Arvostelkaa piirtämäni peura
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tosi hieno!! :) oot lahjakas
Hehheh, toooosi vitsikästä, ap.
Hyvät linjat, mutta kaipaan enemmän raffimpaa jälkeä. Ehkä liian siloiteltu, satukirjamainen omaan makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, toooosi vitsikästä, ap.
Ömh? Olen ap mutta tuo ei kyllä ollut kommenttini. Luin sillä hetkellä ihan toista ketjua kun joku tuon kirjoitti.
Ei huono ollenkaan. Nyt teet tuosta Tom of Finland-versiot, avaat blogin ja pyydät hesarin haastattelemaan.
Äh. Tylsä. Ootin jotain fantastista. Jos liiotellaan, niin liiotellaan sitte kunnolla! "Sarvet on tarkotuksella suuret" -in my ass.
Vierailija kirjoitti:
Anatomia ainaki pyllyllään.
Myönnän anatomian tuottavan minulle vaikeuksia. En ole kuitenkaan edes täysi-ikäinen vielä, joten annettakoon se anteeksi.
Kateellinen dislikee, mut älä välitä siitä. Hieno peura! :)
Ei sitä joka päivä pääse näkemään noin hienoa peuraa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän anatomian tuottavan minulle vaikeuksia. En ole kuitenkaan edes täysi-ikäinen vielä, joten annettakoon se anteeksi.
Miten täysi-ikäisyys liittyy mihinkään? Olen nähnyt reippaasti alle 18-vuotiaiden piirtävän järjettömän hienosti. Harjoittelua, harjoittelua, harjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täysi-ikäisyys liittyy mihinkään? Olen nähnyt reippaasti alle 18-vuotiaiden piirtävän järjettömän hienosti. Harjoittelua, harjoittelua, harjoittelua.
Olen piirtänyt 2,5 v asti lähes päivittäin, joten ei voi sanoa ettenkö olisi harjoitellut. Mutta onhan se totta, että mitä vanhempi ihminen kyseessä, niin sitä hienompia yleensä hänen piirroksensa ovat, koska hänellä on ollut enemmän aikaa harjoitella. Mutta ei mulla muuta.
-ap
Ihan kasassa mutta vas etujalan anatomia erit tarkista .
Ei huono 8 jatka ihmeessä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen piirtänyt 2,5 v asti lähes päivittäin, joten ei voi sanoa ettenkö olisi harjoitellut. Mutta onhan se totta, että mitä vanhempi ihminen kyseessä, niin sitä hienompia yleensä hänen piirroksensa ovat, koska hänellä on ollut enemmän aikaa harjoitella. Mutta ei mulla muuta.
-ap
Ei pidä paikkaansa mulla oli kovalevyllä jo pienenä hevoset ja muut ihan samallailla. Tää on laji jota ei voi oikein ns opettaa oppia kyllä. Hieno on jälki sulla.
Hieno. Olen aina kadehtinut henkilöitä, jotka osaavat piirtää. Itse en osaa suoraa viivaa viivottimella enkä vapaata viivaa ilman viivotinta..