Vastapäisessä talossa asuu joku nuori nainen, jonka yksiössä on sälekaihtimet aina suljettuina
Enkä muutenkaan näe häntä juuri koskaan. Mahtaakohan edes käydä missään koulussa tai töissä. Nätti tyttö, vähän pyöreä tosin. En tunne häntä ollenkaan, mutta olen ehkä tavallaan kuitenkin kiinnostunut hänestä. Valoista päätellen valvoo öisin, joten soittain senkin takia olen päätellyt, että ei opiskele (ainakin silloin kun itse opiskelin, kouluun mentiin jo aamulla eikä vasta iltapäivällä). Uskaltaisikohan sen ovikelloa käydä pimpottelemassa ja kysymässä sitä treffeille, vai onko se liian outoa? Enhän voi oikeastaan tietää mikälie mt-tapaus hän on.
Kommentit (99)
Mä kärsin migreenistä, jonka laukaiseva tekijä on monesti kirkkaat valot. Luonnonvalo on oikee painajainen ja ne kohtaukset on kyllä sen verran kauheita, että ihan suosiolla ja varmuuden vuoksi pidän kaihtimia aina kiinni. Joskus talvella kun on melkein koko ajan hämärää, niin voisin kyllä pitää kaihtimia auki enemmän, mutta tottumuksesta ne vaan on aina kiinni enkä enää edes osaa olla kaihtimet auki. Joku varmaan luokittelee minutkin mt-tapaukseksi, vaikka migreenistä on tosiaan kyse. En usko olevani ainoa "valoisuudesta ja kirkkaudesta" kärsivä, joten ymmärrystä please :) Tietysti altistun tälle valoisuudelle ihan kaikkialla liikkuessani ulkona, mutta koti onkin varmaan ainoa turvapaikka jossa voin kontrolloida ympäristöni olosuhteita niin, että migreenikohtauksen riski pienenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan aiheeton fobia elää verhojen takana asunnosta riippuen. Tiedän kaksikin miestä, jotka kiikaroivat ja kaukoputkeilevat naapureitaan.
Itse lopetin jo vuosia sitten oven avaamisen pelkkään kellon soittoon. Jehovaa, kerjäläistä ja kauppiasta riitti. Siinähän rimputtelevat. Tutut ilmoittavat etukäteen ja pitsaa tietää kyllä tilanneensa kotiinkuljetuksella.
Missä ihmeessä Jehovia näkee enää nykyisin eikös ne ole jo lopettaneet tuon
Valitettavasti eivät. Viimeksi löysivät tiensä periferiaan mökille! Lapsi vielä mukana aivopestävänä lössissä. Pidin niin äkäisen palautepuheen ovella, ettei ole onneksi enää näkynyt. Ei riitä, että häiritään kaupungissa, vaan omalla tontilla luonnon helmassa myös.
Exäkin on käynyt oveen koputtelemassa, kun ei uskonut, että suhde on ohi. Yllättäen en avannut.
Kollega kertoi miehestä, jonka minä lyhyesti hänelle esittelin. Tyyliin "hei, hauska tavata." Oli tullut seuraavana yönä ovelle humalassa nyrkillä hakkaamaan ja vaati seksiä. Vaimo ja pieni vauva kotona. Siitä miehestä näki kilometrin päähän kaikki muut paitsi sen rakastunut vaimo, että patologinen pettäjä on kyseessä. Flirttaili joka hameen perään.
Nyt vaan rohkeasti menet suklaarasia ja kukkapuska kädessä soittamaan ovikelloa! Laitat siistit vaatteet, kauluspaita, farkut ja loaferit esimerkiksi. Muista myös laittaa menneniä ja vaikka otat huikan siitä pullosta! Onnea matkaan!
Mjoo. Kerran meinasin aukasta ikkunan, kunnes huomasin että ihmiset urheilee satunnaisesti sen ohitse. Päätin pitää kiinni, koska tykkään hillua kalsareilla, saatan venytellä mielenkiintoisessa asennossa ja hieman viuhahdella. Haluan elää omassa kotonani rauhassa.
1. Aikuisopistossa opiskellessani kouluillat alkoivat neljältä ja menin usein nukkumaan kolmen-neljän maissa aamuyöllä.
2. Yksiössä asuessani pidin aika paljon verhoja kiinni, koska ikkunoistani oli suora paraatinäkyvyys vastapäiseen taloon.
3. Vaikutat oudolta.
4. Ja trollilta.
5. Tuskin olet mies. Harva täällä on. Vai oletko lesbo?
Minulla on valot öisin juuri siksi että opiskelen ja parhaiten saan tehtyä kirjallisia töitä yöllä. Lisäksi yliopistossa on iltapäivä- ja iltaluentoja. Pidän sälekaihtimia kiinni koska kämppä on kuuma ja oleilen vähissä vaatteissa kesät talvet. Edelliseen asuntooni eräs vanhempi mieshenkilö tuijotteli omasta asunnostaan kiikareilla joten pitäisin verhoni kiinni joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan rohkeasti menet suklaarasia ja kukkapuska kädessä soittamaan ovikelloa! Laitat siistit vaatteet, kauluspaita, farkut ja loaferit esimerkiksi. Muista myös laittaa menneniä ja vaikka otat huikan siitä pullosta! Onnea matkaan!
Loaferit?! Minä en edes alaikäisenä teininä vilkaissut miesten perään, joilla ei ollut Stockan miestenosaston asiallisia nahkaisia nauhakenkiä jalassa.
Apua, alkoi pelottaa että mua stalkataan :/ t. kuvaukseen sopiva. Tosin en tietääkseni ole "mt-tapaus".
Vierailija kirjoitti:
Minulla on valot öisin juuri siksi että opiskelen ja parhaiten saan tehtyä kirjallisia töitä yöllä. Lisäksi yliopistossa on iltapäivä- ja iltaluentoja. Pidän sälekaihtimia kiinni koska kämppä on kuuma ja oleilen vähissä vaatteissa kesät talvet. Edelliseen asuntooni eräs vanhempi mieshenkilö tuijotteli omasta asunnostaan kiikareilla joten pitäisin verhoni kiinni joka tapauksessa.
Mistä tiedätte näiden miesten katselevan kaukoputkella/kiikareilla?
Vierailija kirjoitti:
Apua, alkoi pelottaa että mua stalkataan :/ t. kuvaukseen sopiva. Tosin en tietääkseni ole "mt-tapaus".
Nätti, pullea ja nuori nainen? Kerro lisää. Onko tissitkin pulleat.
- Kari Runk
Vierailija kirjoitti:
Olis muuten aivan hemmetin pelottavaa jos joku tuntematon tai edes puoltuttu mies ilmestyis yhtäkkiä mun kotiovelle pyytämään treffeille. Jos tyttöön joskus muualla törmäät niin sitten voit pysähtyä juttelemaan, mutta anna sen kotona olla rauhassa tai annat hyvin pahat stalkkerivibat.
Itse EN IKINÄ avaa ovea jos sinne joku tulee pimpottelemaan enkä ole sopinut kenenkään kanssa että se tulisi käymään.
Soittaisin todennäköisesti poliisit paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte näiden miesten katselevan kaukoputkella/kiikareilla?
Joskus saa ne kiinni itse teosta. Joskus on itse vieressä, kun toinen on kaivanut tarkennuslaitteet esille ja sanonut suoraan, että katsotaanpa, mitä naapurissa tapahtuu tällä hetkellä. Oman elämänsä Axl Smithejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaupungissa kukaan järkevä pidä sälekaihtimia auki. Ikkunat on kuin näyteikkunoita.
Nykyaikana sinua voidaan kuvata vaikka miten helkutin pitkältä.
Missä maakunnassa asut, ap? Kaupungissa vai maaseudulla?
Enemmän ihmettelen näitä kaupungissa akvaarioelämää viettäviä. Kaikki valot päällä, verhot auki ja vilkas liikenne. Kaikki näkyy sisältä ulos. Myös ne perheenemännän tissit suihkun jälkeen ja miehen boxerit.
Joo, minullakin naapurin sekakäyttäjä ehdotti rohkeasti seksiä pamipäissään, kun autoin sen asuntoon. Omat jalat ei enää kantaneet. Kuoli sittemmin elintapojen rasittamana. Nuori ihminen.
Onneksi meidän rappuun ei pääse kuin oman talon ihmiset. Enkä avaa ovea, jollen tiedä kaverin olevan tulossa kylään.
What. Itsellänikin on aina olohuoneen verhot kiinni. Syy yksinkertaisesti se, että aurinko paistaa suoraan ikkunaan päivällä ja kuumentaa huonetta liikaa jos verhot ovat auki. Illalla taas ei mitään järkeä pitää auki. Saanko minäkin tästä nyt jonkun mt-diagnoosin?