Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen leffaillat sinkkunaisen seurassa

Vierailija
05.05.2017 |

Onko teistä ok, että avomieheni käy naispuolisen sinkkukaverinsa luona katsomassa leffoja kahdestaan minun ollessa töissä viikonloppuiltana? Taustana vielä se, että eivät ole mitään pitkäaikaisia/läheisiä ystäviä vaan olleet tuttavia muutaman vuoden ja naisen aloitteesta alkaneet tavata kahvin tai tai elokuvien merkeissä silloin tällöin seurustelusuhteen aikana. Minua ei nuo julkisella paikalla tai isomalla porukalla tapahtuvat tapaamiset kaiherra, mutta ajatus heistä kahdestaan viettämässä leffailtaa naisen luona on erittäin epämiellyttävä. Miehen mielestä olen vain epävarma ja ylireagoin, kun kerron, että asia vaivaa minua. Onkohan tosiaan näin? :/

Kommentit (163)

Vierailija
61/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ap miehesi olisi mieltä, jos yhtäkkiä tapaisit jonkun miehen, jonka kanssa teillä synkkaisi niin hyvin, että alkaisitte viettää kahdenkesken aikaa? Ja vielä niin, että kyseinen mies ei halua tutustua sinun mieheesi :)

No niinpä. Olen tätä häneltä kysynytkin. Tiedän että suuttuisi (on suuttunut paljon pienemmästäkin), mutta toki oman toimintansa oikeuttaakseen vastaa, ettei häntä haittaisi. Ap

Eli kyseessä tyypillinen mustasukkainen mies, joka itse pettää. Vaikka en miestäsi tunne, niin luulen, että kolahtaisi ja kovaa, jos yhtäkkiä ilmoittaisit meneväsi ystäväsi "Japin" luo katsomaan leffaa kahdestaan ;)

Oliskin joku "Japi", kenen luokse mennä, jotta voisin saada tuon miehen ymmärtämään, miltä moinen tuntuu. Mutta mulla itselläni ei ole sellaisia miespuolisia kavereita, joiden kotona vierailisin kavden kesken. Ap

Ei, vaan itse kunnioitan miestä ja parisuhdettamme siinä määrin, että en halua aiheuttaa hänelle huolta ja pahaa mieltä aiheuttamalla turhia epäilyksiä. Voin aivan hyvin tavata miespuolisia ystäviäni julkisilla paikoilla. Ap

Vierailija
62/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä saa olla. Se ei taida olla tämän aloituksen pointti. Kyllähän minäkin sinkkunaisena olin juuri ystävämiehen kanssa etsimässä hänen kumppanilleen synttärilahjaa ja samassa käytiin kahvillakin :) en kuitenkaan pyytele häntä kotiini katsomaan leffoja kanssani, koska minusta se ei vaan ole oikein. Joku muu voi olla erimieltä asiasta, mutta vaikkei minulla ole mitään seksuaalista kiinnostusta häntä kohtaan, niin minusta joku raja on. Tuollainen vaikuttaa juuri siltä, että nainen on kiinnostunut miehestä enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomus tosielämästä:

Itsellä on pitkäaikainen hyvä miespuolinen ystävä, jonka kanssa on aikanaan ollut seksiäkin. Seksiä ei ole enää ollut pitkään aikaan, mutta ystävyys on säilynyt. Olemme molemmat sinkkuja. Seksiä ei siis siltikään ole.

Hän on minulle erittäin hyvä ystävä. Ja minä hänelle.

Jos alkaisin seurustelemaan, en missään nimessä katkaisisi suhdetta ystävääni. En koskaan, missään tapauksessa, pettäisi enkä myöskään tunkisi ystävämiehen ja hänen tulevan kumppaninsa väliin.

Ei se, että on ollut joskus seksiä, tarkoita, että seksi menisi moraalin edelle.

Itse olen hyvin periaatteellinen ja 100 % varma itsestäni. Minä päätän, otanko housuni pois ja parisuhteessa ollessa en petä enkä sinkkuna tai parisuhteessa vehtaa miesten kanssa, joiden tiedän olevan varattuja.

Minulla ja tällä ystävällä on myös yhteisiä juttuja, on leffailtoja, on yhdessä syömistä jne. Ei seksiä.

Vierailija
64/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy seuraavan kerran pääsetkö leffailtaan mukaan.

Vierailija
65/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse avoliitossa oleva nainen, avomieheni kanssa olemme olleet yhdessä noin 8 vuotta. Pari vuotta sitten tutustuin opiskeluiden kautta ikäiseeni sinkkumieheen, jonka kanssa ystävystyimme. Mieheni ja ystäväni eivät koskaan ole tavanneet toisiaan, tähän ei ole mitään erikoisempaa syytä, voisin erittäin hyvin esitellä heidät toisilleen.

Olemme tämän ystäväni kanssa usein käyneet esim. oluella, joskus ilta baarissa on venähtänyt yöhön asti. Kotiin olen aina mennyt yöksi, se on itsestään selvää. Saattaa olla, että tämä ystäväni on (ainakin jossain vaiheessa) ollut minuun ihastunut mutta olen tehnyt hyvin selväksi olevani erittäin hyvässä ja rakastavassa parisuhteessa enkä pettäisi miestäni. Avomiehelleni esim. baarissa käynnit ovat olleet ok mutta en ikinä menisi viettämään iltaa kahden kesken ko. ystävän kotiin tai muuallekaan, missä ei olisi muita ihmisiä. Kokisin sen loukkaavana avomiestäni kohtaan ja ymmärtäisin täysin, jos se ei olisi hänelle ok. Ei olisi minullekaan, jos tilanteen kääntää toisinpäin.

Ystäviä voi ja saa tavata mutta intiimi tilanne kotona kahden kesken vastakkaisen sukupuolen kanssa - ei parisuhteessa oleville ihmisille, jo ihan oman kumppanin kunnioitukseen perustuen.

Leffan katsominen tekee tilanteesta automaattisesti intiimin?

Ollaan kavereiden kanssa monesti hengailtu jonkun kotona ja vaikkapa katsottu juuri leffaa. Joskus on sit käynyt niinkin, että kiinnostuneita tai ehtineitä on ollut vain kaksi. No panemiseksihan se on sit mennyt... ei vaineskaan. Ei kai nyt monikaan voi olla niin hyperseksuaalinen ja rajaton, että kahdenolo jonkun frendin kanssa automaattisesti johtaa seksiin tai edes aiheuttaa jotain seksuaalista kiinnostusta? Oletko ap itse sellainen ja oletat samaa kaikista muistakin?

Vierailija
66/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse avoliitossa oleva nainen, avomieheni kanssa olemme olleet yhdessä noin 8 vuotta. Pari vuotta sitten tutustuin opiskeluiden kautta ikäiseeni sinkkumieheen, jonka kanssa ystävystyimme. Mieheni ja ystäväni eivät koskaan ole tavanneet toisiaan, tähän ei ole mitään erikoisempaa syytä, voisin erittäin hyvin esitellä heidät toisilleen.

Olemme tämän ystäväni kanssa usein käyneet esim. oluella, joskus ilta baarissa on venähtänyt yöhön asti. Kotiin olen aina mennyt yöksi, se on itsestään selvää. Saattaa olla, että tämä ystäväni on (ainakin jossain vaiheessa) ollut minuun ihastunut mutta olen tehnyt hyvin selväksi olevani erittäin hyvässä ja rakastavassa parisuhteessa enkä pettäisi miestäni. Avomiehelleni esim. baarissa käynnit ovat olleet ok mutta en ikinä menisi viettämään iltaa kahden kesken ko. ystävän kotiin tai muuallekaan, missä ei olisi muita ihmisiä. Kokisin sen loukkaavana avomiestäni kohtaan ja ymmärtäisin täysin, jos se ei olisi hänelle ok. Ei olisi minullekaan, jos tilanteen kääntää toisinpäin.

Ystäviä voi ja saa tavata mutta intiimi tilanne kotona kahden kesken vastakkaisen sukupuolen kanssa - ei parisuhteessa oleville ihmisille, jo ihan oman kumppanin kunnioitukseen perustuen.

Jos tuo sinkkumies olisi kovasti järjestämässä iltaa sinun ja kaveripariskunnan kanssa tyyliin kahden pariskunnan yhteinen illanvietto, mitä tekisit? Jatkaisitko ystävyyttä leffailtojen merkeissä ja ihmettelisit puolisosi nuivaa reaktiota, kuten ap:n miehen tapauksessa? Et varmaan.

Vierailija
67/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en olekaan vielä maininnut, mutta nainen on sanonut kuulemma kärsivänsä niin kovasti sinkkuudestaan, että ei siksi tykkää viettää aikaa pariskuntien kanssa. Harmin paikka, mutta minusta tämä ei kuitenkaan pitäisi olla minun tai miehenkään ongelma. Ap

Vierailija
68/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina huudetaan täälläkin miten miehet on omistushaluisia.

Mitä tämä on? Mies ei saa katsoa ELOKUVIA toisten naisten kanssa. Menee jo psykoosiasteilla tämä kirjoittaja.

Jos luottamus on tuota luokkaa niin erotkaa.

Vierailija
69/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinua nyt kustaan silmään ja lujaa.

Kai miehelläkin saa ja voi olla naispuolisia ystäviä, ei se mitään tarkoita ja varsinkin jos on esitellyt teidät toisilleen.

Taitaa olla ihan perus mustasukkaisuutta vaan, rajoittamista ja omistuksenhalua.

Jos on etukäteen kertonut tapaavansa ystävänsä. Miksi kertoisi jos yrittäisi salata jotain ?

Jos nainen tapailisi jotain toista miestä niin se olisi tietysti ihan fine koska nykyaikainen 18v-50v international luonteinen nainen saa ja voi tehdä mitä tahansa ja se on aina oikein, piste.

Vierailija
70/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leffan katsominen tekee tilanteesta automaattisesti intiimin?

Ollaan kavereiden kanssa monesti hengailtu jonkun kotona ja vaikkapa katsottu juuri leffaa. Joskus on sit käynyt niinkin, että kiinnostuneita tai ehtineitä on ollut vain kaksi. No panemiseksihan se on sit mennyt... ei vaineskaan. Ei kai nyt monikaan voi olla niin hyperseksuaalinen ja rajaton, että kahdenolo jonkun frendin kanssa automaattisesti johtaa seksiin tai edes aiheuttaa jotain seksuaalista kiinnostusta? Oletko ap itse sellainen ja oletat samaa kaikista muistakin?

Miten monta kertaa täytyy selittää, että tilanteessa oleellista on naisen ilmiselvä ihastus mieheen?

Vierailija
71/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen viettänyt leffailtaa miespuolisen ystäväni kanssa, vaikka olen varattu. Ei siinä mielestäni ollut mitään ihmeellistä.

Vierailija
72/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on että kaikki parisuhteessa olevat naiset aina luulevat että kaikki sinkkunaiset haluaisivat heidän miehensä ja yrittävät heidät vietellä/varastaa. Voin kertoa että ei haluta, pitäkää hyvänänne vaan! Ei ne teidän miehet niin ihmeellisiä ole.

Samaa mietin minäkin. Varatut ressukat luulevat että se oma mies on niin ihana ja ihmeellinen kun todellisuudessa kukaan muu ei koskisi edes pitkällä tikulla. Voi raukkaparat kun luulevat saaneensa jonkin vuosisadan halutuimman miehen.

Vierailija
73/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä ap vastannut siihen, että miten tämä naisen ilmiselvä ihastus ilmenee?

Vierailija
74/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en olekaan vielä maininnut, mutta nainen on sanonut kuulemma kärsivänsä niin kovasti sinkkuudestaan, että ei siksi tykkää viettää aikaa pariskuntien kanssa. Harmin paikka, mutta minusta tämä ei kuitenkaan pitäisi olla minun tai miehenkään ongelma. Ap

Just joo... tekosyitä, tekosyitä.

Vierailija
75/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on että kaikki parisuhteessa olevat naiset aina luulevat että kaikki sinkkunaiset haluaisivat heidän miehensä ja yrittävät heidät vietellä/varastaa. Voin kertoa että ei haluta, pitäkää hyvänänne vaan! Ei ne teidän miehet niin ihmeellisiä ole.

Samaa mietin minäkin. Varatut ressukat luulevat että se oma mies on niin ihana ja ihmeellinen kun todellisuudessa kukaan muu ei koskisi edes pitkällä tikulla. Voi raukkaparat kun luulevat saaneensa jonkin vuosisadan halutuimman miehen.

Kaikenlaiset miehet (ja toki naisetkin) pettävät, se on valitettavan yleistä. Suurin osa pettäjistä on aivan tavallisia ihmisiä kaikin puolin, ei mitään mallimaisen komeita miljardöörejä.

Vierailija
76/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vielä ap vastannut siihen, että miten tämä naisen ilmiselvä ihastus ilmenee?

Lukasepa ketju läpi.

Vierailija
77/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jonkun toisen perustelu ihastuksesta sillä että nainen meni vaikeaksi, kun mies puhui kumppanistaan.. Tunnistin tilanteen, olen mennyt itse vastaavassa tilanteessa vaikeaksi, mutta en koska olisin mieheen ihastunut, vaan siksi koska omissa silmissä miehen suhde on vaikuttanut suoraan sanottuna melko karmealta, mutten ole siitä koskaan kehdannut sanoa.

Vierailija
78/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin häiritsisi, jos mieheni kävisi jonkun sinkkunaisen luona aina kaksin ja itse en edes tuntisi koko naista. Vaikka luottaisinkin mieheeni, jos en tiedä toisen naisen aikeita, olisin epävarma tilanteesta. Jos puolestaan tuntisin naisen, olisi tilanne ok. Usein juuri leffaillat ja kaveripariskuntasyömiset liitetään myös seurusteluun tai seurustelua edeltävään tutustumiseen, niin sikälikin ymmärrän huolen. Tai siis ainakin jos itse olisin ks. sinkkunainen, tekisin aikeeni selväksi miehen naisystävälle, mutta toki eri tavalla toimivia on, joten en sitten tiedä... Voi toki olla harmitontakin, mutta naisen puolelta kuulostaisi hieman ihastumiselta omaan korvaani, tiedä sitten.

Vierailija
79/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMOTIONAALINEN PETTÄJÄ OMG JSSAP

Vierailija
80/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinua nyt kustaan silmään ja lujaa.

Kai miehelläkin saa ja voi olla naispuolisia ystäviä, ei se mitään tarkoita ja varsinkin jos on esitellyt teidät toisilleen.

Taitaa olla ihan perus mustasukkaisuutta vaan, rajoittamista ja omistuksenhalua.

Jos on etukäteen kertonut tapaavansa ystävänsä. Miksi kertoisi jos yrittäisi salata jotain ?

Jos nainen tapailisi jotain toista miestä niin se olisi tietysti ihan fine koska nykyaikainen 18v-50v international luonteinen nainen saa ja voi tehdä mitä tahansa ja se on aina oikein, piste.

Nimenomaa siksi kertookin, koska haluaa kumppaninsa luulevan, että kyseessä on vaan viatonta leffan katselua. Kukaan ei olekaan ollut sitä mieltä, etteikö miehellä saa olla naispuolisia ystäviä. Tottakai saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän