Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt jotain hyviä puolia siitä jos nainen on n. 155-160 cm

Vierailija
30.04.2017 |

Tyttäreni jää ehkä noin lyhyeksi ja pitäisi keksiä jotain positiivista asiasta, hän kun suree lyhyyttään kovasti.

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Mä olen 156 cm pieni siro nainen, ja voin sanoa että miehet ainakin tykkäävät meistä taskuvenuksista. Mahdun pieniin tiloihin, esim. Pöydän alta hakemaan tavaroita, samoin autossa minun ei tarvi istua jalat koukussa tms.

Minäkin olen siro ja hoikka. Olen serkkuni kanssa hyvin samannäköinen, meillä on samanlaiset hiukset, olemme yhtä hoikkia ja meillä on samanlaiset kasvonpiirteet. Minä olen 158 cm, hän yli 175 cm. Arvaa kumpi saa enemmän huomiota miehiltä?

-kommentti nro 2

Todennäköisesti sinä jos ainoa muuttuja olisi pituutenne. Näin ei kuitenkaan ole, vaan ulkonäössänne on eroa. 

Yökerhossa pidemmät naiset saavat usein huomiota siksi, että he näkyvät paremmin. Lyhyt nainen hukkuu väkijoukkoon. 

Vierailija
42/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni jää ehkä noin lyhyeksi ja pitäisi keksiä jotain positiivista asiasta, hän kun suree lyhyyttään kovasti.

Pieni koko on kaunista ja feminiinistä. Suurempi osa miehistä on pidempiä, joten "miesmarkkinat" ovat suuremmat.

Älkää nyt opettako tuota typerän vanhanaikaista ajattelua, että naisen pitäisi olla lyhyempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet naiset on just ihania, pitkät naiset taas kunnon amazoneja enkä ymmärrä niiden ihannointia.

Pitkä on näyttävää, eleganttia ja etenkin sääret usein upeat. Jos vaihtoehtona ovat vaikkapa kaksi samannäköistä, mutta toinen on 155cm tappi ja toinen 175cm pitkä, kuka tahansa valitsee 175-senttisen.

Tuo ulinasi tulee selvästi katkeran lyhyen naisen suusta, joka jää pitkien naisten jalkoihin.

Kuka tahansa nainen, valitsisi 175-senttisen. Miehet valitsisivat 155cm ihanuuden.

Vierailija
44/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun miehet puhuvat "petite" kokoisista naisista niin sillä kyllä tarkoitetaan noin 160-165cm kokoista hoikkaa naista kapealla vyötäröllä.

Hyvin harva lyhyt nainen tässä maassa on oikeasti siro ja hoikka.

Alle 158cm pituiset näyttävät yleensä jo aikamoisilta hobiteilta. Noh, jos on pituuteen nähden pitkät hoikat jalat niin se voi kyllä antaa illuusiota vähän sopusuhtaisemmasta varresta.

Vierailija
45/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Mä olen 156 cm pieni siro nainen, ja voin sanoa että miehet ainakin tykkäävät meistä taskuvenuksista. Mahdun pieniin tiloihin, esim. Pöydän alta hakemaan tavaroita, samoin autossa minun ei tarvi istua jalat koukussa tms.

Minäkin olen siro ja hoikka. Olen serkkuni kanssa hyvin samannäköinen, meillä on samanlaiset hiukset, olemme yhtä hoikkia ja meillä on samanlaiset kasvonpiirteet. Minä olen 158 cm, hän yli 175 cm. Arvaa kumpi saa enemmän huomiota miehiltä?

-kommentti nro 2

Todennäköisesti sinä jos ainoa muuttuja olisi pituutenne. Näin ei kuitenkaan ole, vaan ulkonäössänne on eroa. 

Yökerhossa pidemmät naiset saavat usein huomiota siksi, että he näkyvät paremmin. Lyhyt nainen hukkuu väkijoukkoon. 

On meissä toki paljonkin eroja jos läheltä katsoo, mutta nyt tarkoitan vain yleisilmettä. Sitä minkä ihmisestä näkee ensisilmäyksellä. Jos esim. kävelemme kaupungilla, niin kyllä miehet serkkuuni huomionsa kiinnittävät. En ole käynyt hänen kanssaan yökerhossa, joten en tiedä mitä siellä tapahtuisi. Pitääpä kokeilla. 

Vierailija
46/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset on ihania. Mun tekee mieli nostaa lyhyt nainen lihaksikkaille käsivarsille ja viedä mun miesluolaan rakastelemaan.

T: 177cm mies

Vierailija
47/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa ja autossa jää mukavasti jalkatilaa.

t. 161cm

Vierailija
48/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaa! Ei ole estänyt mua elämästä niinkuin haluan ja jos miehistä puhutaan niin niistä ei koskaan ole ollut pulaa..

N153cm

Vierailija
49/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lähipiirissä vanhoiksi piioiksi ovat pitkät naiset (>175cm) jääneet. 

Itse miehenä tykkään eniten 160-165cm pituisista naisista. Lyhyys haittaa vasta sitten jos on alle 150cm.

Oli kyllä todella kivat maisemat kun olin reppumatkalla latinalaisessa amerikassa. Useimmat naiset olivat naisen pituisia eivätkä ylipitkiä lättäpeppuja. Muodot olivat kohdillaan kun rasvaa oli mennyt oikeisiin paikkoihin eikä vaan sinne vatsan seudulle.

Vierailija
50/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se tuli, naisen elämän perustarkoitus: miehet tykkää meistä!Iiikk!

Olen itse 155cm, ja mua kiinnostaa lähinnä käytännön asiat, kuten onko mulla jakkaraa jolla pääsen ylähyllylle. Ei se, haluaako joku jamppa panna mua, kun olen "sopivan pikkuinen taskuvenus"

Niin... tässä kysyttiin hyviä puolia, ei elämän tarkoitusta..? Kyllä mulle ainakin sinkkuaikoina on huomio kelvannut ja olen siitä nauttinut. Yhdenillanjuttuja en harrasta enkä ole harrastanut. Puolisokin löytyi aikoinaan tanssilattialta ja on mua 30 cm pidempi. Onko jotenkin väärin että tässä pituudessa voisi olla aivan tyytyväinen? -Se 156 cm-

Yhdenillan jutuissa, tai seksin harrastamisessa ei ole muutenkaan mitään väärää , se ei ole "väärin", vain koska sinulla on kaksi x-kromosomia. Mutta jos joku kysyy mitä hyvää on abc:ssa? Ja auto-vastaus on: miehet tykkää, hih!  Voihan se olla mielestäsi oikein ja koet että muut ovat väärässä, mutta mistä nyt itse kukin nautintonsa kerää? Kuten sanoin, en ajattele omaa fyysistä ulkonäköäni pääasiassa sitä kautta, että miehet tykkää tästä.

- Se 155cm

Vierailija
51/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm on minusta ihan tavallinen pituus, vain 5cm keskimittaa lyhyempi. Sen mittaisia naisia on niin paljon ettei heitä voi sanoa lyhyiksi.

Vierailija
52/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni koko on kaunista ja feminiinistä. Suurempi osa miehistä on pidempiä, joten "miesmarkkinat" ovat suuremmat.

Älkää nyt opettako tuota typerän vanhanaikaista ajattelua, että naisen pitäisi olla lyhyempi

Tai että maapallo pyöreä. Ikävän vanhanaikaista ajattelua.

Vierailija
53/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan mutta totuus on se että naisen IHANNEpituus on ainakin 170-178cm.

Lyhyiden naisten ei tarvitse tästä kuitenkaan masentua koska ei lyhyys todellakaan alenna naisen markkina-arvoa yhtä paljon kuin miesten kohdalla, kunhan muu ulkonäkö on kunnossa.

Vierailija
54/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa on aina tilaa, ei lyö päätään juuri mihinkään, sopivia kenkiä löytyy todennäköisesti, voi mahduttaa itsensä vähän pienemmistäkin väleistä, mahtuu vaivatta käpertymään peiton alle, voi käyttää lyhyempiä makuupusseja, pieni koko (jos on myös normaalipainoinen) auttaa painoluokkaurheilussa ainakin teini-iässä, kun pääsee vanhana ja fiksuna kisaamaan isoja ajattelmattomia lapsia vastaan, tarvitsee vähemmän alkoholia humalan hankkimiseen...

Vierailija
55/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaverina 155cm nainen jos rupee riehumaan ja käy kimppuu, helpompi lyödä turpaan 155cm naista kun vaikkapa 2 metristä naista. 

Vierailija
56/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet pitävät pienistä naisista. Ja harva nainen kai haluaa olla miestään pidempi.

Vierailija
57/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt nainen näyttää usein vanhempana huomattavasti ikäistään nuoremmalta, kunhan paino on normaalin rajoissa (lyhyt + lihava näyttää tanttamaiselta).

Vierailija
58/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 154 ja aina on miehet tykänneet tuntea olevansa mies vaan antamalla mulle kaupan tai kodin ylähyllyilö juttuja. Tytärestä tulee selvästi pidempi, olen tästä hieman huolissani.

Vierailija
59/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se tuli, naisen elämän perustarkoitus: miehet tykkää meistä!Iiikk!

Olen itse 155cm, ja mua kiinnostaa lähinnä käytännön asiat, kuten onko mulla jakkaraa jolla pääsen ylähyllylle. Ei se, haluaako joku jamppa panna mua, kun olen "sopivan pikkuinen taskuvenus"

Omassa asunnossa en säilytä yläkaapeissa sellaista tavaraa mitä käyttäisin usein. Vain jotain pari kertaa vuodessa tarvittavaa. Silloin saan ne jakkaran kanssa.

Enkä kyllä ylttäisi sinne vaikka olisin 180cm tämän 157 sijaan. Tiedän koska veljenikin käyttää sitä samaa jakkaraa jos hänen pitää sinne ylttää.

Vierailija
60/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt nainen näyttää aina nuorelta, vielä vanhempanakin, ja nuoruus on valttikortti elämässä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän