Aikuinen, fiksu nainen

Vastasin erään henkilön netissä olleeseen kirjeenvaihtoilmoitukseen eilen ja kerroin viestissäni olevani päivät töissä eli en avaa aamuisin tietokonetta. Pyysin, että kyseinen henkilö hyväksyisi asian. Häneltä ei ole kuitenkaan tullut vielä vastausta, vaikka olen lähettänyt hänelle nyt 6 viestiä siitä aiheesta, että olen päivät töissä. Miksi hän ei vastaa? Miksi hän ei hyväksy sitä, että olen päivät töissä? Tulen lähettämään hänelle viestejä niin pitkään, että hän vastaa, koska kysymykseen pitää vastata ja minä kysyin häneltä, että miksi hän ei hyväksy sitä, että käyn päivisin töissä enkä avaa aamulla tietokonetta? Hänen on myös vastattava, että hän hyväksyy sen, että käyn töissä ja avaan koneen vasta illalla.

• ylös 0
  • alas 6

Kommentit (5)

Vierailija

No hyväksyikö hän, että käyt päivisin töissä etkä avaa aamulla konetta ja avaat koneen illalla kun käyt päivisin töissä? Ja mieti nyt tarkkaan haluatko tuollaisen kirjekaverin joka ei hyväksy sitä, että et avaa konetta aamuisin kun käyt päivisin töissä??? Ja ehditkö nyt varmasti illallakaan vastailla sille kun käythän päivisin töissä?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vastasit eilen ja aloit heti pommittaa jollain yhdentekevällä? Vastaavastaavastaavastaa. Vaikutat varmaan kiinnostavalta.

Niin.

Sinun on vain hyväksyttävä se, että suurin osa ihmisistä ei hyväksy sitä, että joku käy päivällä töissä eikä avaa tietokonetta aamulla. Ihan eri asia olisi, jos kävisit töissä yöllä etkä avaisi tietokonetta illalla.

Vierailija

Mihin olet päässyt töihin? Onko siellä Joensuussa joku mormoonien kissatalo?
t. kynegologi maalta

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat