Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Nykyisellä elämänkokemuksilla en (enää) alkaisi tapailla miestä, jolla on lapsia. Se ex-kumppani kuitenkin vaikuttaisi monella tapaa omaan parisuhteeseen, eikä lasten kanssa ole mitään takuita onnistua, vaikka olisit omalta taholtasi motivoitunut yrittämään.  terv. nimimerkki kokemusta on.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Kunhan ei ole vaippaikäisiä, niitä ei ole kahta enempää, eikä nainen halua niitä lisää. 

-M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Mua oksettaisi ajatus että mies olisi hankkinut äpärän jonkun toisen naisen kanssa. Samoin mua oksettaa lapset ja ihmiset jotka hankkivat/haluavat lapsia. Hyi vittu. N28

Hyi vittu mikä nainen.

• ylös 11
  • alas 14
Vierailija

En. Seurustelin joskus miehen kanssa, jolla oli 3 alle 10-vuotiasta poikaa. Asuin itse kaksiossa. Oltiin oltu pari kuukautta yhdessä, kun mies alkoi suunnittelen, missä pojat nukkuisivat. Siinä vaiheessa mä jo tajusin, ettei tää oo mun juttu. Ei menny, kun pari päivää se oli siinä. Nej tack.

• ylös 25
  • alas 1
Jklö

Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja se on yksi "vaatimuksistanikin". Olen itse eronnut ja minulla on 3 lasta. Mikäli tulevaisuudessa vielä tapaan jonkun ihanan miehen, toivon, että myös hänellä olisi lapsia. Se vaan olisi kaikenkaikkiaan helpompaa, kun toinen ymmärtäisi perhe-elämän vaatimuksia ja velvoitteita jo valmiiksi.

Yhteisiä en enää tässä iässä kuitenkaan hankkisi!

Tämä! Minä olen lapseni jo tehnyt, ja samaa vaadin tulevalta mieheltänikin. Ymmärrys vanhemmuutta ja perhe-elämää kohtaan on välttämätöntä, enkä ala enää +35-iässä tekemään lisää lapsia.

Vierailija

Olen aivan liian nuori mihinkään perheleikkeihin. Katsotaan kymmenen vuoden päästä uudelleen.

M32

Vierailija

Ahkio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, isimies on epäeroottisin olento mitä tiedän.

Minusta taas lapsistaan huolehtiva isä on eroottinen :D ap

Ainoastaan siinä tapauksessa että ne lapset on miehen ja minun yhteisiä.

N40

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

En missään nimessä. Kuten joku jo mainitsikin, isimiehet ovat epäeroottisin asia tässä maailmassa. Isyyshän laskee miehen testosteronitasoa, joten ihmekö tuo.

JOS olisin niin vanha, että tapailisin viisikymppisiä miehiä, joiden lapset ovat jo aikuisia, tämä kuvio saattaisi menetellä. Kaikissa muissa tapauksissa ehdoton nou nou.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nykyisellä elämänkokemuksilla en (enää) alkaisi tapailla miestä, jolla on lapsia. Se ex-kumppani kuitenkin vaikuttaisi monella tapaa omaan parisuhteeseen, eikä lasten kanssa ole mitään takuita onnistua, vaikka olisit omalta taholtasi motivoitunut yrittämään.  terv. nimimerkki kokemusta on.

Juuri näin.

Vierailija

En osaa sanoa. Lähtökohtaisesti en tykkäisi olla osapuolena "perheessä", jossa olen itse vähiten tärkeä osapuoli, ja jossa joutuisin kuitenkin olemaan tekemisissä aika monen sellaisen ihmisen kanssa, joita en ole itse valinnut (lasten lisäksi näiden äiti ja isovanhemmat, jne.). Itselläni ei ole lapsia enkä ole ollut koskaan naimisissakaan. En myöskään oikein pysty arvostamaan ihmisiä, jotka ovat jättäneet perheensä. Jos niin vahvasta siteestä huolimatta lähtee omille teilleen, niin varmasti lähtee myös suhteesta minun kanssani ensimmäisen karikon tullessa tielle, tai vaihtoehtoisesti on valinnut ensimmäisen puolisonsa tosi huonosti ja hätiköiden ja vielä lapsiakin tehnyt hänen kanssaan. Itse olen äärimmäisen lojaali, menen parisuhteisiin huolellisesti ja harkiten jotta myös kykenen käytännössä sen tasoiseen lojaaliuteen jota pidän ihanteenani, ja toivon samaa kumppaniltani.

Käytännössä jos rajaisin seuranhakua vain lapsettomiin miehiin, niin aika harvakseltaan kävisin treffeillä. Suurin osa ikäisistäni lapsettomista on muilta ominaisuuksiltaan sellaisia, joiden kanssa en halua olla tekemisissä.

Luotan siihen, että se yksi minulle sopiva löytyy; oli hän sitten lapseton tai ei.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Kyllä, joku viiden tai kuuden lapsen yh-äiti on juuri sopiva.

Bonusta on jos jokaisella lapsella on vielä eri isä.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen aivan liian nuori mihinkään perheleikkeihin. Katsotaan kymmenen vuoden päästä uudelleen.

M32

Jos ei tuolla iällä ole vielä valmis lapsiperhe-elämään, niin on erittäin epätodennäköistä, että siihen olisi valmis enää koskaan myöhemminkään. Kyllä se 30 vuotta tai itse asiassa jopa vähän alle sen alkaa olla miehilläkin tuolta osin ratkaiseva ikä.

Tämän seuraavan sanon lähinnä niille naisille, jotka suunnittelevat haluavansa lapsia: Jos miehen ikä alkaa kolmosella, ja mies haluaa vielä lykätä lastenhankintaa, olisi syytä jo vakavasti harkita miehen vaihtamista. Tuonikäisellä miehellä kanta asiaan oikeasti muuttuu jo paljon harvemmin. Jos mies sanoo vielä tuolloin että ei ole valmis lapsiperhe-elämään, niin kyllä silloin voi jo oikeasti miettiä, että onko välttämättä valmis koskaan.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan jos ei ole yhteyksissä lapsiinsa

Mä en tapailisi tällaista miestä, sillä kyllä se kertoo miehestä tosi paljon jos ei halua olla tekemisissä lapsensa kanssa

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Deittailu vai parisuhde, niissä on mun mielestä kyllä eroa. Deittailla voi kaksi aikuista ihan keskenään ilman, että olemassaolevia lapsia tarvii siihen sekoittaa. Itse oon huomannut, että deittailukulttuurissa mä en pääse edes deiteille, kun ilmenee, että mulla on lapsia. En tiedä mitä ne miehet kelaa. Ehkä ne luulee, että etsin lapsille isähahmoa tai sitten haaveilee perustavansa oman perheen. Enkä halua kumpaakaan, musta olis vaan virkistävää tavata ihmisiä ihan omana itsenäni. Äitiys on vaan yksi elämänrooli, mutta moni luulee vissiin muuta. Turhauttavaa!

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Voisin deittailla, mutta ei mitään vakavampaa. Toisen naisen lapset nurkissa pyörimässä on yksi vastenmielisimmistä asioista jonka voin kuvitella, vaikka muuten lapsista pidänkin. Olen jo sen ikäinen, että en tule varmaankaan ketään lapsetonta enää löytämään, mutta siinä tapauksessa elän mieluummin yksin hankkien läheisyyden kevyemmistä suhteista. Jos taas lapseton mies löytyisi, voisin ehkä olla valmis yrittämään yhteistä lasta, jos se olisi miehelle tärkeää. Minulla ei siis ole lapsia ennestään.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Tapailen miestä jolla on lapsia. Ei haittaa minua. En ole tavannut lapsia vielä. En halua omia lapsia. Miehen lapset ovat enemmän äidillään. Mielestäni se on suloista että miehellä on lapsia ja vaikuttaa hyvältä isältä heille.

Vierailija

Olen naimisissa, mutta jos olisin vapaa, en seurustelisi sellaisen miehen kanssa, jolla on alaikäisiä lapsia. Syy? Olen omani jo kasvattanut, eikä ole mielenkiintoa kasvattaa enää enempää.

Sivut