Kummalle satunnainen seksikerta jännempi, miehelle vai naiselle
Miehellä esim. Kullin koko, pysyykö stondis, lihakset, osaako tyydyttää naisen, tuleeko liian nopeasti jne
Naisella esim. Rinnat, pillun ulkonäkö ja tiukkuus, karvat, maha, osaako ottaa suihin jne
Eli kummalle jännempää
Kommentit (7)
Voiko mieheen luottaa, ettei tee jotai mihin ei ole lupaa.
Siis voi jestas. Ovatko naiset ihan vaan kuin kanat, jotka odottavat, että kaula katkaistaan? En tajua. Itse en ole ikinä mennyt miehen kanssa niin, että hän saisis tehdä mitä huvittaa. Ei todellakaan saa. Ja minä vaadin yhtälailla sen orgasmin, olkoot mies mikä vain. En jää kenenkään armoille!
Tämä voi tulla isona yllätyksenä, mutta me miehet ja naiset olemme kaikki yksilöitä.
Sen verran tätä voi kuitenkin yleistää, että tuollaisessa tilanteessa naisella on tilastollisesti moninkertaisesti suurempi riski joutua seksuaalirikoksen uhriksi, joten siitä voisi tehdä jonkinlaisen nyrkkiyleistyksen, että naisille se on "jännittävämpää".
Itse olen joskus jännittänyt ja joskus en. Ylivoimaisesti jännittävintä oli se, kun harrastin seksiä ensimmäisen kerran nykyisen vaimoni kanssa.
Voihan mies vaikka panna väkisin anaaliin tai ilman kumia, eikä nainen mahda mitään voimasuhteiden takia.
No silloinhan onkin kyseessä raiskaus.
Kyllähän se naista jännittää millaiseen käsittelyyn joutuu?