Arvostelkaa piirtämäni peura
Kommentit (67)
Kiva alku, jään mielenkiinnolla odottamaan valmista piirrosta :) Osaatko arvioida koskakohan on valmis?
Vierailija kirjoitti:
Kiva alku, jään mielenkiinnolla odottamaan valmista piirrosta :) Osaatko arvioida koskakohan on valmis?
Mitä luultavimmin jo tänään, lähden kohta tekemään sen valmiiksi. Värittelyä aloittelin jo eilen, olen saanut sen tehtyä puolivalmiiksi.
Ehdottomasti sinulla on taipumusta, kannattaa jatkaa, kehittää ja laajentaa osaamista. Kaikista ei tule Picassoa, mutta sinulla on peruslähtökohtia johonkin visuaaliseen ammattiin.
Ihan hieno on, mutta kiinnostaisi tietää, että oletko piirtänyt mallista vai omasta päästä? :) Mä esim. en osaa yhtään piirtää omasta päästä, mutta jos on malli mistä piirrän niin piirrän hyvin. :D
7+ Peuran etujalat liian ohuet (tikkumaiset). Muuten hieno kokonasuus.
Ihan hyvä, mutta kaipaa vähän varjostuksia ja väriä nahkaan.
Sinkkumies
Hyvä! Jatka piirtämistä, on selvästi sun juttusi!
Eniten häiritsee perseellään oleva perspektiivi. Sarvet on kuvattu suoraan edestä, mutta peura katsoo vasemmalle. Eli nuo saksanhirven sarvet ovat ihan luonnottomassa asennossa peuran päässä.
Hyvä kuva. Rintakehän linja (etujalkojen välissä) ei kuitenkaan ole ihan kohdakkain siihen, mistä tulee vatsan linja. Eli etujalan takana näkymättömissä, ikään kuin on joku hassu vekki eläimessä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kuva. Rintakehän linja (etujalkojen välissä) ei kuitenkaan ole ihan kohdakkain siihen, mistä tulee vatsan linja. Eli etujalan takana näkymättömissä, ikään kuin on joku hassu vekki eläimessä.
Ei siinä ole mitään ongelmaa.
Tosi hyvällä alulla. Mittasuhteissa vähän työstämistä, minkä takia ehkä ikäänkuin osat ei tunnu loksahtavan täysin kohdalleen. Jatka samaan malliin!
Vierailija kirjoitti:
Eniten häiritsee perseellään oleva perspektiivi. Sarvet on kuvattu suoraan edestä, mutta peura katsoo vasemmalle. Eli nuo saksanhirven sarvet ovat ihan luonnottomassa asennossa peuran päässä.
Peura katsoo kylläkin oikealle.
Hieno sinänsä, mutta tulee vaikutelma kuin olisi piirretty läpi tai mallista. Eli "tönkkö" luonnos. Kannattaa mielestäni harjoitella syvyyden, varjostuksen ja perspektiivin suhteen. Mutta lupaavalta vaikutat! Ei todellakaan kannata harjoittelua lopettaa :)
Ei ollenkaan hassumpi.
T: Parempi piirtäjä ja siksi kommentillani on painoarvoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peura katsoo kylläkin oikealle.
Etkö ole vielä oppinut erottamaan vasenta ja oikeaa? Peura katsoo vasemmalle _itsestään katsoen_.
Vältä luonnostelemaan kovaa! Itse olen piirtänyt jo 13 vuotta, ja aluksi "luonnostelin" liian kovaa, jolloin virheet oli vaikea korjata edes kumilla. Vaihda kovempaan lyijykynään, H tai sitä korkeampi.
Paina hellemmin ja treenaa anatomiaa, värilliset kuvasi olivat tosi hienoja! :)
T: 25 vuotias piirtäjä
*luonnostelemasta
Ennakoiva tekstinsyöttö 😬
- 25 vuotias piirtäjä
Täällä on jotkut näistä by Prins Charles: https://fi.pinterest.com/pin/306244843386158049/