Suosittu suklaapatukka palaa Suomeen – "Kuluttajat toivoneet sitä pitkään"
Suosittu suklaapatukka palaa Suomeen – "Kuluttajat toivoneet sitä pitkään"
Yksi kenties maailman tunnetuimmista suklaapatukoista, KitKat, palaa Suomen markkinoille. Suomen Nestlé kertoo tuovansa patukan markkinoille toukokuussa.
Yhtiön mukaan kuluttajat ovat toivoneet jo pitkään kyseistä suklaapatukkaa takaisin. Viimeksi se oli Suomen Nestlén tarjonnassa noin 10 vuotta sitten.
Aiotko ryhtyä syömään patukoita vai boikotoitko edelleen Nestleä, koska se on myynyt huonolaatuista äidinmaitovastiketta Afrikassa?
http://www.babymilkaction.org/nestle-free-week
Kommentit (146)
Kitkatia myydään Prismassa. Lapsen (22vee) piti saada kun ei ole sitä maistanut😁
Mielenkiintoiset vaihtoehdot... aiotko syödä KitKatia vai boikotoitko Nestleä. :D En kumpaakaan? Mieluummin vain syön hyvää suklaata silloin harvoin kun suklaata syön.
Minä haluaisin Nestean jääteetä markkinoille!
Persikkajäätee
https://www.lebensmittel.de/?p=artdetails&from_page=produktliste&Artike…
Ai meinaatko Big Cat-patukkaa? Sitä on nykyäänkin kaupassa myynnissä, nimi tosin on nyt Lion.
No onhan tuota saanut koko ajan...Milkan suklaita kaipaisin ennemmin,niitä vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin sitä sellaista patukkaa missä oli joku leijonan kuva. En muista nimeä mutta siinä taisi olla ainakin toffeeta mukana.
Sitä on kyllä edelleen myynnissä, just viime viikolla cittarissa näin. Oli aikoinaan lempipatukkani, nykyään ei maistu enää ihan samalta (tai oma maku muuttunut vuosien varrella).
Vierailija kirjoitti:
Mun ehdoton suosikki oli Brejk, taisi olla kylläkin Maraboun. Toisaalta hyvä, että katosi markkinoilta, sillä oisin voinut syödä niitä vaikka kaksikymmentä putkeen...
Tätä minäkin kaipaan!
Tiger-myymälöissä myydään pientä levyä sekä Chunky- patukkaa. Myyty jo pitkään.
Olen lukenut sivusta tätä ketjua, mutta pakko kommentoida. Täällä on oikeasti jo muutamaan otteeseen kerrottu useita faktoja, joiden perusteella kuka tahansa tajuaa Nestlen olevan epäeettisesti toimiva yhtiö. Mutta ei, täällä mammat vain jatkavat pääkallot tyhjänä näitä "nampskis maiskis, pitääpä ostaa" -tyylisiä joutavuuksia. Ei, en ole itsekään mikään pyhimys, mutta pyrin kyllä tekemään eettisesti kestäviä valintoja, etenkin luksustuotteissa kuten makeiset, kaakao ja kahvi. Kenenkään ei ole pakko valita kaupan makeishyllyllä juuri sitä Nestlen suklaata, siellä kun on hyllymetreittäin vaihtoehtoja. Miten kukaan voi ohittaa näitä epäeettisiä faktoja?
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin sitä sellaista patukkaa missä oli joku leijonan kuva. En muista nimeä mutta siinä taisi olla ainakin toffeeta mukana.
Minäkin toivoin pitkään ja välillä löysinkin jostain ja söin ähkyn. Lion -patukkaa tarkoittanet?
Ja minä kun jo luulin, että ei enää tarvitse hakea Pigallea Ruotsista. Voi mikä pettymys.
Olen tarpeeksi vanha muistaakseni sen boikotin. Kyse ei kai ollut huonolaatuisesta vastikkeesta vaan siitä, että sitä markkinoitiin jotenkin parempana tapana ruokkia vauvoja kuin sitä perinteistä. Likainen vesi pahensi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa taas Prismasta.
Siis täh en edes tiennyt että sen myynti olisi lopetettu jossain vaiheessa! T. ämpärissä kasvanut?
Vierailija kirjoitti:
Big Cat se oli mitä tarkoitit. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Siis täh en edes tiennyt että sen myynti olisi lopetettu jossain vaiheessa! T. ämpärissä kasvanut?
En minäkään ole tiennyt/huomannut. :D Mutta ehkä se vaan kertoo siitä ettei sitä ole jäänyt yhtään kaipaamaan. Enpä muista että olisi kertaakaan tullut mieleen, että tekisipä mieli juuri KitKatia. Mutta ei sillä, kiva tietysti tuotetta kaivanneille jos tulee takaisin. Itse en sitä aio ostaa, vaikka en Nestleä boikotoikaan. :D
En ole kaivannut eikä kaivaa! Mutta DOVE-patukka takaisin! PRKL!
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut sivusta tätä ketjua, mutta pakko kommentoida. Täällä on oikeasti jo muutamaan otteeseen kerrottu useita faktoja, joiden perusteella kuka tahansa tajuaa Nestlen olevan epäeettisesti toimiva yhtiö. Mutta ei, täällä mammat vain jatkavat pääkallot tyhjänä näitä "nampskis maiskis, pitääpä ostaa" -tyylisiä joutavuuksia. Ei, en ole itsekään mikään pyhimys, mutta pyrin kyllä tekemään eettisesti kestäviä valintoja, etenkin luksustuotteissa kuten makeiset, kaakao ja kahvi. Kenenkään ei ole pakko valita kaupan makeishyllyllä juuri sitä Nestlen suklaata, siellä kun on hyllymetreittäin vaihtoehtoja. Miten kukaan voi ohittaa näitä epäeettisiä faktoja?
Voi vitun palsta-Jeesus. Tämä korvikeshow tapahtui lähemmäs 70 vuotta sitten -.- Kyllä on elämä vaikeaa, jos täytyy milloin mitäkin boikotoida syystä, että silloin joskus jotain. Hohhoijaa ja haukotus.
Vierailija kirjoitti:
Mun ehdoton suosikki oli Brejk, taisi olla kylläkin Maraboun. Toisaalta hyvä, että katosi markkinoilta, sillä oisin voinut syödä niitä vaikka kaksikymmentä putkeen...
Siis mitä ihmettä?! Kyllä Brejk on edelleen myynnissä, ainakin Prismassa. https://www.foodie.fi/entry/marabou-56g-brejk-maitosuklaata-taytteena-toffeeta--24---suklaakeksia--18---ja-riisikrispia--4--/7310511259105
Ettekö koskaan katso kauppojen valikoimia, kun ette tiedä mitä myydään missäkin? Monesti täällä voivotellaan, kun sitä ja tätä ei enää saa ja minä ihmettelen, että juurihan sitä ostin tai ainakin katselin kaupan hyllyllä. Tutkikaa kauppojen hyllyjä vähän tarkemmin, niin ei tarvitse haikailla joidenkin tuoteiden perään, kun ne ovat yleensä kätenne ulottuvilla. Toki monia on poistettukin, mutta kannattaa vaikka googlata, niin tietää mitä vielä saa.
Joku kaipaili ilmeisesti Lion/ent. Big Cat patukkaa ja kyllä sitäkin löytyy kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
En ole kaivannut eikä kaivaa! Mutta DOVE-patukka takaisin! PRKL!
Missä asut? Ainakin käyttämistäni K-kaupoista saa Dove-patukkaa :) (K-Supermarket Kamppi & Mustapekka)
Lion?? missä purkissa elät, niitähän myydään kaikkialla.