Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yksikään nuori nainen ottaisi huomattavasti vanhemman miehen, kun tarjolla on suunnilleen ikäisiäkin tai nuorempia?

Vierailija
04.05.2017 |

Ikäisellään tarkoitan max. +-5 vuoden ikäeroa.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehen varakkuudella ei ole niin väliä koska miehet ovat täällä niin pihejä ja he odottavat että nainen maksaa itse kaiken. Ymmärrän jos ulkomailla nuori nainen ottaa vanhemman miehen taloudellisista syistä. Täällä taas vanhemman miehen kanssa seurustelusta saa vain ne negatiiviset puolet. N22

Kyllähän iän mukana tulee yleensä melkein pelkästään positiivista henkistä kehitystä. Koska sinulle tuli ainoastaan negatiiviset puolet mieleen, niin tarkoitit fyysisiä puolia, eli et ole ollenkaan kiinnostunut miehen pään sisällöstä.

Mä ainakin olen kiinnostunut miehen päänsisällöstä, mutta fyysinenkin puoli pitää olla kunnossa. Ei kiinnosta rupsahtaneet patut, eikä typerät nuoret komistukset. Sen sijaan nuori, hyvännäköinen ja fiksu mies on ihana.

N26

Nuori = max 25v

Nuori aikuinen taitaa olla alle 30-vuotias.

Vierailija
62/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei vaan kiinnosta mitkään keskenkasvuiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta sanon, että parikymppiset ovat lapsellisia, itsekkäitä ja pillun saanti on joku elämän kohokohta. Kun taas olen tutustunut itseäni 25 vuotta vanhempaan mieheen, on hän ihana, rauhallinen, sivistynyt eikä ollenkaan itsekäs ja lapsellinen. Miksi siis en valitsisi häntä noiden poikien sijasta?

Hän on rupsahtanut eikä vehkeetkään enää toimi

Vierailija
64/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan rahaa. En halua pienituloista.

Korjattu.

Kuule sossurotta. Sellasta rahasummaa ei olekaan, jolla pystyisin suhteeseen vanhemman miehen kanssa.

Sinun yleistyksesi ei koske kaikkia muita.

Vierailija
65/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin siksi, että naisen elämänlaatu nousee merkittävästi tuollaisen miehen kanssa. Vanhemmat miehet ovat parempia sängyssä ja ovat itsevarmempia ja ylipäänsä miehekkäämpiä, joka kiinnostaa naisia. 

Jos komea opiskelijapoika ja komea juristi kisaavat samasta naisesta, niin aika moni nainen valitsee tuon juristin. 

Vierailija
66/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sielunyhteys katso ikää. Rakastaa voi eri ikäistä. Kunhan molemmat on täysi-ikäisiä niin ei ole väliä iällä. 

Harva etsii vanhempaa, mutta voi kohdata ihmisen jonka kanssa synkkää, eikä silloin ikä ole enää oleellista.

Vierailija
67/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa vakiintua nuorena niin on pakko ottaa vartuneempi mies. Miehet haluaa vain panna ja mennä ensimmäisen puoliskon elämästään.

Vierailija
68/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kannattaa valita 20 vuotta itseään vanhempi mies. Silloin seksuaalinen puoli toimii koko liiton ajan.

Yli viisikymppisenä naisen halukkuus vähenee, ja silloin 35 -vuotias mies on rasite.

Nuoremmille naisille taas vanhempi mies on kestävä rakastaja, eikä mikään pikalaukoja.

Itseasiassa ne halut lisääntyvät naisella, kun ikää tulee. 45+ naiselle toimii parhaiten nuorempi mies. Kun lapset ovat pieniä, naisen seksihalut ovat pienimmillään. Yleensä nämä vanhemman miehen kanssa lapset tehneet lähtevät ikäisensä tai nuoremman matkan 40+ iässä.

Ehkä pari vuotta nelikymppisenäkin on halukas vaihe, koska tiedotusvälineet toitottavat, että niin pitää olla, mutta sitten paikat kuivuu ja halut hiipuu juuri naisella. Voihan sitä liukuvoiteen avulla teeskennellä halukasta, mutta...

Vanhemman miehen asema vaikuttaa siihen, lähteekö nainen. Jos lähtee, saa statukseltaan korkealla oleva mies vielä nuoremman.

Vierailija
69/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että haluan miehen, enkä mitään finninaamaista poikaa, jonka vartalo on kuin teinillä.

Vierailija
70/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin ottakoon sen ikäisen miehen kun haluaa,se ei kuulu muille pätkän vertaa.

Vierailija
71/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäset oli aikoinaan vielä ihan pentuja kun halusin saada vakavamman suhteen. Kukaan miehistä ei ollut töissä tai asunut omillaan. Tärkein muistisääntö: Se otetaan mikä kiinni saadaan 😂

Vierailija
72/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 28v ja kaikki miehet joita olen pitänyt komeana ovat +40v, jotkut jopa yli 50v.

Julkkiksista esimerkkejä: Kari Ketonen, Vin Diesel, Tom Hardy, Martin Freeman ym.

Itsekin kyllä ihmettelen miksi pidän vanhemmista.. Ehkä se ulkonäkö on jo hieman miesmäinen, en tiedä. On niitä komeita nuorempiakin. Oma mieheni on kanssani samanikäinen, hänkin komistunut huomattavasti tässä vuosien varrella, yhdessä jo 10vuotta. Jos eroaisimme niin voisin hyvinkin ottaa itseäni vanhemman, en näe siinä ongelmaa.

Vierailija
73/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, jos tykkää vanhemmista miehistä kuten minä?

Vierailija
74/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehen varakkuudella ei ole niin väliä koska miehet ovat täällä niin pihejä ja he odottavat että nainen maksaa itse kaiken. Ymmärrän jos ulkomailla nuori nainen ottaa vanhemman miehen taloudellisista syistä. Täällä taas vanhemman miehen kanssa seurustelusta saa vain ne negatiiviset puolet. N22

Kyllähän iän mukana tulee yleensä melkein pelkästään positiivista henkistä kehitystä. Koska sinulle tuli ainoastaan negatiiviset puolet mieleen, niin tarkoitit fyysisiä puolia, eli et ole ollenkaan kiinnostunut miehen pään sisällöstä.

Minkä takia vanhat miehet kiinnostuu nuorista naisista? Luonteen ja pään sisällön takia?

75/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisellään tarkoitan max. +-5 vuoden ikäeroa.

Niin, täytyy varmaan ensin määritellä se että mitä tarkoitetaan sillä nuorella naisella ja vanhemmalla miehellä. Näkisin että alle 30 vuotiaat naiset ovat näitä nuoria naisia ja yli 30 vuotiaat ovat sitten aikuisia/keski-ikäisiä.  Kysyjän mukaan siis 29-30 naiset törmäisivät siihen pappa/mummukattoon kun kumppani olisi sen 34-35 vuotias - tämän jälkeen kaikki osoittaa alaspäin. heh!

Itse pidän suurinta osaa alle 30 vuotiaista naisista vielä varsin keskenkasvuisina, mutta onhan heissäkin näitä helmiä, koskien sitä kypsyyttä ja keskustelukyvykkyyttä. Pääsääntöisesti elämänkokemus näkyy ihmisillä, varsinkin jos on matkustellut ja todellakin kokenut sitä omaa elämäänsä (ilot ja surut), ja ensisijaisesti ottanut näistä tapahtumista oppia.

Luulisi, että ne miehet jotka ns. säilyvät varsin nuorekkaina ja hyväkuntoisena (huolehtivat itsestään) ovat myös usein siellä pariutumishierarkiassa ylä-orsilla: heillä on sitä etulyöntiasemaa verrattuna huonosti itsestään huolta pitäviin veljiinsä. Sama ilmiö on naisilla; se iän tuoma karsta alkaa näkymään, jos ei pidä siitä ruumistaan ja mielestään huolta ja asemia siellä parisuhdemarkkinoilla aletaan menettämään sen 35 ikävuoden jälkeen. 

Tietysti kun keskustelemme näillä palstoilla, niin tarkoittaa se vanhempi mieskumppani yli 45 vuotiasta alkoholisoitunutta, tupakoivaa, lihavaa, kaljua, jolla on jo 30 vuotiaana erektiohäiröitä sekä sydän ja verisuonitauteja ja bmi jossain 40-60. Nuori nainen on usein tälle käänteinen: eli savuton / päihdevapaa 20-25 vuotias, liikunnallinen, yliopisto-opiskelija, joka syö THL.n suositusten mukaan terveesti ja harrastaa joogaa ja kuntoliikuntaa sen 4krt./vko.  Hänen bmi.sä on sen 18.5-25. Näillä mielikuvilla se häviäjä on helppo kaivaa esiin.

Todellisuudessa on olemassa vanhempia miehiä ja nuorempia naisia joilla menee keskenään ihan hyvin. Itsekin tunne tällais(ia)en pariskunnan missä mies on 50 vuotias charmantti herrasmies ja nainen hyvinkoulutettu työelämässä menestyvä 25 vuotias. Heillä nyt yhteinen lapsi. Myös vanhempia naisia ja nuorempia miehiä on olemassa, mutta ensin mainitut ovat usein yleisempiä. Näitten ihmisten ikäerot ovat siinä 6-25 vuotta.

Yleensä näillä pariskunnilla joilla on roima ikäero, on varsin kiinteä suhde. Yleisön paheksunnasta huolimatta he ovat valinneet toisensa, pitävät toisistaa ja kiintymys on usein, varsinkin kun suuret rahat eivät ole kuvioissa mukana, hyvin aitoa. Itse arvostan suuresti niitä ihmisiä jotka muiden kritiikistä huolimatta kuuntelevat sitä omaa itseään ja ottavat sellaisen kumppanin joka itseä kiinnostaa, eikä täytä jotain epämääräistä ympäristön vaatimusta.

Miksi sitten nuorempi nainen ottaisi vanhemman miehen? No, jos hän löytää sellaisen vanhemman miehen joka kiinnostaa, ja joka vastaa hänen mieltymyksiään/vaatimuksia.

Vierailija
76/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaampi vaihtoehto otta vähän nuorempi mies. Rahaa laadukkaampaa on, että kumppani jaksaa reissata ja pysyä vauhdissasi. Ei ole kiva katella, kun muut pariskunnat jaksaa ja itse on jumissa vanhemman kakanss Valitettavasti sanon tämän kokemuksesta ketään pilkkamatta. Kunpa olisin aikanaan tajunnut.

Vierailija
77/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistä , käsistä, dekolteesta  sekä kaulasta näkee ihmisen iän.  On hassua jos kasvot on silotettu rypyttömiksi ja silmät on hailakat sekä syvällä päässä. 

Vierailija
78/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistä , käsistä, dekolteesta  sekä kaulasta näkee ihmisen iän.  On hassua jos kasvot on silotettu rypyttömiksi ja silmät on hailakat sekä syvällä päässä. 

Vierailija
79/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kommentoinut tän johonkin aiempaankin keskusteluun mutta parikymppisenä huomasin nelikymppiset ihan parhaiksi petikumppaneiksi. Nyt kolmekymppisenä en pääse ottamaan selvää viiskymppisten otteesta, mulla on mieheni kanssa reippaasti alle 10 vuoden ikäero niin tää ikäeron vaikutus 30- ja 50-vuotiaiden akteissa jäänee kokematta itseltä. Tää siis meni nyt vähän ohikseksi kun en enää ole niin nuori, mutta parikymppisenä pidin nelikymppisiä just kuumimpina.

Vierailija
80/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon vanhempia miehiä ihailevia täällä. Mä oon aina tykänny itseäni vähän nuoremmista miehistä. Oonko ainut?

t. 33v nainen, jolle 5-10 vuotta nuorempi mies olisi ihanne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme