Vastapäisessä talossa asuu joku nuori nainen, jonka yksiössä on sälekaihtimet aina suljettuina
Enkä muutenkaan näe häntä juuri koskaan. Mahtaakohan edes käydä missään koulussa tai töissä. Nätti tyttö, vähän pyöreä tosin. En tunne häntä ollenkaan, mutta olen ehkä tavallaan kuitenkin kiinnostunut hänestä. Valoista päätellen valvoo öisin, joten soittain senkin takia olen päätellyt, että ei opiskele (ainakin silloin kun itse opiskelin, kouluun mentiin jo aamulla eikä vasta iltapäivällä). Uskaltaisikohan sen ovikelloa käydä pimpottelemassa ja kysymässä sitä treffeille, vai onko se liian outoa? Enhän voi oikeastaan tietää mikälie mt-tapaus hän on.
Kommentit (99)
Mistä ap tietää, että juuri siinä on yksiö, jossa asuu tyttö, jos sälekaihtimet on kiinni koko ajan? Meillä taitaa olla yhden sortin kerrostalokyttääjä. Lopeta se!
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap tietää, että juuri siinä on yksiö, jossa asuu tyttö, jos sälekaihtimet on kiinni koko ajan? Meillä taitaa olla yhden sortin kerrostalokyttääjä. Lopeta se!
Kyllä omasta ikkunastaan saa maailman tapahtumia seurata.
Mistä tiedät, millainen asukas siinä on, jos kaihtimet on aina kiinni?
Onneksi omat naapurini ovat suht normaaleita ihmisiä. Silti kaihtimet kiinni, koska aurinko paistaa ikkunaan ja häikäisee eri näyttöruutuja.
Mua on useampikin deitti, jotka siis jo tunnen, hakenut ovelta ilmoittamatta. En ole ilahtunut kertaakaan. Olisin ottanut yhteyttä ja sopinut tapaamisen, mikäli olisi kiinnostanut. Huono taktiikka.
Mustasukaisimmat ovella nuuskijat tulevat vain katsastamaan, onko jo uusi mies talossa. Lägg av.
Kuulostaa ihan minulta, pyöreys mukaanlukien. En väitä olevani juuri tuo pyöreä mt-treffiehdokas, mutta otathan huomioon silti:
- Koulussa käyn satunnaisesti, koska suoritettuja kursseja on kertynyt niin paljon, ettei lukkaria saa täytettyä aamusta iltaan. Samasta syystä unirytmi vähän sekaisin.
- En tykkää maleksia ulkona, vaan kutsun miesystävän kylään viihdyttämään minua.
- Sälekaihtimet pidän kiinni siksi, että olen kotona alasti, kuten on miesystävänikin. Ajattelin, että tulisi noottia, jos joku pihalla leikkivä lapsi sattuisi näkemään, mutta näköjään nykyäänkin on sitten tuollaisia pervoja kyttääjiä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, millainen asukas siinä on, jos kaihtimet on aina kiinni?
Jos se on vaikka nähnyt naisen pesevän ikkunoita tai valojen syttyvän asuntoon aina kun nainen menee kotiin.
- Nikke Knatterton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael P:n jälkeen voi kirjelappuset rakkaudentunnustuksineen olla astetta jännempiä. Milloin lähtee nirri pois, kun naapuriksi sijoitettu päättää yksipuolisesti ihastua.
Tämä Michael minullekin tuli ekana mieleen. En kyllä yhtään tykkää tuosta kirjelappuideasta muutenkaan, se on itse asiassa melkein oudompaa kuin jos tulisi ovikelloa soittamaan. Siis ainakin jos ei ole varma keltä se kirjelappunen on... Ja itse ainakaan en tietäisi koska en tunne naapureitani niin hyvin että tietäisin jotain random vastapäisessä talossa asuvaa nimeltä. Mitä siinä kirjelapussa ylipäätään lukisi? "Hei olen nähnyt sinut kadulla, olen se naapuri jota joskus moikkaat, taidan olla ihastunut" :D Kyllä varmasti alkaisin vilkuilla olan yli aina ulos lähtiessä ja miettiä että ei kai se ole tuo, ei kai se ole tuo.... :'D
Mä sain kerran juuri tuon tapaisen kirjeen "...olen se, joka sanoi sulle moi kadulla...". En tosiaankaan ilahtunut.
Tästä tulikin mieleen, että pitäisi pian taas pestä ikkunat ;).
Tuo tyttö voisin olla minä! Omat sälekaihtimet kiinni koska se kääntönuppi on rikki millä ne saa auki!! :Dd
Vierailija kirjoitti:
Tuo tyttö voisin olla minä! Omat sälekaihtimet kiinni koska se kääntönuppi on rikki millä ne saa auki!! :Dd
Paitsi etten ole vaaleahiuksinen ja käyn lähes joka päivä ulkona!
Naapurit kohdataan vaikka talkoissa. Jos toinen ei halua osallistua, mistä edes tietää, että siellä kaihtimien takana seurustelee tai on avo/avioliitossa.
AP voitko kertoa miltä paikkakunnalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rauhoitu nyt. Ei kukaan ole susta kiinnostunut. Ole ihan iisisti siellä itsemurhayksiössäsi.
Mä sekosin jo laskuissa että kuinkahan moni tässäkin ketjussa on jo ehtinyt hihkua "kuvaus sopii minuun! Ihan kuin minä" Nyt monella pyöreällä blondilla pyörii sukat jalassa siellä suljettujen kaihtimien takana.
Pikkasen epätoivosta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rauhoitu nyt. Ei kukaan ole susta kiinnostunut. Ole ihan iisisti siellä itsemurhayksiössäsi.
Mä sekosin jo laskuissa että kuinkahan moni tässäkin ketjussa on jo ehtinyt hihkua "kuvaus sopii minuun! Ihan kuin minä" Nyt monella pyöreällä blondilla pyörii sukat jalassa siellä suljettujen kaihtimien takana.
No olipa yllätys, että av-mammat ovat yksiössään sälekaihtimien takana eläviä ylipainoisia naisia. :)
Mistä tiedät, että ulkona tapaamasi nainen asuu juuri siinä asunnossa, jossa sälekaihtimet ovat aina kiinni? Ethän ole silloin koskaan asuntoon sisälle nähnyt.
Kuulostaa ihan minulta paitsi en valvo öisin valot päällä enkä ole pullukka. Asun Hämeessä