Miten tappaa ihastus lähihoitajaan?
Olen 28v hyvää korkeakoulututkintoa opiskeleva mies. Jokin aika sitten tapasin erittäin mukavan ja hyvännäköisen itseäni 6v nuoremman naisen.
Oikeastaan ainoa ongelma on tuo lähihoitajuus mikä nyppii. Jos itse etenen uralla pitkälle, en vain jotenkin halua naiseni olevan lähäri. Mielikuvissani on jatkuvasti sellainen ryppyinen ja ylipainoinen keski-ikäinen kessua askin päivässä vetävä tantta, mitä monista lähäreistä tulee.
Kyselin onko mitkään jatko-opiskelua mielessä, niin ei kuulemma ole.
Kommentit (63)
Minä! Minä maisteri, mies kuljettaja.
Naimisissa 13 vuotta ja 4 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään provo.
Moniko otm-, ktm-, lääkärinainen tms. seurustelee autokorinkorjaajan, rekkakuskin tai levyseppähitsaajan kanssa?
Ei varmaan kovin moni.
Täällä yksi! Teen vaativaa asiantuntijatyötä, mieheni on amiksen (ei lukiota) käynyt kokki. Hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajia inhotaan siksi, että he tekevät lyhyellä koulutuksella tärkeää työtä, jota moni ei pystyisi tekemään. Kuinka moni on valmis aamulla ensimmäiseksi laittamaan vainajan valmiiksi kylmiötä varten, pesemään huitovan ja väkivaltaisen ihmisen puhtaaksi ulosteesta ja sitten palaveeraamaan tyytymättömien omaisten kanssa? Lähihoitajia mollaavat ne ihmiset, jotka itsekin tietävät tekevänsä suoraan sanoen melko turhaa työtä korkeasta koulutuksestaan huolimatta.
Ei kyse ole mistään vihasta ja katkeruudesta, pelle
Vierailija kirjoitti:
Sen lähihoitajan maksamilla veroilla rahoitetaan myös sinun, ylimielisen ja omasta mielestään "paremman ihmisen" ylipitkä opiskelu. Vitun ääliö olet.
Aika todennäköisesti tämän lähihoitajan koko palkka maksetaan verovaroista - haluaisitko tarkentaa miksi tuosta palkasta pidätetty vero on mielestäsi se joka mahdollistaa koulutusjärjestelmän ylläpidon?
Toivon, että kaikki haukkujat ja heidän lähipiirinsä pysyy ikuisesti terveenä niin ei tarvitse olla tyhmien lähihoitajien kanssa tekemisissä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajia inhotaan siksi, että he tekevät lyhyellä koulutuksella tärkeää työtä, jota moni ei pystyisi tekemään. Kuinka moni on valmis aamulla ensimmäiseksi laittamaan vainajan valmiiksi kylmiötä varten, pesemään huitovan ja väkivaltaisen ihmisen puhtaaksi ulosteesta ja sitten palaveeraamaan tyytymättömien omaisten kanssa? Lähihoitajia mollaavat ne ihmiset, jotka itsekin tietävät tekevänsä suoraan sanoen melko turhaa työtä korkeasta koulutuksestaan huolimatta.
Vaan?
oot säälittävä
juuri tuollaisia miehiä naiset inhoaa
Musta on ainakin parempikin, että duunarit on duunarien kaa jne. En tiedä unettavampaa seuraa kuin akateemiset tuttuni. Kannattaisi nauttia elämästä eikä vaan opiskella ja rehkiä.
Rehkimällä tulee nuorena aivoinfarkti/sydäri ja joutuu hoivakotiin lähärien hoidettavaksi. Jos heitäkään enää tulevaisuudessa hirveästi on.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että kaikki haukkujat ja heidän lähipiirinsä pysyy ikuisesti terveenä niin ei tarvitse olla tyhmien lähihoitajien kanssa tekemisissä :)
Kuka ei haluaisi pysyä ikuisesti terveenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan?
Luuletko että kaikki maailman asiat on aina vihaa ja katkeruutta? taidat itse nyt olla vihainen ja katkera
Eiköhän asia ratkea helposti, kun kerrot tälle tyttöystävällesi häpeäväsi hänen sivistymättömyyttään. Jättää sinut välittömästi.
Olisit muotoillut otsikon viestin : "Olen 30v nainen, mistä löytäisin korkeakoulutetun miehen"
Oisit saanu 90 kyllä pojoa ja 5 miinus pojoa.
Jos kysyt toisin päin niin oot mulukku :)
Tiedän erään idiootin maisterin. Tyhmä maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Olen 28v hyvää korkeakoulututkintoa opiskeleva mies. Jokin aika sitten tapasin erittäin mukavan ja hyvännäköisen itseäni 6v nuoremman naisen.
Oikeastaan ainoa ongelma on tuo lähihoitajuus mikä nyppii. Jos itse etenen uralla pitkälle, en vain jotenkin halua naiseni olevan lähäri. Mielikuvissani on jatkuvasti sellainen ryppyinen ja ylipainoinen keski-ikäinen kessua askin päivässä vetävä tantta, mitä monista lähäreistä tulee.
Kyselin onko mitkään jatko-opiskelua mielessä, niin ei kuulemma ole.
Saat kodinhengettären? Jos etenet urallasi niin tarvitset yhden kotirouvan, ja jos hankitte lapsia niin sitä enemmän tarvitset sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan?
Luuletko että kaikki maailman asiat on aina vihaa ja katkeruutta? taidat itse nyt olla vihainen ja katkera
No en oikein keksi muuta syytä miksi niinkin moni esim. tällä palstalla halveksuu lähihoitajia, jotka kiistattomasti tekevät tärkeää työtä?
Ihme olettamus että korkea koulutus ois jotenkin turn on? Yleensä päinvastoin!
Itseä ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa. Täälläkin ne tympeimmät tekstit on näiltä "akateemisilta" (Oikeastihsn emme voi tietää ovatko edes peruskoulua käyneet)
Miten joku voi oikeasti ajatella tuolla tavalla? :D Opiskelen yliopistossa ja 26-vuotiaalla miehelläni ei ole mitään koulutusta. Töitä tekee ja pystyy itsensä hyvin elättämään. Ei kiinnosta pätkääkään muu.
Käytä ja heitä pois. Hommaa uus ja parempi tilalle. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan?
No en oikein keksi muuta syytä miksi niinkin moni esim. tällä palstalla halveksuu lähihoitajia, jotka kiistattomasti tekevät tärkeää työtä?
Miten ikinä pärjäisimmekään, jos ei olisi lähihoitajaa pesemässä huitovaa ihmistä puhtaaksi ulosteesta