Miksi tämä nuori nainen ei kelpaa miehille?
Kommentit (370)
Tai voihan olla niin, että kyseinen nainen ei ole luonteeltaan niin mukava kuin antaa ymmärtää. Hän saattaa olla esim. sairaalloisen mustasukkainen, nalkuttava päällepäsmäri, joka on vaan sokea omalle käytökselleen, eikä yhtään tajua miksi suhteet kaatuvat heti alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Hakisi itsensä ikäistä seuraa. Jutusta saa sellaisen kuvan että hakee pakkomielteisesti vanhempaa miestä kuvittelen olevansa samalla aaltopituudella heidän kanssaan mutta ei todellisuudessa ole. Ja en ole palstan ikis, mutta tällä kertaa olen tätä mieltä.
Tuonikäisten naisten on joskus käsittämättömän hankala tajuta sitä että ikäero ja ero elämäntilanteissa saattaa tosissaan haitata sitä heitä vanhempaa miestä joiden kanssa haluavat rakentaa suhdetta. Ja muutenkin hän tuntuu hieman kuvittelevan liikoja itsestään erityisesti tuo lause "Hän oli minua vanhempi ja ollut viisi vuotta yksin" kuvastaa että hänellä on hieman sellainen asenne että olisi parisuhdemarkkinoilla jotenkin vastapuolen yläpuolella.
Vaatii liikaa. Jos tyytyisi omantasoisiin miehiin, ei olisi ongelmia pariutumisessa.
Tökeröä käytöstä tuo vastaamattomuus/katoaminen oli sitten kyseessä mies tai nainen. Jos ei muuta keksi niin laittaisivat edes viestin, että on kiinnostunut jostain toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vaatii liikaa. Jos tyytyisi omantasoisiin miehiin, ei olisi ongelmia pariutumisessa.
Hevonp-aa. Olen tapaillut pitkää ja pätkää ja kaikille on tyypillistä tietynlainen ylimielisyys ja itserakkaus. Olen itse hyvännäköinen.
Suomalaisilla miehillä näyttää olevan jostain syystä liian suuret kuvitelmat itsestään ties mistä syystä. Sitten oikeasti hyvännäköiset ja varakkaat miehet ovat fiksuimpia...
Moni betamies sitoutuisi varmasti mieluusti tuohon naiseen, mutta nähtävästi hän on kiinnostunut vain alfamiehistä, joille on tarjolla kauniimpaakin seuraa.
Joillain ihmisillä ei vain ole kovin helppoa löytää kumppania. Joko sitä kiinnostuu täysin vääristä ihmisistä joiden kanssa ei ikinä tule toimimaan tai sitten ei osaa niitä kirjoittamattomia pelisääntöjä suhteen muodostuksessa. Oleellistahan on ettei vaikuta liian kiinnostuneelta (takertuvaiselta) eikä myöskään liian väliinpitämättömältä. Yhteyttä täytyisi pitää juuri sopivasti mutta se määrä voi vaihdella paljonkin ihmisestä riippuen... Tällöin täytyy osata lukea toisen reaktioita; onko toinen halukas tapaamaan/juttelemaan enemmän vai ei?
Voi myös olla että suhteen muodostus ko. henkilöllä toimii mutta sitten suhteessa ei osata olla. Kuvitellaan että suhteen kuuluu olla täydellistä hömppäelokuvaromantiikka tai jatkuvia suuria tunteita ja draamaa. Jotkut eivät osaa antaa tilaa toiselle osapuolelle suhteessa ja jotkut taas näkevät partnerinsa omana "jatkeenaan" ja olettavat että partnerin pitäisi kiinnostua ja pitää ihan kaikesta mistä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt ihan selvää mikä kuvio tässäkin on: Suositut miehet pitävät tuota varalla ja haaremissaan, ja feidaavat heti jos toinen alkaa vaatimaan liikaa. Huvittavaa ettei tätä suostuta näkemään.
Kaltaisesi kommentoijat eivät tajua tosielämästä kyllä mitään.
Suosittu ja haluttu nainen täällä, hei. Minua on ainoastaan yksi mies vedättänyt ja "pitänyt varalla". Kyseinen mies toimi juuri noin kuin kuvaat, eli tapaili (tai ainakin yritti löytää) muitakin naisia samaan aikaan ja kun ihastuin häneen enemmän ja myös näytin sen, muuttui etäisemmäksi ja alkoi feidata. Mutta tämä mies oli ns. yleiseltä markkina-arvoltaan selvästi kaikkien muiden tapailemieni miesten alapuolella, mukaan lukien miehet joille olen "kelvannut" pitkään suhteeseenkin. Minua se ei olisi haitannut, koska en ihastu markkina-arvon perusteella. Mutta minä siis en "kelvannut" tuolle miehelle ja jos täällä kyselisin syitä siihen, niin sinun mukaasi hän olisi minulle liian "tasokas"!
Mies oli yli kymmenen vuotta itseäni vanhempi, hänellä oli perussairaus, ihan tavisammatissa, normaalit/pienehköt tulot ja kolme lasta elätettävänä. Eikä mikään kansikuvapoika ulkoisesti, todellakaan. Heräsin sitten lopulta mielenhäiriöstäni ja nykyään olen keskittynyt tapailemaan enemmän tasoisiani miehiä, koska heillä on yleensä mielenterveys ja itseluottamus kunnossa, eivätkä he ghostaa ja feidaa naista miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevonp-aa. Olen tapaillut pitkää ja pätkää ja kaikille on tyypillistä tietynlainen ylimielisyys ja itserakkaus. Olen itse hyvännäköinen.
Suomalaisilla miehillä näyttää olevan jostain syystä liian suuret kuvitelmat itsestään ties mistä syystä. Sitten oikeasti hyvännäköiset ja varakkaat miehet ovat fiksuimpia...
Tuo nainen on keskitasoa, joten hänen pitäisi unohtaa hyvännäköiset ja varakkaat miehet ja alkaa deittailla niitä ihan hyvännäköisiä, mukiinmeneviä, tavallisia miehiä. Tuosta segmentistä seuraa löytyisi takuuvarmasti.
Tuolla naisella on ongelma ja se ongelma ei ole suomalaisten miesten liian suuret kuvitelmat itsestään.
Tuntuu etsivän miestä mutta tapailee poikia. Ei se vaan mene niin joko hankit miehen noin 35 v tsi vanhemman tai vehtaat ikäisiesi poikaisien kanssa.
Varmasti saa tinderissä paljon matcheja eli naisessa itsessään ei ole vikaa. Ei vaan pärjää kilpailussa miehen mielenkiinnosta muita naisia vastaa. Ehkä blogin pitäminen on suurin yksittäinen tekijä.
Miehet eivät halua että omaa parisuhdetta ruoditaan jossain blogissa. Se on se syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tukee minunkin arkikokemustani. Mitä tylsempi ja persoonaltaan vähemmän houkutteleva mies, sitä korkeampi käsitys hänellä usein on itsestään ja sitä kovemmat vaatimukset sille, miltä naisen mm. tulee näyttää jne. Naisen avulla yritetään ikään kuin kompensoida omia huonommuuden tunteita. Mies, joka on itseensä ja elämäänsä tyytyväinen, suhtautuu yleensä paljon armeliaammin naisiinkin.
Tyttö on vasta 24v. Ei kaikki siihen mennessä ole pysyvää kumppania onnistunut löytämään,vaikka se haussa olisikin. Ihan normaalia tapailla, olla yhdessä ja erota tuon ikäisenä puolin ja toisin.
Luulen, että naisen luonne ja persoona ei kelpaa, veikkaan vaikeaa ihmistä. Se paljastuu ja miehiltä loppuu kiinnostus.
Huonoa tuuria. Olen naimisissa ja kun nyt mietin taaksepäin, nykyinen mies on ainoa minulle sopiva kumppani, jonka olen tavannut. Ennen häntä mulla oli ollut pidempi suhde kahden miehen kanssa, molemmat pelkkää paskaa jälkikäteen ajateltuna. Kaikki muut miessuhteet olivat jääneet muutamaan tapaamiseen joko minun, miehen tai molempien aloitteesta. Minusta tämä on normaalia. Ja olen paljon vanhempi kuin jutun 24-v.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että naisen luonne ja persoona ei kelpaa, veikkaan vaikeaa ihmistä. Se paljastuu ja miehiltä loppuu kiinnostus.
ai mitenniin vaikea? :D
Olen päätynyt siihen tulkintaan, ettei minussa ole mikään vikana, miehissä kyllä. Heidän vikansa on se, että he ovat kävelleet onnensa ohi. He eivät ole nähneet mitä ovat menettäneet ja se jos mikä on iso vika. Sen vuoksi ostin itselleni paidan, jossa lukee "too good to be true"
Tapa, jolla avaa ulkonäköön liittyviä epävarmuuksiaan julkisesti blogissa on ehkä epäviehättävää deittien mielestä. Itseäni on ainakin vähän ärsyttänyt täydellisten rintojen tahtominen veronmaksajien piikkiin ja rinnoista jauhaminen ylipäänsä. N35
Nätti tyttö mutta ehkä se ei ole hyvä sängyssä.
Eiköhän noin ole käynyt kaikille?
Kenelle nyt tapahtuu ja missä iässä, se on eri asia.