Kertokaa nyt jotain hyviä puolia siitä jos nainen on n. 155-160 cm
Tyttäreni jää ehkä noin lyhyeksi ja pitäisi keksiä jotain positiivista asiasta, hän kun suree lyhyyttään kovasti.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Todella moni mies pitää alle 160-senttisiä naisia todella viehättävinä, jos se nyt yhtään piristää.
Ei minua ainakaan piristä, miehet inhoavat minua. En kostu mitään siitä, että miehet pitävät muista naisista.
N156 cm
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kyseli hyviä puolia:
Pienet naiset
- ovat keijukaismaisen siroja ja kauniita. Kasvot, kädet, jalat... kaikki on sievempää kuin pitkillä
- vaatteet näyttävät heidän päällään kauniilta. Esim. tyttömäistä mekkoa ei pitkä nainen oikein voi käyttää, se ei näytä hyvältä.
- saavat kauniita kenkiä. Samanlaiset pienet kengät ovat aina kauniimmat kuin saman mallin isot kengät
- saavat vaatteita halvemmalla, sillä aletangoissa ovat usein jäljellä vain pienet koot (ja joskus myös hävettävän maxit)
- miehet pitävät pieniä naisia seksikkäinä ja naisellisina
- pienistä naisista ei olekaan vitsejä eikä pilkkalauluja kuten Iso-Iitoista
- pienikokoisuus on naiseutta, naisen kuuluu olla pienempi kuin mies, mitä enemmän, sitä parempi
- Voi matkustaa mihin tahansa maahan tuntematta itseään kömpelöksi norsuksi
- Kukaan ei epäile, että onkohan tuo vaihtanut sukupuolta, kun jo pienikokoinen sirous kertoo, että ehta NAINEN on
- Ei tarvitse häveten pelätä, että tuolit ym. natisevat alla
- Näyttävät todella suloisilta esim. ratsastaessaan hevosella
- kantavat itsensä ryhdikkäinä ja hallitsevat hyvin kroppansa ja liikkuvat sulavan kauniisti. Pitkät naiset ovat liikkeiltään kömpelömpiä.
- Säilyvät pitempään nuoren näköisinä
- Väittävät, että elävätkin usein pitempään
(Sitten vanhuksena vihdoin tajuaa, kuinka onnekas olikaan, kun sai elää pienenä ja ihailtuna naisena tässä maailmassa.)
Mä olen ainakin kuullut, että lyhyttä naista kutsutaan hobitiksi tai kääpiöksi. Eihän se kenenkään haukkuminen kivaa ole. Pieni nainen ei ole ikinuorekas, vaan mummoiässä pieni nainen on pieni ryppyinen mummo, samalla tavalla se naama rypistyy kuin pitemmällä naisella.
Vierailija kirjoitti:
Sano tyttärelle, ettei ole mitään huolta kunhan pysyy hoikkana. Sama koskisi tietysti pitkää tytärtä.
Tuohon et usko itsekään! Hoikkuus ei estä huolia.
Olen itse 160 cm nainen ja nuorempana harmitti myös. Varsinkin kun sisko on pidempi. Monet ystävistäni ovat vielä minuakin lyhyempiä ja jotkut paljon pidempiä. Aikuisena pituudesta ei tule juuri puhuttua. En koe, että lyhyyteni olisi jotenkin dramaattisesti vaikuttanut elämääni. Ainoa huono puoli on, että sopivan pituisia farkkuja on vaikea löytää. Pitää kääräistä lahkeesta. Tosin pidemmät ystäväni eivät löydä tarpeeksi pitkiä farkkuja, eli ei heilläkään hauskaa ole housuja etsiessä.
Ärsyttävää kun suurin osa kommenteista katsoo tätä miesten näkökulmasta. Aikasi arvoisella miehellä ei ole mitään väliä oletko lyhyt vai pitkä. Hän arvostaa sinua juuri sinuna.
Toivottavasti löytää pitkän miehen. Helppo ottaa poskeen ku ei tarvi olla kontallaan, vähän ku kyykistyy niin riittää kurkkupanoon.
Älä ainakaan kasvata tytärtäsi "pieni nainen" -rooliin, että hän kokee olevansa parempi, kun on lyhyt nainen ja muuttaa ääntänsä lapsenomaiseksi, mainostaa lyhyyttään ympäriinsä ja haukkuu pitempiä naisia. Puistattaa nämä pikkumyyt, "pieni, mutta pippurinen".