Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastapäisessä talossa asuu joku nuori nainen, jonka yksiössä on sälekaihtimet aina suljettuina

Vierailija
04.05.2017 |

Enkä muutenkaan näe häntä juuri koskaan. Mahtaakohan edes käydä missään koulussa tai töissä. Nätti tyttö, vähän pyöreä tosin. En tunne häntä ollenkaan, mutta olen ehkä tavallaan kuitenkin kiinnostunut hänestä. Valoista päätellen valvoo öisin, joten soittain senkin takia olen päätellyt, että ei opiskele (ainakin silloin kun itse opiskelin, kouluun mentiin jo aamulla eikä vasta iltapäivällä). Uskaltaisikohan sen ovikelloa käydä pimpottelemassa ja kysymässä sitä treffeille, vai onko se liian outoa? Enhän voi oikeastaan tietää mikälie mt-tapaus hän on.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi tulin rimputtamaan ovikelloa kun sua ei oo näkynyt ja kun sulla on aina  noi sälekaihtimet kiinni. Oon ajatellut et oot ihan nätti, vaikka vähä pyöree ja et saatat olla vähä mt-tapaus, mut hei lähetkö treffeille?"

Oi että mikä Romeo!

Vierailija
22/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun ilette kyynisiä minä luulen että ap on ihan aidoati vaan kiinnostunut. Onnekas tyttö!

Minäkin uskon että ap on oikeasti kiinnostunut, mutta pointti oli että minä (ja kuten ketjusta huomaa niin moni muukin) pitäisi ahdistavana ja stalkkerimaisena jos joku yhtäkkiä paukahtaisi tuohon ovelle pyytämään treffeille. Parempi ihan oikeasti vaikka odottaa että törmää jossain ulkona ja aloittaa jutustelu.

Mistä muuten AP tiedät että se tyttö asuu juuri siinä asunnossa jossa on verhot aina kiinni? Jos kerran itse asut vastapäisessä talossa... Minä ainakaan en tiedä ketä vastapäisen talon asunnoissa asuu...

Olen nähnyt tytön kyseisessä asunnossa kun olen katsellut asuntoon kaukoputkella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan pitää jatkossakin noita kaihtimia kiinni, kun tuollaisia stalkkereita on... Eikä sitä ovea avata kenellekään, joka ei ole etukäteen ilmoittanut tulostaan. Ovi pysyy kiinni. Ap on melkoinen persona non grata.

Vierailija
24/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän lähes aina sälekaihtimeni kiinni siitä syystä että olen mieluiten pelkissä boksereissa tai jopa alasti omassa yksiössäni. Sanokaa mitä sanotte, minun kotini ja minun sääntöni.

Vierailija
25/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli tuollainen mt-kyttääjä naapurissa. Selvisi vielä, että oli istunut henkirikoksesta vankilassa. Muuttokuorma tilattiin äkkiä toisaalle.

Vierailija
26/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä päin olet?

Terveisin,

Nainen 25, jolla verhot aina kiinni ja joka tykkää valvoa

Vierailija
27/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän verhoja monesti päivisin kiinni, koska hillun vähällä vaatetuksella kotona tai tykkään olla hämärässä valossa, ja vielä, kotoani näkee suoraan tielle eli ihmiset näkisivät mitä puuhastelen.

Siis juuri tämä,itse olen pitänyt verhoja kiinni sen jälkeen kun tajusin,että naapuritalosta on hyvä näkyvyys kämppääni,ei innosta esitellä rintojani naapureille.

Ja ap:n pitäisi vain harjoitella kärsivällisyyttä,ahdistava ajatus että joku moikkaustuttu ilmestyy ovelle 😲

Vierailija
28/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli muuten aika hyvä mut se että toi "joskin vähän pyöreä" oli pakko mainita tekee epäuskottavaks. :D

Jotenkin niin out of place.

Tuohan on ihan perusläppää. Olen kuullut sata kertaa olevani "kaunis ylipainoiseksi". Tuntematon äijä sanoi vasta kadulla vastaantullessaan, että olen hänen unelmiensa nainen, joskin paksu. Nuo sanotaan siis oikeasti ei-ilkeällä tavalla, vähän samaan tapaan kuin esim. kehitysvammaiset toteavat asioita.

Vierailija
29/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Penttilä, sinäkö se siellä?

Vierailija
30/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun ilette kyynisiä minä luulen että ap on ihan aidoati vaan kiinnostunut. Onnekas tyttö!

Minäkin uskon että ap on oikeasti kiinnostunut, mutta pointti oli että minä (ja kuten ketjusta huomaa niin moni muukin) pitäisi ahdistavana ja stalkkerimaisena jos joku yhtäkkiä paukahtaisi tuohon ovelle pyytämään treffeille. Parempi ihan oikeasti vaikka odottaa että törmää jossain ulkona ja aloittaa jutustelu.

Mistä muuten AP tiedät että se tyttö asuu juuri siinä asunnossa jossa on verhot aina kiinni? Jos kerran itse asut vastapäisessä talossa... Minä ainakaan en tiedä ketä vastapäisen talon asunnoissa asuu...

Olen nähnyt tytön kyseisessä asunnossa kun olen katsellut asuntoon kaukoputkella.

Kuulostaa entistä vahvemmin siltä,että ap:n pitäisi sopia treffit korkeintaan ammattiauttajan kanssa.

Vierailija
31/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan pitäisi onnekkaana jos joku vastapäisessä talossa asuva random tyyppi stalkkaisi ikkunaani ja menemisiäni ja yrittäisi analysoida elämääni... Mutta onnen aiheensa kai kullakin. :D

Onhan näistä romanttisia leffojakin tehty. Tuskinpa se tyttö nyt kukkapenkkiin ruumiita käy hautaamassa?

Vierailija
32/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistinkin etä kevättyöt olisi tehtävä tuossa nurkalla toivoo tyttö.

Vierailija
33/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan aiheeton fobia elää verhojen takana asunnosta riippuen. Tiedän kaksikin miestä, jotka kiikaroivat ja kaukoputkeilevat naapureitaan.

Itse lopetin jo vuosia sitten oven avaamisen pelkkään kellon soittoon. Jehovaa, kerjäläistä ja kauppiasta riitti. Siinähän rimputtelevat. Tutut ilmoittavat etukäteen ja pitsaa tietää kyllä tilanneensa kotiinkuljetuksella.

Vierailija
34/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan pitäisi onnekkaana jos joku vastapäisessä talossa asuva random tyyppi stalkkaisi ikkunaani ja menemisiäni ja yrittäisi analysoida elämääni... Mutta onnen aiheensa kai kullakin. :D

Onhan näistä romanttisia leffojakin tehty. Tuskinpa se tyttö nyt kukkapenkkiin ruumiita käy hautaamassa?

Juu, romanttisista leffoista kannattaakin ottaa elämänoppinsa. 

Vierailija
35/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisitko kertoa minkä väriset hiukset tytöllä on?

Vierailija
36/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan aiheeton fobia elää verhojen takana asunnosta riippuen. Tiedän kaksikin miestä, jotka kiikaroivat ja kaukoputkeilevat naapureitaan.

Itse lopetin jo vuosia sitten oven avaamisen pelkkään kellon soittoon. Jehovaa, kerjäläistä ja kauppiasta riitti. Siinähän rimputtelevat. Tutut ilmoittavat etukäteen ja pitsaa tietää kyllä tilanneensa kotiinkuljetuksella.

Missä ihmeessä Jehovia näkee enää nykyisin eikös ne ole jo lopettaneet tuon

Vierailija
37/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä Jehovia näkee enää nykyisin eikös ne ole jo lopettaneet tuon

En ole tuo äskeinen kommentoija, mutta ainakin täällä Helsingissä niitä käy kyllä edelleen. En ole kuullutkaan että olisivat lopettaneet? Itselläni ei kyllä ole ollut suurempia ongelmia niiden kanssa kun pamautan oven kiinni saman tien. Vähän töykeää ehkä, mutta niin on sekin että tulevat toisten oville rimputtelemaan ja tuputtamaan omaa uskontoaan.

Vierailija
38/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että salakatselun yrityskin on rangaistava elikkä tunnustit juuri kuuluvasi rinkiin jossa sitä ollaan tehty?

Vierailija
39/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että salakatselun yrityskin on rangaistava elikkä tunnustit juuri kuuluvasi rinkiin jossa sitä ollaan tehty?

Mitä ihmettä selität? :D

Vierailija
40/99 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Stalker alert*

Olet pelottava ihminen, aloittaja! Mitä ihmettä oikein kyttäät kyseisen ihmisen tekemisiä? Mikä hänessä on mielestäsi niin epätavallista, että sinun täytyy vahtia mitä hän tekee kaikkina aikoina? Keskity omaan elämääsi, ja jätä se tyttö rauhaan. Tuollainen käytös on todella ahdistavaa, saatat saada hänet pelkämään sinua. Sitäkö todella haluat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän