Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, mikä on älyttömintä mitä teille on sanottu tai tehty sinkkuutenne vuoksi?

Vierailija
29.04.2017 |

Inspiroiduin tuosta toisesta keskustelusta, jossa ihmetellään miksi sinkun pitäisi maksaa kimppalahjoista tuplasti pariskuntiin nähden. Aloin miettiä että sinkkuihin kyllä liitetään ihan ihmeellisiä juttuja ja stigmoja ja vaatimuksia ylipäänsä. Mikä on älyttömintä tai ärsyttävintä mitä te olette kohdanneet sinkkuina? Heitän tähän muutaman esimerkin:

- Kahdelle kaverille on sanottu pankissa asp-asioissa, että "noin nätti tyttö kyllä sais miehenkin, että kannatta äkkiä pariutua, niin saa sitten vähän kivemman asunnon".
- Mulle on monta kertaa esitetty ravintolassa kimppalaskun tullessa, että maksan kahden edestä, vaikka olen vain yksi ihminen ja muut paikalla olevat pariskuntia.
- Kun yksi ystävä oli vielä sinkku, sukulaistäti kutoi hänelle vauvanvaatteita varmuuden vuoksi etukäteen.
- Ikuinen klassikko, jonka kuulee yleensä ihmisiltä, jotka ei tunne mua kovin hyvin: "Vieläkin sinkku? Ei saa olla liian nirso!" (Wtf, en ole nirso, minkäs minä sille mahdan että äijä sai paskahalvauksen kun olis lapsia pitänyt alkaa tekeen ja lähti käveleen...)

Kommentit (370)

Vierailija
281/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut ja sinkkuna elän. Jotkut ydinperheissään elävät kertovat joidenkin lasten tai nuorten (ei minun) ongelmista ja AINA vedetään se "vanhemmat on eronneet että johtuu varmaan siitä"-kortti.

Todella loukkaavaa eronneena. Ne ydinperheet kun ei aina onnistu!

Toivottavasti näiden idyllisten ydinperheiden lapsille ei tule koskaan mitään vaikeuksia. Hah.

Tuon sai todella huomata. Mun ongelmani johtui aina siitä, että äitini oli sinkku. Muuta mahdollisuutta ei ollut - siis psykiatrinikaan mukaan. Ydinperheiden lasten ongelmiin sitten paneuduttiin ja pohdittiin syitä.

Vähän ohis, mut todellakin samastun! Hurjaa miten ammattilaisillakin on niin subjektiivisia ja ahtaita mielipiteitä, ja jopa sanovat ja toteuttavat ne työssään... Olin itse terapiassa (tosin muista syistä eikä terapeuttikaan mitään sinkkuudestani sanonut), mut kun eräällä istuntokerralla pääsimme aiheeseen vanhempieni avioero, terapeutti oikein huudahti ääneen: "Mitä! Siis voiko papitkin erota?" Tiesi siis jo aiemmilta istunnoilta, että vanhempani ovat ammatiltaan pappeja. Päivitteli sitä pitkin istuntoa ja mä meinasin tulla hulluksi... Siis kyllä, jopa teologit voivat erota, avioliitto ei olekaan pyhä Jumalan sinetti jota mikään maallinen ei erota jne jne... HUOH. Avioero on vieläkin valtava tabu, vaikka eletään 2010-lukua.

Vierailija
282/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi entinen (toista sukupuolta oleva) ystävä pisti välit poikki, kun löysi itselleen seurustelukumppanin. Hänen ja kumppaninsa mielestä olisi ollut väärin pitää minuun enää mitään yhteyttä ja hän totesi: ymmärrät varmaan. Ihmettelen, että sain silti kutsun häihin.

Joku psykomuidu siellä siis. Sun etu ettet joutunut kenenkään psykon hampaisiin.

Toi hääkutsu on pelkkää vallankäyttöä ja sitä että halutaan näyttää konkreettisesti että kenen omaisuutta tämä mies nyt on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-  "on väärin, että lapsiperhe joutuu asumaan vuokralla kerrostalossa, kun yksinasuvalla tilava rivitaloasunto ja kiva piha". Anteeksi kuinka? Jokainen voi ihan vapaasti valita asuinmuotonsa (+ työpaikkansa ja vaikkapa hankkia peruskoulun jälkeen jonkinlainen koulutus). 

