Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että mies jättää jos/kun kerron kokemattomuudestani

Vierailija
06.05.2017 |

Olen 21-vuotias nuori nainen ja mies on 12 vuotta minua vanhempi. Suhteemme on vasta alussa emmekä ole vielä harrastaneet seksiä. Viihdyn miehen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Mies on ihana, hauska ja kohtelee minua todella hyvin. Ensimmäistä kertaa koen voivani luottaa suhteen kestävyyteen.

Ongelma on se, että olen neitsyt. En ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja enkä muutenkaan ole halunnut harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Haluan harrastaa seksiä vain vakituisessa parisuhteessa ja että vierelläni on ihminen johon voin luottaa. Mies on ensimmäinen, jonka kanssa tuntuu siltä.

Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos mies pitää kokemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Aiemmat kokemukseni miehistä eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.

Miten saisin kerättyä rohkeutta ja otettua asian puheeksi hänen kanssaan? Vaikenemisesta ja pitkittämisestä seuraa kuitenkin vain enemmän kärsimystä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tuollaisia herkkuja löytyy? puhdasta p..............

Vierailija
22/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro sille! Mä en kertonu että olin neitsyt, eikä mies huomannut mitään. Ei se mikään saavutus tai palkinto saisi miehille olla. En ole myöskään kertonut ikinä yhdellekään poikaystävistäni kuinka monen kanssa olen ennen heitä ollut.

Sinäkään et ollut rakkaasi kanssa! Miksi ihmeessä väitätte rakastavanne miehiä, jotka suhtautuisivat teihin sellaisina kuin olette pahasti?! Oletteko hiukan päästänne vialla?

Voi olla, joo. Mutta mitä tekemistä vanhoilla suhteilla on rakkauden kanssa? Miksi neitsyyteni olisi ollut jotenkin iso juttu (ei se ollut sitä minullekaan)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä. Ei olisi näköjään pitänyt tehdä koko keskustelua. Todella ahdistavaa ja tuli vain paha mieli. Ihan vai tiedoksi, molemmat ollaan tosissaan tässä suhteessa ja kyllä tää mies musta oikeasti välittää. En siis ole mikään pelkkä pillu. 

Vierailija
24/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se tunne kun tiedät että olit eka joka laittoi, mahtava miehelle. Enää ei vain pääse, ja kumi jos ollut salaa pois ja lasti sisään. Ai ai kun nuori ois.

Mitä jos siellä oli jo käyny sormi jos toinenkin, porkkana ja kurkku ja melkoinen armeija tamppooneja?

Vierailija
25/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen housuissa on aina jotain mitä me miehet halutaan

Vierailija
26/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on saanut mitä haluaa (eli korkata nuoren neitsyen), olet historiaa ja mies etsii jonkun ikäisensä aikuisen naisen jonka kanssa sitten perustaa perheen. 

Vierailija
27/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, täälläpä juuri 22v täyttänyt sielunsisaresi! Olen tosiaan neitsyt "omasta tahdostani", sillä minulla puhkesi ahdistus ja masennus lukioikäisenä perheenjäseneni kuoltua, eivätkä miehet ja seksi ole kiinnostaneet toistaiseksi ollenkaan, aiheuttaneet vaan ahdistusta. Nyt on sitten tilanne, että eräs kaverini tuttu haluaa kovasti lähteä treffeille kanssani ja tuntuu, että saattaisin olla itsekin hieman kiinnostunut mutta ajatus siitä että tilanne etenisi jossain vaiheessa seksiin ja minun pitäisi ensinnäkin luultavasti kertoa olevani neitsyt ja sen jälkeen mahdollisesti olla todella huono sängyssä on KAMALA.

En usko että tämä mies näkisi kokemattomuuteni hyvänä asiana, sillä kyseessä on vain pari vuotta minua vanhempi mies ja mieskavereistani päätellen hänenikäiset miehet eivät ole kiinnostuneita kokemattomista, vaan haluavat alusta alkaen ihan kunnon menoa. 

Vierailija
28/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin AP, voihan se olla että kolmikymppinen miehesi on jo vähän kypsempi ja suhtautuu hyvin kokemattomuuteesi :-) Vaikka kyllähän niitä ääliöitä löytyy varmasti jokaisesta ikäryhmästä, mutta tuo, että olette olleet jo hetken toistenne seurassa ja mies ei ole painostanut seksiin vielä on erittäin hyvä merkki. Tsemppiä !

// Se 22v sielunsiskosi

Vierailija
30/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tässä. Ei olisi näköjään pitänyt tehdä koko keskustelua. Todella ahdistavaa ja tuli vain paha mieli. Ihan vai tiedoksi, molemmat ollaan tosissaan tässä suhteessa ja kyllä tää mies musta oikeasti välittää. En siis ole mikään pelkkä pillu. 

Jos et kestä totuutta niin voi voi. Et kai ihan tosissasi luullut, että 32-vuotias olisi rakastunut 21-vuotiaaseen neitsyeen? :D No, toivottavasti et luulet enää. Miestä kiinnostaa tasan se yksi asia. 

Vierailija
31/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies on noin muuten suhtautunut ikäeroonne? Olen itse alkanut seurustella 20-vuotiaana 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja hänelle ikäeromme oli alussa ongelma. Hänestä tuntui väärältä olla suhteessa niin nuoren kanssa, ja hänen tapauksessaan voin hyvin kuvitella, että jos olisin ollut neitsyt niin hän ei olisi ikinä suostunut harrastamaan seksiä ensimmäisen kerran.

Vierailija
32/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies on noin muuten suhtautunut ikäeroonne? Olen itse alkanut seurustella 20-vuotiaana 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja hänelle ikäeromme oli alussa ongelma. Hänestä tuntui väärältä olla suhteessa niin nuoren kanssa, ja hänen tapauksessaan voin hyvin kuvitella, että jos olisin ollut neitsyt niin hän ei olisi ikinä suostunut harrastamaan seksiä ensimmäisen kerran.

Tähän vielä lisäyksenä, että olemme edelleen yhdessä. Yhteisiä vuosia takana jo toistakymmentä.

Vierailija
33/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole rohkea ja kerro asiasta. Neitsyys ei ole häpeä ja miehet yleensä unelmoivat tämmöisestä.

Tämä väite on aina näissä keskusteluissa. Onko kukaan ikinä ITSE kohdannut miestä joka olisi "unelmoinut"? Tai joka olisi suhtautunut edes positiivisesti? Muut kuin sekopäät.

Vierailija
34/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joku pervo, jolla neitsytfetissi. 

Vierailija
35/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että neitsytnaiset haluavat aina antautua jollekin äijänkäppänälle. Sen jälkeen et enää ole neitsyt, etkä kelpaisi silloin enää minulle.

Vierailija
36/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain kertomaan, että jätin miehen. Tämä keskustelu vei totaalisesti uskoni siihen, että hän oikeasti haluaa olla kanssani. Sanoin, että en voi olla ihmisen kanssa joka on kanssani pelkän seksin takia. Mies sanoi rakastavansa minua ja tuli todella surulliseksi kun en uskonut, mutta minkäs teet. 

Aloittaja

Vierailija
37/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies sinun arvoisesi jos sinut sen takia jättää mitä en kyllä usko että tapahtuu. Otat vain asian rohkeasti puheeksi :)

Vierailija
38/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin vain kertomaan, että jätin miehen. Tämä keskustelu vei totaalisesti uskoni siihen, että hän oikeasti haluaa olla kanssani. Sanoin, että en voi olla ihmisen kanssa joka on kanssani pelkän seksin takia. Mies sanoi rakastavansa minua ja tuli todella surulliseksi kun en uskonut, mutta minkäs teet. 

Aloittaja

Jaahas.

Vierailija
39/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mies sinun arvoisesi jos sinut sen takia jättää mitä en kyllä usko että tapahtuu. Otat vain asian rohkeasti puheeksi :)

Ja jos jättää, lopputulos on sama. Joko lopettaa jutun kertomatta tai kertoo ja mies jättää. Kummassakin vaihtoehdossa on saman verran hävittävää ja vain toisessa on mahdollisesti voitettavaa.

Vierailija
40/40 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos jättää, lopputulos on sama. Joko lopettaa jutun kertomatta tai kertoo ja mies jättää. Kummassakin vaihtoehdossa on saman verran hävittävää ja vain toisessa on mahdollisesti voitettavaa.

Myöhäistä enää neuvoa. Emme ole enää yhdessä. Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi