Arvostelkaa piirtämäni peura
Kommentit (67)
Etulapojen kinkut ei kyllä näy yhtään, joten aika luonnoton kuva. Sinänsä kyllä olis hieno eläin kiikarin takaa seurata, jo sarvienkin takia.
Still waiting... Koska noi sun tekemät värilliset työt on oikeesti aika kivoja.
Still waiting... Koska noi sun tekemät värilliset työt on oikeesti aika kivoja.
Hyvä luonnos. Tee siitä valmis kuva. Tee kuvastasi teos, siinä pitää olla jotakin itsenäistä ja omaperäistä. Pyri siihen, muuten jäät vain piirtelijäksi... Sinuna tutustuisin enemmän peuran rakenteeseen. Mun silmään sun peuralla on liian pieni pää, rintamus on epämääräinen ja vasen etujalka näyttää omituiselta.
Itse pitäisin tämän piirroksen luonnoksena, ja piirtäisin uuden kuvan pohjaksi valmiille teokselle. Kiinnittäisin huomiota valoihin ja varjoihin. Valitsisin piirtämiseen tarkoitetun laadukkaan paperin. Käyttäisin pehmeää lyijykynää, jota et missään nimessä painaisi paperiin. Välttäisin kumin käyttöä tai jos käyttäisin, niin todella hyvälaatuista pehmeää kumia. Ehkä luonnostelisin peuran varovaisesti kovemmalla kynällä, ja sitten päälle pehmeämmällä (B2 - B6). Jos käytät kovin pehmeää kynää, niin varo, ettet sotke kuvaa kämmenelläsi.
Panostaisin lisää taustaan. Nyt jää epämääräiseksi, että mitä taustassa tapahtuu. Ilmeisesti ollaan metsässä, mutta onko yö vai päivä, ilta tai aamu? Laittaisin Peuran sarvien väliin auringon tai kuun. Miettisin, että millaiselta metsä näyttäisi. Heijastuisiko kuu pimeässä puiden takaa, tai piirtäisikö ilta-aurinko puiden varjot maahan, heijastuisiko valo peuran takaa, niin että se rajaisi tämän hehkullaan. Mieti, mitä haluat kertoa.
Ja jos haluaa käyttää perhosia, niin käyttää niitä sitten paljon. Pari hassua perhosta näyttää jotenkin perustelemattomalta ja tarpeettomalta. Mielestäni usea perhonen lentelemässä peuran jaloissa voisi näyttää hyvältä.
Mutta, jään odottamaan valmista teosta! Osaat kyllä piirtää!
Hieno aloitus!
Huomioithan sen, ettei ole pakko vetää samankokoista linee koko peuran ympäri, vaan voit säädellä sen vahvuutta. Niissä kohdissa mihin valo paistaa voi viiva olla hento tai olematon ja varjossa paksumpi ja vahva.
Tatuoinnin teko ei vastaa yhtään piirtämistä, itse tehnyt tatskoja 20 vuotta ja taide ammattikorkeakoulun käyny. Nyt olen tatskojen teon lopettanut ja teen mistä tykkään ammattitaiteilijana. Jos tarvitset tatuointivehkeet kaikkineen lisävarusteineen ja väreineen ni parit laadukkaat setit voisin myydä, sitten tietenki käyt hakemassa sian nahkaa tai tekoihoa johon voit harjoitella uudestaan ja uudestaan. On opittava säätämään kone ja neulat ja värin määrä.... mutta peurasi, tuosta on hyvä jatkaa kohti valmista, testaa rohkeasti eri kovuuksia kynissä, kumia käytät kirkkaampien valojen luomiseen, valoja ja varjoja käyttämällä saat kuvaan kolmiuloitteisuutta ja elävyyttä
Tarkkana sarvien kanssa. Sarvet eivät voi olla tuossa asennossa pään ollessa kääntyneenä.