Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ivf/icsi vko18??????

25.03.2006 |

onko liian aikaista huhuilla " hoito" seuraa...

Meillä suunniteltu punktio viikon 18 alkuun..elikkä 6.4 pitäs ruveta sumuttelemaan.

Meille oli tarkoitus tehdä tämä ivf hoito jo viikolle 14 mutta selviskin että minulla pco joten siirrettiin kk eteenpäin!Syön nyt diformin lääkkeitä niin pitkään ennen kun raskaus alkaa...Lääkäri sillä määräs nää lääkkeet jos ne vaikka noita munasarjoja veis parempaan suuntaan, eikä tulis niin paljon niitä " raakileita" .

Me ollaan hoidossa joensuun keskus-sairaalassa..olis kiva tietää missä muut hoitoa saavat.

Niin ja meille on eka ivf tämä...takana 1 inssi josta km ja 4 luomuraskautta jotka kaikki päättyi keskenmenoon(rv 6-7+5)

hende84

Kommentit (196)

Vierailija
181/196 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi ikävää kuulla että plussasi ei jatkunutkaan.

Jatka silti sinnikkäästi uudestaan syksyllä. Saihan Eve Hietamieskin usean keskenmenon jälkeen lopulta vauvan. Olen tältä palstalta lukenut, että hänellä käytettiin embryo glue-nimistä valmistetta apuna.

Vierailija
182/196 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Täällä päin ei ole muita tukihoitoja kuin luget ja dirperin jos vain hyytymistekijöissä ollut häikkää!!Olen yrittänyt vaikka millä konstilla saada muita tukihoitoja kuin vaan pelkästään luget mut ei kun ei!!!

Tää on silleen aika outoa että lauantaina vuoti vähän verta ja sattu ala mahaa(ei hyytymiä)ja loppu yks kaks illalla ja sama taas sunnuntaina alko ja loppu iltaan!saas nähdä onko tänään samanlainen!

Sain ajan ens viikon tiistaille ultraan jos ei tästä runsaannu vuoto ja jos pe-la r-testi näyttää vielä plussaa!!

Mut mun mielestä tää on ihan keskenmenoa,mut toi ihmetyttää kun minkäänlaisia hyytymiä ei ole tullut!!

Siitäpähän ens viikolla näkee mitä siellä masussa on!!Kaksi alkiota siirrettiin niin voi myös olla että toinen tulee pois...Sitähän ei koskaan tiedä!!

Niin ja r-testi oli tännän vahvempi plussa kuin mitä perjantaina!!

Sori kun tuli sekanen viesti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/196 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sittenhän toivo ei ole vielä menetetty, pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin! Kerro miten kävi kun tilanne on selkiintynyt.

Vierailija
184/196 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan parasta, jospa se vuoto siitä loppuu kokonaan ja pääset ultraan. Tsemiä!

t.muksuja2

Vierailija
185/196 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pco-plikkoihin jo kirjoitinkin, voi käydä sieltä tsekkaamassa.

Km uhkaa ilmeisesti, vuoto ei ole alkanut. Viime km mulle tuli kramppeja aaltomaisesti, ja nyt oli vaan yksi iso. mahaa polttelee, selkään vetää, sellainen olo kuin että mensut olisi alkamassa.

pidän teidät ajantasalla. näin monta plussaa oiski ollut liian hyvää ollakseen totta.

kurnau

Vierailija
186/196 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa ekana: Väsy on runsasta, illat menee nukahdellessa.

Nälkäkin vaivaa ja jos ei syö alkaa huippaa.

Outoa/ikävää vihlomista tuonne alas ja välillä peppuunkin?

Mulla taaksepäin kallistunut kohtu, voisko johtua siitä?

Vuotoa ei ole.

Sain ohjeet klinikalta lugeista, nyt vähennetään pikkuhiljaa, yksi aamulla ja illalla....pelottaa se ötökkä irtoo!!!!

Huomenna aamulla verikoe. Millonkahan se eka ultra yleensä?

Mites muilla? Kertokaas kaikki jomotukset, yrjöt ja tuikkimiset, saan lohtua niistä.

Haleja kaikille angutilta!

Vierailija
187/196 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurnau ja hende, miten menee? Toivottavasti kaikki on hyvin.

(.) nälkä on kova ja väsymys & paha olo lisääntyy päivä päivältä. Eli minulle ihan normaalit oireet. Jos vanhan kaavan mukaan menee, niin viikon päästä on kokovuorokausioksennus päällä. Mutta mitäpä sitä ei kestäisi... Vihlomisia ja nippailuja ei ole pahemmin, tuntuu vaan että kohdun kiinnikkeet tai mitkä lie venyyyy. Kai siellä jotain tapahtuu.

Mun ultra-aika on rv7+0 ja sitten nähdään tarkemmin missä mennään. Koska olette ajatelleet siirtyä odotus puolelle? Jotenkin se tuntuu näin alussa vielä vieraalta :-).

t. muksuja2

Vierailija
188/196 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurnaun ja Henden tilannetta huhuilee myös Ainukka. Olette mielessä harva se hetki, toivotaan todella että huonot merkit kääntyvät vielä hyväksi. Viikon 16 pinossa on muutama uskoa lisäävä esimerkkikin!

Angut: olo on edelleen vähän liiankin hyvä. Tosin alaselkä on edelleen aika " väsy" ja välillä vihlasee. Vatsan pohjalla vihlailee kanssa välillä menkkamaisesti, mutta toisina hetkinä koko alaosasta on jotenkin " ruhjotun" olonen. Toivon tosiaan, että olis alkavia liitoskipuja tai pehmenemisiä tai muuta positiivista...

Muksuja2: alkoiko sulla väsymys ja etominen jo missä vaiheessa? En tiedä, jos odottais siihen ultraan ennenkun uskaltautuis siirtymään " seuraavalle sivulle" . Mites itse meinasit?

Ultra on 5.6., joten vielä jännitystä riittää...

Vointeja toivottaa,

Ainukka rv 5+1

Vierailija
189/196 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kysta mikä puhkesi!

1 vauva on tulossa ja ultra varattu 6.6.

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

kurnau 5+1

Vierailija
190/196 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei edelleenkään hyvälle näytä!maanantaina alkoi tulla enempi vuotoa ja edelleen vuotaa,mutta en vieläkään ole havainnu hyytymiä!

ensi viikon tiistaina on ultra niin sit saapi tietää onko vielä mitä elämää masussa..EPÄILEN!!

Meillä vielä kaksi 2.luokan alkiota pakkasessa et kattoo jos syksyllä vielä passin kokeilis!

hende84 murheen murtamana=(

Vierailija
191/196 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kurnau että se oli vain kysta! Taisi pelästyttää aika pahasti :-) Meillä on muuten samana päivänä ultra vaan sillä erolla että minä en tiedä vielä onko matkassa 1 vai 2 mimmiä.

Hendelle lohtuhali, jos keskenmeno on todellakin kyseessä. Mutta ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, peukutusta!

Ainukka: mun kova oksentelu ja 24h pahoinvointi on aina alkanut viimeistään rv6-7 paikkeilla. Tällä hetkellä se on sellaista aaltomaista pahoinvointia, esim ruoan jälkeen meinaa tulla kaikki ylös, mutta sitten taas helpottaa.

(.) vielä vähän... mulla on ihan kamala nälkä koko ajan. Tuntuu että vaikka miten paljon söisi, ei se nälän tunne häviä. Ja minä olen vielä tosi helposti lihovaa sorttia... hedelmät eivät pidä nälkää yhtään poissa ja rasva sitten keräytyy reisiin :-). No onneksi tämä loppuu joskus sitten rv13-14 paikkeilla.

t. muksuja2 rv5+1

Vierailija
192/196 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viime kuulumiset; kävin PP15 verikokeessa ja nyt aamulla

sain tuloksen raskausarvoista...1040!!!!

Kuinkahan on, kaksoisraskausko?

Ultra vasta! 8.6. sinne asti täytyy kärvistellä.

Olo on kuitenkin ihan kiva, ei enää vihlomisia ja rinnatkin on rauhoittuneet. Varmaan johtuu Lugeista, alan pikkuhiljaa lopetelemaan niitä.

Mites muilla?

Haleja angutilta

Vierailija
193/196 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea.

Ja mitä sanoa epäonnistuneille??? Voimia ja halauksia.

Vierailija
194/196 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva kun löytyy hoitoseuraa :-). Tässä ensin omaa napaa; meillä selittämätön lapsettomuus eli kaikki kunnossa mutta raskaaksi en vain tule. Edessä on toinen ivf (ekasta plussa ja vauva tuoresiirrosta), olen muuten ulkomailla hoidossa. Jarrut aloitan 3.4. piikittämällä aamuisin Decapeptyliä (päivittäinen migreeni edessä, pitää varata lääkkeitä :-/) ja 19.4. on sitten eka ultra. Jos kaikki on hyvin voin aloittaa simuloinin. Kasvatteluun piikitän Merionalia (Suomessa sama kuin Menogon) eli sen munisten kasvatusajan joudun piikittämään kahdesti päivässä, kun tuota jarrua joutuu laittaa koko ajan. Vähän rankkaa, mutta kyllä se nopeasti menee, kun plussat kiiltää silmissä :-). Punktio on varmaan pe viikolla 17 ja siirto viikolla 18.

Kyllä vähän jännittää, vaikka en ole edes ensikertalainen. Toivottavasti sun lääkkeet puree ja saatte sen pcon vähän rauhoittumaan, että niitä plussia satelisi :-). Löytyyköhän vielä muita tsemppikavereita??

Vierailija
195/196 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4-vuotias luomupoika, jota yritimme tasan 3 vuotta. Raskaus alkoi täysin yllättäen, juuri siinä kuussa kun piti tehdä eka inseminaatio. Ivf:ään jonotettiin. Nyt pikkukakkosta on tarkotus kokeilla heti vapun jälkeen vkolla 18. Eli punktio on 2 tai 3.5. Hauska yhteensattuma on se että esikoinen sai alkunsa lääkäreiden laskujen mukaan 4-5.5.01, tasan kolmen vuoden yrityksen jälkeen ja toukokuussa olemme yrittäneet taas 3 vuotta toista lasta. Odotukset ovat kovat :) Olisihan se aikamoinen sattuma jos molemmat raskaudet alkaisivat tasan kolmen vuoden yrityksen jälkeen vielä suunnilleen samoina päivinä! Vähän kyllä jännittää tämä kaikki kun olemme kuitenkin ekaa kertaa oikeasti menossa hoitoihin.

Miten muuten teidän miehet on suhtautuneet näihin tutkimuksiin ja hoitoihin? Minun mieheni on kyllä ollut mukana kaikissa tutkimuksissa ja halu saada toinen lapsi on todella SUURI. Toisinaan tuntuu että mieheni haluaa toista lasta enemmän kuin minä, mutta hän haluaisi sen " pimeässä peiton alla" ja nuo kaikki minun piikitykset ja lääkitykset pelottavat ilmeisesti häntä. Kai se on miehille jotenkin noloa toimitella spermoja tutkittavaksi ja ruipata purkkiin ja siitä tehdään meille lapsi. Ensin mieheni totesi ettei lähde hoitoihin mukaan vaan yritetään kotikonstein vielä vaan ahkerammin. Nyt aikaa on kulunut (vuoden jonotus...) ja olemme jutelleet asiasta paljon. Mieskin on jo lämmennyt ajatukselle piikityksistä yms.

Olisi kiva kuulla miten teidän muiden vkon 18 ivf:läisten on käynyt :) Joten kirjotellaan täällä kuulumisia :) Peukkuja...

Vierailija
196/196 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ettei tarvii yksikseen kärvistellä tän hoidon kanssa!

Meillä mies ollu tosi kivasti kaikessa mukana hoitoihin liittyen...Minä vähän emmin tätä ivf:ää kun on niin suuri rahan meno(mä vähän stressailen ton rahan suhteen) mutta mies sai ylipuhutuksi tähän...

Nyt on toiveet tosi korkealla siitäkin että löytyis se oikea vika noihin keskenmenoihin kun pco ei ole syy,mut se on aika kumma että pco:laisilla on enempi keskenmenoja!

Kaikille mahdollisimman paljon ONNEA tähän hoitoon...Eiköhän se meidänkin olisi jo aika saada lapsi....==))

muksuja2(meniköhän oikein)missä maassa olet hoidossa ja miten kalliita siellä lääkkeet?Täällä gonal-f/puregon kynä maksaa 250¿ ja synarela sumut 2x60 sumun pullo n.160¿

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme