Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan läskin pois alavatsasta?

Vierailija
06.05.2017 |

Olen laihduttanut n. 8 kiloa. Vyötärö on kaventunut hurjasti, yli 10cm. Kuitenkin alavatsa on edelleen pyöreä ja pullottava. Mitat tällä hetkellä 168/60.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta lisää. Tosin mulla ei pömppis kadonnut kokonaan vaikka laihdutin 45 kiloiseksi. Pituus 165 cm.

Vierailija
2/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla sama, urheilen aika paljon ja lihaket näkyy ylävatsassa mutta mulla on aina ollu ala pömppis :/ ärsyttävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla on pieni pömppä vaikka olisi kuinka laiha. Se on katsos sitä naisellisuutta ja naisen kroppa on erilainen kuin miesten.

Kun olin nuori ja mitat oli 160cm ja 47kg niin minullakin oli silti pieni pömppä alamahalla, pylly ja rinnat.

Varsinkin jos on vähänkin notkoselkä niin alamaha pömpöttää.

Vierailija
4/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ja miehen keho ovat erilaisia. Kannattaa joskus lukea anatomiasta jotain.

Vierailija
5/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se pieni pömppä kuin luikertelevat ja pullottavat suonistot alavatsalla.

T: katsoin juuri muodonmuutoksia-dokumentin

Vierailija
6/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas pömpöstä lähtee, mutta vyötäröstä ei.

Vierailija
7/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

itse olen juuri aloittamassa laihdutuksen ja tieto ettei pömppöä saa pois millään jos on notkoselkä niin masentaa alkuunsa.

Vierailija
8/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

itse olen juuri aloittamassa laihdutuksen ja tieto ettei pömppöä saa pois millään jos on notkoselkä niin masentaa alkuunsa.

Pömpön saa pois syömällä rasvaa.

Vierailija
9/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla on pieni pömppä vaikka olisi kuinka laiha. Se on katsos sitä naisellisuutta ja naisen kroppa on erilainen kuin miesten.

Kun olin nuori ja mitat oli 160cm ja 47kg niin minullakin oli silti pieni pömppä alamahalla, pylly ja rinnat.

Naishormonit savat kilot kerääntymään alavartaloon ja rintoihin, ei vatsan seudulle. Ei tuo siis ainakaan biologisessa mielessä selity millään naisellisuudella, mutta ehkä sinä olet päähäsi tuollaisen ajatuksen iskostanut. Helpottaahan se elämää ajatella, että löysä maha, iho-ongelmat ja roikkuva naama ovat katsos sitä naisellisuutta. :D

Vierailija
10/18 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ja miehen keho ovat erilaisia. Kannattaa joskus lukea anatomiasta jotain.

Tuo ei kauheasti selittänyt asiaa.

Vierailija
11/18 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin Eiran sairaalassa oli olemassa hoito, jossa rasva vähennettiin tietyistä paikoista pakastamalla. Hoito kestää tunnin, maksaa n. 500 euroa ja tulokset näkyvät vähitellen parin kuukauden kuluessa. Maailmassa näitä hoitoja tehdään satojatuhansia. Ei vakavia sivuoireita.

Vierailija
12/18 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naishormonit savat kilot kerääntymään alavartaloon ja rintoihin, ei vatsan seudulle. Ei tuo siis ainakaan biologisessa mielessä selity millään naisellisuudella, mutta ehkä sinä olet päähäsi tuollaisen ajatuksen iskostanut. Helpottaahan se elämää ajatella, että löysä maha, iho-ongelmat ja roikkuva naama ovat katsos sitä naisellisuutta. :D

Pieni pömppö alavatsalla voi johtua mm. etukenosta kohdusta, jolloin mikään määrä laihduttamista ei saa alavatsan kumpua katoamaan. Suosittelen, että katsot myös taidehistoriallisia maalauksia ja naisten vatsoja niissä. Alavatsan pieni kumpu on äärimmäisen normaali vararasvan säilöpaikka naisilla.

Vierailija
13/18 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas pömpöstä lähtee, mutta vyötäröstä ei.

Se navan yläpuolella oleva vararengas aiheutuu stressin pilaamasta hormonitoiminnasta. Onko sinun mahdollista vähentää stressiä elämässäsi?

Itselläni sama ongelma, navan alapuolelta rasva lähti ahkeralla kävelyllä (1 - 2 tuntia päivässä) mutta tuo vararengas ei lähde millään.

Vierailija
14/18 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni pömppö alavatsalla voi johtua mm. etukenosta kohdusta, jolloin mikään määrä laihduttamista ei saa alavatsan kumpua katoamaan. Suosittelen, että katsot myös taidehistoriallisia maalauksia ja naisten vatsoja niissä. Alavatsan pieni kumpu on äärimmäisen normaali vararasvan säilöpaikka naisilla.

naisen kohtu on vain noin päärynän kokoinen elin ja ei-gravidina ollessa kohdun yläosa on suurinpiirtein häpykarvoituksen (normaalin mediassa esitetyn sellaisen, ei sellaisen, joka ulottuu napaan asti, vaikka sekin on normaalia, mutta teen tässä nyt vain havainnolistavaa esimerkkiä) yläosan  paikkeilla, joten mahan pömppöys ei johdu kohdusta. synnyttäneillä, mutta ei-gravideilla se voi olla siitä pikkasen ylöspäin, mutta ei edes napaan asti.

Mahan pömppöys voi johtua niin suolesta, kuin vain siitä, että sinulla nyt sitten rasva varastoituu siihen kohtaan kehoa.

mahan pömppösvaikutelmaa voi saada pois pitämällä hyvä ryhti. myös hyvä ns. core-lihaksisto auttaa tässä asiassa.

Vierailija
15/18 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetelmän nimi on kryolipolyysi. Sitä tarjotaan mm. tässä:

https://lux-medicus.fi/fi/services/kryolipolyysi/

Vierailija
16/18 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin läskin saa pois muualtakin kropasta. Geenit ja hormonit määrittää mistä palaa eniten.

Vierailija
17/18 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa pientä pömppää millään pois, vaikka kuinka treenaan. Johtuu myös että olen saanut kaksi lasta ja vatsalihakset vähän erkaantunut alhaalta. Voisi sitä varmasti leikkauttaa jos kamalasti häiritsee, mutta ei se pömppis niin kauhea ole, jos muuten pitää itsensä hyvässä kunnossa. Itsellä se alkaa näyttämään heti rumemmalta jos lopetan liikkumisen ja kiloja tulee muutama.

Vierailija
18/18 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lähtee, mutta vasta viimeisenä. Kunnon rasvanpoltto kehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi