Vaihdevuosien oireita pahoinvointi?
Onko kellään vaihdevuosien oireena olla kuvottava olo tai pahoinvointi?
Kommentit (13)
Olisko se väsymys, uupumus tai verensokeri. Joillakin elimistö reagoi kaupan roskaruokaan tai johonkin mitä sisälleen laittaa. Vaihdevuosissa elimistö reagoi herkästi ja hermosto.
Entä migreenitaipumus tai silmien väsyminen. Kirkkaat valot. Kylmä.
Kuulostaa närästykseltä. Närästys voi oireilla vain huonolla ololla ja pahoinvoivalla ololla. Ei tartte edes polttaa rintalastasta. Itsellä oli toi. Lääkäri tajus heti mistä kyse, sain kunnon närästyslääkkeet ja tadam! huono olo ja pahoinvoiva olo (nimenomaan aamuisin) katosi kuin tuhka tuuleen.
En syö lainkaan roskaruokaa, karkkia ymv. Ihmettelen kun yölläkin herää kuvottavaan oloon. Ihan perusterve kaikin puolin olen.
Päänsäryn ja niskakivun yhteydessä oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
En syö lainkaan roskaruokaa, karkkia ymv. Ihmettelen kun yölläkin herää kuvottavaan oloon. Ihan perusterve kaikin puolin olen.
Onko närästystä? Jos juot vettä illalla tai ei ole kuitua vatsassa. Tai vatsaportti ei ole sama kuin nuorena, osalla se muuttuu, vatsahappoja pääsee hieman ylös.
Kiitos, itseäni ei ole ikinä elämässäni närästänyt, mutta kokeilen närästyslääkettä jos se auttaisi tähän etovaan oloon .
Ja siis oletan että oire kuuluu vaihdevuosiin, kuumotusta ymv kun on välillä jo.
Oletko tehnyt raskaustestin?Kuvottava olo usein raskaus oire.
No en tehnyt, äärettömän pieni mahdollisuus olla tässä iässä raskaana😅
On. VArsinkin rasituksessa. Itselläni ei ollut paljon vaihdevuosioireita, mutta nimenomaan tuo kuvotus liikuntaa harrastaessa tuli muutaman kerran. Ei se pitkään vaivannut. guuglasin sen silloin, ja on vaihdevuosivaiva. Mikä on tietenkin ihan järkeenkäypää samalla tavalla kuin muistakin heittelyistä johtuvat pahoinvoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Toi on refluksia, jos tulee yöllä.
Mulle tulee päivällä. Ei ole löytynyt syytä.
Ei ole.