Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen leffaillat sinkkunaisen seurassa

Vierailija
05.05.2017 |

Onko teistä ok, että avomieheni käy naispuolisen sinkkukaverinsa luona katsomassa leffoja kahdestaan minun ollessa töissä viikonloppuiltana? Taustana vielä se, että eivät ole mitään pitkäaikaisia/läheisiä ystäviä vaan olleet tuttavia muutaman vuoden ja naisen aloitteesta alkaneet tavata kahvin tai tai elokuvien merkeissä silloin tällöin seurustelusuhteen aikana. Minua ei nuo julkisella paikalla tai isomalla porukalla tapahtuvat tapaamiset kaiherra, mutta ajatus heistä kahdestaan viettämässä leffailtaa naisen luona on erittäin epämiellyttävä. Miehen mielestä olen vain epävarma ja ylireagoin, kun kerron, että asia vaivaa minua. Onkohan tosiaan näin? :/

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies mitenkän salailevasti käyttäydy, kertoo mitä tekivät ja juttelivat ja on kyllä aina tavoitettavissa kun on tämön naisen seurassa. Ja hän keskustelee kyllä asiasta kanssani, mutta ei vaan kykene ymmärtämään huoltani. Heidän välillään ei ole koskaan kuulemma ollut mitään ja mies aina sanookin, että jos mitään ei tapahtunut kun molemmat olivat sinkkuja, miksi mitään tapahtuisi nytkään. Ja kivenkovaan väittää, että jos nainen jotain yrittäisi hän poistuisi paikalta heti ja kertoisi minulle tapahtuneesta. Ap

Vierailija
22/163 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että nainen on ihastunut mieheesi ja miehesi on ihan ulalla kaikesta.

Päältäpäin tilanne näyttää tismalleen tältä, mutta mietin, osaako mies sitten vaan näytellä tuon ulalla olon niin hyvin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on että kaikki parisuhteessa olevat naiset aina luulevat että kaikki sinkkunaiset haluaisivat heidän miehensä ja yrittävät heidät vietellä/varastaa. Voin kertoa että ei haluta, pitäkää hyvänänne vaan! Ei ne teidän miehet niin ihmeellisiä ole.

Koska niin moni sinkkunainen on valmis viettelemään varatun ilman tunnontuskia koska mies on joko hyvä koska varattu tai sitten tietää ettei jää roikkumaan koska varattu.

Vierailija
24/163 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Minusta on ainakin hienoa se, että mies on ilmeisesti kertonut itse tai ainakin myöntänyt, että hänellä on naispuolinen kaveri, jonka kanssa hän saattaa viettää aikaa mm. leffaa katsoen. Toki ymmärrän kumppnani (pienen)mustasukkaisuudenkin asiasta. - Jos minun joku vaatisi minun luopumaan vastakkaista sukupuolta olevista ystävistäni, niin en tiedä mitä tapahtusi mutta yhteisen parisuhteen kannalta ei välttämättä mitään kovin positiivista. Minulle on täysin vieras ajatus, että joutuisin luopumaan vanhoista tai vanhasta ystävästäni vain siksi, että hän on sukupuoleltaan, mitä on. Ja yhtä käsittämätön ajatus on se, että osa tuntuu ajatteleva, että taka-ajatuksena olisi aina halu saada (tarvittaessa) seksiä, jos mies ja nainen tai naien ja mies ovat läheist ystävät, mutta eivätkä keskenään parisuhteessa.

Vierailija
25/163 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi tilanteesta.

Toisaalta olen itse sinkku enkä koskaan koskisi varattuihin miehiin, koska kunnioitan parisuhteita.

Vierailija
26/163 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. Minusta on ainakin hienoa se, että mies on ilmeisesti kertonut itse tai ainakin myöntänyt, että hänellä on naispuolinen kaveri, jonka kanssa hän saattaa viettää aikaa mm. leffaa katsoen. Toki ymmärrän kumppnani (pienen)mustasukkaisuudenkin asiasta. - Jos minun joku vaatisi minun luopumaan vastakkaista sukupuolta olevista ystävistäni, niin en tiedä mitä tapahtusi mutta yhteisen parisuhteen kannalta ei välttämättä mitään kovin positiivista. Minulle on täysin vieras ajatus, että joutuisin luopumaan vanhoista tai vanhasta ystävästäni vain siksi, että hän on sukupuoleltaan, mitä on. Ja yhtä käsittämätön ajatus on se, että osa tuntuu ajatteleva, että taka-ajatuksena olisi aina halu saada (tarvittaessa) seksiä, jos mies ja nainen tai naien ja mies ovat läheist ystävät, mutta eivätkä keskenään parisuhteessa.

Mutta kun mies ja tämä nainen olivat vain tuttuja yhtristen kavereiden kautta, ennen meidän seurustelumme alkua. Ei mikään vanha ystävä. Muutaman kuukauden seurusteltuamme tämä nainen sitten alkoi ensin esim. kutsua miestä korjaamaan jotain pientä kotiinsa. Sen jälkeen ehdotella, että olisi kiva hengailla enemmän jne. En siis nyt todellakaan ole mistäön vanhasta sydnystävästä huolissani. Ap

Vierailija
27/163 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mies ja tämä nainen olivat vain tuttuja yhtristen kavereiden kautta, ennen meidän seurustelumme alkua. Ei mikään vanha ystävä. Muutaman kuukauden seurusteltuamme tämä nainen sitten alkoi ensin esim. kutsua miestä korjaamaan jotain pientä kotiinsa. Sen jälkeen ehdotella, että olisi kiva hengailla enemmän jne. En siis nyt todellakaan ole mistäön vanhasta sydnystävästä huolissani. Ap

Jos joku random muija laittais mulle viestiä et tuunko korjaamaan jotai niin en menis. Ei kuulu mulle kun ei oo tuttu. Tietenkin jos on kuuma ja itse puutteessa kun selvä kutsu.

Vierailija
28/163 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastava tilanne. Toisaalta hienoa, että vielä aikuisempanakin voi tututua ja saada uusia läheisiä ystäviä. Mutta sitten... voinee ysyä, että mitä stten odotatat tai toivot, että mies tekisi silloin kun sinä olet töissä ja hänellä on vapaa aikaa? - Jääkö jokin asia houtamatta siksi, että hän viettää aikaa kaverinsa kanssa? - Olkoonkin, että tuo kaveri on nainen. Entä miten mies suhtautuu sinun ystäviisi

Vierailija
29/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastava tilanne. Toisaalta hienoa, että vielä aikuisempanakin voi tututua ja saada uusia läheisiä ystäviä. Mutta sitten... voinee ysyä, että mitä stten odotatat tai toivot, että mies tekisi silloin kun sinä olet töissä ja hänellä on vapaa aikaa? - Jääkö jokin asia houtamatta siksi, että hän viettää aikaa kaverinsa kanssa? - Olkoonkin, että tuo kaveri on nainen. Entä miten mies suhtautuu sinun ystäviisi

Olen jo kertonutkin, ettei mistään läheisestä ystävästä ole kyse, vaan tuttavanaisesta, joka seurustelumme aikana on erinäisillä verukkeilla tuppaantunut lähemmäs miestä ja on ilmiselvästi ihastunut tähän.

Ei liene siis kohtuutonta toivoa, että mies ei viettäisi yksin ollessaan aikaa tämän kanssa kahdestaan neljän seinän sisällä. Voisi ainakin edes nähdä tätä julkisella paikalla, mieluummin kuitenkin muita kavereitaan tai heidän ollessaan estyneitä keksiä muuta tekemistä omineen.

Miehenkin olisi korkea aika tajuta, että vaikka ei olisi itse romanttisessa mielessä kiinnostunut naisesta, hän lähettää ihastuneelle naiselle ihan väärän viestin suostumalla tapaamaan noinkin intiimeihin tapauksiin. Ja ihan turha sanoa, ettei halua loukata naista kieltäytymällä. Kyllä minun loukkaamiseni pitäisi olla hänelle suurempi murhe. Ap

Vierailija
30/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, *intiimeissä merkeissä. Hemmetin auto correct.

Vierailija
31/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinkkunainen ja minulla on hyvinä ystävinä myös miehiä ja voin pyytää heiltä esim. remonttiapua tai katsomaan autoani, MUTTA olen myös todella hyvää pataa heidän kumppaniensa kanssa eikä minulla tulisi koskaan mieleenikään pyytää heitä leffaseurakseni ilman heidän kumppania!? Se on jotenkin hyvin outoa eikä todellakaan mahdu minun kallooni. Ja en todellakaan ole mikään vanhanaikainen tiukkis, mutta ei sen vain kuulu mennä niin... Kyllä taitaa heillä molemmilla olla jotain muutakin, kuin kaverikiinnostusta toisiaan kohtaan.

Vierailija
32/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sitten etenen tässä tilanteessa? Mulla ei ole mitään todisteita pettämisestä, joten tuntuisi jotenkin typerältä syyttää pettämisestä ja päättää suhde. Mutta ahdistaa jäädäkin toisaalta, jos puuhaavat jotain selkäni takana. Onko mitään keinoa löytää todisteita, kun mihinkään puhelimen ratsaamisiin en kyllä ryhdy. Pattitilanne, auttakaa. :( Ap

Vierailija
33/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan, missä rajasi kulkevat. Sano, että kahdenkeskiset leffaillat loukkaavat sinua ja joudut harkitsemaan suhteen jatkoa, jos ne vielä jatkuvat.

Soita myös tälle kaverinaiselle ja kysele ystävällisesti, että missä mennään. Miestäsi saattaa nolottaa tällainen soittelu, mutta itse hän on koko sopan aloittanutkin.

Älä itke, älä huuda, pysy linjassasi asiallisesti. Ja päätä parisuhde, jos mies ei kunnioita sinun toivettasi.

Vierailija
34/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sitten etenen tässä tilanteessa? Mulla ei ole mitään todisteita pettämisestä, joten tuntuisi jotenkin typerältä syyttää pettämisestä ja päättää suhde. Mutta ahdistaa jäädäkin toisaalta, jos puuhaavat jotain selkäni takana. Onko mitään keinoa löytää todisteita, kun mihinkään puhelimen ratsaamisiin en kyllä ryhdy. Pattitilanne, auttakaa. :( Ap

Tiedän tällaisen sinkkunaisen, joka viettää leffailtoja varattujen kanssa. Kyse on kylläkin ihan muusta kun pelkästä leffojen katselusta.

Ratsaisin puhelimen.

Vierailija
35/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehellesi suoraan, että sinua häiritsee kovasti heidän kahdenkeskeiset leffaillat ja sellainen ei ole normaalia parisuhteessa olevalta ihmiseltä. Kysy myös mitä mieltä hän olisi, jos kävisit jonkun kaverimiehen kylässä katsomassa leffaa ilman häntä! Sano, että sinua oikeasti epäilyttää ja ahdistaa tilanne, että haluat kuulla totuuden. Voit myös kysellä yhteisiltä tutuilta mitä mieltä he ovat asiasta.

Vierailija
36/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä on kyse nimenomaan tuon naisen ilmiselvästä ihastuksesta. Se on ongelman keskiössä. Siksi ei sinkkunaisten kannata täällä selostaa ystävyyksistään varattujen miesten kanssa, sillä ne ovat toki ok, mutta nyt ei ole kyse sellaisesta, vaan sinkkunaisesta, joka haluaa tältä varatulta mieheltä jotain ihan muuta: kahdenkeskisiä illanviettoja, pariskuntapäivällisiä ym. eli aika takuuvarmasti parisuhdetta.

Minä en ap:na alentuisi soittelemaan naiselle todellakaan. En ikinä. Minä selvittäisin parisuhdeasiat mieheni kanssa. Jos mieheltä en saisi asiaan mitään muuta kun väistelyä ja syyllistämistä, nostaisin kytkintä. Joka tapauksesa joku vieras kaveri(?)nainen on niin tärkeä, että mies ottaa riskin suhteenne karille menemisestä, eikä ole jo ajat sitten luopunut tuosta välejänne hiertävästä uudesta kaveristaan. Se kertoo jo kaiken tarvittavan.

Vierailija
37/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen voivat olla ystäviä vain sen aikaa, kun mies ei itse seurustele 🙄 yleensä miehen puoliso ei kestä naispuolisia ystäviä.

Ystävyydellä tarkoitan ystävyttää, en minkään tason kuhertelu/panosuhdetta.

Vierailija
38/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tätä ketjua ihan ihmeissäni. En käsitä, miten joku voi paheksua sitä, että puoliso viettää aikaa omien ystäviensä kanssa. Ja toki pariskunnalla voi olla yhteisiäkin ystäviä, mutta ei se ole mikään automaatti, että ystävystyy ystäviensä puolisoidenkin kanssa. Ja joka tapauksessa on kiva tavata kahdestaan ja jutella omia asioita luottamuksellisesti. Jopa toistemme parisuhteita ollaan joskus ystävien kesken puitu. Ja sellaisia yhteisten ystävien asioita, jotka eivät kuulu muille.

Kyllä nyt on omanarvontunne pahasti hukassa, kun kaiken pitäisi olla yhteistä. Ja sitten yritetään kateellisuutta rationalisoida sillä, että kyseessä on nainen joten varmasti ne panevat. Voi ihme.

Vierailija
39/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen tätä ketjua ihan ihmeissäni. En käsitä, miten joku voi paheksua sitä, että puoliso viettää aikaa omien ystäviensä kanssa. Ja toki pariskunnalla voi olla yhteisiäkin ystäviä, mutta ei se ole mikään automaatti, että ystävystyy ystäviensä puolisoidenkin kanssa. Ja joka tapauksessa on kiva tavata kahdestaan ja jutella omia asioita luottamuksellisesti. Jopa toistemme parisuhteita ollaan joskus ystävien kesken puitu. Ja sellaisia yhteisten ystävien asioita, jotka eivät kuulu muille.

Kyllä nyt on omanarvontunne pahasti hukassa, kun kaiken pitäisi olla yhteistä. Ja sitten yritetään kateellisuutta rationalisoida sillä, että kyseessä on nainen joten varmasti ne panevat. Voi ihme.

Ei kukaan ole kai paheksunut miehen ja naisen välistä ystävyyttä? Ei se ole se ongelma, vaan se, että nainen ei ole mikään pitkäaikainen ystävä eikä halua tutustua ystävämiehensä kumppaniin. Ja on se nyt jotenkin hemmetin outoa, että vietetään kahdenkeskisiä leffailtoja ja ap ei edes tunne tätä naista!? Ja luultavasti tämä nainen on oikeasti ihastunut tähän mieheen.

Vierailija
40/163 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kaiken olla yhteistä, ei todellakaan. Tuntuu, että vaikka sanot lukeneesi keskustelun, olet missannut pointin. Miehen naispuoliset ystävät eivät lähtökohtaisesti häiritse minua ja mies voi ihan vapaasti tavata heitä kahden kesken ilman, että huolestun. Mutta kun kyseessä on nainen, joka osoittaa aika selviä kiinnostuksen merkkejä ja kohtelee minua kuin ilmaa, kahdenkeskiset leffaillat eivät ole minusta sopivaa tekemistä. Varsinkaan kun ei ole kyse vanhasta/läheisestä ystävästä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi