Miehen työkaveri lähetti kuvan alapäästään?!
Satuin näkemään tu*sun kuvan miehen puhelimen näytöllä ja vaadin saada tietää kenen se on?? Eka mies suuttui, että todella noloa tuolle työkaverille kun vahingossa lähettänyt (no mitä vit*ua, ei kai ole mahdollista??) ja että turhaan suutun.
Nyt tuli terassille sönköttämään, että työkaverin puhelimessa on joku virus eikä edes ollut sen alapää vaan joku nettikuva.
Mites on, onko mahdollista? Ja mistä mies sen alapään tunnistaa että kenen se on ja kenen ei??
Hyvää viikonloppua, pitää kai alkaa pakata tavaroita... Itkettää ja naurattaa yhtäaikaa...
Kommentit (175)
Mun ex mies harrasti tätä omien kavereiden kesken. Ottivat kuvia kun oli saatu pesää ja näitä kuvia sitten jaettiin keskenään. Sairasta. Terkut vaan terolle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi pettää sinua.
Itsellä myös mielessä, mutta minkälainen ihminen lähettää kuvan alapäästään??? Aamupäivällä??
Ap
Esileikki... Oliko mies kenties menossa iltavuoroon, tai sit illemmalla "salille" tms?
Kuitenkin miehesi tykkää ja himoitsee tätä vierasta enemmän kuin sinua... mistähän kertoo...
No eiköhän sama mies asialla kuin tämä kahta naista 10 vuotta pyörittänyt otus!!
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/mies-eli-10-vuotta-salaa-kahden-naisen…
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin miehesi tykkää ja himoitsee tätä vierasta enemmän kuin sinua... mistähän kertoo...
Jotain sinusta. Loppua saat pähkiä itseksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi pettää sinua.
Itsellä myös mielessä, mutta minkälainen ihminen lähettää kuvan alapäästään??? Aamupäivällä??
Ap
Minä laitoin pari tuntia sitten salarakkaalleni aamutouhuja tehdessäni tuasukuvan. Mies tykkää niistä kovasti. Tuskin kuitenkaan sun mies.
Mut toisaalta se vaimohan saa sitä mun kiihottamaa miestä. Omalla tavalla nautin siitä kovasti.
Samoin kun olen jo kahden vuoden ajan muistutellut miehelle hääpäivät/synttärit jne. Että pitää vaimonsa tyytyväisenä.
Kannattaisko ruveta arvostamaan itseään ja elää omaa elämäänsä..? Onhan toi nyt aika sairasta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Onko suomuijasta kuulunut?
Sairaslomapäivä?
.
Miltähän tuntuisi mennä töihin muuten, jos virus olisi levittänyt pimperon kuvan työkavereiden kännyköihin viikonloppuna? Kaikkien naamasta näkyisi.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomuijasta kuulunut?
Sairaslomapäivä?
.
Miltähän tuntuisi mennä töihin muuten, jos virus olisi levittänyt pimperon kuvan työkavereiden kännyköihin viikonloppuna? Kaikkien naamasta näkyisi.....
Varmaan opettavaiselta kokemukselta ja lopettaa tuherosivustoilla käymisen puhelimellaan.
Se on huor*pukki.
Et lähde kotoasi yhtään mihinkään. Hymyile ja teeskentele uskovasi häntä ja hanki itsellesi äkkiä toinen mies seksisuhteeseen tai vaikka kaksi hoitoa. Pyydät sitten muutaman kuukauden päästä lähettään kyrv*n kuva puhelimeesi. Ja sitten järjestät niin että ukkosi näkee "vahingossa" sen. Ja selität kaikkee, et myönnä. Mutta tosiaan pitäkää muutama kuukausi suhdetta yllä ennempää, että miehesi ei osaa enää edes varautua sellaiseen. Kuten miehesikin on tehnyt. Ei kukaan ihan juuri alkaneessa suhteessa tuollaisia kuvia lähetä.
Eli teet kuten miehesi, pidät näennäisesti suhteen ja kodin yllä mutta rakastelet muitakin. Ja muista: mitään älä tunnusta. Nyt seuranhaku ilmoitus vaan ja onnea matkaan!
No jo on selitykset!! Ei menis läpi kuuna päivänä läpi.
Kaiken nähnyt ja tehnyt kirjoitti:
Se on huor*pukki.
Et lähde kotoasi yhtään mihinkään. Hymyile ja teeskentele uskovasi häntä ja hanki itsellesi äkkiä toinen mies seksisuhteeseen tai vaikka kaksi hoitoa. Pyydät sitten muutaman kuukauden päästä lähettään kyrv*n kuva puhelimeesi. Ja sitten järjestät niin että ukkosi näkee "vahingossa" sen. Ja selität kaikkee, et myönnä. Mutta tosiaan pitäkää muutama kuukausi suhdetta yllä ennempää, että miehesi ei osaa enää edes varautua sellaiseen. Kuten miehesikin on tehnyt. Ei kukaan ihan juuri alkaneessa suhteessa tuollaisia kuvia lähetä.
Eli teet kuten miehesi, pidät näennäisesti suhteen ja kodin yllä mutta rakastelet muitakin. Ja muista: mitään älä tunnusta. Nyt seuranhaku ilmoitus vaan ja onnea matkaan!
Eli koska AP:n miehellä on ilmeisesti on ameeban moraali, niin AP:n pitäisi vajota samalle tasolle? Just. Eiköhän mies saa parhaiten nokilleen siten, että AP käyttäytyy tyylikkäästi ja suoraselkäisesti kontrastina miehen ja työkaverinsa törkeydelle.
Olen saanut yhteyden ottoja ja alaston kuvia nuorilta neidoilta ja ovat kovasti toivonneet minunkin lahettavan moisia takaisin.
Kuvio toimii niin, etta jos lahettaisin niin joutuisin kiristyksen uhriksi joka vaimolleni tai tyonantajalleni.
Olenkin ollut niin kiero, etta olen lahettanyt alastonkuvia takaisin. En omia vaan jonkun muun ja niihinkin on joku modannut hitlerin paan. Eli minulla on puelimessani muokattuja alastonkuvia Aatusta <3
Toivottavasti AP ei oo haksahtanut uskomaan miehensä satuja. Harvinaisen realistinen asenne on ollut AP:lla.
Pikainen päivitys ennen kun palsta sulkeutuu!! Anteeksi etten ole ehtinyt.
Tulen huomenna kertomaan kuulumisia, tässä on nyt vähän kaikenlaista. Ns. vehkeet levällään... Heh.
Joka tapauksessa, me eroamme.
Ap
Tsemppiä koko loppuelämääsi, pärjäät hyvin ilman sitä niljaketta! Menköön hän vaikka sen suomuijansa luokse, sinäkin löydät varmasti jonkun paremman ;)
"Miehen työkaveri lähetti kuvan alapäästään?!"
Minä lähetin kerran kuvan kännykästäni mutta en ole koskaan keksinyt miten alapäästä lähetetään kuvia?
Suomuija kaunis katselen
Whatsappissa mieheni,
kun pienet pisteet vaeltavat
karvoituksessasi.
Kun pienet pisteet vaeltavat
karvoituksessasi.
"Kas tuoll' on näppy loistava,
ihan punainen..."
- Jo lähti pois mies pakenemaan,
hyvästi poloinen.
Jo lähti pois mies pakenemaan.
Hyvästi poloinen.