Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko, että olet "paljon matkustellut" ihminen?

Vierailija
06.05.2017 |

Tai "paljon maailmaa nähnyt" ihminen? Tällaisiin käsitteisiin törmää aina välillä. Mitä se sinulle tarkoittaa?
Millaisia matkoja olet tehnyt itse?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paljoa matkustellut lomatarkoituksessa. Suomen lisäksi olen asunut Liettuassa, Ranskassa ja nyt Irlannissa. Käynyt olen näiden lisäksi vain kuudessa maassa

Vierailija
22/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa työpaikassa työkaverit käy lähinnä Kanariansaarilla, joka vuosi. Aina Kanariansaarilla tai sitten Virossa..Yksikin meni häämatkalle Viroon..olen varmaan ilkeä ihminen, mutta se oli mielestäni erittäin surullista..häämatka Tallinnassa suomijuoppojen keskellä :(

Itse olen käynyt noin 10 euroopan maassa ja kerran aasiassa. Mielestäni olen matkustellut vähän, heidän mielestään paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe. Aika paljon olen nähnyt, mutta valtavasti näkemättä. Olen asunut ulkomailla kolmessa eri maassa (Euroopassa, Lähi-idässä ja nyt Afrikassa), matkustanut n. 30 maassa, joista puolet Euroopassa. En ole käynyt Amerikan mantereella ollenkaan. Enkä esim. Virossa :) Reppureissaan lähinnä. Ranta- ja hotellilomat ei kiinnosta.

Vierailija
24/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden (työkaverit, ystävät) mielestä kyllä, itseni mielestä alan olla ehkä niillä rajoilla. Käytyjä maita on 27, suurin osa omatoimimatkoja. Joukossa kolme USA roadtripiä, trans-Mongolian junareissu, Australia roadtrip... Näkemättä on kuitenkin vielä niin paljon.

Vierailija
25/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan koen, että olen "paljon matkustellut" muurahaiskarhu, josta kukaan ei erota kumpi pää on kumpi pää.

Vierailija
26/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani. Olen 18. Olin vaihto-oppilaana Saksalaisessa 200 asukkaan vuoristokylässä, koska pääsin ilmaiseksi erään järjestön kautta, mutta muuten minulla ei ole ollut varaa matkata Ruotsia kauemmas. Perheeni taas vihaa matkailua, ja olin ulkomailla ensimmäistä kertaa 14-vuotiaana, kun pääsin ruotsinlaivasta maihin.

Aion muuttaa asiaa vanhempana. Haaveena on Etelä-Amerikka, Kaukoitä ja Australia.

Vierailija
27/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä olenko niin hirveästi matkaustanut, 40 eri maassa olen käynyt. Mutta olen asunut kuudessa eri maassa joten voisin varmaan sanoa että olen nähnyt paljon maailmaa.

Vierailija
28/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe.

Vierailija
29/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa työpaikassa työkaverit käy lähinnä Kanariansaarilla, joka vuosi. Aina Kanariansaarilla tai sitten Virossa..Yksikin meni häämatkalle Viroon..olen varmaan ilkeä ihminen, mutta se oli mielestäni erittäin surullista..häämatka Tallinnassa suomijuoppojen keskellä :(

Itse olen käynyt noin 10 euroopan maassa ja kerran aasiassa. Mielestäni olen matkustellut vähän, heidän mielestään paljon.

Hei! Tiesitkö, että Viro on paljon muutakin kuin pelkkä Tallinna? Kuten Suomikaan ei ole pelkkä Helsinki....

Vierailija
30/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 4 maata ja ikää 27 vuotta... Kaikki nämäkin vähäiset reissut tullut tehtyä työelämään siirtymisen jälkeen. Monihan on jo lapsuudessaan käynyt useammassa maassa, mutta en silti laskisi sitä samanarvoiseksi kuin aikuisena käydyt kohteet.

Vierailija
31/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei urho! Tallinnassa on viiden tähden hotelli, jossa jopa Barack Obama on yöpynyt. Jos Amerikan presidentille kelpaa tämä hotelli, miksei myös suomalaiselle hääparille? Tallinnasta löytyy luksusta. Ja jos kyse on Virosta, on mahdollisuudet kokoisen maan kokoiset. Suomalaisena en arvostelisi edes Viroa negatiivisesti.

Vierailija
32/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urho = urpo :D

33/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Työmatkoja on tullut tehtyä lähes joka mantereelle ja asunutkin olen kolmessa eri maassa Suomen lisäksi.

Duunimatkoja tulee vuodessa noin 8. Lisäksi tehdään perheen kanssa lomamatkoja.

Vierailija
34/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Olen käynyt vain 15:sta maassa. Reissuja kyllä paljon enemmän tuota ja olen asunut ulkomailla.

Vierailija
35/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon matkustellut ja maailmaa nähnyt on kaksi eri asiaa.

Kyllä, eräs tuttava pariskunta hengailee matkoillaan lähinnä hotellissa ja hotellin rannalla. Jos kysyy maasta jtn harvoin osaavat paljoa itse kohde maasta sanoa. Mutta eipä siinä jokainen tyylillään.

Olen matkustellut lähinnä Aasiassa, Eurooppa vielä näkemättä.

Vierailija
36/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen käynyt 13 Euroopan maassa, muutamassa pari kertaa. Joulukuussa puoli sukua viettää joulun Thaimaassa ja pääsen mukaan minäkin, joten sitten korkkaan Aasian. Olen jo 34-vuotias ja harmittaa oma kokemattomuus. Ikinä en ole asunut muualla kuin Suomessa, vaikka aina olen siitä haaveillut. 

Vierailija
37/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe että olen paljon matkustellut ihminen (valitettavasti, ja syynä raha, tai no sen vähyys). Matkustan 2-4 x vuodessa mutta tykkään käydä samoissa paikoissa aina uudestaan. Esim jenkeissä olen käynyt 10 x neljässä eri kaupungissa.

Vierailija
38/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut yli 30:ssa maassa ja yli 200:ssa kaupunkikohteessa.  Aika paljon on tullut nähtyä maailmaa. 

Vierailija
39/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Olen käynyt kuudesti rodoksella.

Vierailija
40/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä maailmaa enemmän, mutta matkustaminen itsessään on niin superärsyttävää ja rasittavaa, että ajatus edes vuosittaisesta "loma"matkasta ahdistaa. Tarvitsisi pitää toinen viikko lomaa heti perään, että toipuu matkasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän