Kertokaa nyt jotain hyviä puolia siitä jos nainen on n. 155-160 cm
Tyttäreni jää ehkä noin lyhyeksi ja pitäisi keksiä jotain positiivista asiasta, hän kun suree lyhyyttään kovasti.
Kommentit (146)
En keksi mitään positiivista. Kaikki on työläämpää koska ei ylety esim. ylähyllyille, farkut joutuu aina lyhentämään, ei voi käyttää maksimekkoja, ei ole näyttävyyttä ja painonnousu näkyy nopeammin pätkässä varressa.
N24, 161cm
No sen voit ainakin tyttärellesi sanoa, että eivät kaikki miehet halua pitkiä ja superhoikkia malleja vaan luonne ja itsestään huolehtiminen välittävät ihan kenestä vain paljon positiivisempia signaaleita kuin ne pituussentit. Toki joku voi ajatella toisin, mutta ei niiden latistajien ja dissaajien mielipiteille kannata muutenkaan elämässä antaa juuri painoarvoa vaan hakeutua sellaisten ihmisten seuraan jotka arvostavat sinua omana itsenäsi ja näkevät sinut muunakin kuin erilaisina lukujonoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset on just ihania, pitkät naiset taas kunnon amazoneja enkä ymmärrä niiden ihannointia.
No eihän lyhyt nainen ole näyttävä, toisin kuin pitkä nainen.
Jep, ja lyhyenä naisena joutuu todistelemaan itseään ja kyvykkyyttään työelämässä paljon enemmän, koska lyhyys yhdistetään ihmisten mielessä nuoruuteen (eli kokemattomuuteen). Tosi kiva yrittää olla tosissaan otettava, kun tulee vaan kommentteja "voi kun sä oot niin suloinen"! Argh! Jospa tästä vielä kasvaisi?
N27/157cm
Vierailija kirjoitti:
No sen voit ainakin tyttärellesi sanoa, että eivät kaikki miehet halua pitkiä ja superhoikkia malleja vaan luonne ja itsestään huolehtiminen välittävät ihan kenestä vain paljon positiivisempia signaaleita kuin ne pituussentit. Toki joku voi ajatella toisin, mutta ei niiden latistajien ja dissaajien mielipiteille kannata muutenkaan elämässä antaa juuri painoarvoa vaan hakeutua sellaisten ihmisten seuraan jotka arvostavat sinua omana itsenäsi ja näkevät sinut muunakin kuin erilaisina lukujonoina.
Mitä jos hän ei edes ajattele vielä poikia / ei ylipäätään ole hetero? Muutenkin tyhmää opettaa, että kaikki pitäisi ajatella sen kautta, että huolimatta ominaisuudesta X joku mies voi minut joskus huolia. Opeta mielummin, että pituudestaan huolimatta voi silti esim. opiskella yhtä pitkälle, mennä minne alalle haluaa (lukuunottamatta joku pilotti) ja on arvokas ihmisenä.
pieni on pieni joka paikasta.
ellei oo ihan seinästä revitty niin
sillähän on hyvä loppuelämä
Vierailija kirjoitti:
En keksi mitään positiivista. Kaikki on työläämpää koska ei ylety esim. ylähyllyille, farkut joutuu aina lyhentämään, ei voi käyttää maksimekkoja, ei ole näyttävyyttä ja painonnousu näkyy nopeammin pätkässä varressa.
N24, 161cm
Ei ne keskipituisetkaan yletä ylähyllyille, ei sinne ole tarkoituskaan ylettää :D Ylähyllyt on vaan säilytystilan maksimointia, pitkät miehet nyt vaan sattuvat ylettämään sinne.
Ei ole ikinä tullut edes mieleen, että olisin lyhyt. Paras pituus ikinä, mutta olenkin 160cm pitkä.
Enkä ymmärrä edes kommentteja et pituudesta huolimatta voit tehdä sitä ja tätä. Pitkälle voi sanoa, et pituudestas huolimatta voit opiskella ja päästä töihinkin. Pituus on negatiivinen asia, josta on paljon haittaa, ei lyhyys, joka on positiivinen asia.
Monet miehetkin pitävät pienistä naisista olivatpa muodokkaampia tai siroja keijukaisia. Ei kauneuskaan pituutta katso, vaikkei näytösmalliksi olekaan asiaa kuin pisimmillä ja laihimmilla konkkeloijilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hän ei edes ajattele vielä poikia / ei ylipäätään ole hetero? Muutenkin tyhmää opettaa, että kaikki pitäisi ajatella sen kautta, että huolimatta ominaisuudesta X joku mies voi minut joskus huolia. Opeta mielummin, että pituudestaan huolimatta voi silti esim. opiskella yhtä pitkälle, mennä minne alalle haluaa (lukuunottamatta joku pilotti) ja on arvokas ihmisenä.
Eikö ole myöskin tyhmää ajatella koulutuksen kautta? Jos se ei olekaan sitä mitä hän elämältään haluaa.
Aika erikoista, että hyvät puolet liittyy miehiin ja miesten tykkäämiseen ja nostelemiseen. Olen itse pitkä nainen ja on mulle ihan vieras näkökulma. Kai nyt jokainen ihminen toivoo hyviä puolia omasta näkökulmasta?! Vai eikö.
Voi mennä tamponin viereen seisomaan eikä kukaan löydä sua
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista, että hyvät puolet liittyy miehiin ja miesten tykkäämiseen ja nostelemiseen. Olen itse pitkä nainen ja on mulle ihan vieras näkökulma. Kai nyt jokainen ihminen toivoo hyviä puolia omasta näkökulmasta?! Vai eikö.
Ei. Ilmeisesti naisen elämäntarkoitus on vielä 2020-luvullakin pystyä antamaan miehelle suikkari seisaaltaan?
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mä olen 156 cm pieni siro nainen, ja voin sanoa että miehet ainakin tykkäävät meistä taskuvenuksista. Mahdun pieniin tiloihin, esim. Pöydän alta hakemaan tavaroita, samoin autossa minun ei tarvi istua jalat koukussa tms.
Miehet nyt tykkää mistä vaan.
T. yli 180cm nainen jonka pitkiin säärin käy miehet hulluina.
Minun mielestä näyttelijä Jason Momoa on tosi seksikäs ja hän on myös aika isokokoinen mies, hän on valinnut vaimokseen Lisa Bonetin joka on tosi pieni kokoinen, veikkaisin että 150-155cm.
Syynää tarkasti hänen poikaystävänsä, koska voivat olla vaikka p e d o f i i l e j a tai muita roistoja ja hyväksikäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kyseli hyviä puolia:
Pienet naiset
- ovat keijukaismaisen siroja ja kauniita. Kasvot, kädet, jalat... kaikki on sievempää kuin pitkillä
- vaatteet näyttävät heidän päällään kauniilta. Esim. tyttömäistä mekkoa ei pitkä nainen oikein voi käyttää, se ei näytä hyvältä.
- saavat kauniita kenkiä. Samanlaiset pienet kengät ovat aina kauniimmat kuin saman mallin isot kengät
- saavat vaatteita halvemmalla, sillä aletangoissa ovat usein jäljellä vain pienet koot (ja joskus myös hävettävän maxit)
- miehet pitävät pieniä naisia seksikkäinä ja naisellisina
- pienistä naisista ei olekaan vitsejä eikä pilkkalauluja kuten Iso-Iitoista
- pienikokoisuus on naiseutta, naisen kuuluu olla pienempi kuin mies, mitä enemmän, sitä parempi
- Voi matkustaa mihin tahansa maahan tuntematta itseään kömpelöksi norsuksi
- Kukaan ei epäile, että onkohan tuo vaihtanut sukupuolta, kun jo pienikokoinen sirous kertoo, että ehta NAINEN on
- Ei tarvitse häveten pelätä, että tuolit ym. natisevat alla
- Näyttävät todella suloisilta esim. ratsastaessaan hevosella
- kantavat itsensä ryhdikkäinä ja hallitsevat hyvin kroppansa ja liikkuvat sulavan kauniisti. Pitkät naiset ovat liikkeiltään kömpelömpiä.
- Säilyvät pitempään nuoren näköisinä
- Väittävät, että elävätkin usein pitempään
(Sitten vanhuksena vihdoin tajuaa, kuinka onnekas olikaan, kun sai elää pienenä ja ihailtuna naisena tässä maailmassa.)
Muista kohdista samaa mieltä, mutta kyllä ne tyttömäiset mekot näyttää oikeasti paremmilta pitkien naisten päällä. Kuten kaikki muutkin vaatteet.
Tuollainen nainen mahtuu syvälle kainaloon koloon.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset on just ihania, pitkät naiset taas kunnon amazoneja enkä ymmärrä niiden ihannointia.
Lyhyt nainen ei voi syödä kauheasti ettei lihoa. Maksimipaino 40 kg.
Pystyy ottaan seisaaltaan suihin.