Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia huolia sinulla on tällä hetkellä?

Vierailija
30.04.2017 |

Kerro huolesi!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putkiremontti pamahtaa päälle elokussa. 

Ei mitään paikkaa, minne mennä sen ajaksi. Raha ei riitä toisen asunnon vuokraamiseen puhumattakaan hotelliasumisesta. Ystäviä on, mutta vihonviimeinen vaihtoehto lähteä kykkimään toisten nurkkiin. 

Pitääkö tässä myydä asunto, sitä pähkäilen yökaudet. 

Olisko vakuutusyhtiön kautta asunto.?

Airbnb siellä on ihmisten koteja jota he vuokraavat, katso sieltä... Voi olla että jossain saa olla pidemmän aikaa.. Entäs sukulaisesi? Kaverisi? Tms.

Vierailija
22/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi valmistua ja jännittää meneekö kaikki putkeen. Muuttaa pitäisi ja stressaan sitäkin. Löydänkö valmistumisen jälkeen töitä? Rahahuolet vaivaa. Puolison terveys huolestuttaa välillä. Sitten huolestuttaa kun murehdin liikaa kun sairastan yleistynyttä ahdistuneisuushäiriötä. En halua sairauden pahenevan. Suomeksi siis huolestuttaa oma huolestuminen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro huolesi!

Pillua,seksiä,läheisyyttä tekisi mieli,avokki ei suostu tulemaan metriä lähemmäksi.

Ei ole kaverinaisia enkä tiedä mistä löytäisin jonkun panokaverin?

Vierailija
24/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitin sairastuminen on ollut viime kuukausien suurin stressi, mutta viimeisin tarkkailujakso sairaalassa oli niin hyvien ja huojentavien uutisten täyttämä, että tämä huoli alkaa olla pienenemään päin.

Pienenä arkihuolena vesipumpun rikkoutuminen. Korjausaikataulu varmaan taas Afrikan aikaa eli useampi päivä mennee ilman vettä. Kiristää hermoja pelkkä ajatus.

Vierailija
25/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lävitse jonkinlaista identiteettikriisiä.

Olen perheestä jossa opetettiin olemaan luulematta itsestään liikoja.

Siitä on ollut todella paljon haittaa elämässä.

Kun vihdoin vanhemmiten siten olen päätynyt värittömään elämään niin minusta ollaankin aivan tavattoman kiinnostuneita.

On ollut vaikea hahmottaa omaa erityisyyttä, sitä, että kuulun tavattoman kiinnostaviin ihmisiin. Olen myös äimistynyt kuinka juuri minun mielipiteilläni ja sanomisillani on suuri merkitys.

Tämä on oikeasti laittanut kaiken mitä olen oppinut jotenkin nurin.

Ei muuta.

Vierailija
26/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään huolia vain mahdollisuuksia ja ihana vapaus. Elän unelmaani sillä tähän pyrin ja pääsin. Tavoitelkaa tekin unelmaa.

Vierailija
27/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

+20 kg painonnousu, tissittömyys, liika työmäärä töissä.

Vierailija
28/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään huolia vain mahdollisuuksia ja ihana vapaus. Elän unelmaani sillä tähän pyrin ja pääsin. Tavoitelkaa tekin unelmaa.

Sitä mäkin tavoittelen mutta kun puolet läheisistä kuolee puolen vuoden sisällä ja itse sairastuu masennukseen ja ahdistuneisuushäiriöön pelkkä tavoittelu ei enää riitä vaan tarvitaan todellista apua ja aikaa.

Vierailija
29/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lähisukulaisen mielenterveys, oma fyysinen terveys, työelämään paluu kodinhoidon jakson jälkeen.

Vierailija
30/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudelliset huolet. olen yh ja lapseni sairastelee. Hukun yllättäviin laskuihin mitä tulee lapseni hoitoon liittyen, vakuutus ei maksa kaikkea. olen kamalassa stressikierteessä. teen kahta työtä mikä on tyhmää, sillä se aika on lapseltani pois. iltaisin olen ihan loppu ja tarvitsisin itsekin terapiaa että jaksaisin hoitaa lapseni asioita.kerran kuussa romahdan totaalisesti ja annan kyynelten valua mutta sitten taas tsemppaan. en uskalla jättää toista työtä pois koska pelkään jääväni tyhjän päälle. iäkkäiden vanhempienkin kunto huolestuttaa ja nukahdan iltaisin  ajatukseen eikö nämä huolet koskaan lopu....

Vierailija
31/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen kiireettömänä jonossa laparoskopiaan että otettas munasarjakysta veks, ja tuntuisi että toi kasvaa uhkaavasti hiljalleen. Ei siinä muuten mitään mutta pelkään että leikkaus aikaistuu ja menee kesätyöt pilalle tai että kysta tekee jonkun kamalan tempun munasarjalleni.

Ja toki tuo oisi pieni leikkaus eikä sen teoriassa pitäs pilata kesätyötäni jos aikaistuu mutta syksyllä leikattiin moinen viimeksi toiselta puolen ja silloin tuli komplikaatioita ja olinkin saikulla kolme viikkoa putkeen... äääh. Pelkään että jotain vastaavaa kävisi taas.

Pitäs kai olla stressaamatta vaan. 

Vierailija
32/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vihdoin vanhemmiten siten olen päätynyt värittömään elämään niin minusta ollaankin aivan tavattoman kiinnostuneita.

On ollut vaikea hahmottaa omaa erityisyyttä, sitä, että kuulun tavattoman kiinnostaviin ihmisiin. Olen myös äimistynyt kuinka juuri minun mielipiteilläni ja sanomisillani on suuri merkitys.

Ei muuta.

Ettet vaan olisi joutunut narsistien kynsiin? Ne kun kadehtii sitäkin, jos sinä et kadehdi mitään..

Vierailija
33/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro huolesi!

Vierailija
34/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mielenterveys on aika palasina. Odotan psykiatrikäyntiä b-lausuntoa varten ja sen jälkeen alkaa terapia. Viime viikkojen aikana olen monta kertaa miettinyt vakavasti osastohoitoa, mutta päättänyt aina lopulta yrittää vielä pärjätä kotona.

Puolisollakin menee huonosti mutta hän aikoo palata normaaliin arkeen kun hänen sairaslomansa parin viikon päästä loppuu ja uskon että se on hyväksi meille molemmille. On raskasta kun kotona on kaksi ahdistunutta. Minä kyllä yritän opiskella niin paljon kuin jaksan, mutta huonoina päivinä jään vaan kotiin itkemään.

Muita huolia on veljen paha masennus, johon hän ei halua apua sekä äidin fyysiset terveysongelmat. Pelkään että jossain kohtaa jommalle kummalle tulee raja vastaan eivätkä he enää pysty toimimaan arjessaan sisun voimalla.

Vierailija
35/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys, rahahuolet, työhuolet (työttömyys häämöttää), asuntohuolet (mahdollinen hometalo), alkoholi alkanut maistua liikaa, masennus, unettomuus, paniikkikohtaukset. Jatkuva pelko ja epätoivo oikeastaan ihan kaikesta. 

Vierailija
36/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja terveystilanne. Rinnassa on patti, jota pitäisi käydä näyttämässä lääkärille. Perussairaus on taas pahempana, mikä viivästyttää opintoja.

Vierailija
37/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on asiat vissiin aika hyvin, kun lähinnä huolettaa, että onko mies, josta tykkään, kiinnostunut musta.

Vierailija
38/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun valitsemaan, ketkä alaisistani irtisanotaan. Tiedän kyllä, että helppo minun on pöydän tällä puolella ja että minulle maksetaan paljon, jotta teen näitä päätöksiä, mutta vittu saatana (anteeksi) tämä on ihan helvettiä. Päätös on tehtävä ensi viikolla ja tässä ei vain voi voittaa.

Vierailija
39/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan yhtä päätöstä, se ratkaisee aika paljon asioita.

Sain juuri kielteisen terapiapäätöksen. Hyväksikäytettynä juuri hylätty terapiapäätös alleviivaa sitä hylkiöksijäämisen tunnetta.

Kunnallisella puolella raiskauksen uhria ei ymmärretä, päinvastoin lällätellään että oma vika. Ja että he ovat parempaa väkeä kun heille itselleen ei ole tapahtunut mitään. No totta varmaan, harvemmin **ttumainen päsmäri uhriksi joutuukaan tai eivät tunnekylminä välitä. Mutta hoitoalalle ei pitäisi hakeutua, jos on vahingoniloinen.

Vierailija
40/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta.

Minusta sinä tarvitset apua aika vakavasti sillä ihmisen ei tulekaan luulla itsestään liikoja.

Ehkä hahmotat jotenkin oman merkityksesi nyt liika isoksi? Ihan vaan hyvällä parastasi ajatellen.