Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään työhaastattelussa lopuksi kysymys, "Vaikutat oikein osaavalta. No sulla on varmaan myös perhettä?" Kiusallisuutta puolinja toisin....

Vierailija
04.05.2017 |

Kun jouduin vastaamaan, että "Ei ole". Näki että haastattelijan mielikuva minusta romahti aivan täysin, ja homma oli osaltani loppuun taputeltu. Olen 44v nainen, eli minusta tuli tuon vastauksen jälkeen aivan paska, ja vastuuton kuva, kun en ole saanut perhettä itselleni järjestettyä, kasvatettua jne. Tiedänpä nyt mihin kaikki aina kaatuu.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä perheettömyys voi olla monessa huono asia. Työpaikaalla voi työkaverina olla vain perheellisiä, ja on koettu se toimivaksi. Perheettömyys voi kertoa myös epäsosiaalisuudesta, vaikeasta luonteesta ja henkilökohtaisista ongelmista.

Miehelle. Miehelle perhe on plussaa työnhaussa. Naiselle miinus. Myös se puuttuva perhe nuorelle naiselle.

Miehelle perhe on suuri plussa. Kertoo maskuliinisuudesta ja alfa-asemasta.

Miehelle perheettömyys eli peräkammarin poikamiehisyys ts. sinkkuus on iso miinus. Kiukkuisuus ja epäsosiaalisuus leimaa näitä peräkammarin joonaksia useimmiten. Valitettavast!

MAI@SKIS

Kyllähän sitä kiukuttaa jos ei naista saa.. :D

Vierailija
42/43 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jo työtä hakiessa kannata ilmoittaa perhetilanteet. Itse ainakin, koska niitä lapsia on, ja ovat suurin syy poissaoloihin. Luulisi nyt sen lapsettoman olevan se työnantajan suosikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on yhdessä haastattelussa kysytty onko miestä? Kun vastasin että ei niin haastattelija (firman omistaja keski-ikäinen mies) kysyi olenko deittinetissä? Mä menin ihan vaikeaksi, yllätti tuo jatko vaikka näihin onko lapsia/miestä, mitä vanhempasi tekevät työkseen, kuulunko kirkkoon kysymyksiin olenkin tottunut.