Miehen työkaveri lähetti kuvan alapäästään?!
Satuin näkemään tu*sun kuvan miehen puhelimen näytöllä ja vaadin saada tietää kenen se on?? Eka mies suuttui, että todella noloa tuolle työkaverille kun vahingossa lähettänyt (no mitä vit*ua, ei kai ole mahdollista??) ja että turhaan suutun.
Nyt tuli terassille sönköttämään, että työkaverin puhelimessa on joku virus eikä edes ollut sen alapää vaan joku nettikuva.
Mites on, onko mahdollista? Ja mistä mies sen alapään tunnistaa että kenen se on ja kenen ei??
Hyvää viikonloppua, pitää kai alkaa pakata tavaroita... Itkettää ja naurattaa yhtäaikaa...
Kommentit (175)
Kuva muuten oli whatsappissa, eli voiko siinä olla joku virus joka lähettää tu*sukuvia??
Ap
Aika selvä peli. Se pettää!! Nyt potkit pihalle sen.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi pettää sinua.
Itsellä myös mielessä, mutta minkälainen ihminen lähettää kuvan alapäästään??? Aamupäivällä??
Ap
On mahdollista. Miehen vanha puhelin lähetteli puhelimessa olevia kuvia kaikille, onneks ei ollu mitään alapää kuvia ;D Mut kuvat oli puhelimessa.
Joskus vaan tulee laitettua viestiä väärään numeroon. Olen mestari siinä :D
Perheriita ja ero väärään numeroon lähetetystä viestistä. Mitään järkeä. Nyt ämmä rauhoitut ja pyydät mieheltäsi anteeksi.
Laita se kuva tänne niin voin yrittää tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi pettää sinua.
Itsellä myös mielessä, mutta minkälainen ihminen lähettää kuvan alapäästään??? Aamupäivällä??
Ap
Minä laitoin pari tuntia sitten salarakkaalleni aamutouhuja tehdessäni tuasukuvan. Mies tykkää niistä kovasti. Tuskin kuitenkaan sun mies.
Mut toisaalta se vaimohan saa sitä mun kiihottamaa miestä. Omalla tavalla nautin siitä kovasti.
Samoin kun olen jo kahden vuoden ajan muistutellut miehelle hääpäivät/synttärit jne. Että pitää vaimonsa tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa suostuuko mies sitä kuvaa mulle lähettämään?? Vaikkei edes ole kuulemma työkaverin alapää! Jankkaa vaan viruksesta ja sanoo lapselliseksi. Mietin pitäiskö laittaa sille työkaverille fb:ssä viestiä ja kysellä vähän...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa suostuuko mies sitä kuvaa mulle lähettämään?? Vaikkei edes ole kuulemma työkaverin alapää! Jankkaa vaan viruksesta ja sanoo lapselliseksi. Mietin pitäiskö laittaa sille työkaverille fb:ssä viestiä ja kysellä vähän...
Ap
Kyllä!! Ei välttis tunnusta itse, joten pistä viestiin että tiedät jo. Mies tunnusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lähetä mimmille viesti
Oliko toi tussu sun oma mistä kuvan lähetit.
Pahasti pelkään että miehesi on uskoton.
Ollaan siis fb-kavereita tämän (tähän asti ihan normaalin..) naikkosen kanssa.
Laitoin vaan, että kiva kuva tänään, milläs asialla läksit?!
Jos niillä suhde on, niin eiköhän mies oo sitä jo varottanut... Sen verta levotonta steppaamista tässä mun ympärillä on...
Ei tällästä eron syytä kehtaa kenellekään kertoa!! Onneks ei oo lapsia.
Ap
Mun miehelle tuli joskus viesti: Haluan imeä suonikasta kyr,,,si. T: Jenni. Mies esitteli viestiä hyvin hölmistyneenä, eli ilmeisesti viesti tuli väärään numeroon:)
Vierailija kirjoitti:
Mun miehelle tuli joskus viesti: Haluan imeä suonikasta kyr,,,si. T: Jenni. Mies esitteli viestiä hyvin hölmistyneenä, eli ilmeisesti viesti tuli väärään numeroon:)
No minä näin tän kuva miehen olan yli vahingossa, että... Selittelyä ollu ensimetreistä asti, joten vahinkoon on enää vaikea uskoa!
Ap
Ihme niuhoittamista netti täynnä pimpin kuvia.
: D