Arvostelkaa piirtämäni peura
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Omaan silmään keskeneräinen, ehdottomasti kyllä hyvä alku, jos et aio värittää niin sitten enemmän valoja ja varjostuksia!
Tarkoitus on tehdä tuosta värillinen puuvärityö :) Olen aloitellutkin sen värittämistä, saatan laittaa kuvan vielä valmiista, värillisestä versiosta tänne.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tatuoijaksi, mutta mietin vain, että onkohan se aivan tuhoon tuomittu haave?
Tässä muutama värillinen, huolellisemmin tehty piirros:
http://aijaa.com/KDlfLJ
http://aijaa.com/8PaGQ1-ap
Kyllä tatuoijaksi käyt :)!
Hyvä alku on todella ole ylpeä tästä! Näet paljon vaivaa. Tatskt ovt viivoilla korwilua pitkälle joten nuo käyvät näytöstä. Muu taide on sitten näkemysten välittämistä eri tyyleillä valiten. Mutta sisäistyneempaa näkemystä tarjoava taiteellisin keinoin. Kaikki on sinulle mahdollista :)!!! Olet nuori:)!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaan silmään keskeneräinen, ehdottomasti kyllä hyvä alku, jos et aio värittää niin sitten enemmän valoja ja varjostuksia!
Tarkoitus on tehdä tuosta värillinen puuvärityö :) Olen aloitellutkin sen värittämistä, saatan laittaa kuvan vielä valmiista, värillisestä versiosta tänne.
-ap
Joo laita! Näitä on todella kiva katsella! Ihanaaa!
Ihan hieno, mut ei mikään fantastinen. Lyijykynän käyttämistä kannattaa harjoitella jos sillä tykkäät piirtää, teknisesti jo pelkkä piirtojälki on vähän mitä sattuu. Taiteilija elämästä on turha haaveilla, mutta ihan kiva kuva silti.
Poistettiinko täältä juuri kommentteja? o.o
Vierailija kirjoitti:
Ihan hieno, mut ei mikään fantastinen. Lyijykynän käyttämistä kannattaa harjoitella jos sillä tykkäät piirtää, teknisesti jo pelkkä piirtojälki on vähän mitä sattuu. Taiteilija elämästä on turha haaveilla, mutta ihan kiva kuva silti.
Ap on nuori vielä, miksi yrität lannistaa häntä? Eiköhän kukin saa haaveilla juuri mistä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vasta luonnos. Ja jatkan haaveilua ja pyrin unelmiani kohden, kiitos silti :) Ei mua noin vähällä lannisteta, piirtäminen on kuitenkin ja on aina ollut mun suurin intohimo.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tiina?
Noup, nimeni ei ole Tiina.
-ap
Disney-mallinen, vähän turhan romanttinen minun makuuni.
Veikkaan että alle 10% ihmiskunnasta osaa tuon hienompaa peuraa piirtää. Aika moni on todella käsi piirtämisessä. Selkeästi pieni taiteilija sinussa asuu, ja harjoituksella pystyt varmasti parantamaan piirustusjälkeä huomattavasti :)
Tuosta kynänjäljestä joka sitä moitti kuule se on yksilöllinen jokaisella. Tällä piirtäjällä jo aika vankka ja näyttävä. Mutta jokaisella on omansa jälki, se on se uniikkius.
Ruma. Piirtäisin itse paljon hienomman :)
Prinssi Charles on ihan ok taitelija myös käyppä ap iloksesi vilkaisemassa häntäkin.
Ap vissiin joku teini? Miksi hillut vauva.fi palstalla?
vagina on väärän jalkaparin välissä, muuten nätti :)
Vierailija kirjoitti:
Ap vissiin joku teini? Miksi hillut vauva.fi palstalla?
En laskisi itseäni teiniksi enää, sillä täytän kuitenkin sen 18 vuotta tänävuonna. Ja olen jo vuoden täällä hillunut, ja tuskin aivan pian lopetankaan. Täällä on kuitenkin välillä tosi hauskoja keskusteluja yms :)
-ap
Alakoululaisen työksi loistava, mutta muuten, noh, eiku harjoittelemaan!