Miksi yksikään nuori nainen ottaisi huomattavasti vanhemman miehen, kun tarjolla on suunnilleen ikäisiäkin tai nuorempia?
Kommentit (95)
Tosi monet mun tuntemat 30-40-vuotiaat naiset huseeraa koko ajan alle 30-vuotiaiden kanssa. En tajua miksi. Kivoja poikia mut tulee lähinnä äidillinen olo kun niitä katselee.
83
Vierailija kirjoitti:
Minuun käy hyvin kuumana yksi 18 v. mimmi. En tiedä miksi. M26
Tapailin sen ikäisenä paria yli kolmekymppistä miestä. Miksi? Tykkäsin heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, jos vaikka on enemmän rahaa ja statusta.
Ei sillä rahalla ja statuksella tee mitään jos suhteessa ei ole seksiä. Vanha mies on nimittäin vastenmielinen.
Sinä taas. Itse olet vastenmielinen.
Kylläpä sedällä menee tunteisiin kun et olekaan nuorempien makuun. Minkäs sille voi että ruosahtanut kroppa ei ole kiihottava?
Kaikilla yli 50v. kroppa ei ole rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Tosi monet mun tuntemat 30-40-vuotiaat naiset huseeraa koko ajan alle 30-vuotiaiden kanssa. En tajua miksi. Kivoja poikia mut tulee lähinnä äidillinen olo kun niitä katselee.
83
Ei mulle tule ainakaan yhtään äidillinen olo n. 10 vuotta nuorempien miesten seurassa. Tämäkin tietty riippuu yksilöstä... toiset ovat kypsempiä kuin toiset. Itse olen ikäisekseni todella leikkisä ja täynnä energiaa, joten minusta tuntuu todella luontevalta nauttia nuoremmasta seurasta. Vanhemmista miehistä tulee enemmänkin mieleen sedät, isät ja papat. Ihan kivaa seuraa hekin, mutta tylsistyn helposti liian rauhallisessa seurassa, enkä muutenkaan pysty tuntemaan seksuaalista vetovoimaa itseäni huomattavasti vanhempia miehiä kohtaan. Nämä on niin makuasioita. Onneksi (melkein) kaikille löytyy ottajansa. :)
t. 84. viestin kirjoittaja
Oma puolisoni on minua 13 vuotta vanhempi, ja nyt olen (ilman mitään tekoja) ihastunut samaan aikaan 43-vuotiaaseen. Itse täytän 23. Olen aina tuntenut vetoa vanhempiin miehiin, heistä löytyy kultakimpaleita, enkä ole koskaan ihastunut alle kolmekymppiseen. Näissä kaikissa vanhemmissa miehissä, keihin olen tykästynyt, on muutama yhdistävä tekijä; kypsyys, ihailu naista kohtaan ja hänen kunnioittamisensa, maassa olevat jalat ja karismaattisuus, sekä matala, karhea ääni, pilke silmäkulmassa. Kaikki nuo miehet ovat olleet joko pieni- tai perustuloisia, nykyinen on kaiken lisäksi sairaseläkeläinen, eli raha ei ole se mikä houkuttaa. Vanhempi mies osaa käsitellä naista.
Ja toimitus huomio, tämä ei todellakaan päde edes 10 prosenttiin miehistä. Mutta tuossa ne syyt, miksi aina, kun ihastun, kyseessä on vähintään 10 vuotta vanhempi mies.
Itse en ainakaan enää ota ketään vanhempaa. Ottakoot ne nuoret naiset kaikki vaarit.
Vierailija kirjoitti:
Raha ratkaisee
Se on kyllä naisen korvien välissä, se ratkaiseva tekijä.
Kypsyys, tasapainoisuus, tietää mitä haluaa. Kyllä kiitos!
10 vuoden ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaa kakara vaivoiksi, jos ei ole edes suunnitellut vielä lasta? Kun tarjolla on samaan aikaan kypsä aikuinen ihminen? Ehkä vielä jo omaisuutensa pääosin hankkinut.
Kyllä se niin on, että raha ratkaisee. Silloin kelpaa vanhempi kumppani, kun hänellä on hyvä taloudellinen asema ja hieno asunto. Se on sitten ihan sama onko kysymyksessä 25v nainen ja yli 50-v mies tai 25v mies ja yli 50v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kypsyys, tasapainoisuus, tietää mitä haluaa. Kyllä kiitos!
10 vuoden ikäero.
Ikä ei kerro ihmisen kypsyydestä mitään.
No ei mulla ainakaan ollut nuorena minkään ikäisiä miehiä tarjolla. Eikä ole vieläkään, mutta enää ei ole väliksikään.
No en sattumoisin ole itseni ikäisiin päin. Vielä vähemmän nuorempiin🤢 jostain syystä tätä ei millään voida palstalla hyväksyä, vaikka olen itsekin aikuinen ihminen ja voin aivan vapaasti keskittyä vanhempiin miehiin ilman että siinä on mitään väärää millään tavalla. Toki ulkoisesti näytän kymmenisen vuotta nuoremmalta (livenä monesti sanottu ja näen peiliin itsekin) kuin olen, että ymmärrän kyllä jos kaikki vanhemmat miehet eivät sen takia kehtaa olla avoimesti kanssani. Tämä siis jos mies on selkeästi vaikka +40 ulkoisesti. Harvempi haluaa leimautua miksikään... Ja ymmärrän sen vallan mainiosti. Tosin tämäkin tulee keräämään alanuolia jostain syystä. Katsokaa vaikka.
Vierailija kirjoitti:
83
Olen 3-kymppinen ja 2:lla alkavissa on monia älykkäitä ja kypsiä miehiä. Itseäni kiinnostaa koulutetut miehet, olen akateeminen. Olen seurustelut esim. 7 vuotta nuoremman kanssa jne.
Ihastuin 9 vuotta vanhempaan. Oisko iän takia pitänyt jättää homma sikseen vai?
Eipä se ikäero oikein edes vaikuta. Mies on nopeammin valmis perheen perustamiseen ja rakastaa kasarijuttua (toisin kuin minä).