Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yksikään nuori nainen ottaisi huomattavasti vanhemman miehen, kun tarjolla on suunnilleen ikäisiäkin tai nuorempia?

Vierailija
04.05.2017 |

Ikäisellään tarkoitan max. +-5 vuoden ikäeroa.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi yksikään nuori nainen ottaisi huomattavasti vanhemman miehen, kun tarjolla on suunnilleen ikäisiäkin tai nuorempia?"

Tätä samaa olen ihmetellyt. En kyllä taatusti ottaisi mitään 5-10 vuotta vanhempaa, saati sitten 15+ vanhempaa miestä. Mulla on jo yksi hyvä ja rakas isä, en tarvitse mitään "kakkospappaa" vaan rakastavan rakastajan, jolla on hyvä kroppa ja jonka kanssa ei tarvitse vielä jämähtää keski-ikäisesti kotiin. Kyllä sitten 20 vuoden päästä ehtii.

Vierailija
42/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yli 10 vuotta ikäeroa, niin outo tapaus. Miettiikö kukaan, että siitä toisesta tulee vanhus huomattavasti aiemmin kuin itsestä? 65-v on just eläkkeelle jäänyt ja virtaa usein on, mutta yli 75-v on jo selkeästi vanhus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 16-v muija panokaverina. Itse olen 42v ja minua luullaan paljon nuoremmaksi. Taitaa se nyt vaan olla niin että se on se laatu eikä ikä johon muijat kiinnittää huomiota.

Itse en kyllä koskisi yli 25-v naiseen. Tuon iän yli ei kyllä ole ketään kaunista vapaana joka ei olisi yksinhuoltaja tai mt-ongelmainen.

Vierailija
44/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aviomieheni kanssa 19 vuoden ikäero. Suhde alkoi kun olin 27 ja nyt oltu 5 vuotta yhdessä ja paras suhteeni ikinä.

Ollaan samalla aaltopituudella, nauretaan samoille jutuille ja meillä on samat arvot. Molemmilla lapset jo tehty ja yhteisiä ei kumpikaan halua. Mies on hyvässä kunnossa ja hyvän näköinen.

Seksi on loistavaa ja sitä on paljon!

Minulla oli jo teini-ikäisenä itseäni vanhempia ystäviä ja vielä nykyäänkin kaveripiirini koostuu itseäni 8-20 vuotta vanhemmista ihmisistä. Nämä ihmiset vaan tuntuvat niin sopivalta seuralta, ettei sitä ikäeroa edes ajattele tai muista. Sama on pätenyt seurustelukumppaneihin.

Vierailija
45/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 16-v muija panokaverina. Itse olen 42v ja minua luullaan paljon nuoremmaksi. Taitaa se nyt vaan olla niin että se on se laatu eikä ikä johon muijat kiinnittää huomiota.

Itse en kyllä koskisi yli 25-v naiseen. Tuon iän yli ei kyllä ole ketään kaunista vapaana joka ei olisi yksinhuoltaja tai mt-ongelmainen.

Sulla mitää 16-vuotiasta oo panokaverina. Eikä kyllä vanhempaakaan.

Vierailija
46/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kyllä todella lapsellisina ihmisiä jotka rajavat pois iän perusteella. Omalta osaltani ajattelen että iällä ei ole väliä jos nainen on todella mukava.

Suomalaisia naisia kyllä sitten rajaan iän perusteella ihan vain sen takia että saisivat maistaa omaa lääkettään. Muistakaa sitten te likat jotka täällä vanhoja miehiä haukutte että suomessa naiset rupsahtavat noin 30-vuotiaina. Vuodet menevät nopeasti ja sitten saatte kokea millaiselta tuntuu kun ei ole markkina-arvoa.

Omalta osaltani se taitaa päättyä niin että haen thaimaasta alaikäisen neitsyen, odotan pari vuotta, menen naimisiin ja tuon suomeen. Ei väliä vaikkei olisi mikään kovin kaunis kunhan en joudu suomalaista akkaa ottamaan puolisoksi.

Komea M32

Vierailija
47/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vanhenpi mies ja ammatiltaan esim. kirurgi, hieno asunto, auto, rahaa ja statusta niin enpä ihmettele miksi kelpaa vaikka ikäeroa olisi kymmeniäkin vuosia, tosin tuollaiset miehet ovat niin fiksuja ja tarkkoja omasta statuksestaan ja maineestaan etteivät mitään tyhjäpäistä pikku bimboa huoli. Jos mies on taas pena tyhjätasku pitkäaikaistyötön tai matti perusduunari niin ei kiitos, ei kelpaa kellekään. Minua yritti aikanaan ollessani sairaalassa töissä iskeä joku ikäloppu laitosmies 35-40v. ja hyvä ettei oksennus tullut (olin itse 19).

Vierailija
48/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä vaan on ja sepä sua näyttää harmittavan. On ulkomaalainen, suomalaista tyttöä en huolisi edes panoksi. Onneksi olen komea ja vientiä löytyy.

Vierailija
49/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä vaan on ja sepä sua näyttää harmittavan. On ulkomaalainen, suomalaista tyttöä en huolisi edes panoksi. Onneksi olen komea ja vientiä löytyy.

Kai tiesit, että seksinostaminen alaikäiseltä on rikos?

Vierailija
50/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän kyllä todella lapsellisina ihmisiä jotka rajavat pois iän perusteella. Omalta osaltani ajattelen että iällä ei ole väliä jos nainen on todella mukava.

Suomalaisia naisia kyllä sitten rajaan iän perusteella ihan vain sen takia että saisivat maistaa omaa lääkettään. Muistakaa sitten te likat jotka täällä vanhoja miehiä haukutte että suomessa naiset rupsahtavat noin 30-vuotiaina. Vuodet menevät nopeasti ja sitten saatte kokea millaiselta tuntuu kun ei ole markkina-arvoa.

Omalta osaltani se taitaa päättyä niin että haen thaimaasta alaikäisen neitsyen, odotan pari vuotta, menen naimisiin ja tuon suomeen. Ei väliä vaikkei olisi mikään kovin kaunis kunhan en joudu suomalaista akkaa ottamaan puolisoksi.

Komea M32

Huhhuh nyt on joku patu triggeröitynyt ja kunnolla! :D

Vierailija
51/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, joku vanha äijä...

Tekee häijyä ajatellakin.

Kyllä vanhemmat miehet kuuluu yhteen samanikäisten tai vanhempien tätien kanssa.

Jättäkää ukkelit nyt vaan me nuoret rauhaan. Tasapainoinen ja terve nuori nainen ei halua elähtänyttä ukkoa kahta metriä lähemmäs.

Vierailija
52/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää. Nuorena minua ällöttivät keski-ikäiset, kuolaavat miehet. Tarjotut drinksut otin mielelläni vastaan, mutta jatkot oli ehdottomasti ei. Saatoin jopa pitää kuumana antamalla puhelinnumeron ja treffattiin taas niin, että mies maksoi. Sänkyyn en mennyt.

Minä en ainakaan lähtisi yhtään mihinkään ällöttävän ihmisen kanssa tai edes puhuisi sellaisen kanssa mitään. En siten usko tarinaasi.

Vierailija
53/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kannattaa valita 20 vuotta itseään vanhempi mies. Silloin seksuaalinen puoli toimii koko liiton ajan.

Yli viisikymppisenä naisen halukkuus vähenee, ja silloin 35 -vuotias mies on rasite.

Nuoremmille naisille taas vanhempi mies on kestävä rakastaja, eikä mikään pikalaukoja.

Itseasiassa ne halut lisääntyvät naisella, kun ikää tulee. 45+ naiselle toimii parhaiten nuorempi mies. Kun lapset ovat pieniä, naisen seksihalut ovat pienimmillään. Yleensä nämä vanhemman miehen kanssa lapset tehneet lähtevät ikäisensä tai nuoremman matkan 40+ iässä.

Vierailija
54/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18. Kaikki ikäiseni tapaamani miehet ovat joko aivan eri ihmistyyppiä kuin minä tai sillä linjalla, ettei tässä iässä sitoutuminen kiinnosta.

Olen rauhallinen, ja minulla ei ole ollut koskaan tarvetta etsiä itseäni bilettämällä ja rajoja kokeilemalla. Toivoisin siis, että myös mies olisi päässyt tuosta pahimmasta seikkailuvaiheesta ohi. Useinhan näin ei ole parikymppisillä, ja tilannetta pahentaa vielä sekin, että biologisista syistä miehet alkavat asettua usein aloilleen myöhemmin kuin naiset. Itseäni nuorempaakaan miestä en ymmärrettävästi tässä iässä halua sillä 5 vuoden haarukalla hakea. En halua tuntea olevani teinin holhooja. Mukava kotihiiri, jonka kanssa voi käydä ihan vaan kaupassa ja kävelyllä ja pari kertaa vuodessa ulkomailla, yksinkertaisesti on useammin jo kolmenkympin puolella. Tai ainakaan niitä nuorempia ei tule vastaan.

En siis ole sellainen aloilleen asettuja, että haluaisin häärätä vain kotimammana ja synnyttää lapsia miehelleni, mutta hyppy tuntemattomaan ei vain kiinnosta.

Vierailija
55/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehen varakkuudella ei ole niin väliä koska miehet ovat täällä niin pihejä ja he odottavat että nainen maksaa itse kaiken. Ymmärrän jos ulkomailla nuori nainen ottaa vanhemman miehen taloudellisista syistä. Täällä taas vanhemman miehen kanssa seurustelusta saa vain ne negatiiviset puolet. N22

Kyllähän iän mukana tulee yleensä melkein pelkästään positiivista henkistä kehitystä. Koska sinulle tuli ainoastaan negatiiviset puolet mieleen, niin tarkoitit fyysisiä puolia, eli et ole ollenkaan kiinnostunut miehen pään sisällöstä.

Vierailija
56/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehen varakkuudella ei ole niin väliä koska miehet ovat täällä niin pihejä ja he odottavat että nainen maksaa itse kaiken. Ymmärrän jos ulkomailla nuori nainen ottaa vanhemman miehen taloudellisista syistä. Täällä taas vanhemman miehen kanssa seurustelusta saa vain ne negatiiviset puolet. N22

Kyllähän iän mukana tulee yleensä melkein pelkästään positiivista henkistä kehitystä. Koska sinulle tuli ainoastaan negatiiviset puolet mieleen, niin tarkoitit fyysisiä puolia, eli et ole ollenkaan kiinnostunut miehen pään sisällöstä.

Mä ainakin olen kiinnostunut miehen päänsisällöstä, mutta fyysinenkin puoli pitää olla kunnossa. Ei kiinnosta rupsahtaneet patut, eikä typerät nuoret komistukset. Sen sijaan nuori, hyvännäköinen ja fiksu mies on ihana.

N26

Vierailija
57/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tiesit, että seksinostaminen alaikäiseltä on rikos?

Kyllä välillä ostan seksiä lomareissuilla mutten alaikäisiltä. Tuota 16-v nyt vaan kiinnostaa seksi ja sen jälkeen se on heippa. Ei mitään treffejä tai sen sellaista.

Vierailija
58/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kannattaa valita 20 vuotta itseään vanhempi mies. Silloin seksuaalinen puoli toimii koko liiton ajan.

Yli viisikymppisenä naisen halukkuus vähenee, ja silloin 35 -vuotias mies on rasite.

Nuoremmille naisille taas vanhempi mies on kestävä rakastaja, eikä mikään pikalaukoja.

Itseasiassa ne halut lisääntyvät naisella, kun ikää tulee. 45+ naiselle toimii parhaiten nuorempi mies. Kun lapset ovat pieniä, naisen seksihalut ovat pienimmillään. Yleensä nämä vanhemman miehen kanssa lapset tehneet lähtevät ikäisensä tai nuoremman matkan 40+ iässä.

Tämän takia miehen kannattaa laittaa nainen vaihtoon heti, kun jälkikasvu on tehty eli mielenrauha saavutettu. Ei jää kakarat pyörimään jalkoihin ja voi vaihtaa nuorempaan, joka ei ole koko ajan kitisemässä munaa.

Vierailija
59/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin olen kiinnostunut miehen päänsisällöstä, mutta fyysinenkin puoli pitää olla kunnossa. Ei kiinnosta rupsahtaneet patut, eikä typerät nuoret komistukset. Sen sijaan nuori, hyvännäköinen ja fiksu mies on ihana.

N26

Nuori = max 25v

Vierailija
60/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ miehet ovat yleensä itsevarmempia kuin 20+. Heihin on siksi helpompi tutustua. Nyt tosin itse jo lähestyn kolmeakymppiä. Enää en ottaisi 10 v. vanhempaa miestä, ellen ihan vahingossa satu sellaista tapaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme