Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastapäisessä talossa asuu joku nuori nainen, jonka yksiössä on sälekaihtimet aina suljettuina

Vierailija
04.05.2017 |

Enkä muutenkaan näe häntä juuri koskaan. Mahtaakohan edes käydä missään koulussa tai töissä. Nätti tyttö, vähän pyöreä tosin. En tunne häntä ollenkaan, mutta olen ehkä tavallaan kuitenkin kiinnostunut hänestä. Valoista päätellen valvoo öisin, joten soittain senkin takia olen päätellyt, että ei opiskele (ainakin silloin kun itse opiskelin, kouluun mentiin jo aamulla eikä vasta iltapäivällä). Uskaltaisikohan sen ovikelloa käydä pimpottelemassa ja kysymässä sitä treffeille, vai onko se liian outoa? Enhän voi oikeastaan tietää mikälie mt-tapaus hän on.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedätte näiden miesten katselevan kaukoputkella/kiikareilla?

Menin ikkunan ääreen ja huomasin hänen katselevan kiikareilla asuntooni. Oli rivitalo joten ei voinut katsella ylempään eikä alempaan kämppään. Päätyasunto vielä joten ainoa asunto johon kiikarit oli suunnattu oli minun asuntoni. Hänen asuntonsa oli kapean hiekkatien toisella puolella (ei kaupungin katuleveys) joten hän oli ikkunassaan hyvin näkösällä. Sen jälkeen pidin verhot visusti kiinni.

Vierailija
62/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis muuten aivan hemmetin pelottavaa jos joku tuntematon tai edes puoltuttu mies ilmestyis yhtäkkiä mun kotiovelle pyytämään treffeille. Jos tyttöön joskus muualla törmäät niin sitten voit pysähtyä juttelemaan, mutta anna sen kotona olla rauhassa tai annat hyvin pahat stalkkerivibat.

Itse EN IKINÄ avaa ovea jos sinne joku tulee pimpottelemaan enkä ole sopinut kenenkään kanssa että se tulisi käymään.

Soittaisin todennäköisesti poliisit paikalle. 

Voithan sä aina yrittää, mutta miksi poliisit edes tulisivat paikalle? Sanot häke-päivystäjälle, että tarvitset poliisit, koska joku pimpotti sun ovikelloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maakunnassa asut, ap? Kaupungissa vai maaseudulla?

Asun kaupungissa, ja kyseinen nainen on vaaleahiuksinen (joku kysyi sitä ketjussa). Mutta joo, ehkä pitää tosiaan odottaa, että kohdataan ulkona, kun täällä näemmä niin kovin tunteikkaasti tuohon ovikellon soittamiseen suhtauduttiin. 

Ap

Vierailija
64/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun kaupungissa, ja kyseinen nainen on vaaleahiuksinen (joku kysyi sitä ketjussa). Mutta joo, ehkä pitää tosiaan odottaa, että kohdataan ulkona, kun täällä näemmä niin kovin tunteikkaasti tuohon ovikellon soittamiseen suhtauduttiin. 

Ap

Kirjelappuset on kivoja eikä liian tungettelevia. Minulla on edelleen tallessa eräs kirje jonka löysin postilaatikostani. Kävin kyseisen pojan kanssa treffeillä :)

Vierailija
65/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen näitä kaupungissa akvaarioelämää viettäviä. Kaikki valot päällä, verhot auki ja vilkas liikenne. Kaikki näkyy sisältä ulos. Myös ne perheenemännän tissit suihkun jälkeen ja miehen boxerit.

Kaikista ihmeellisimpiä on ne jotka asuu ensimmäisessä kerroksessa ja talossa jossa on kävelykatu vieressä.

Sitten jätetään verhot auki jopa lastenhuoneeseen. 

Vierailija
66/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistun kotoani tällä hetkellä lähinnä vain kauppaan. Viimeinen viikko pääsykokeisiin pänttäämistä menossa. En ole mikään mt-tapaus, ihan normaali nainen.

Vierailija
67/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelen nimen omaan iltaisin ja öisin, koska en ole aamuihminen. Joku saattaa pitää valot myös päällä, koska pelkää pimeää. Turha arvailla toisten elämää. Etenkin kaupungissa sille toisen ovelle ei sopimatta mennä. Ellei ole tyyliin postista, pitsataksista tai poliisista.

Vierailija
68/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael P:n jälkeen voi kirjelappuset rakkaudentunnustuksineen olla astetta jännempiä. Milloin lähtee nirri pois, kun naapuriksi sijoitettu päättää yksipuolisesti ihastua.

Vierailija
69/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis muuten aivan hemmetin pelottavaa jos joku tuntematon tai edes puoltuttu mies ilmestyis yhtäkkiä mun kotiovelle pyytämään treffeille. Jos tyttöön joskus muualla törmäät niin sitten voit pysähtyä juttelemaan, mutta anna sen kotona olla rauhassa tai annat hyvin pahat stalkkerivibat.

Itse EN IKINÄ avaa ovea jos sinne joku tulee pimpottelemaan enkä ole sopinut kenenkään kanssa että se tulisi käymään.

Voithan sä aina yrittää, mutta miksi poliisit edes tulisivat paikalle? Sanot häke-päivystäjälle, että tarvitset poliisit, koska joku pimpotti sun ovikelloa?

Kenelläkään ihmisellä ei ole asiaa toisen ihmisen ovelle ilman sen toisen ihmisen kutsumista (pois lukien virkavalta).

Minä tiedän tapauksenkin missä naapuri pimpotti ovikelloa ja kun tyyppi avasi oven niin puukko kylkeen heti.

Kukaan täysijärkinen ei mene pimpotelemaan toisen ovelle ilman että asunnon omistaja on kutsunut hänet.

Vierailija
70/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä säikytte ovikellon pimpottelua? Eikö tämä nyt ole sitä kuuluisaa kotiovelta hakemista mitä jotkut sosiaalisesti kyvyttömät naiset ovat täällä joskus haikailleet?

Vierailija
71/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Michael Penttilä?

Vierailija
72/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jätettiin jo aikoja sitten ovikellon patterit vaihtamatta. Pääsee samalla myös mm. virpojista eroon. Maallakaan ei ole voinut pitää ovea lukitsematta enää vuosiin. Varsinkin vanhoilla ihmisillä on ikävä juurtunut tapa vain kävellä tupaan.

Vierailija
73/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhojen kiinni pitämisessä ei oo mitään ihmeellistä. Lapsuudenkodissani mun huoneesta oli suora näkymä viereiseen kerrostaloon ja parkkipaikalle, tietysti oli verhot kiinni koko ajan. Oon edelleen kade vanhemmille ja siskolle joiden ikkuna oli metsään päin.

Nyt keskustassa asuessa mulla verhot on melkein koko ajan auki koska asun hyvin ylhäällä. Joskus tullu kateltua ikkunasta vastapäistä taloa kun siellä asuvat ihmiset ei käytä verhoja. Yks mies syö aina hirmu pitkään pöytänsä ääressä ja yhen naisen oon muutaman kerran nähnyt täysin alasti :D

Vierailija
74/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vois olla mulle, mutta en kyllä oo lihava.

Pidän sälekaihtimet suljettuna, koska en vaan nyt oo jaksanut niitä laittaa aukikaan. Iltaisin tulee kaikki parhaat sarjat, joten valvon aika pitkään...

En ole mikään paha mt-tapaus... vaan vähäsen :D... mutta eikös me kaikki.

Olisi kiva saada vaikka postikortti, jos joku naapureista on oikeasti on kytännyt ja kiinnostaisi pyytää treffeille...

Tuskin oli minulle, mutta olisihan se nyt helkutin hianoa, jos mut haettaisiin kotoota :D

Vierailija
75/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelläkään ihmisellä ei ole asiaa toisen ihmisen ovelle ilman sen toisen ihmisen kutsumista (pois lukien virkavalta).

Minä tiedän tapauksenkin missä naapuri pimpotti ovikelloa ja kun tyyppi avasi oven niin puukko kylkeen heti.

Kukaan täysijärkinen ei mene pimpotelemaan toisen ovelle ilman että asunnon omistaja on kutsunut hänet.

En itsekään pidä siitä että ovelleni tullaan kutsumatta, mutta toivottavasti et nyt kuitenkaan oikeasti häiritse poliisia saati hätäkeskusta tuollaisesta syystä. 

Vierailija
76/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael P:n jälkeen voi kirjelappuset rakkaudentunnustuksineen olla astetta jännempiä. Milloin lähtee nirri pois, kun naapuriksi sijoitettu päättää yksipuolisesti ihastua.

Tämä Michael minullekin tuli ekana mieleen. En kyllä yhtään tykkää tuosta kirjelappuideasta muutenkaan, se on itse asiassa melkein oudompaa kuin jos tulisi ovikelloa soittamaan. Siis ainakin jos ei ole varma keltä se kirjelappunen on... Ja itse ainakaan en tietäisi koska en tunne naapureitani niin hyvin että tietäisin jotain random vastapäisessä talossa asuvaa nimeltä. Mitä siinä kirjelapussa ylipäätään lukisi? "Hei olen nähnyt sinut kadulla, olen se naapuri jota joskus moikkaat, taidan olla ihastunut" :D Kyllä varmasti alkaisin vilkuilla olan yli aina ulos lähtiessä ja miettiä että ei kai se ole tuo, ei kai se ole tuo.... :'D

Vierailija
77/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verhojen kiinni pitämisessä ei oo mitään ihmeellistä. Lapsuudenkodissani mun huoneesta oli suora näkymä viereiseen kerrostaloon ja parkkipaikalle, tietysti oli verhot kiinni koko ajan. Oon edelleen kade vanhemmille ja siskolle joiden ikkuna oli metsään päin.

Nyt keskustassa asuessa mulla verhot on melkein koko ajan auki koska asun hyvin ylhäällä. Joskus tullu kateltua ikkunasta vastapäistä taloa kun siellä asuvat ihmiset ei käytä verhoja. Yks mies syö aina hirmu pitkään pöytänsä ääressä ja yhen naisen oon muutaman kerran nähnyt täysin alasti :D

Kuinkakohan moni mies pitää "hauskaa" katsoessa sitä naista ikkunasta?

Vierailija
78/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No mulle aivan sama. Kuka kattoo. Eipä meillä mitää ihmeellist tapahdu:D

Vierailija
79/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et sil asuu vastapäisessä asunnossa semmonen tiiraileva pervo-pappa joten pitää kaihtimet kiinni.

Vierailija
80/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäkääs verhot eteen, kun näitä stalkkereita näköjään riittää.

Eiköhän tämän palstan naiset ole sen verran syrjäytyneitä ja vainoharhaisia, että ei erikseen tarvitse kehoittaa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan