Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen leffaillat sinkkunaisen seurassa

Vierailija
05.05.2017 |

Onko teistä ok, että avomieheni käy naispuolisen sinkkukaverinsa luona katsomassa leffoja kahdestaan minun ollessa töissä viikonloppuiltana? Taustana vielä se, että eivät ole mitään pitkäaikaisia/läheisiä ystäviä vaan olleet tuttavia muutaman vuoden ja naisen aloitteesta alkaneet tavata kahvin tai tai elokuvien merkeissä silloin tällöin seurustelusuhteen aikana. Minua ei nuo julkisella paikalla tai isomalla porukalla tapahtuvat tapaamiset kaiherra, mutta ajatus heistä kahdestaan viettämässä leffailtaa naisen luona on erittäin epämiellyttävä. Miehen mielestä olen vain epävarma ja ylireagoin, kun kerron, että asia vaivaa minua. Onkohan tosiaan näin? :/

Kommentit (163)

Vierailija
81/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy seuraavan kerran pääsetkö leffailtaan mukaan.

Tätä en olekaan vielä maininnut, mutta nainen on sanonut kuulemma kärsivänsä niin kovasti sinkkuudestaan, että ei siksi tykkää viettää aikaa pariskuntien kanssa. Harmin paikka, mutta minusta tämä ei kuitenkaan pitäisi olla minun tai miehenkään ongelma. Ap

Kärsii sinkkuudestaan? Eli kaipaa miehen kainaloa ja kosketusta leffailtojen lomassa?

Vierailija
82/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en olekaan vielä maininnut, mutta nainen on sanonut kuulemma kärsivänsä niin kovasti sinkkuudestaan, että ei siksi tykkää viettää aikaa pariskuntien kanssa. Harmin paikka, mutta minusta tämä ei kuitenkaan pitäisi olla minun tai miehenkään ongelma. Ap

Kärsii sinkkuudestaan? Eli kaipaa miehen kainaloa ja kosketusta leffailtojen lomassa?

Tämä on ainakin minun tulkintani tuosta selityksestä. Että haluaa lainata miestä yksinäisten iltojen iloksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole vielä ap vastannut siihen, että miten tämä naisen ilmiselvä ihastus ilmenee?

Lukasepa ketju läpi.

Ok, oli mennyt ohi maininta pariskuntaillallisista. Kuulostaa melko pahalta, jos kyseessä on fakta vs. tulkinta. Tuohon minäkin vetäisin rajan, vaikka varsin huolettomasti yleensä suhtautunut miehen mahdollisiin naispuolisiin kavereihin ja kyllä, omaan myös paljon miespuolisia kavereita joiden kanssa vietän aikaa, todellakin vain kaveripohjalta.

Vierailija
84/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ainakin minun tulkintani tuosta selityksestä. Että haluaa lainata miestä yksinäisten iltojen iloksi. Ap

Mitä mieltä miehesi tuosta on? Itsekin sinkku (en kylläkään kärsi tällä hetkellä sinkkuudesta), mutta eipä tulisi mieleenkään itkeä yksinäisyyttäni varatulle miehelle, jota kutsuisin luokseni katsomaan leffaa!?

Vierailija
85/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mammat oikein onnistuu löytämään näitä luuserimiehiä jotka ei voi edes leffaa katsoa ilman että täytyis vieruskaveria alkaa nussia XD

Voihan olla että mies on siihen pystynyt. Toivottavasti on. En minä tiedä, mitä siellä on tapahtunut ja mitä ei. Mutta jos nainen suorastaan heittäytyy miehen syliin, riski että jotain tapahtuu on tietysti suurempi ja en voi sille minkään, että asia huolettaa minua. Ap

Vierailija
86/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä miehesi tuosta on? Itsekin sinkku (en kylläkään kärsi tällä hetkellä sinkkuudesta), mutta eipä tulisi mieleenkään itkeä yksinäisyyttäni varatulle miehelle, jota kutsuisin luokseni katsomaan leffaa!?

Niinpä, kyllä sitä ennemmin omille naispuolisille kavereille vuodattaisi, kuin kutsuisi varattua miestä leffailtaan tai kaveripariskunnan kanssa syömään.

Vierailija
87/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehen mielestä hän ei voi kieltäytyä naisen kutsuista tai kysyä, voisinko liittyä heidän seuraansa juuri tuosta syystä. Että pitäähän hänen käyttäytyä niin ettei tälle raukkaparalle tule entistä kurjempi olo. Hohhoijaa. Ap

Vierailija
88/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Toki osahan tykkää juuri varattujen miesten kanssa hengailusta juuri siksi, ettei siinä ole vaaraa ajautua suhteeseen (poikkeuksiakin on...). Eli tavallaan mies on ns. turvallinen, jos ei vielä halua suhteeseen tai deittailla, mutta kaipaa jonkun miehen seuraa.

Vierailija
89/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehen mielestä hän ei voi kieltäytyä naisen kutsuista tai kysyä, voisinko liittyä heidän seuraansa juuri tuosta syystä. Että pitäähän hänen käyttäytyä niin ettei tälle raukkaparalle tule entistä kurjempi olo. Hohhoijaa. Ap

Nyt sulle kyllä taidetaan valehdella päin naamaa tai sitten miehesi on täysin selkärangaton ovimatto. Eli todellakin hohhoijaa.

t. Yksi niistä kenen mielestä alkuun tässä ei ollut mitään syytä mistä hermostua. Ja siis omaan paljon miespuolisia kavereita. Mutta tuo että miehesi selittää kaveruutta sillä, ettei toiselle vaan tuu paha mieli, ja toinen lainailee miestäsi pariskuntaillallisille on kyllä välikyselyn paikka.

Vierailija
90/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ap miehesi olisi mieltä, jos yhtäkkiä tapaisit jonkun miehen, jonka kanssa teillä synkkaisi niin hyvin, että alkaisitte viettää kahdenkesken aikaa? Ja vielä niin, että kyseinen mies ei halua tutustua sinun mieheesi :)

No niinpä. Olen tätä häneltä kysynytkin. Tiedän että suuttuisi (on suuttunut paljon pienemmästäkin), mutta toki oman toimintansa oikeuttaakseen vastaa, ettei häntä haittaisi. Ap

Tämä olisi mulle jo kynnyskysymys suhteen jatkamiseen. Siis se, että miehellä on eri säännöt itselleen kuin sinulle ja että hän katsoo itse voivansa määritellä ne säännöt sinusta riippumatta.

Olen pahoillani, mutta siinä on parisuhteen pohja niin hutera, että odotettavissa on muitakin ongelmia kuin tuo tämänhetkinen naispuolinen 'ystävä'.

Lusikat jakoon.

Vierailija
91/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas. Kyllä se vaan siltä kuullostaa, että on jotain muutakin, kuin vain kaverillista leffan katselua. Eikö miehesi ajattele, että sinullakin voi olla kurja olo? Kumman kurja olo on hänelle vaikeampi käsitellä?

Vierailija
92/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ohan hirveä, jos pyydän, ettei mies tuo tätä naista kotiimme minun poissaollessani? Mielestäni tässä mies ei voi vedota vapauteensa päättää omista asioistaan, kun kyseessä on minunkin kotini. Ap

Vierailija
93/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä häiristisisi ja pahasti. Elokuvateatteriin meno, ns. elokuvien harrastaminen, olisi ok, mutta ei tosiaankaan koti-illat. Jos eivät ole vielä panneet, niin pikapuoliiin ainankin. Sinkku vokottelee miestäsi - ja miehesi on täysin mukana: kummankin vika siis.

Vierailija
94/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas. Kyllä se vaan siltä kuullostaa, että on jotain muutakin, kuin vain kaverillista leffan katselua. Eikö miehesi ajattele, että sinullakin voi olla kurja olo? Kumman kurja olo on hänelle vaikeampi käsitellä?

No sanot suoraan, että nyt pitää valita jompi kumpi nainen: sinä tai se toinen. Molempia ei voi pitää: sinulle ei sovi. Piste.

Vierailija
95/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin, että miehen pitää valita kokonaan se sinkkunainen tai sinä. Ihan suoraan. Ja alkaisin valinta deadlinea odotellessa käydä ulkona kaverien kanssa tai yksin kauniiksi laittautuneena bilettämässä ja pitämässä hauskaa.

Vierailija
96/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon miehesi ystävän tunteet ovat tärkeämpiä kuin sinun tunteesi. Ja miksi ystävälle tulisi kurja olo, jos liittyisit seuraan? Hmm...

Vierailija
97/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on siis sinkkunaisen lohduttajan roolissa. Sinkkunaista pitää kohdella silkkihansikkain, ettei vaan pahoita mieltään. Sinut pakotetaan ymmärtäjän ja mahdollistajan rooliin vailla oikeuksia. Älä hyvä nainen suostu kynnysmatoksi.

Vierailija
98/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mieheni kanssa toisenlainen ongelma, hän oli toisella tavalla kusipää. Heitin hänet ulos kotoa, oli nukkunut työpaikan sohvalla ja päätimme päivämäärän, paikan ja kellonajan miilloin tavataan, päiväsaikaan kuin palaverissa, ja päätetään erotaanko vai jatketaanko. Sen odottaminen oli hirveää, mutta mies oli päätynyt siihen, että halusi jatkaa ja lipasi muuttua. Muuttuikin. Ainakin tähän asti. Tuosta on nyt kulunut vajaa vuosi ja on mennyt paremmin. Ap:n mies menisi ehkä sen toisen naisen luokse, joten menetelmä pitää mietyiä. Mutta mies on pakotettava päättämään ja ottamaan vastuu sihteesta ja ennenkaikkea kunnioittamaan ap:ta, nyt ei kunnioita yhtään. Tosin ehkä hän ei ole kykenevä muuttumaan niin paljon ja ap säästäisi aikaa, jos eroaisi heti.

Vierailija
99/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon miehesi ystävän tunteet ovat tärkeämpiä kuin sinun tunteesi. Ja miksi ystävälle tulisi kurja olo, jos liittyisit seuraan? Hmm...

Kun kuulemma on kurjaa nähdä, että kaikilla muilla on joku paitsi hänellä. Niin mieluiten välttelee sitten pariskuntia. Aivan typerää minusta. Ap

Vierailija
100/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuulemma on kurjaa nähdä, että kaikilla muilla on joku paitsi hänellä. Niin mieluiten välttelee sitten pariskuntia.

Paitsi jos saa miehesi lainaan yhteiseen illanviettoon toisen pariskunnan kanssa? Silloin ei haittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan