Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletko joutuvasi yt-neuvotteluihin lähiaikona?

Vierailija
29.09.2023 |

Itse oon vuosien kokemuksen jälkeen,että taas sama meno edessä

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Työpaikka julkisella ja meillä aloittaa juurikin maanantaina uusi toimenhaltija kollegana. Itsellä sen verran erikoisosaamista etten muutenkaan varmasti ensimmäisten lähtijöiden joukossa olisi jos tulisi tarvetta karsia.

Vierailija
2/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun olen ollut työkyvyttömyyseläkkeellä jo 10 v. Silloin 2007 --> taantumassa jouduin toki ja kenkää tuli kahdesti. Pilasi kyllä elämäni täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti.

Vierailija
4/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mä oon sh erikoissairaanhoidossa. Ei olisi joku lomautus muuta kuin hyvä.

Vierailija
5/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS:issa on tarkoitus säästää 50 miljoonan euron edessä. Jos on pakkolomiat tulossa niin olen vapaaehtoisena jäämässä puolen vuoden sapattivapaalle. Voisin keikkailla yksityispuolella silloin tällöin jos rahapula iskee. T: Erikoislääkäri

Vierailija
6/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo. Mutta ei paljon haittaa. Eivät voi minusta luopua ja jos niin typerästi tekisivät niin on monta ottajaa oven takana. Silloin suosittelen tunkin pitämistä nykyiselle pomolle.

Vierailija
7/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut persuksiin..maksaisitko itsellesi saman palkan....mistä luulet rahaa satavan.

Vierailija
8/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö suomi nurin jos sinut irtisanotaan....moniko kaipaa sinua viikon jälkeen.

Vierailija
9/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon että tulisi vaikka 2kk lomautus koska haluan lomaa.

T:loman tarpeessa

Vierailija
10/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Työpaikka julkisella ja meillä aloittaa juurikin maanantaina uusi toimenhaltija kollegana. Itsellä sen verran erikoisosaamista etten muutenkaan varmasti ensimmäisten lähtijöiden joukossa olisi jos tulisi tarvetta karsia.

Niinkö luulet?

Vierailija
11/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö luulet?

No ei meillä tehtäisi sitten niitä omaa erikoisosaamista vaativia tehtäviä ollenkaan. Vai mitä järkeä olisi pistää minut pois ja opettaa ne sitten jollekin toiselle? Kuka edes opettaisi? Ne kyseiset työt on kuitenkin tehtävä. 

Vierailija
12/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että puolen vuoden sisään meillä on yt-neuvottelut.

Vierailija
13/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on YT:t valtiolla menossa, noin 800 vakanssia katoaa. Ääneenhän tätä ei sanota vielä, mutta virkoja lähtee ja määräaikaisuuksia päättyy, joten aika monen asiakkaan elämässä tulee isoja muutoksia.

Vierailija
14/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynnissä on jo. Ei harmita kun kenkää tulee. Paska firma.

Vierailija
15/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tapahtumaan.

Vierailija
16/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Määräaikainen sopimus.

Vierailija
17/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yt:t käynnissä juuri nyt, valtion virasto, tottakai. En edes jaksa laskea, mones kierros.

Vierailija
18/54 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö luulet?

No ei meillä tehtäisi sitten niitä omaa erikoisosaamista vaativia tehtäviä ollenkaan. Vai mitä järkeä olisi pistää minut pois ja opettaa ne sitten jollekin toiselle? Kuka edes opettaisi? Ne kyseiset työt on kuitenkin tehtävä. 

Oon valtiolla useammat yt:t nähnyt, joissa nimenomaan pidempään olleet (suuripalkkaisimmat) sai kenkää, kun laskettiin maksimaalisia palkkasäästöjä. Laita kätesi veteen ja mieti, ootko korvaamaton...

Vierailija
19/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä taida luulo auttaa.

Vierailija
20/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö luulet?

Oon valtiolla useammat yt:t nähnyt, joissa nimenomaan pidempään olleet (suuripalkkaisimmat) sai kenkää, kun laskettiin maksimaalisia palkkasäästöjä. Laita kätesi veteen ja mieti, ootko korvaamaton...

Meillä tilanne ei ole tuo sama enkä ole edes firman suuripalkkaisin ammattiryhmäni edustaja. Kuten sanoin, erikoisosaaminen on sitä laatua että lakisääteisiä töitä ei voi jättää tekemättä ja antaa yhdelle tietylle työntekijälle kenkää samalla. En nyt tässä lähde enempää avaamaan, mutta esimerkkinä sairaalassa hoitajalla joku tietty pätevyys, vaikka haavanhoitoon liittyen, jota ei ole kenelläkään muulla niin eipä tuo kyseinen hoitaja ole ensimmäisenä irtisanottavien listalla jos sellaista ruvetaan tekemään vaan ne muut (joiden "erikoisalaa" on se normityö).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi