Kunpa aborttia haluavat saisivat tietää raskaudesta vasta
kun synnytys käynnissä. Katsoin muutaman jakson oho olen raskaana sarjaa.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi uli uli taas. Jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan. Sillä naisellakin.
Nimenomaan naisella on. Mutta lapsella ei. Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Saisi lapsi elämän ja (toivottavasti) rakastavan kodin. Äiti miettiköön sitten omissa oloissa mitä haluaa, kunhan ei toiselta vie elämää!
"Toivottavasti rakastavan kodin". Minä alan oikeasti kallistua sen väittämän puolelle, että abortinvastustajat ovat oikeasti älyllisesti heikkotasoista sakkia. Lue nyt herra jumala tuo lainausmerkkeihin laittamani sitaatti sinulta ja mieti, millainen lapsen oikeuksien puolustaja oikein olet.
Huomaan, että sulla menee tunteisiin nyt, mutta ei tarvitse alkaa muita haukkumaan.
Kyllä: Toivon jokaisesta lapsesta, että saa hyvän kodin. Sitä emme voi kenenkään kohdalla tietää tuleko näin olemaan. Mikä tässä oikeuttaa haukkumaan minut?
Teitä saa haukkua, koska oikeasti toivotte hirveää kohtaloa niin monelle viattomalle lapselle, te olette hirviöitä, vaikka ette tajua sitä.
Mene katsomaan videoita romanian orpokodeista, siellä kiellettiin abortit ja niitä lapsia kidutettiin orpokodeissa, jotka oli täynnä lapsia, viemärit oli täynnä katulapsia.
Sä kannatat tuollaisia asioita, sinuna en ihmettelisi miksi sua haukutaan.
Onneksi tässä maassa tuollaista ei tapahdu. Adoptiovanhempia riittää. Uusia tulee jonoon koko ajan ja moni tulisi jonoon uudestaan.
Sä siis olisit pakkosynnyttänyt tänne viime vuonna noin 50.000 ei haluttua lasta ja hommannut niille jostakin adoptiokodit.
:(
Tuo hymiö on ainoa millä voin kommunikoida mun tunteita sun älyn tasosta....
Vielä vanhan aborttilainsäädännön aikaan 60-luvulla etsittiin pienokaisille koteja lehti-ilmoituksilla. Osa vietiin kansainväliseen adoptioon Tanskaan ja Saksaan. Kelpasivat hyvin, kun äidit eivät tuohon aikaan juuri päihteitä käyttäneet, tai ei ainakaan tunnistettu tapauksia.
Nykyään, kun AU-lapsi ei enää ole suuri häpeä ja yhteiskunta tukee, jäisivät fas-lapset ehkäisytaidottomien äitiensä taakaksi, kunnes otettaisiin lopulta huostaan. Tuhansia Eerikoita.
Abortti on armeliain ratkaisu kaikille.
Miettikääpä abortinvastustajat, miten kävisi jos minä tulisin raskaaksi enkä saisi aborttia? Millainen lapsuus lapsella olisi? Kärsin masennuksesta ja minulla on adhd , mies taas kärsii paniikkkohtauksista ja on bipolaarinen. Työkyvyttömyyseläkkeelä olemme kumpikin ! Saatan olla viikonkin kotosalla muistamatta käydä suihkussa ja syön mitä kaapista löytyy, kun kumpikaan ei muista tai kykene kauppaan.
Meillä oli kissa, mutta annoimme sen pois koska hiekkalaatikon putsaaminen, matokuurit ym olivat ylivoimainen tehtävä. Jos emme pystyneet hoitamaan edes kissaa, joka on enimmäkseen itsenäinen olento, miten pystyisimme lasta?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi uli uli taas. Jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan. Sillä naisellakin.
Nimenomaan naisella on. Mutta lapsella ei. Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Saisi lapsi elämän ja (toivottavasti) rakastavan kodin. Äiti miettiköön sitten omissa oloissa mitä haluaa, kunhan ei toiselta vie elämää!
Eläköön mun puolesta, kunhan ei mun kropassa. Aika harva sikiö selviäisi niin nuorena kuin abortti tehdään, aika harva jätetään ns. viimeisille vikkoille, jolloin sikiö ois elinkelpoinen reilullakaan avulla. Usein kyseessä on vasta ja vain möykky soluja, ei lapsi.
Jokainen ihminen on möykky soluja
No tämähän on totta, turha alapeukuttaa :D
Ja mielestäsi siis kenet vaan saisi tappaa tuolla perusteella?
Ei vaan minähän nimenomaan suojelen elämää, tehän täällä haluatte tappaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos abortit kiellettäisiin, alkaisivat kaikenmaailman puoskarit tehdä niitä henkareilla ym! Tai sitten äidit tappaisivat vastasyntyneensä :( Vaikka itse jossain määrin pidänkin aborttia murhana, hyväksyn sen tietyissä tapauksissa. Esim. uupunut äiti jolla jo 7 lasta tai nainen, joka tietää 100% varmasti ettei halua lapsia eikä kykenisi ikinä kiintymään lapseensa. Ja sitten on tietenkin lääkkeet, joiden aikana ei saa raskautua!
Niinhän ne äidit tappavat lapsensa nytkin. Nykyabortti on vaan äidille mukavampi tapa, ehtii lattelle höpisemään juttuja vielä saman päivän aikana. Mikäpä sitä murhaajan mieltä painaisi.
Vertasitko juuri oikeasti kymmenen viikon ikäistä alkiota elävänä syntyneeseen vauvaan?!
Siis naisethan valitettavasti jopa tappavat ei haluttuja lapsiaan, sekä abortteja tehdään todella paljon kotitekoisesti.
Luojan kiitos terveydenhuollossa on abortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toivottavasti rakastavan kodin". Minä alan oikeasti kallistua sen väittämän puolelle, että abortinvastustajat ovat oikeasti älyllisesti heikkotasoista sakkia. Lue nyt herra jumala tuo lainausmerkkeihin laittamani sitaatti sinulta ja mieti, millainen lapsen oikeuksien puolustaja oikein olet.
Huomaan, että sulla menee tunteisiin nyt, mutta ei tarvitse alkaa muita haukkumaan.
Kyllä: Toivon jokaisesta lapsesta, että saa hyvän kodin. Sitä emme voi kenenkään kohdalla tietää tuleko näin olemaan. Mikä tässä oikeuttaa haukkumaan minut?
Teitä saa haukkua, koska oikeasti toivotte hirveää kohtaloa niin monelle viattomalle lapselle, te olette hirviöitä, vaikka ette tajua sitä.
Mene katsomaan videoita romanian orpokodeista, siellä kiellettiin abortit ja niitä lapsia kidutettiin orpokodeissa, jotka oli täynnä lapsia, viemärit oli täynnä katulapsia.
Onneksi tässä maassa tuollaista ei tapahdu. Adoptiovanhempia riittää. Uusia tulee jonoon koko ajan ja moni tulisi jonoon uudestaan.
Sä siis olisit pakkosynnyttänyt tänne viime vuonna noin 50.000 ei haluttua lasta ja hommannut niille jostakin adoptiokodit.
Vielä vanhan aborttilainsäädännön aikaan 60-luvulla etsittiin pienokaisille koteja lehti-ilmoituksilla. Osa vietiin kansainväliseen adoptioon Tanskaan ja Saksaan. Kelpasivat hyvin, kun äidit eivät tuohon aikaan juuri päihteitä käyttäneet, tai ei ainakaan tunnistettu tapauksia.
Nykyään, kun AU-lapsi ei enää ole suuri häpeä ja yhteiskunta tukee, jäisivät fas-lapset ehkäisytaidottomien äitiensä taakaksi, kunnes otettaisiin lopulta huostaan. Tuhansia Eerikoita.
Abortti on armeliain ratkaisu kaikille.
Sitähän te sanotte. Mutta olen jutellut gynekologin kanssa asiasta. Ei läheskään kaikki abortin tekijät ole mitään yhteiskunnasta tippuneita narkkeja. Osa on korkeasti koulutettuja, ihanaa elämää viettäviä, nautintoja! Taloudellisesti kaikki kunnossa ja lapsiakin halutaan... sitten JOSKUS. Ei just nyt. Kato korvataan tämä sitten sillä toisella parempaan aikaan. Ihan älyttömän sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää! Kuutele nyt itseäsi hetki. Miksi minun pitäisi pakkosynnyttää mitään? Saati 50 000 lasta? Minä osaan huolehtia ehkäisystä. Kyllä se on jokaisen vastuulla itse huolehtia näistä asioita, pl raiskaukset ja lasten hyväksikäytöt
Niin, sinä osaat. Ihannemaailmassa kaikki osaisivat käyttää ehkäisyä oikein, ja niin että vahinkoraskauksia ei pääse tulemaan.
Mutta kun emme elä ihannemaailmassa. Elämme maailmassa, jossa on vastuuttomia, ehkäisyä väärinkäyttäviä, huolettomia tai muuten vain piittaamattomia ihmisiä. Ja sinä haluat, että jokainen näistä synnyttää ne vahinkonsa, vastuuttomuutensa seurauksensa. Että kun eivät osanneet olla tarpeeksi vastuullisia sen ehkäisyn kanssa niin annetaan niille sikiö huollettavaksi. Synnyttäköön lapsia tähän maailmaan vaikka eivät osaa kortsua käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä abortinvastustajat, miten kävisi jos minä tulisin raskaaksi enkä saisi aborttia? Millainen lapsuus lapsella olisi? Kärsin masennuksesta ja minulla on adhd , mies taas kärsii paniikkkohtauksista ja on bipolaarinen. Työkyvyttömyyseläkkeelä olemme kumpikin ! Saatan olla viikonkin kotosalla muistamatta käydä suihkussa ja syön mitä kaapista löytyy, kun kumpikaan ei muista tai kykene kauppaan.
Meillä oli kissa, mutta annoimme sen pois koska hiekkalaatikon putsaaminen, matokuurit ym olivat ylivoimainen tehtävä. Jos emme pystyneet hoitamaan edes kissaa, joka on enimmäkseen itsenäinen olento, miten pystyisimme lasta?!
Saatte kyllä noilla perusteilla sterilisaation. Menkää molemmat, niin voitte olla melko varmoja, ettet tule raskaaksi. Hormonikierukka ja lisäksi kondomi on myös hyvin tehokas ehkäisy.
Abortinvastustajat on vähä-älyisiä juntteja.
Teillä ei ole oikeutta sanoa yhtään mitään toisen oikeudesta omaan kehoonsa!
Vierailija kirjoitti:
Abortinvastustajien mielestä teitäkin pitää rangaista seksistä.
Sillä lapsen hyvinvoinnilla ja elämänlaadulla ei ole niille mitään merkitystä, joten siihen on vähän turha vedota tuollaisten ihmisten kanssa, tärkeintä niille on rangaista ja se lapsi on rangaistus, ei ihminen, jolla olisi oikeus ihmisarvoiseen elämään, sillä on vain välinearvo rangaistuksen välineenä.
Tiedättekö miten naiset, jolta riistetään mahdollisuus turvalliseen aborttiin esim. lääkkeillä koettavat hoitaa homman? Työntävät kaikenlaisia esineitä pilluunsa, vetävät viinaa, saattavat hypätä jostain sopivalta korkeudelta ettei henki mene mutta sikiö (toivottavasti) tulee ulos. Ja usein lopputulos on, ettei raskaus keskeydy mutta lapsi kyllä saa vammoja esim, alkoholista! Tai sitten äiti kuolee itse esim. verenvuotoon, kun on repinyt värkkinsä jollain rautahenkarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos abortit kiellettäisiin, alkaisivat kaikenmaailman puoskarit tehdä niitä henkareilla ym! Tai sitten äidit tappaisivat vastasyntyneensä :( Vaikka itse jossain määrin pidänkin aborttia murhana, hyväksyn sen tietyissä tapauksissa. Esim. uupunut äiti jolla jo 7 lasta tai nainen, joka tietää 100% varmasti ettei halua lapsia eikä kykenisi ikinä kiintymään lapseensa. Ja sitten on tietenkin lääkkeet, joiden aikana ei saa raskautua!
Niinhän ne äidit tappavat lapsensa nytkin. Nykyabortti on vaan äidille mukavampi tapa, ehtii lattelle höpisemään juttuja vielä saman päivän aikana. Mikäpä sitä murhaajan mieltä painaisi.
Vertasitko juuri oikeasti kymmenen viikon ikäistä alkiota elävänä syntyneeseen vauvaan?!
Abortinvastustajat oikeasti pitää alkioita saman arvoisina kuin vaikka vuoden ikäistä vauvaa.
Ne oikeasti pelastaisi esim. tulipalossa kymmenen alkiota mielummin kuin yhden pikkuvauvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abortinvastustajien mielestä teitäkin pitää rangaista seksistä.
Sillä lapsen hyvinvoinnilla ja elämänlaadulla ei ole niille mitään merkitystä, joten siihen on vähän turha vedota tuollaisten ihmisten kanssa, tärkeintä niille on rangaista ja se lapsi on rangaistus, ei ihminen, jolla olisi oikeus ihmisarvoiseen elämään, sillä on vain välinearvo rangaistuksen välineenä.
Ei kukaan mitään rangaistusta halua. Ehkäisy vaan kuntoon tai sterilisaatio. Kohdunpoistoon , kyllä siihen joku yksityissairaala suostuu.
Jos ei lasta halua niin kyllä sen saa hengiltä syntymänkin jälkeen. Onko se sitten parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abortti on armeliain ratkaisu kaikille.Sitähän te sanotte. Mutta olen jutellut gynekologin kanssa asiasta. Ei läheskään kaikki abortin tekijät ole mitään yhteiskunnasta tippuneita narkkeja. Osa on korkeasti koulutettuja, ihanaa elämää viettäviä, nautintoja! Taloudellisesti kaikki kunnossa ja lapsiakin halutaan... sitten JOSKUS. Ei just nyt. Kato korvataan tämä sitten sillä toisella parempaan aikaan. Ihan älyttömän sairasta!
Tiedän äitin, joka yritti raskauden avulla päästä yhteen miehensä kanssa. Kun siitä ei tullutkaan mitään, ni lapsi sai tappotuomion.
Näistä vaietaan kuoliaaksi. On tabu et abortteja tehdään heppoisin perustein ja on raskauduttu vastuuttomasti.
Aina kaikki on näkökulmasta riippuen: joko äärimmäinen uhraus, jonka eteen äitiparka joutuu tai ei temppu eikä mikään, koska kyseessähän ei ole edes ihminen.
Abortteja tehdään yhtä paljon oli se laillista tai ei. Se on fakta. :)
Vierailija kirjoitti:
Abortinvastustajat on vähä-älyisiä juntteja.
Teillä ei ole oikeutta sanoa yhtään mitään toisen oikeudesta omaan kehoonsa!
Argumentointisi taso on omassa luokassaan. Ei vastustajat yritäkään määrätä mitä nainen tekee kehollaan, heillä on vain sellainen radikaali ajatus että myös syntymätön lapsi on oikeutettu elämään.
Tässä on naisen moraali. Jos jokin häiritsee omaa elämääni niin tarvitaan laillinen keino tappaa se, vaikka se johtuisi omista teoistani.
Vierailija kirjoitti:
Abortteja tehdään yhtä paljon oli se laillista tai ei. Se on fakta. :)
Eli mielestäsi murha on voidaan laillistaa koska niitä tapahtuu oli se laillista tai ei. Olet varmasti menestynyt elämässäsi tuollaisella loogisella ajattelukyvyllä.
Abortti ei ole kiva asia mutta ei ketään voi pakottaa raskauteen, synnytykseen ja antamaan oma lapsi pois. Sen takia että lapseton voi adoptoida.
En suhtaudu yhtään eri tavalla kuin abortin tekijäänkään. Joskin mun näkemyksen mukaan pelkkä hedelmöittynyt solu ei ole ihminen vaan myös se kehoon kiinnittynyt. Ei se ole mun asia mitä muut puuhaa, on mulla silti oikeus omaan mielipiteeseen. Ymmärrän sen, että ihminen joka omasta mielestä toimii oikein on hiukan eri asia kuin tietoisesti toisia tappava massamurhaaja.