Kertokaa nyt jotain hyviä puolia siitä jos nainen on n. 155-160 cm
Tyttäreni jää ehkä noin lyhyeksi ja pitäisi keksiä jotain positiivista asiasta, hän kun suree lyhyyttään kovasti.
Kommentit (146)
Olen 156 cm ja en koe, että mitään on jäänyt lyhyyden vuoksi väliin.
Kouluterveydenhoitaja aikanaan totesi, että "ihan hyvän elämän voit elää, vaikka näin lyhyt sinusta tuleekin". Jo silloin tuo kuulosti aika uskomattomalta kommentilta... :P
Ainoaksi pieneksi miinukseksi voisin laskea sen, että kaupassa ei aina yletä ylähyllyille tai pakastealtaan pohjalle. Mutta sitten vaan kiipeilemään.
Minä ja paras kamuni ollaan molemmat alle 160-senttisiä, ja täytyy sanoa, et niin nuorena kuin nyt vanhoina (34 v.) miehiä on aina pörrännyt ympärillä, vaikkei mitään erityisen hyvännäköisiä olla, vaan ihan tavisnättejä. Puoliso on ainakin mulle sanonut, että tykkää tämmösistä pienistä ja söpöistä, vaikka siis itse on lähes kaksimetrinen. Kai se naisen pienuus ruokkii miehistä suojeluviettiä tms....?
Kerran kaupassa joku mies alkoi nauramaan, kun otin jakkaran avulla pakastealtaan ylähyllyltä tuotteen. Muuten en keksi nälväisyjä pituudesta.
Eli hyvin pyyhkii N 155cm
Vierailija kirjoitti:
En itse ole tarttunut tilaisuuksiin. mutta pituuteni on ollut suuri syy siihen, että miehet olisivat olleet valmiita tekemään aika paljon asioita vuokseni. Pitivät jonain pelastettavana, jota pitää hoitaa ja helliä ja siinä sivussa tarjottaisiin maat ja mannut.. No joo, mutta tosiaan eilen juuri mietin pituuttani, enkä löytänyt muuta negaa kun joskus kaupassa ylähyllyjen tavarat, tissilehdet ja muut. Ja ikää jo kohta 40. Enemmän häiritsisi olla pitkä nainen.
N158
Tissilehdet?
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset on just ihania, pitkät naiset taas kunnon amazoneja enkä ymmärrä niiden ihannointia.
Pitkä on näyttävää, eleganttia ja etenkin sääret usein upeat. Jos vaihtoehtona ovat vaikkapa kaksi samannäköistä, mutta toinen on 155cm tappi ja toinen 175cm pitkä, kuka tahansa valitsee 175-senttisen.
Tuo ulinasi tulee selvästi katkeran lyhyen naisen suusta, joka jää pitkien naisten jalkoihin.
Mieluummin 160 senttiä pitkä kuin 160senttiä leveä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mä olen 156 cm pieni siro nainen, ja voin sanoa että miehet ainakin tykkäävät meistä taskuvenuksista. Mahdun pieniin tiloihin, esim. Pöydän alta hakemaan tavaroita, samoin autossa minun ei tarvi istua jalat koukussa tms.
Minäkin olen siro ja hoikka. Olen serkkuni kanssa hyvin samannäköinen, meillä on samanlaiset hiukset, olemme yhtä hoikkia ja meillä on samanlaiset kasvonpiirteet. Minä olen 158 cm, hän yli 175 cm. Arvaa kumpi saa enemmän huomiota miehiltä?
-kommentti nro 2
Jaa, ilmeisesti serkkusi kun sen tuohon sävyyn sanot?
Olen 158 cm pitkä, enkä ole koskaan ymmärtänyt mitä suremista siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mä olen 156 cm pieni siro nainen, ja voin sanoa että miehet ainakin tykkäävät meistä taskuvenuksista. Mahdun pieniin tiloihin, esim. Pöydän alta hakemaan tavaroita, samoin autossa minun ei tarvi istua jalat koukussa tms.
Minäkin olen siro ja hoikka. Olen serkkuni kanssa hyvin samannäköinen, meillä on samanlaiset hiukset, olemme yhtä hoikkia ja meillä on samanlaiset kasvonpiirteet. Minä olen 158 cm, hän yli 175 cm. Arvaa kumpi saa enemmän huomiota miehiltä?
-kommentti nro 2
Serkkusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-kommentti nro 2
Jaa, ilmeisesti serkkusi kun sen tuohon sävyyn sanot?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset on just ihania, pitkät naiset taas kunnon amazoneja enkä ymmärrä niiden ihannointia.
Pitkä on näyttävää, eleganttia ja etenkin sääret usein upeat. Jos vaihtoehtona ovat vaikkapa kaksi samannäköistä, mutta toinen on 155cm tappi ja toinen 175cm pitkä, kuka tahansa valitsee 175-senttisen.
Tuo ulinasi tulee selvästi katkeran lyhyen naisen suusta, joka jää pitkien naisten jalkoihin.
Ei todellakaan. Itse valitsen sen, jolla ei ole pituuskompleksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se tuli, naisen elämän perustarkoitus: miehet tykkää meistä!Iiikk!
Olen itse 155cm, ja mua kiinnostaa lähinnä käytännön asiat, kuten onko mulla jakkaraa jolla pääsen ylähyllylle. Ei se, haluaako joku jamppa panna mua, kun olen "sopivan pikkuinen taskuvenus"
Niin... tässä kysyttiin hyviä puolia, ei elämän tarkoitusta..? Kyllä mulle ainakin sinkkuaikoina on huomio kelvannut ja olen siitä nauttinut. Yhdenillanjuttuja en harrasta enkä ole harrastanut. Puolisokin löytyi aikoinaan tanssilattialta ja on mua 30 cm pidempi. Onko jotenkin väärin että tässä pituudessa voisi olla aivan tyytyväinen? -Se 156 cm-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-kommentti nro 2
Ei tämä juttu ole totta. Sinä et ole lyhyt nainen, olet pitkä nainen eikä sinulla ole noin samannäköistä serkkua. t. selvännäkijä
Ei ole ikinä tullut mieleenkään että mun 156 cm pituudessa olisi vikaa :D Ei oo estänyt kaverin, miehen tai lapsen saantia, akateemista koulutusta tai 6000 € palkkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-kommentti nro 2
Ei tämä juttu ole totta. Sinä et ole lyhyt nainen, olet pitkä nainen eikä sinulla ole noin samannäköistä serkkua. t. selvännäkijä
Et ole kovin hyvä selvännäkijä :P
No tuo on vielä ihan "normaalin" lyhyyden rajoissa. Hyvä ryhti tuo vielä pari senttiä lisää!
Onhan aikuisissa naisissakin vain 147-152cm pituisia joilla ei kuitenkaan ole mitään sairautta tai lyhytkasvuisuutta taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni jää ehkä noin lyhyeksi ja pitäisi keksiä jotain positiivista asiasta, hän kun suree lyhyyttään kovasti.
Pieni koko on kaunista ja feminiinistä. Suurempi osa miehistä on pidempiä, joten "miesmarkkinat" ovat suuremmat.
Suomalaiseksi naiseksi toki hyvin lyhyt mutta kyllä maailmalla on tuon pituisia naisia varmaan yli miljardin naisen verran, ja ihan hyvin näyttää monilla pyyhkivän.
Hollywood-näyttelijättäretkin ovat usein vain 160cm ja alle, eli kyllä lyhytkin voi näyttää upealta kunhan vaatteet ovat hyvin mitoitetut.