnes otettaisiin lopulta huostaan. Tuhansia Eerikoita.
Abortti on armeliain ratkaisu kaikille.Sitähän te sanotte. Mutta olen jutellut gynekologin kanssa asiasta. Ei läheskään kaikki abortin tekijät ole mitään yhteiskunnasta tippuneita narkkeja. Osa on korkeasti koulutettuja, ihanaa elämää viettäviä, nautintoja! Taloudellisesti kaikki kunnossa ja lapsiakin halutaan... sitten JOSKUS. Ei just nyt. Kato korvataan tämä sitten sillä toisella parempaan aikaan. Ihan älyttömän sairasta!
Tiedän äitin, joka yritti raskauden avulla päästä yhteen miehensä kanssa. Kun siitä ei tullutkaan mitään, ni lapsi sai tappotuomion.
Näistä vaietaan kuoliaaksi. On tabu et abortteja tehdään heppoisin perustein ja on raskauduttu vastuuttomasti
Ymmärsinkö oikein, että sinun mielestäsi olisi ollut PAREMPI, että nainen olisi pitänyt lapsen, jota ei halunnut, ja joka oli tehty vain miehen saamiseksi nalkkiin? Siis hyvänen aika, tuollaisen vanhemmanko kanssa sitä pitäisi sitten elää ja olla? Jotain vastuullisuutta osoitti sentään se, että tajusi tehdä abortin eikä tuomita lasta syntymään oloihin, joka ei todellakaan ole terve kasvuympäristö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi uli uli taas. Jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan. Sillä naisellakin.
Nimenomaan naisella on. Mutta lapsella ei. Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Saisi lapsi elämän ja (toivottavasti) rakastavan kodin. Äiti miettiköön sitten omissa oloissa mitä haluaa, kunhan ei toiselta vie elämää!
"Toivottavasti rakastavan kodin". Minä alan oikeasti kallistua sen väittämän puolelle, että abortinvastustajat ovat oikeasti älyllisesti heikkotasoista sakkia. Lue nyt herra jumala tuo lainausmerkkeihin laittamani sitaatti sinulta ja mieti, millainen lapsen oikeuksien puolustaja oikein olet.
Huomaan, että sulla menee tunteisiin nyt, mutta ei tarvitse alkaa muita haukkumaan.
Kyllä: Toivon jokaisesta lapsesta, että saa hyvän kodin. Sitä emme voi kenenkään kohdalla tietää tuleko näin olemaan. Mikä tässä oikeuttaa haukkumaan minut?
Teitä saa haukkua, koska oikeasti toivotte hirveää kohtaloa niin monelle viattomalle lapselle, te olette hirviöitä, vaikka ette tajua sitä.
Mene katsomaan videoita romanian orpokodeista, siellä kiellettiin abortit ja niitä lapsia kidutettiin orpokodeissa, jotka oli täynnä lapsia, viemärit oli täynnä katulapsia.
Sä kannatat tuollaisia asioita, sinuna en ihmettelisi miksi sua haukutaan.
Onneksi tässä maassa tuollaista ei tapahdu. Adoptiovanhempia riittää. Uusia tulee jonoon koko ajan ja moni tulisi jonoon uudestaan.
Sä siis olisit pakkosynnyttänyt tänne viime vuonna noin 50.000 ei haluttua lasta ja hommannut niille jostakin adoptiokodit.
:(
Tuo hymiö on ainoa millä voin kommunikoida mun tunteita sun älyn tasosta....
Vielä vanhan aborttilainsäädännön aikaan 60-luvulla etsittiin pienokaisille koteja lehti-ilmoituksilla. Osa vietiin kansainväliseen adoptioon Tanskaan ja Saksaan. Kelpasivat hyvin, kun äidit eivät tuohon aikaan juuri päihteitä käyttäneet, tai ei ainakaan tunnistettu tapauksia.
Nykyään, kun AU-lapsi ei enää ole suuri häpeä ja yhteiskunta tukee, jäisivät fas-lapset ehkäisytaidottomien äitiensä taakaksi, kunnes otettaisiin lopulta huostaan. Tuhansia Eerikoita.
Abortti on armeliain ratkaisu kaikille.Sitähän te sanotte. Mutta olen jutellut gynekologin kanssa asiasta. Ei läheskään kaikki abortin tekijät ole mitään yhteiskunnasta tippuneita narkkeja. Osa on korkeasti koulutettuja, ihanaa elämää viettäviä, nautintoja! Taloudellisesti kaikki kunnossa ja lapsiakin halutaan... sitten JOSKUS. Ei just nyt. Kato korvataan tämä sitten sillä toisella parempaan aikaan. Ihan älyttömän sairasta!
Tiedän äitin, joka yritti raskauden avulla päästä yhteen miehensä kanssa. Kun siitä ei tullutkaan mitään, ni lapsi sai tappotuomion.
Näistä vaietaan kuoliaaksi. On tabu et abortteja tehdään heppoisin perustein ja on raskauduttu vastuuttomasti
Ymmärsinkö oikein, että sinun mielestäsi olisi ollut PAREMPI, että nainen olisi pitänyt lapsen, jota ei halunnut, ja joka oli tehty vain miehen saamiseksi nalkkiin? Siis hyvänen aika, tuollaisen vanhemmanko kanssa sitä pitäisi sitten elää ja olla? Jotain vastuullisuutta osoitti sentään se, että tajusi tehdä abortin eikä tuomita lasta syntymään oloihin, joka ei todellakaan ole terve kasvuympäristö.
Ei näitä kiinnosta lapsen hyvinvointi, kunhan syntyy. Ihan sama missä perheessä, kadulla, lastenkodissa... kunhan syntyy!
Voin kunpa maailmaan syntyisi tuhansia epätoivottuja lapsia!
Mulla on kierukka pettänyt ja abortin tein. Ei ole ongelmani, että ehkäisy petti!