Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt jotain hyviä puolia siitä jos nainen on n. 155-160 cm

Vierailija
30.04.2017 |

Tyttäreni jää ehkä noin lyhyeksi ja pitäisi keksiä jotain positiivista asiasta, hän kun suree lyhyyttään kovasti.

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Mä olen 156 cm pieni siro nainen, ja voin sanoa että miehet ainakin tykkäävät meistä taskuvenuksista. Mahdun pieniin tiloihin, esim. Pöydän alta hakemaan tavaroita, samoin autossa minun ei tarvi istua jalat koukussa tms.

Reps. Miehet tykkää koska mahdut pöydän alle hakemaan sinne pudonneita tavaroita. : D

Vierailija
82/146 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun mietin, niin lähes aina löytää hyvän istuma-asennon pienissäkin tiloissa eikä ylipäätään ole niin ahdasta. Tosin koon takia myös usein pyydetään istumaan täydessä autossa keskelle, mikä kyllä joskus ärsyttää.

Mitään suurempaa vaivaa en yleensä joudu näkemään, paitsi joskus kaupassa jäätelöitä on vaikea noukkia ylähyllyltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160cm kirjoitti:

Minä en näe yhtään huonoa puolta olla 160cm. Korkokenkiä voi pitää näyttämättä ylipitkältä. Poikaystävästi on melkein varmasti pitempi ja voi nostella :) Poikaystävä myös tuntee itsensä tarpeelliseksi kun pyytää nostamaan korkealta jotain :) 

Mua ainakin turhauttaa lyhyet naiset, jotka eivät osaa käyttää jakkaraa. Ei voi olla niin avuton

Jos poikaystävä seisoskelisi vieressä kun yrittäisin saada jotain ylähyllyltä, olisi kätevämpää ja nopeampaa hänen ojentaa se asia. Jos istuu, luultavasti nopeampaa hakea jakkara.

Vierailija
84/146 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kävellä 161cm aidan takana eikä kukaan tajua että siinä kulkee naine vierellä!:D

Vierailija
85/146 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kehityt hyväksi ongelmanratkaisijaksi, kun kaupassa, kotona ja muissa eri ympäristöissä  joudut kehittelemään eri keinoja ylettyäksesi ylähyllylle tai asioihin, joihin et vain yletä :D

- Voit ostaa vaatteita myös lasten/nuortenosastolta ja esim. ajaa lastenpyörällä.

- Jos haluat päästä suojatien yli, niin yleensä ajajat pysähtyvät helpommin, koska saattavat luulla sua lapseksi.

- Monissa muissa maissa olet keskimittainen mm. Japanissa.

- Jos liukastut kävellessä, saatat säästyä vähemmillä vaurioilla kun et putoa niin korkealta.

- Et tarvitse syödä niin paljoa, eli säästät ruokakuluissa.

- Lyhyessä varressa näyttää helpommin muodokkaammalta, vähemmilläkin muodoilla.

- Lyhyt ihminen herättää pidemmissä ihmisissä suojeluvaistoa (erityisesti miehissä) ja sua ei ikinä laiteta kantamaan mitään painavaa tai tekemään muutakaan liian raskasta.

- Jos haluat kasvattaa pitkän tukan, käy se kokoosi suhteutettuna nopeammin.

- Moni mies tykkää lyhyistä naisista, joten enemmän mahkuja/valinnanvaraa ;D

- Jos haluat juoda itsesi humalaan, et tarvitse luultavasti juoda yhtä paljon kuin 170cm ystäväsi, selvää säästöä!

- Et tarvi ikinä  harkita mallin tai missin uraa, olit sitten miten kaunis tahansa (tämä on oikeasti hyvä asia).

- Pääset ryhmäkuvissa aina eturiviin!

Vierailija
86/146 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääse Piripäiväkirja-dokumentin päähenkilöksi.

Vierailija
87/146 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni jää ehkä noin lyhyeksi ja pitäisi keksiä jotain positiivista asiasta, hän kun suree lyhyyttään kovasti.

Pieni nainen on huomattavasti kysytympi pitkienkin miesten mielestä, kuin pitkä.

Pieni on vaan kaunista ja seksikästä:)

Vierailija
88/146 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee ostaa vähemmän ruokaa. Alennuksista löytää hyvin kenkiä (näin koon 39-40 edustajana ale-kenkiä on huomattavasti vähemmän). Voi piiloutua helposti tarvittaessa.

Vierailija
89/146 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe siinä mitään erikoista, että olen 158 cm. Katukuvassa on paljon samanpituisia naisia. Ei ole ongelmaa, että liian lyhyet miehet tulisi tekemään tuttavuutta. Lentokoneessa ei ole ahdasta.

Vierailija
90/146 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin mittainen nainen

Vierailija
91/146 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankauta, milloin nää asenteet istutetaan ihmiseen jos jo lapsi tälläistä murehtii? Itse olen 158cm enkä koskaan ole tuntenut siitä yhtään mitään tunteita. Pituus on mikä on, täysin yhdentekevä seikka. 

Vierailija
92/146 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla edellä joku sanoi oikein: pituus ON kuitenkin täysin yhdentekevä seikka. Olkaa, ihmiset, tyytyväisiä itseenne ja toisiin!

Vierailija
93/146 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ostaa vaatteita nuorten osastolta

Vierailija
94/146 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä puoli, joka tulee miehen kannalta mieleen on, ettei välttämättä uskalla alkaa ryppyilemään.

Vierailija
95/146 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en kyllä keksi yhtään.

M-185

Vierailija
96/146 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa hyvä puoli, joka tulee miehen kannalta mieleen on, ettei välttämättä uskalla alkaa ryppyilemään.

Voi antaa seisaaltaan suikkarin ja jos on tasainen päälaki, siinä voi pitää samalla oluttuoppia.

Vierailija
97/146 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan häiritsi ketjussa kuinka naiset itsekin kokivat tärkeimmäksi ominaisuudekseen, että miehet tykkäävät. Toivoisin naisten keksivän kehostaan hauskempia puolia kuin se, kuinka paljon se viehättää jotain miestä. Naisen keho on kuitenkin naisen "mielen oma asunto", eikä vain miesten lomamökki, jossa nämä vierailevat.

Vierailija
98/146 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi minäkään yhtään hyvää puolta. Olen joskus toivonut olevani pidempi, koska se nyt vaan on kaikin puolin paremman näköistä eli lähempänä kauneusihanteita. Miesten mielipiteitä pituudesta en ole sen sijaan koskaan miettinyt.

Eli olisiko loppupäätelmä ylläolevasta, ettei pituudella ole paljonkaan vaikutusta, ellet ole niin poikkeavan pituinen että ihmiset tuijottavat. Painolla on paljon suurempi merkitys kaikissa pituuksissa.

-160 cm

Vierailija
99/146 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet naiset on just ihania, pitkät naiset taas kunnon amazoneja enkä ymmärrä niiden ihannointia.

No eihän lyhyt nainen ole näyttävä, toisin kuin pitkä nainen. 

Vierailija
100/146 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään haittapuolia. Farkkuja ostaessa saattaa olla koot loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi