Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tappaa ihastus lähihoitajaan?

Vierailija
05.05.2017 |

Olen 28v hyvää korkeakoulututkintoa opiskeleva mies. Jokin aika sitten tapasin erittäin mukavan ja hyvännäköisen itseäni 6v nuoremman naisen.

Oikeastaan ainoa ongelma on tuo lähihoitajuus mikä nyppii. Jos itse etenen uralla pitkälle, en vain jotenkin halua naiseni olevan lähäri. Mielikuvissani on jatkuvasti sellainen ryppyinen ja ylipainoinen keski-ikäinen kessua askin päivässä vetävä tantta, mitä monista lähäreistä tulee.

Kyselin onko mitkään jatko-opiskelua mielessä, niin ei kuulemma ole.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, lähihoitajienvihaaja-hullu saapui taas palstalle. Hyvää iltaa. ☺ Joko kerrot, mitä sinulla on lähihoitajia vastaan, kun heistä aina kehittelet näitä provoja ja trolleja? Nappasiko joku nuori lh ukkosi, vai mistä moinen määrä hiekkaa p***ussa? 😉

:D. !!!! Siis miten ihastuminen/rakkaus liittyy työhön, tää siis tuon apn ylimieliseen kysymykseen tästä hänen suhteesta :D

Vierailija
62/63 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta sä olet voittaja ap. Ei kannata tuhlata aikaa tollaiseen naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että mua ovat lähestyneet lääkärit ja monet akateemiset miehet. Siitäkin huolimatta, että lähäri olen. Oma eksäni oli raksalla ja nykyinen on käynyt yliopiston, tekee kirjallisuuden parissa töitä.

Ammatilla ei ole mitään merkitystä, ihminen kun koostuu monesta eri osa-alueesta. Työ on pieni osa.

Lähärin ammattia arvostavatkin enemmän vanhempi sukupolvi jotka ovat kartalla maamme tapahtumista. Nuorempi porukkahan ei osaa ajatella vielä miten arvostettava ammatti on ja miten siitä on apua vaikkapa perheen perustaessa. Ei onnistuisi ihan jokaiselta.

Lähestyneet? Baarissa? Lähärin meriitti?

Lääkärit ovat perinteisesti naineet sairaanhoitajia. Kuten insinööritkin. Ehkä nykyään myös lähäreitä.

Mutta ihan hullua ajatella ettei ammatilla ole mitään merkitystä. Johan esim. lähärien (mahdollinen) vuorotyö tuo haasteita perheen arkeen. Kuten vaikka lentäjien pitkät poissaolot kotoa.

Nuorempi porukka ei osaa vielä ajatella realiteettejä. Välttämättä edes omissa opintovalinnoissa. Ja mitä apua lähärin ammatista on perhettä perustaessa?