Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt jotain hyviä puolia siitä jos nainen on n. 155-160 cm

Vierailija
30.04.2017 |

Tyttäreni jää ehkä noin lyhyeksi ja pitäisi keksiä jotain positiivista asiasta, hän kun suree lyhyyttään kovasti.

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppi on lyhyt. Hän joutuu kiipeilemään tuolilla kotiaskareissa, yhden kerran tuoli petti alta ja käsi murtui pahasti.

Vierailija
122/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa esimerkiksi urheiluvaatteet paljon halvemmalla lasten osastolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm kirjoitti:

Minä en näe yhtään huonoa puolta olla 160cm. Korkokenkiä voi pitää näyttämättä ylipitkältä. Poikaystävästi on melkein varmasti pitempi ja voi nostella :) Poikaystävä myös tuntee itsensä tarpeelliseksi kun pyytää nostamaan korkealta jotain :) 

Jos olet ruokakaupassa yksin yletytkö ylähyllylle? Entä ikkunoiden pesu, joudutko kiipeämään tuolille? Entä vaatteet kaupasta, joudutko lyhentämään housuja?

Vierailija
124/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista, että hyvät puolet liittyy miehiin ja miesten tykkäämiseen ja nostelemiseen. Olen itse pitkä nainen ja on mulle ihan vieras näkökulma. Kai nyt jokainen ihminen toivoo hyviä puolia omasta näkökulmasta?! Vai eikö.

Eihän tuollainen pituus/ lyhyys oikeasti paljoa mihinkään vaikuta, joten hyvätkin puolet ovat melko triviaaleja, kuten miehet tykkää.

Vierailija
125/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160cm kirjoitti:

Minä en näe yhtään huonoa puolta olla 160cm. Korkokenkiä voi pitää näyttämättä ylipitkältä. Poikaystävästi on melkein varmasti pitempi ja voi nostella :) Poikaystävä myös tuntee itsensä tarpeelliseksi kun pyytää nostamaan korkealta jotain :) 

Jos olet ruokakaupassa yksin yletytkö ylähyllylle? Entä ikkunoiden pesu, joudutko kiipeämään tuolille? Entä vaatteet kaupasta, joudutko lyhentämään housuja?

Housujen lyhentäminen lienee lähinnä ongelma, jos on sen verran iso vyötärö, että sillä vuötäröleveydellä tarjottavat housut on suniteltu merkittävästi pidemmille.

Vierailija
126/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Mä olen 156 cm pieni siro nainen, ja voin sanoa että miehet ainakin tykkäävät meistä taskuvenuksista. Mahdun pieniin tiloihin, esim. Pöydän alta hakemaan tavaroita, samoin autossa minun ei tarvi istua jalat koukussa tms.

Tämähän lohduttaa. Mahdut hyvin pöydän alle..

Ei siitä lyhyydestä mitään hyötyä ole, mutta ei sen tarvitse antaa häiritä, koska se on ominaisuus johon ei voi vaikuttaa. Pelaa vaan niillä korteilla, jotka on annettu ja mahdollisimman hyvin. 

Naisillahan tuo ei pariutumista haittaa kun monilla miehillä on fetissi lyhyisiin naisiin. Ja tuo liki 160cm on vielä ns normaalin mitoissa.

Vierailija
127/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160cm kirjoitti:

Nämä pointit on hämmentäviä lyhyenä naisena joka kasvoi lyhyen yh-äidin perheessä. Kuuluuko sinne ikkunan ylälaitaan tai katonrajassa olevan hyllyn perukoille muka yltääkään ilman kiipeilyä tai muuta? Mitä pidemmät ihmiset sitten muka tekevät jos jokin on liian korkealla, toteavat että se hyllyn perukoilla oleva riisipakkaus tai katonrajassa oleva pölypallo jää sitten sinne ikuisiksi ajoiksi kun niihin ei yllä omin avuin? Hassua. Ja vaatteita voi aina lyhentää, mutta liian pitkä ei voi taikoa lisäkangasta sinne housunlahkeeseen. :D

Vierailija
128/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160cm kirjoitti:

Nämä pointit on hämmentäviä lyhyenä naisena joka kasvoi lyhyen yh-äidin perheessä. Kuuluuko sinne ikkunan ylälaitaan tai katonrajassa olevan hyllyn perukoille muka yltääkään ilman kiipeilyä tai muuta? Mitä pidemmät ihmiset sitten muka tekevät jos jokin on liian korkealla, toteavat että se hyllyn perukoilla oleva riisipakkaus tai katonrajassa oleva pölypallo jää sitten sinne ikuisiksi ajoiksi kun niihin ei yllä omin avuin? Hassua. Ja vaatteita voi aina lyhentää, mutta liian pitkä ei voi taikoa lisäkangasta sinne housunlahkeeseen. :D

Olen 170 cm nainen, vaatteet on juuri sopivan kokoisia kaupoissa, ei tarvitse lyhentää housuja, kun pesen ikkunoita, minun ei tarvitse kiipeillä tuolille, ruokakaupassa yletyn hyvin ylähylle ottamaan tavarat.

Kukaan ei voi tietenkään pituudelleen mitään.

Vierailija
129/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160cm kirjoitti:

Heh. Meidän olohuoneen ikkuna on 6 metriä korkea. Muutamassa muussakin huoneessa ikkuna on lattiasta kattoon. Tarvitsee tikkaat, vaikka olisi millainen amazoni.

Vierailija
130/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä, että tyttöystäväni (160) pitää itseään pidemmästä miehestä (183).

Vierailija
131/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160cm kirjoitti:

Heh. Meidän olohuoneen ikkuna on 6 metriä korkea. Muutamassa muussakin huoneessa ikkuna on lattiasta kattoon. Tarvitsee tikkaat, vaikka olisi millainen amazoni.

Nainen, joka on lyhyt tytön tyllerö ainakin tarvitsee tikkaat.

Vierailija
132/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, paras pituus! Itse olen 156 cm :-D 

Vierailija
133/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni mies pitää alle 160-senttisiä naisia todella viehättävinä, jos se nyt yhtään piristää.

Vierailija
134/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vikaa! Ei ole estänyt mua elämästä niinkuin haluan ja jos miehistä puhutaan niin niistä ei koskaan ole ollut pulaa..

N153cm

Sama täällä! T. 152cm

Vierailija
135/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm nainen täällä ja pitkään hankin perusvaatteita lastenosastolta. Esim. toppavaatteet on lasten 164cm koossa aina huomattavasti edullisempaa kuin naisten xs-s.

Vierailija
136/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vikaa! Ei ole estänyt mua elämästä niinkuin haluan ja jos miehistä puhutaan niin niistä ei koskaan ole ollut pulaa..

N153cm

Sama täällä! T. 152cm

Sama täällä T:175cm

Vierailija
137/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160cm kirjoitti:

Aivan. Onneksi se 175cm tyyppi yltää kuuteen metriin vallan vaivatta.

Vierailija
138/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koko maailmaa katsotaan, tuo on melko lailla naisen keskipituus.

Jos koko maailmaa katsotaan niin tuolla pituudella sitä katsotaan sammakkoperspektiivistä

Vierailija
139/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160cm kirjoitti:

Aivan. Onneksi se 175cm tyyppi yltää kuuteen metriin vallan vaivatta.

Ja 160 cm tytön tyllerö seisomaan pöydän alla.

Vierailija
140/146 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeita kommentteja, surkeita ihmisiä. Mulla on parikin pitkää naispuolista kaveria, jotka ovat minulle 160-senttiselle sanoneet suoraan, että pitävät lyhyttä naista säälittävän ja mitäänsanomattoman näköisenä.

Molemmat ovat pitkiä itse, mutta aika ankeaa elämää viettävät. Ovat yksinäisiä, pinnallisia... Ja kun kävelen heidän kanssaan kaupungilla, minä olen se, joka kerää miesten katseet.

Pointtini on siis se, että lyhyys tai pituus ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä tai haluttavampaa kumppania. Asenne ratkaisee ja heijastuu suoraan kasvoille. Voin vannoa, että kukaan ei kiinnostu kenestäkään vain pituuden perusteella, jos kasvot ja olemus eivät miellytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi