Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastapäisessä talossa asuu joku nuori nainen, jonka yksiössä on sälekaihtimet aina suljettuina

Vierailija
04.05.2017 |

Enkä muutenkaan näe häntä juuri koskaan. Mahtaakohan edes käydä missään koulussa tai töissä. Nätti tyttö, vähän pyöreä tosin. En tunne häntä ollenkaan, mutta olen ehkä tavallaan kuitenkin kiinnostunut hänestä. Valoista päätellen valvoo öisin, joten soittain senkin takia olen päätellyt, että ei opiskele (ainakin silloin kun itse opiskelin, kouluun mentiin jo aamulla eikä vasta iltapäivällä). Uskaltaisikohan sen ovikelloa käydä pimpottelemassa ja kysymässä sitä treffeille, vai onko se liian outoa? Enhän voi oikeastaan tietää mikälie mt-tapaus hän on.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tässä tulee mieleen, että mikä mt-tapaus itse olet. 

Jos haluat tutustua, niin tervehdit pihalla ja siitä mahdollisesti sitten jutustelu. 

Et todellakaan mene pimputtelemaan ovikelloa treffitarkoituksessa. 

Provo vai onko oikeasti tällaisa hulluja?

Vierailija
2/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, älä tule pliis. 

Käyn muuten nettikoulua. Ja miksiköhän pidän kaihtimia kiinni? Oisko juuri siksi ettei kukaan stalkkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt mene sen ovikelloa pimputtelemaan, vaikutat kauhealta stalkkerilta (kuten toki oletkin, vaikkei sulla olekaan pahoja aikeita). Jos on pakko häiritä koko tyttöä niin odota että törmäät vaikka jossain ulkona häneen ja koita aloittaa juttelu, älä suoraan pamauta treffipyyntöä. Huomaat kyllä pian onko kiinnostunut juttelemaan kanssasi vai ei. 

Vierailija
4/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän tässä tulee mieleen, että mikä mt-tapaus itse olet. 

Jos haluat tutustua, niin tervehdit pihalla ja siitä mahdollisesti sitten jutustelu. 

Et todellakaan mene pimputtelemaan ovikelloa treffitarkoituksessa. 

Provo vai onko oikeasti tällaisa hulluja?

Mielelläni lähestyisin toki pihalla, mutta kun en ole 3 viikkoon häntä ulkona nähnyt, niin kärsimättömänä miehenä ajattelin, että josko voisin mennä ovelle tuttavuutta tekemään. Ollaan me ulkona jo tervehditty, että ihan tuntemattomia ei olla. :D Ap

Vierailija
5/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis muuten aivan hemmetin pelottavaa jos joku tuntematon tai edes puoltuttu mies ilmestyis yhtäkkiä mun kotiovelle pyytämään treffeille. Jos tyttöön joskus muualla törmäät niin sitten voit pysähtyä juttelemaan, mutta anna sen kotona olla rauhassa tai annat hyvin pahat stalkkerivibat.

Vierailija
6/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap lä taisi olla aika vilpittömät aikomukset ja jopa huolta ei nyt tuomita. Herttaistahan tuo on. Keksit varmaan jokin kivan silln päästä yhteyteensä:)! Onnea!!!! Rohkeasti vaan! Eipä sitten harmita myöhemmin.

Vierailija
7/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneväthän ne aina leffoissakin viinipullon kanssa oville että ajattelin vaan että jos niinku seuraa.

Vierailija
8/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mee sen ovelle ja aloita keskustelu tälleen että "moi, sä oot nätti tyttö joskin vähän pyöree, lähekkö treffeille?"

Vierailija
9/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaja-diileri se on. Ei halua naapureiden näkevän viljelyt.

Vierailija
10/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille tikkukirjaimin kirjoitettu rakkauskirje ja mene sitten nahkahanskat kädessä sen oven taa rapistelemaan.

Vierailija
11/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin verhot aina alhaalla yhestä ikkunasta, eli mun makkarin ikkunasta :D Koska mä vaan nukun siellä, aikaa vietän olohuoneessa. Stalkkaakoha joku jolla ei ole elämää niin sitä munki ikkunaa ja aattelee et mikäköhä syrjäytynyt ihmispaska tuolla asusteleee. Ihan normaali opiskeleva työssäkäyvä olen. 

Vierailija
12/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun ilette kyynisiä minä luulen että ap on ihan aidoati vaan kiinnostunut. Onnekas tyttö!

Vierailija
13/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyajan kouluissa, yliopistoissa, luennot voi alkaa vasta iltapäivästä.

Vierailija
14/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne verhot on kiinni koska se kyllästyi siihen että koko ajan kyttäät.

Vierailija
15/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli muuten aika hyvä mut se että toi "joskin vähän pyöreä" oli pakko mainita tekee epäuskottavaks. :D

Jotenkin niin out of place.

Vierailija
16/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun ilette kyynisiä minä luulen että ap on ihan aidoati vaan kiinnostunut. Onnekas tyttö!

Minäkin uskon että ap on oikeasti kiinnostunut, mutta pointti oli että minä (ja kuten ketjusta huomaa niin moni muukin) pitäisi ahdistavana ja stalkkerimaisena jos joku yhtäkkiä paukahtaisi tuohon ovelle pyytämään treffeille. Parempi ihan oikeasti vaikka odottaa että törmää jossain ulkona ja aloittaa jutustelu.

Mistä muuten AP tiedät että se tyttö asuu juuri siinä asunnossa jossa on verhot aina kiinni? Jos kerran itse asut vastapäisessä talossa... Minä ainakaan en tiedä ketä vastapäisen talon asunnoissa asuu...

Vierailija
17/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän verhoja monesti päivisin kiinni, koska hillun vähällä vaatetuksella kotona tai tykkään olla hämärässä valossa, ja vielä, kotoani näkee suoraan tielle eli ihmiset näkisivät mitä puuhastelen.

Vierailija
18/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan pitäisi onnekkaana jos joku vastapäisessä talossa asuva random tyyppi stalkkaisi ikkunaani ja menemisiäni ja yrittäisi analysoida elämääni... Mutta onnen aiheensa kai kullakin. :D

Vierailija
19/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita kaunis kirje ja pudota postiluukusta. Pyydä treffeille.

Vierailija
20/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pitäisin verhot kiinni jos olisi naapurissa tuommoinen kyttääjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi