Todella heikkolaatuinen mariskooli feikki laitettu kirpalla oikein vitriiniin
Kommentit (8)
Ostaja sen päättää mitä on valmis maksamaan siitä. Mikäli ei hinta tai laatu/valmistaja miellytä, niin ei tee kauppoja ollenkaan. Pyytää saa jokainen mitä haluaa pyytää.
Ja hintalapussa vielä luki karpalo iittala. Kyseessä oli sellainen kaikkista paskin laatuinen kopio, eli skoolin yläosasta puuttui väriä ja väri oli muutenkin ihan hirveä, kyl te tiiätte noi huonolaatuiset kopiot ja ihan röpelöinen pinta.
Hieman kyllä nauratti että ihan vitriiniin pitänyt tuollainen euron kulho laittaa.
No mutta onneksi oli vitriinissä. Saattais jotai ottaa päähän maksella 38 euroa jos vahingossa pöydältä tiputtais lattialle :D
Mä näin kirpparilla vitriinissä, miten joku oli laittanut myyntiin "arabia" kissan, hintaan 49 euroa. Kyseisiä keraamisia kissoja myydään Tallinnassa parilla eurolla (sikäläistä tuotantoa), ovat vähän sellaisia kulmikkaita ja sileäpintaisia, kuin arabian keraamiset eläimetkin. Oikea keräilyharvinaisuus siis ja joku rahankiilto silmissä varmaan osti oikean aarteen :)
Joo, onhan näitä. Huomasin kerran antiikki- ja keräilymessuilla tuikkukipon, jonka hinnaksi oli laitettu 18 e. Minulla on samanlainen, ostin sen joskus Tiimarista eurolla-parilla.
Kannattaa olla varuillaan kun käytettyä ostaa.
Minä näin kirpputorin vitriinissä "Vuittonin" "Speedyn". Kyseessä lähetystori-kirppis. Kuka edes antaisi ilmaiseksi aitoa Vuittonia jonnekin lähetystorille. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kirpputorin vitriinissä "Vuittonin" "Speedyn". Kyseessä lähetystori-kirppis. Kuka edes antaisi ilmaiseksi aitoa Vuittonia jonnekin lähetystorille. Voi voi.
Joskus voi kyllä käydä niinkin, että joku omainen menehtyy täysin yllättäen vaikka onnettomuudessa. Läheiset sitten lahjoittavat menehtyneen omaisuuden lähetystori-kirppiksille, eivätkä tosissaan ole tietoisia että mukana menee arvokkaitakin tavaroita. Joskus vielä tarvitsee toimia nopeasti, tyhjentää asunto rivakasti jne. Esim. mun eläkeläis vahemmat ei tosiaan oo tietoisia mun arvokkaista käsilaukuista ja ne vois tommoset lahjottaa pois, tiedä nyt niistä vaikka sulloisivat roskiin :)
Jospa se ei tunnistanut kopiota?