Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani joutuu isäksi vasten tahtoaan.

Vierailija
30.04.2017 |

Eli poikani tapasi jonkun tytön ja he rupesivat tapailemaan. Tyttö kertoi pojalleni että käyttää pillereitä ja poikani luotti tähän tyttöön. Tyttö kuitenkin tuli raskaaksi ja aikoo pitää lapsen. Poikani on tästä asiasta suunniltaan ja hysteerinen. Hän koittanut painostaa tyttöä aborttiin ja sanonut tytölle että aikoo pestä asiasta kätensä ja kiistää isyyden. Tällä hetkellä poika puhuu maanpaosta ja on muutenkin hysteerinen. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?

Kommentit (642)

Vierailija
301/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat, ei ne pillerit niin usein petä, pieni mahdollisuus siihen verrattuna kuinka paljon näitä ' tapahtuu', valitetravasti vaan löytyy paljon epärehellisiä naisia.

Kyllä ne vaan pettää, vaikka söisi huolellisesti ja aina samaan kellonaikaan.. Esim eräät luontaistuotteet estää pillereiden tehon.. Esim auringonhattu-uute ja mäkikuisma, moni napsii noita vaikka flunssassa. Samaten ylipaino heikentää pillereiden tehoa, koska hormonimäärä per pilleri on normaalipainoisen naisen kilojen mukaan laskettu..

Kuinka moni mies tiesi esim nämä????

Vierailija
302/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat, ei ne pillerit niin usein petä, pieni mahdollisuus siihen verrattuna kuinka paljon näitä ' tapahtuu', valitetravasti vaan löytyy paljon epärehellisiä naisia.

Silti edes mystinen salaliittoteoriasi ei saa miehiä käyttämään kondomia? Ihme venäläistä rulettia pelaatte. Ei voi rohkeudenpuutteesta syyttää. Isukit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, neropatit ja sveitsistä huutelijat. Minä olen jokaiselle miehelle sanonut että syön pillereitä, mutta nehän eivät ole 100% varmoja ja en tule tekemään aborttia jos tulen raskaaksi. Siis sanonut tämän ennen mitään sänkyyn menoa. Yksikään ei ole edes ehdottanut kumia käytettäväksi. Ja kukaan ei ole sanonut että ei sitten halua seksiä.

Oletko siis sanonut, että käytät pillereitä, mutta et aio tehdä aborttia? Jos sanot pelkästään käyttäväsi pillereitä, niin tulee ehkä oletuksena, että teet myös abortin jos tulet raskaaksi. 

Aikamoisia valkoroskamiehiä olet kyllä sänkyysi haalinut jos kukaan ei ole halunnut käyttää kumia. Kumiahan tulisi käyttää jo sukupuolitautien takia. Toisekseen aivan järjetöntä luottaa naisen sanaan. Itse en käytä edes naisen kondomeja, vaan aina omiani. 

Nimenomaan olen siis sanonut että en sitten tee aborttia jos pillerit pettää.

Akateemisia pk-seudulta ovat kaikki olleet, ei pahimpia wt-miehiä siis..

Vierailija
304/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omituinen ajatusmalli, että kondomin käyttämättä jättäminen jotenkin oikeuttaisi sen, että nainen huijaa e-pillereiden syömisessä. 

Vierailija
305/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, neropatit ja sveitsistä huutelijat. Minä olen jokaiselle miehelle sanonut että syön pillereitä, mutta nehän eivät ole 100% varmoja ja en tule tekemään aborttia jos tulen raskaaksi. Siis sanonut tämän ennen mitään sänkyyn menoa. Yksikään ei ole edes ehdottanut kumia käytettäväksi. Ja kukaan ei ole sanonut että ei sitten halua seksiä.

Oletko siis sanonut, että käytät pillereitä, mutta et aio tehdä aborttia? Jos sanot pelkästään käyttäväsi pillereitä, niin tulee ehkä oletuksena, että teet myös abortin jos tulet raskaaksi. 

Aikamoisia valkoroskamiehiä olet kyllä sänkyysi haalinut jos kukaan ei ole halunnut käyttää kumia. Kumiahan tulisi käyttää jo sukupuolitautien takia. Toisekseen aivan järjetöntä luottaa naisen sanaan. Itse en käytä edes naisen kondomeja, vaan aina omiani. 

Mitenhän tuo keskustelu on edennyt? 

Ei varmaan pahimpia, mutta valkoroskaa kuitenkin. 

Tarinasi kuulostaa kyllä keksityltä. 

Vierailija
306/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiaviollisesta seksistä pidättäytymiseen on oikeasti hyvät syynsä. Tässä yksi.

No mut ku sehän on ihan tyhmää ja tylsää. :( Paljon kivempi on paneskella ympäriinsä ja kylvää siementä. Ja kyllä miehillä pitäs olla oikeus pakottaa nainen aborttiin tai vähintäänkin luistaa elatusmaksuista koska onhan se ihan epistä että nainen voi tehä abortin mut mies ei. :'( T. Jani-Petteri 15v

Vierailija
307/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla laki että jos nainen suostuu seksiin ilman kondomia, maksaa myös mahdollisen lapsen itse.

Vierailija
308/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla laki että jos nainen suostuu seksiin ilman kondomia, maksaa myös mahdollisen lapsen itse.

Ongelmahan ei ole nytkään, että naiset eivät käyttäisi ehkäisyä. Kyllä se sakko ja pakko tulisi olla sillä toisella puolella.

Vierailija
309/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiaviollisesta seksistä pidättäytymiseen on oikeasti hyvät syynsä. Tässä yksi.

No mut ku sehän on ihan tyhmää ja tylsää. :( Paljon kivempi on paneskella ympäriinsä ja kylvää siementä. Ja kyllä miehillä pitäs olla oikeus pakottaa nainen aborttiin tai vähintäänkin luistaa elatusmaksuista koska onhan se ihan epistä että nainen voi tehä abortin mut mies ei. :'( T. Jani-Petteri 15v

Ilmankos lapsia ei enää synnykään, koska kukaan fiksu mies ei suomalaisnaiseen enää millään muotoa luota.

Parkukaa lisää. Junanne on mennyt jo.

Vierailija
310/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tuo keskustelu on edennyt? 

Ei varmaan pahimpia, mutta valkoroskaa kuitenkin. 

Tarinasi kuulostaa kyllä keksityltä. 

Ei se ole keksitty tarina. Mutta en ole ollut koskaan yhden yön jutun kanssa, nuo kaikki on ollut seurustelun aloitus tilanteita.. Ehkä 10 kpl noita miehiä yhteensä.

No, koska en tykkää taudeista niin olen sitten vaatinut sen kumin itse. Mutta uteliaisuudesta kokeillut että olisiko mies valmis ilman kumia vaikka sanon paria tuntia ennen että en sit tee aborttia...

Vierailija
311/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan ei ole nytkään, että naiset eivät käyttäisi ehkäisyä. Kyllä se sakko ja pakko tulisi olla sillä toisella puolella.

Mies ei voi tulla raskaaksi. En minäkään syö pähkinöitä, kun olen niille allerginen eikä kukaan muukaan niitä minulle syötä.

Vierailija
312/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljelle kävi samalla tavalla. Tunsi tytön o

Ihan vähä aikaa ja tyttö varmaan ekasta kerrasta tuli raskaaksi. Oli siinä mun veli, äiti, minä , ja varmasti kaikki aika sekaisin vähän aikaa. Onneksi tyttö antoi aikaa veljelleni rauhassa kypsytellä asiaa, hän oli kuitenkin jo päättänyt lapsen pitää ja tehdä joko itekseen tai veljeni kanssa. Veljeni kysyi minultakin mitä tekisi ja ONNEKSI sanoin varmaan yhdet elämäni viisaimmat sanat; no sehän on sun lapsi. .

Veljeni päätti olla mukana kuvioissa, he aloittivat yhdessä vauvan odotuksen, vauva syntyi, menivät naimisiin ja nyt ovat onnellisesti yhdessä ja odottavat kolmatta lasta. Veljestäni huomaa, että perhe on hänelle kaikki kaikessa ja tärkein asia maailmassa. Tiedän , että jollei hän olisi tehnyt päätöstä olla isä sanan oikeassa merkityksessä, hän ei antaisi sitä itselleen ikinä anteeksi. Ja minulla on maailman ihanin kummilapsi tämä lapsi ♡

Suosittelen poikaasi nyt rauhassa miettimään, on kyse todellakin elämänsä isoimmasta ja ihmeellisimmästä asiasta. Ja ei ainakaan painosta tyttöä aborttiin, se ei ole oikein ketään kohtaan. Toki aina tilanteet voi olla erilaisia, mutta sinuakin mahdollisena mummuna tsemppaan, oma äitini on maailman onnellisin lapsenlapsistaan ♡

Vierailija
313/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vaan pettää, vaikka söisi huolellisesti ja aina samaan kellonaikaan.. Esim eräät luontaistuotteet estää pillereiden tehon.. Esim auringonhattu-uute ja mäkikuisma, moni napsii noita vaikka flunssassa. Samaten ylipaino heikentää pillereiden tehoa, koska hormonimäärä per pilleri on normaalipainoisen naisen kilojen mukaan laskettu..

Silloin mahdollinen raskaus on ihan omaa syytäsi. Selityksiä palstamammoilla löytyy aina, syy on miehessä , eikä naisilla ole mitään vastuuta mistään. Ilmankos ette ole edes vielä vuonna 2017 saaneet mitään oikeasti aikaan, missään. Muussa kuin torakoiden lailla lisääntymisessä.

Kun ei naisetkaan tiedä että nuo voi estää pillereiden tehon.. Ei sitä valisteta missään. Minä tiedän kun olen lääkäri, tosin muun alan lääkäri. Eli ei se tahallista ole jos pillerit pettää.. Ei naisille sanota että ylipaino haittaa pillereitä. Eli vahinko se on jos sitten tulee raskaaksi.

Vierailija
314/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti edes mystinen salaliittoteoriasi ei saa miehiä käyttämään kondomia? Ihme venäläistä rulettia pelaatte. Ei voi rohkeudenpuutteesta syyttää. Isukit.

Eli myönnät itsekin, että naisiin ei voi/saa luottaa? Kiitos vahvistuksestasi.

Vierailija
315/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä roiskia spermaa mihin sattuu. Vastuu täytyy kantaa ja kumia käytettävä . Onneksi olkoon mummuksi tulon johdosta. Alkoi poika isäksi tai ei niin vastuuseen joutuu jos ei muuten niin elareiden vuoksi. 

Vierailija
316/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli myönnät itsekin, että naisiin ei voi/saa luottaa? Kiitos vahvistuksestasi.

E-pillerit ei ole absoluuttisen varmoja. Pähkinöiden syönti ei auta yhtään.

Vierailija
317/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista ei tosipaikan tullen pystyisi tekemään aborttia, vaikka ennen vahingon sattuessa sanoisi että sitten tekisi.. Miesten on syytä tiedostaa tämä.

Vierailija
318/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö mies, ne mällit kuuluu heittää tisseille!

Ei taida toimia ehkäisykeinona.

Raskaaksi ei tule, jos spermaa ei pääse sisälle. Tai sitten mä en voi tulla raskaaksi, t. 4 vuotta erittäin aktiivista seksielämää keskeytetyllä yhdynnällä.

Itse käytän menetelmää koska ei olisi katastrofi tulla äidiksi.

Vierailija
319/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitten jos ripuloi niin täytyy ottaa oliko se viiden tunnin sisällä ja kierukka saattaa molskahtaa pönttöön tai mihin sitten nainen milloinkin kyykistelee. 

Vierailija
320/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva pystyy murhaan.