Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yksikään nuori nainen ottaisi huomattavasti vanhemman miehen, kun tarjolla on suunnilleen ikäisiäkin tai nuorempia?

Vierailija
04.05.2017 |

Ikäisellään tarkoitan max. +-5 vuoden ikäeroa.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan rahaa. En halua pienituloista.

Korjattu.

Vierailija
22/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, jos vaikka on enemmän rahaa ja statusta.

Ei sillä rahalla ja statuksella tee mitään jos suhteessa ei ole seksiä. Vanha mies on nimittäin vastenmielinen.

Sinä taas. Itse olet vastenmielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä rahalla ja statuksella tee mitään jos suhteessa ei ole seksiä. Vanha mies on nimittäin vastenmielinen.

Kylläpä sedällä menee tunteisiin kun et olekaan nuorempien makuun. Minkäs sille voi että ruosahtanut kroppa ei ole kiihottava?

Vierailija
24/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei ollut :( Tai he olivat kuitenkin muuten tätä vanhempaa miestä huonompia. Eli iso ikäero kompensoi paljon muussa tasossa.

tavatessa N21 M42

Vierailija
25/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 14 vuotias seurustelee sellaisen kanssa jolla on mopo, 16 vuotias sellaisen kanssa jolla on auto... Miksi 24 vuotias ei seurustelisi sellaisen kanssa, jolla on omistuskämppä... 28 vuotias sellaisen kanssa jolla on oman kämpän lisäksi myös mökki ja/tai purjevene.

Naiset pystyvät seurustelemalla harppaamaan elintasossa ja elämänvaiheessa eteenpäin, ja oppivat jopa vaatimaan näitä hyödykkeitä miehiltä harjoittaessaan seksuaalista valintaansa.

Vierailija
26/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sopivan miehen itselleen löytää niin eipä sillä iällä tai ryppyjen määrällä niin hirveästi ole väliä. Itse olen sinkku, eikä sellanen 15 vuotta vanhempi nyt niin hirveältä kuulosta. Ei varmaan ole se ikäluokka jonka perään ensimmäisenä lähden, mutta jos sieltä vahingossa sattuu joku löytymään niin en minä sitä vaihtamaankaan alkais vaan siks että jollain nuoremmalla ottaa eteen helpommin.

Vierailija
27/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan rahaa. En halua pienituloista.

Korjattu.

Kuule sossurotta. Sellasta rahasummaa ei olekaan, jolla pystyisin suhteeseen vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
28/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "huomattavasti"? Riippuu myös iästä, parikymppiselle 10-15 vuotta voi olla iso ikäero. Enää päälle 30v se ei enää siltä tunnu. Mulla 15v vanhempi mies. Rakastuin mieheen, en ajatukseen tai unelmaan jostain unelmasuhteesta tms. En ikinä enää vaihtaisi oman ikäiseen. Olen seurustellut useamman oman ikäiseni kanssa ja yhdistävä tekijä kaikille oli typerä nuoren miehen ego, itsekkyys, kypsymättömyys. Ihana olla nyt miehen kanssa joka on kumppani ja jolla on parisuhdeälyä ja ihan erilaista kykyä ajatella ja olla yhdessä ja läsnä, kuitenkin osaa antaa tilaa niin kun aikuisen toiselle kuuluu. Ja kun täällä on haukuttu viisikymppisten miesten puuttuvia haluja niin huhhuh ;) meno on monen vuoden jälkeenkin kuumempaa kun kenenkään muun kanssa ikinä.

Sama kokemus.

Vierailija
29/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sedällä menee tunteisiin kun et olekaan nuorempien makuun. Minkäs sille voi että ruosahtanut kroppa ei ole kiihottava?

Jaaha. Kommentoin sinua ja se poistettiin.

Sillä lailla. Hauku sitten rauhassa.

Vierailija
30/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "huomattavasti"? Riippuu myös iästä, parikymppiselle 10-15 vuotta voi olla iso ikäero. Enää päälle 30v se ei enää siltä tunnu. Mulla 15v vanhempi mies. Rakastuin mieheen, en ajatukseen tai unelmaan jostain unelmasuhteesta tms. En ikinä enää vaihtaisi oman ikäiseen. Olen seurustellut useamman oman ikäiseni kanssa ja yhdistävä tekijä kaikille oli typerä nuoren miehen ego, itsekkyys, kypsymättömyys. Ihana olla nyt miehen kanssa joka on kumppani ja jolla on parisuhdeälyä ja ihan erilaista kykyä ajatella ja olla yhdessä ja läsnä, kuitenkin osaa antaa tilaa niin kun aikuisen toiselle kuuluu. Ja kun täällä on haukuttu viisikymppisten miesten puuttuvia haluja niin huhhuh ;) meno on monen vuoden jälkeenkin kuumempaa kun kenenkään muun kanssa ikinä.

Just näin, itselläkin 15vuotta vanhempi, ja kirjoitit suoraan sen mitä itse ajattelin,kuin omasta elämästä, mitä seksiin tulee ni paljon parempaa. lapsiakin on eikä se ole silti mihinkään hiipunut,

Vierailija
31/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt oman ikäistä tai nuorempaa kundia jonka kanssa olisin samalla aaltopituudella. Tämä ei nyt siis ole mitään "olenpas kypsä"-itserakkautta, vaan jostain syystä näin se on mennyt että mulla on synkannut parhaiten sellaisten miesten kanssa joihin ikäeroa vähintään 6 vuotta. En tiedä itsekään miksi näin on. Jossain vaiheessa olin huomaavinani että tilanne olis jotenkin tasoittunut kun itellekin tullut enemmän ikää (olen kolmekymppinen), mutta ei, kyllä edelleen samanhenkisimmät on siinä kymmenisen vuotta vanhempia kuin minä. Ja vetävimmät.

Vierailija
32/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset tätiytyvät jo parikymppisenä, ja tällaisille toki sopiva vastakappale on vanhempi mies.

Yleensä niitä naisia ei edes kukaan ikäisensä saati nuorempi mies huoli.

Vanhemmalle miehelle kelpaa ennen aikojaan tätiytynyt, naiivi ja itsestään henkisesti liikoja luuleva ruma/pullukkakin.

Vierailija
33/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole löytänyt oman ikäistä tai nuorempaa kundia jonka kanssa olisin samalla aaltopituudella. Tämä ei nyt siis ole mitään "olenpas kypsä"-itserakkautta, vaan jostain syystä näin se on mennyt että mulla on synkannut parhaiten sellaisten miesten kanssa joihin ikäeroa vähintään 6 vuotta. En tiedä itsekään miksi näin on. Jossain vaiheessa olin huomaavinani että tilanne olis jotenkin tasoittunut kun itellekin tullut enemmän ikää (olen kolmekymppinen), mutta ei, kyllä edelleen samanhenkisimmät on siinä kymmenisen vuotta vanhempia kuin minä. Ja vetävimmät.

Olenpas kypsä itserakkautta. Johan heitit päivän vitsin :D

Vierailija
34/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten ottaisin useamman miehen. Vanhempi mies voisi olla henkinen elämänkumppani, nuorempi fyysinen. Sitten vielä lasten isä erikseen, semmoinen joka jaksaa olla lasten kanssa puhua niiden asioista kanssani.

Eli kolme miestä olisi ihanne.

Vierailija
35/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut kiinnostunut itseäni selvästi vanhemmista miehistä. Alle 21-vuotiaista minulla ei ole mitään kokemusta edes teiniajoilta.

2-kymppisenä koin itseni aikuisemmaksi kuin ikäiseni, kännisekoilevat pojat. Tykkäsin miehistä.

Edelleen 30+ ikäisenä huomaan kiinnostuvani vanhemmista; 40-50-vuotiaista yleensä. Omanikäinen on siinä ja siinä, nuorempi ei iske. Kiva katsella mutta siihen jää.

Syytä en tarkemmin osaa sanoa.

Vierailija
36/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaa valita 20 vuotta itseään vanhempi mies. Silloin seksuaalinen puoli toimii koko liiton ajan.

Yli viisikymppisenä naisen halukkuus vähenee, ja silloin 35 -vuotias mies on rasite.

Nuoremmille naisille taas vanhempi mies on kestävä rakastaja, eikä mikään pikalaukoja.

Vierailija
37/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa miehen varakkuudella ei ole niin väliä koska miehet ovat täällä niin pihejä ja he odottavat että nainen maksaa itse kaiken. Ymmärrän jos ulkomailla nuori nainen ottaa vanhemman miehen taloudellisista syistä. Täällä taas vanhemman miehen kanssa seurustelusta saa vain ne negatiiviset puolet. N22

Vierailija
38/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähän, vaikken olekaan varmaan enää kysyjän tarkoittama nuori nainen =D Minun mieheni on parikymmentä vuotta minua vanhempi, olen nelikymppinen. Ollaan oltu yhdessä neljä vuotta. Ja että miksi? No syitä on monia, mutta lyhyesti kerrottuna siksi, että hän on (kornisti sanottuna) minun toinen puolikkaani. Heti alusta lähtien tuntui siltä, niin kuin oltais tunnettu aina. Tunnettiin toisemme läpikotaisin. Mutta ei pidä luulla, että se olisi alusta lähtien ollut siksi tylsää ja tavanomaista, päinvastoin. Seksi toimii paremmin kuin aikasempien kumppaneiden kanssa, hän todella tietää, mitä tekee ja tekee sen hyvin. Hänen kanssaan on helppo olla... "Olen tullut kotiin."

Me olemme "yhtä vanhoja" ajatusmaailmalta, tosin minä taidankin olla ollut kalkkis jo teini-ikäisestä =) Hän on minulle paras mahdollinen kumppani, ystävä, rakastaja, puoliso. Ikä on täysin sivuseikka, vaikka tiedostankin sen, että välttämättä minun loppuelämääni en hänen kanssaan yhdessä saa viettää.

Vierailija
39/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minula on enemän rahaa kuin finni naamaisilla rinpuloilla.

Mutta ei kovaa erektiota, kiinteää kroppaa, hiuksia päässä ja rypyttömiä kasvoja.

Olet kyllä aika typerä jos luulet ettei vanha äijä rahalla pysty hankkimaan kaikki nuo ominaisuudet.

Itse olen 50-v ja näytän 30-v. Personal Traineri löytyy ja käyn säännöllisesti erään tunnetun kliniikan ihonhoidoissa.

Vierailija
40/95 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kannattaa valita 20 vuotta itseään vanhempi mies. Silloin seksuaalinen puoli toimii koko liiton ajan.

Yli viisikymppisenä naisen halukkuus vähenee, ja silloin 35 -vuotias mies on rasite.

Nuoremmille naisille taas vanhempi mies on kestävä rakastaja, eikä mikään pikalaukoja.

Mee nyt pappa roskiin. Ei sulla ees ota eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme