Miehen työkaveri lähetti kuvan alapäästään?!
Satuin näkemään tu*sun kuvan miehen puhelimen näytöllä ja vaadin saada tietää kenen se on?? Eka mies suuttui, että todella noloa tuolle työkaverille kun vahingossa lähettänyt (no mitä vit*ua, ei kai ole mahdollista??) ja että turhaan suutun.
Nyt tuli terassille sönköttämään, että työkaverin puhelimessa on joku virus eikä edes ollut sen alapää vaan joku nettikuva.
Mites on, onko mahdollista? Ja mistä mies sen alapään tunnistaa että kenen se on ja kenen ei??
Hyvää viikonloppua, pitää kai alkaa pakata tavaroita... Itkettää ja naurattaa yhtäaikaa...
Kommentit (175)
Mä oon kyllä pettynyt. Kuvittelin otsikon perusteella, että miehen työkaveri olisi lähettänyt ap:lle kuvan omasta varustuksestaan. Se olisi ollut mielenkiintoista ja siitä olisi voinut syntyä keskustelua ja mielenkiintoinen juonentynkä. Mutta pyh ja pah, se olikin ap:n mies joka sai pimpinkuvan.
Soita kuvan lähettjälle suoraan. voi paljastua mitä ihmeelisempiä asioita. Minä nimittäin tein toisinpäin.
Itse olen niitä naimisissa olevien miesten kalujen kuvia saanut, mutta en ole alapää kuvia laittanut itse. Rintoja ovat saaneet:) Miehesi voi puhua ihan potaskaa kuvan lähettäjälle olevansa eroamassa ja muuta ja toinen hölmö voi jopa uskoa ja olla oikeasti hieman viatonkin.
Totuudessa kyllä oma puhelimeni pisti Faceen kuvia yhdelle kaverille, mutta ne oli ihan koneella olemis kuvia ei harkittuja alapäitä.
SOITA SIIS KYSEISEEN NUMEROON JA OLE RAUHALLINEN JA ASIALLINEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on vielä kuva, niin varmista ettei ole mikään nettikuva pasteemalla se Googlen kuvahakuun (https://images.google.com/) ja TinEye-hakukoneeseen (https://tineye.com/). Jos noi ei anna vastauksia niin voit olla aika varma että se oli itse otettu kuva. Toki voi vielä yrittää kaivaa kuvasta exif-tiedot, parhaimmassa tapauksessa siinä on puhelimen GPS-koordinaatit mukana ja sitä myötä selvä peli.
s
Tämä! Jos kuva olisi oikeasti joku virus, mieshän voisi lähettää sen ap:lle ihan ongelmitta tai voisivat vaikka yhdessä etsiä sitä Googlen kuvahausta. Jos mies taas on vastahakoinen (koska ei tietenkään halua että avovaimo näkee salarakkaan alapään...) on homma aika selvä. Mielestäni miehen reaktiot ovat tässä nyt olennaisempaa tietoa kuin se mikä on teoriassa netissä mahdollista. Pettäjä käyttäytyy oudosti/aggressiivisesti, vilpitön taas suostuu yhteistyöhön ja olisi voinut näyttää kuvan alunperinkin itse.
Kuulkaas nyt, oli se alapään kuva tarkoituksella tai vahingossa lähetetty niin ei sitä näytellä muille. Sitä kuvaa ei ole teille lähetetty eikä se ole tarkoitettu teidän katsottavaksenne. Haluaisitteko te että vastaavassa tilanteessa teidän alapäänne kuva leviäisi pitkin vastaanottajan perhettä ja kavereita?
Jos äijänne on uskoton niin riidelkää sen äijänne kanssa.
kuvienlähettelijä kirjoitti:
Soita kuvan lähettjälle suoraan. voi paljastua mitä ihmeelisempiä asioita. Minä nimittäin tein toisinpäin.
Itse olen niitä naimisissa olevien miesten kalujen kuvia saanut, mutta en ole alapää kuvia laittanut itse. Rintoja ovat saaneet:) Miehesi voi puhua ihan potaskaa kuvan lähettäjälle olevansa eroamassa ja muuta ja toinen hölmö voi jopa uskoa ja olla oikeasti hieman viatonkin.
Totuudessa kyllä oma puhelimeni pisti Faceen kuvia yhdelle kaverille, mutta ne oli ihan koneella olemis kuvia ei harkittuja alapäitä.
SOITA SIIS KYSEISEEN NUMEROON JA OLE RAUHALLINEN JA ASIALLINEN.
älä huuda
Nää on hauskoja dekkariketjuja. (paitsi ehkä ap:lle ja asianosaisille jos tämä on tosiarvoitus).
Poliisinkin kannattaisi tänne laittaa rikoksia ratkaistavaksi, iso populaatio voisi keksiä murhaajan tuosta vain, jos annettaisiin kuvia ja lisätietoja tarpeen mukaan.
Tulee mieleen ip-lehdistä parikin tapausta, joissa lukijoiden kommenteissa on osattu ihmetellä jotain asiaa, minkä toimittajankin olisi pitänyt hoksata (tai ehkä ei halunnut), esimerkiksi sen nukkesalakuljettajan ihastelu-uutiseen joku oli kommentoinut, että tässä ei ole kaikki oikein jne.
Ja sitten oli se erään asunnonvuokraajan valitus, joka valokuvien perusteella huomattiin lavastetuksi.
Nyt tulee mieleen se eilinen kesämökin tuhoaminen, ihan kuin joku vessanpytyn varastava mökkirosvo kaivinkoneella kaataisi mökin ja tasoittaisi pihamaan, eiköhän siinäkin ole joku erehdys tai korkeintaan naapurin kanssa rajojen riita kysymyksessä.
Tuossa on tavallaan rangaistusta työkaverille, kun 1) alapäätä ruoditaan AV:llä ja 2) kuvaus on "levällään oleva suo" 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi pettää sinua.
Itsellä myös mielessä, mutta minkälainen ihminen lähettää kuvan alapäästään??? Aamupäivällä??
Ap
Sellainen ihminen ketä ei kiinnosta voi lähettää pillusta kuvan aamupäivällä. Mullekin yks miespuolinen (entinen) kaveri lähetti aamulla kyrvän kuvan mulle hitto että suutuin, niin siinä samassa mun poikaystäväkin suuttui kun soitin sille mitä tapahtui (olin yksin kotona) poikaystävä aluksi syytti minuu mikä on ihan ymmärrettävää ja poikaystävä soitti tälle ahdistajalle jättävänsä mut rauhaa tai teemme rikosilmoituksen... Kyllä näitä miehiä/naisia löytyy ketkä lähettelevät kuvia mihin aikaa tahansa -___-"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi pettää sinua.
Itsellä myös mielessä, mutta minkälainen ihminen lähettää kuvan alapäästään??? Aamupäivällä??
Ap
Sellainen ihminen ketä ei kiinnosta voi lähettää pillusta kuvan aamupäivällä. Mullekin yks miespuolinen (entinen) kaveri lähetti aamulla kyrvän kuvan mulle hitto että suutuin, niin siinä samassa mun poikaystäväkin suuttui kun soitin sille mitä tapahtui (olin yksin kotona) poikaystävä aluksi syytti minuu mikä on ihan ymmärrettävää ja poikaystävä soitti tälle ahdistajalle jättävänsä mut rauhaa tai teemme rikosilmoituksen... Kyllä näitä miehiä/naisia löytyy ketkä lähettelevät kuvia mihin aikaa tahansa -___-"
Syytä en tiedä miksi lähetti kyrvästä kuvan, mutta sitä ennen mulla ja tällä mies kaverilla oli riitaa
Huomenta! Pientä päänsärkyä ilmassa... Ilta itkettiin ja naurettiin vuoronperään, kyllä teki hyvää!!
Uskomatonta silti, että näin monen vuoden suhde on nyt ohi ja voi vee mistä syystä... Odotan innolla puhelua anopilta...
Tänään sitten paluu arkeen, eli kotiin on mentävä tän kyseisen Hymypojan luo. Edelleen pysyy viruskannassaan, en usko. En aio uskoa, en aio antaa anteeksi ja kaivan kyllä kahden kesken keskustelussa totuuden kylmän rauhallisesti esiin!! Itkut on itketty eilen.
Kiitos myös teille teidän viesteistä!! Jumal*uta, mulla on eka sinkkukesä sitten lukion jälkeen.
Ps. Suomuija ei ole vastannut vieläkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on tavallaan rangaistusta työkaverille, kun kuvaus on "levällään oleva suo" 😁😁😁
Reps!!! Eikä?!!! En lukenu koko ketjua, oliko tuommoinen kuvaus jossain? Kyllä suomen kieli on rikas ja hieno :)
Pustä suomuijalle linkki tästä keskustelusta.
Kylläpäs ketju piristi muuten paskaa päivää.
Osanottoni ja kaikkea hyvää AP:lle, olen pahoillani että tällä tavoin hykertelen, mutta asenteesi on kerrassaan mainio!
Niin, kun koneelleni tuli virus ja se lähetti sähköpostiosoitteistolleni posteja, en itse siitä tiennyt mitään ennen kuin muutama postien vastaanottaja minulle ilmoitti.
Tätä miehesi saamaa tussukuvaa tässä mietiskelin.
Tuliko silloin saman tien, kun näit sen vai jo aiemmin.
Jos samantien miten mies tiesi heti virukseksi?
Jos aiemmin, miksi ihmeessä ei ollut poistanut van katseli sitä uudestaan niin että sinäkin näit olan yli.
Oikeastaan näin kuvaa näkemättä on vaikea kommentoida. Et saisi linkkiä mainittuun teokseen? :P
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun koneelleni tuli virus ja se lähetti sähköpostiosoitteistolleni posteja, en itse siitä tiennyt mitään ennen kuin muutama postien vastaanottaja minulle ilmoitti.
Tätä miehesi saamaa tussukuvaa tässä mietiskelin.
Tuliko silloin saman tien, kun näit sen vai jo aiemmin.
Jos samantien miten mies tiesi heti virukseksi?
Jos aiemmin, miksi ihmeessä ei ollut poistanut van katseli sitä uudestaan niin että sinäkin näit olan yli.
Ja jos olisikin virus, niin luulisi sitten sen jonka puhelimesta viesti tuli, vastanneen jotain. Itse ainakin moisessa tilanteessa toki järkyttyisin suuresti, mutta myös vastaisin että kyseessä on varmaan joku virus. Olisihan se jo tarpeeksi kamalaa muutenkin, mutta jos lisäksi työkaverin parisuhde vaarassa moisen takia niin pyrkisin ensitilassa paikkaamaan väärinkäsityksen. Vastaamattomuus siis tässä kohtaa kyllä viittaa siihen että kuva oli lähetetty tarkoituksella.
Voimia ja jaksamista ap:lle!
Sano miehellesi, että meidän av-palstalaistenkin mielestä siinä tussussa on virus.
Joo kimppaan tätä, että jos oikeesti virus, olisin suomuijana sen verran raottanut burkhaani ja vastannut aplle ja pahoitellut.
Vierailija kirjoitti:
Sano miehellesi, että meidän av-palstalaistenkin mielestä siinä tussussa on virus.
Mikä niistä onkaan virus? Herpes ainakin taitaa olla.
.
Minua kyllä lähinnä pelottaa jos se virus onkin iskenyt tähän high tech asuntooni. Nukun alasti ja jos se virus kerta voi ottaa kuvia minusta, jalat levällään nukkuessani.... lähikuvia vielä ja lähetellä niitä älypuhelimeni kontaktitiedoille ... niin uskaltaako täällä nukkua enää?
Hirveä ilmestys oli, jaoin ylilaudalle