- "nyt en sitten tarvitse niin paljon muita ihmisiä, kun on kotona mies, jolle voi puhua kaikista asioista". Anteeksi kuinka? Kaveri löysi muutaman sinkkuvuoden jälkeen elämänsä miehen ja vähensi yhteydenpitoa. Ihan luonnollista, mutta että joku todellla ajattelee ja myös ääneen sanoo noin "hyvälle ystävälleen". Sanomattakin on selvää, että välimme hiljalleen viilentyivät. 

- "perheetön ei tiedä elämästä yhtään mitään". Anteeksi kuinka? Kuulin tämän yli 40-vuotiaana. Olen elänyt omillani 19-vuotiaasta saakka ja esim. asunut yksin ulkomailla.  Elämään on mahtunut vaikka mitä, myös parisuhteita, lapsettomuutta ja aikamoisia pettymyksiä. 

Vierailija
284/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- jätetään illanistujaisten ulkopuolelle, kun siellä on vain pariskuntia.

- jos sinkkuus tulee puheeksi, seurustelevat kaverit suhtautuvat siten että minä olen taatusti katkera ja yksinäinen. Katkera siitä, etten saa seksiä ja kumppania muutenkaan. Selittely ei auta, he vain myhäilevät että niin niin.

- "no jokos sulla on joku? Eikö töistä löytyis? Entäs ne opiskelukaverit?" -jooei, töissä kaikki miehet on mua aika paljon vanhempia ja joka ikinen on naimisissa! Opiskelukaverit taas elävät bilevaihetta.

- "kyllä tarvii lapsi miehenmallin." Niin, lapsen oma isä, siskon mies, ukki ja kavereiden isät sekä kaukaisemmat sukulaismiehet eivät riitä. Pitää saada saman katon alle joku äijänretale.

Eniten mua vituttaa tuo kavereiden suhtautuminen. En viitsi edes puhua sinkkuudesta mitään, koska he eivät tunnu tajuavan että mä viihdyn sinkkuna. Itse kitkuttavat paskoissa parisuhteissaan.

Tekis mieli aloittaa uusi ketju tosta ekasta kohdasta. Voisiko joku pariskunnan osanen kertoa miksi sinkkuja ei kutsuta illanistujaisiin? Nimim. taas vappu yksin.

Minulla ainakin on sellainen stereotyyppinen käsitys, että sinkuilla on niin paljon kaikkea kivaa tekemistä ja menoa jo muutenkin ja me perheelliset lähinnä kökötetään kotona ja että kiva jos meillekin joskus jotain menoa tarjoutuu.  Ainakin itselläni sinkkuaikaan oli kaikenlaista.

Minusta on kivaa viettää esim. nyt vappua kavereiden kanssa heidän parisuhdetilanteestaan riippumatta. Olen ollut koko aikuisikäni sinkku, ja täytyy myöntää että nyt kolmekymppisenä sitä kivaa tekemistä ja menoa on aika tavalla vähemmän kuin vaikka kymmenen vuotta sitten, ja ehkä parasta ajanvietettä kavereiden kanssa on juuri se illan istuminen jonkun kotona. Tuo on ilmeisen yleinen harha, että aikuinen sinkku elää samanlaista bile-elämää kuin joku juuri itsenäistynyt opiskelijasinkku?

Tämä!! Aina kun kavereistani joku eroaa, hän alkaa kinuamaan minua baariin, kun mähän olen sinkku ja käyn kaikkialla. No en ole opiskelujen jälkeen kyllä käynyt kauheasti baareissa, kun ei kiinnosta. On paljon ihmisiä, joille sinkkuus tarkoittaa vaan sitä välivaihetta parisuhteiden välissä, jolloin roikutaan joka viikonloppu kännissä yökerhoissa ja etsitään sitä seuraavaa suhdetta. He eivät millään ymmärrä, että mä elän ihan samanlaista arkea, kuin hekin parisuhteessa olleessaan, enkä ole enää 21v bilehile.

Vierailija
285/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edesmennyt isoäitini halusi opettaa minut leipomaan hyvää pullaa, kun muuten kuulemma jään sinkuksi koko loppuiäksi 😄

Awww :)

Vierailija
286/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja lausahduksia paljonkin tässä ketjussa! Minulle sanottiin, että lahjani menevät hukkaan, kun en etsi miestä ja perusta perhettä. Tämä tuntui tosi pahalta, aivan kuin minulla ja elämälläni ei olisi mitään merkitystä ilman miestä ja lapsia.

Vierailija
287/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mikä on loukannut oli kun kaveri sanoi että vaikutan epätoivoiselta kun olin netin treffipalstalla ja myös kyselin välillä tutuilta onko heillä sinkkukavereita. Jos en olis tehnyt mitään niin ois varmaan tullut kommenttia siitä kuinka kukaan ei tule kotoa hakemaan... 

Vierailija
288/370 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut kutsua esim. ystäväni järjestämiin eilisiin vappujuhliin sinkkuuteni vuoksi. Pariskunnat (3 kpl) halusivat istua iltaa rauhallisesti (kaikki tietävät, etten minäkään perusta baareista) ja puhua henkeviä.

Tavallisesti olen kiinteä osa tuota kaveriporukkaa, vaikka kaikki muut sattuvatkin seurustelemaan. Ikävää poissulkemista suhdestatukseni takia. Toisaalta taas hyvä näin, jos pariskunnat kuhertelivat keskenään koko illan.

Niillä oli varmaan parinvaihtobileet! Ruvetaan mekin epäilemään milloin mitäkin kummallista, ihan niinkuin meistäkin epäillään homoseksuaalisuutta ties mitä.

Juuri näin! Itse olen parisuhteessa, mutta jos on vappubileet tms. en käsitä, mitä ihmeen väliä on vieraiden seurustelustatuksella?? Etenkin, jos on tarkoitus just istua ja jutella mukavia/henkeviä? Eikö tällöin juuri kyse ole enemmän siitä, minkälaisia tyypit on, eikä mikään hiton status?

Ja yleensähän se vielä on niin, että jos kutsut 3 pariskuntaa, kyllä yhden niistä puoliso on se ääliö, joka bileet pilaa = vaikka tunnet ja pidät ystävästäsi, niin se mies/vaimo....huh. Tätä vaaraa ei sinkun kanssa ole, vaan tiedät saavasi hyvän tyypin bileisiin!

Enkä tajua mitä järkeä on järjestää jotkut kuhertelubileet, ellei sitten olla aivan teinejä tai tosiaan kuhertelussa on joku orgian/ryhmäseksin vivahde.

Vierailija
289/370 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 292 lisää vielä, että tuollaista varmaan sitten tekevät nämä "yksiköt", jotka haluavat tavata vain muita "yksiköitä", sillä onhan se mahdollista, että sinkulla on radikaaleja mielipiteitä esim. vapaudesta tms. joita ei ole suotavaa "yksiköille" esittää, koska siinä voi "yksikön" toinen osapuoli saada ihan vääriä ajatuksia elämästä, parisuhteestä ja vapaudesta olla oma itsensä.

Sanoisin, että monet pariskunnat kokevat sinkun uhkaksi myös tämän vuoksi, ei vaan siksi, että muka vie pariskunnilta miehet/naiset.

Vierailija
290/370 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on hämmästyttänyt joidenkin (ex-)kavereideni avoimen vihamielinen käytös. Aivan kuin minun sinkkuuteni olisi henkilökohtainen loukkaus heitä kohtaan. Sain kuulla usein aivan käsittämättömiä kommentteja, esim. lähtiessäni kesken baari-illan väsymyksen vuoksi kotiin eräs tokaisi, että "no sie ootkin tuollanen tiukkapipo niinku neitsyet yleensä on". Ei varmaan tarvinne mainita, etten ole ollut tekemisissä heidän kanssaan enää vuosiin.

Olisi kieltämättä mielenkiintoista päästä kurkistamaan toisen ihmisen sinkkuudesta kilahtelevan henkilön mieleen. Mikä siinä niin provosoi ja herättää aggressioita? Ymmärtäisin sen silloin, jos minä esim. vikittelisin kavereiden poikaystäviä mutta olen neutraali enkä liiemmin edes kiinnostunut juoksemaan miesten perässä. En ole sulkenut parisuhteen mahdollisuutta pois mutta en myöskään pidä ajatuksesta, että miestä pitäisi etsimällä etsiä. Ilmeisesti heikkoitsetuntoiset ihmiset tulkitsevat tämän itseriittoisuudeksi ja omahyväisyydeksi, mikä sitten herättää ärtymystä heissä.

Joo, voisiko joku sinkuille vittuileva tulla nyt rehellisesti anonyyminä kertomaan mikä teitä ajaa tähän käytökseen? Luuletteko oikeasti olevanne parempia ihmisiä tai mietittekö muiden sinkkuuksia (tai muita asioita) kovinkin paljon? Ymmärrettekö, että paitsi epäkohteliasta, tämä on täysin järjetöntä? Ja tuollaiset lohkaisut antavat teistä todella junttimaisen ja jopa suorastaan vähän mielenterveysongelmaisen kuvan, koska ei meistä oikeasti kukaan muiden elämästä ja varsinkaan päänsisäisistä asioista voi niin paljon tietää, ja jos kuvittelee tietävänsä niin todennäköisesti kärsii jotenkin kyvyttömyydestä tajuta rajapintaa itsensä ja muiden välillä.

Olen onneksi välttynyt pahimmilta piikityksiltä, mutta esim toistuvasti harrastuksiani (aktiivinen liikunta) selitetään sellaisten kotihiirien taholta sillä, että sinkut tekee tollasta. Tämä on sikäli outoa, että itse urheilupiireissäni on taatusti samassa suhteessa pariutuneita kuin populaatiossa keskimäärin ellei jopa enemmän, eli oikeasti mitään sinkkukeskittymää ei ole. Tämä on siis hyvä esimerkki siitä, miten ihmiset vetävät kummallisia johtopäätöksiä omasta äärimmäisen kapeasta näkökulmastaan.

Hoi sinkuille vittuilijat, miksi ette ole vastanneet, vaikka teillä on nyt siihen mahdollisuus anonyyminä? Pelottaako mahdollisten alapeukkujen määrä vai tiedostatteko sittenkin syvällä sisimmässänne, että käytöksenne on epäkypsää, epäasiallista ja tosiaan antaa teistä mielenterveysongelmaisen kuvan?

Vierailija
291/370 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut kutsua esim. ystäväni järjestämiin eilisiin vappujuhliin sinkkuuteni vuoksi. Pariskunnat (3 kpl) halusivat istua iltaa rauhallisesti (kaikki tietävät, etten minäkään perusta baareista) ja puhua henkeviä.

Tavallisesti olen kiinteä osa tuota kaveriporukkaa, vaikka kaikki muut sattuvatkin seurustelemaan. Ikävää poissulkemista suhdestatukseni takia. Toisaalta taas hyvä näin, jos pariskunnat kuhertelivat keskenään koko illan.

Niillä oli varmaan parinvaihtobileet! Ruvetaan mekin epäilemään milloin mitäkin kummallista, ihan niinkuin meistäkin epäillään homoseksuaalisuutta ties mitä.

Juuri näin! Itse olen parisuhteessa, mutta jos on vappubileet tms. en käsitä, mitä ihmeen väliä on vieraiden seurustelustatuksella?? Etenkin, jos on tarkoitus just istua ja jutella mukavia/henkeviä? Eikö tällöin juuri kyse ole enemmän siitä, minkälaisia tyypit on, eikä mikään hiton status?

Ja yleensähän se vielä on niin, että jos kutsut 3 pariskuntaa, kyllä yhden niistä puoliso on se ääliö, joka bileet pilaa = vaikka tunnet ja pidät ystävästäsi, niin se mies/vaimo....huh. Tätä vaaraa ei sinkun kanssa ole, vaan tiedät saavasi hyvän tyypin bileisiin!

Enkä tajua mitä järkeä on järjestää jotkut kuhertelubileet, ellei sitten olla aivan teinejä tai tosiaan kuhertelussa on joku orgian/ryhmäseksin vivahde.

Jep. Mä ainakin tuolla yllä jo päätin, että seksiutelut onkin sitä varten, että ne yrittää ehdottaa kimppaa, mutta en ole koskaan ymmärtänyt (olenhan vähän syrjäytynyt ja toisella käyvä sinkku!).

Tästä lähtien voin sitten suoraan vastata halauanko kimppaa ko. parin kanssa vai ei. Ja olenko kiinnostuneempi siitä mies- vai naispuolesta tässä "yksikössä". :-))

Vierailija
292/370 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua (29-vuotias nainen) ei kutsuta sukujuhliin muuten kuin vanhempieni kautta. Minulle ei siis ilmoiteta, että esim. serkullani on rippijuhlat x.x.201x, tervetuloa, vaan kutsu esitetään vanhemmilleni, jotka ilmoittavat sitten minulle juhlista. Pidän tätä hieman omituisena, etenkin kun parisuhteissa olevat pikkuveljeni kutsutaan puolisoineen suoraan. Olen asunut 10 vuotta omillani, ja tuntuu hassulta jos joku mieltää minut vanhempieni kanssa vieläkin yhdeksi yksiköksi.:D 

Toi on kyllä niin loukkaavaa. Olen kolmekymppinen nainen, eikä minuakaan kutsuta omalla kutsulla vaan kahdestaan asuvat vanhemmat saavat "perheineen" -kutsun. Kun vihdoin kyllästyin tähän, jätin ihan pokkana muutamat juhlat väliin mitään ilmoittamatta, sanoin vaan jonkun toisen sukulaisen kanssa jutellessa että ei ole kutsuttu. Menikö vinkki perille? No ei tietenkään. Nuorin serkuistani pääsi viime kesänä ripille ja jäin taas ilman kutsua.

Voin kertoa, ettei se parisuhde takaa omaa kutsua :D Itse oon ollu jo parisuhteessa melkeen 10 vuotta saman miehen kanssa ja ei vieläkään saada omia kutsuja kuin muutamalta. Miehen serkku sentään lähetti omiin häihinsä meille oman kutsun, mutta tätä olivat sitten miehen suvun naiset ihmetelleet, että miksi? Serkku siihen, että tietysti laittaa, aikuisia ihmisiä ovat, eivät lapsia. Ollaan oltu yhdessä pidempään kuin moni suvun naimisissa oleva pariskunta, mutta me ei saada omaa kutsua, vaan viralliset pariskunnat.

Vierailija
293/370 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nää pyhät on sulle varmaan tosi vaikeita ku oot sinkku". No eipä oikeestaan ole, saa tehä mitä haluaa.

Juhannuksena pari vuotta sitte.

Vierailija
294/370 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ihminen ei ole yhtään mitään, jos on yksin. Että kaikki sinkut ovat säälittäviä ja surkeita... Tuon kuuleminen on tuntunut todella pahalta, ihan kuin minulla ei olisi mitään arvoa tässä maailmassa, koska asun ja olen yksin. :(

Vierailija
295/370 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua (29-vuotias nainen) ei kutsuta sukujuhliin muuten kuin vanhempieni kautta. Minulle ei siis ilmoiteta, että esim. serkullani on rippijuhlat x.x.201x, tervetuloa, vaan kutsu esitetään vanhemmilleni, jotka ilmoittavat sitten minulle juhlista. Pidän tätä hieman omituisena, etenkin kun parisuhteissa olevat pikkuveljeni kutsutaan puolisoineen suoraan. Olen asunut 10 vuotta omillani, ja tuntuu hassulta jos joku mieltää minut vanhempieni kanssa vieläkin yhdeksi yksiköksi.:D 

Toi on kyllä niin loukkaavaa. Olen kolmekymppinen nainen, eikä minuakaan kutsuta omalla kutsulla vaan kahdestaan asuvat vanhemmat saavat "perheineen" -kutsun. Kun vihdoin kyllästyin tähän, jätin ihan pokkana muutamat juhlat väliin mitään ilmoittamatta, sanoin vaan jonkun toisen sukulaisen kanssa jutellessa että ei ole kutsuttu. Menikö vinkki perille? No ei tietenkään. Nuorin serkuistani pääsi viime kesänä ripille ja jäin taas ilman kutsua.

Ohis, tuo on varmaan jossain sinkkuus-sidonnaista, mutta minut ja veljeni kutsutaan aina vanhempien kutsulla juurikin "perheineen" tai "ja lapset". Tämä siitä huolimatta, että asun yhdessä avopuolisoni kanssa jonka kanssa menemme naimisiin ensi kesänä ja veljeni on pitkässä parisuhteessa. Ymmärtäisin vielä johonkin rajaan ettei tule esim. avecillista kutsua, mutta että aikuiset ihmiset kutsutaan jollain lisäliitteellä vanhempien osoitteesta on käsittämätöntä. En tiedä siis liittyykö tuo 'perheinee' kutsuminen sinkkuuteen vai enemmänkin siihen että joillakin ihmisillä ei ole käytöstapoja. Toisaalta kaikki älyttömät sinkkukommentit ja yleinen urpoilu viestii käytöstapojen puutteesta joka tapauksessa. 

Vierailija
296/370 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts. Nyt tuli vielä yksi juttu mieleen. Yksi tuttavapariskuntani haluaa aina kertoa, että he harrastavat seksiä kun olen heillä kylässä, mies heistä.  Jotenkin tämä henkii, että he olettavat, että minulla ei koskaan seksiä ole - tai oli sen viimeisen "suvulle ja ystäville esitellyn poikakaverin tittelin saaneen miehen kanssa" vuosia sitten. Miksi muuten mainita sinkkuystävälle aamiaispöydässä, että tuli taas naitua napsautettua viime yönäkin? Ainoastaan yksi perhe tekee tätä minulle. Ollaan tunnettu 30 vuotta.

Kertovatko avioparit tällaisia juttuja toisille aviopareille, joilla epäilevät seksin loppuneen? Rehentelyä siitä, että me naidaan? Tämä on miesten tapaa - tässä ketjussa tullut esille.

Jotenkin kauhean hämmentävä aamiaskeskustelu.

:O Siis MITÄ? No ei todella ole normaalia.

Täytyy varmaan kysyä joku kerta, jos ne haluaakin kimppaa? Jos olen ymmärtänytkin täysin väärin vihjailut.

Jos heillä onkin niin päin, että seksielämä ei pahemmin kukoista jos sitä on ollenkaan. Ja ukko saa jotain kiksejä sun kyläilyistä ja kukaties haaveileekin kimppakivasta. Mutta ainakin haluaisi sua panna kun noin pitää mainostaa.

Ei hitsi.

Vierailija
297/370 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus:

Tästä lähtien voin sitten suoraan vastata halauanko kimppaa ko. parin kanssa vai ei. Ja olenko kiinnostuneempi siitä mies- vai naispuolesta tässä "yksikössä". :-))

Toisaalta kyllä näitä urpoja piisaa, jotka retostavat seksielämällään jokaiselle. Itse olen kanssa ollut äärimmäisen vaivaantunut näistä, mutta pakko sanoa, että eivät kyllä mitään sydänystäviä olekaan. Tätä tekee juuri se "yksikön" henkilö, joka on sen kaverin idioottipuoliso. Olen itse ymmärtänyt, että tässä on tarkoitus korostaa, kuinka hyvin meillä menee ja miten avoin, ihana seksielämä meillä on. No vähän liian levällään minun makuun. Ja sehän tästä seuraa, että etäisyyttä ikävä kyllä tulee otettua kaveriinkin, jos lähtee moiseen mauttomuuteen mukaan, eikä mulkaise kerralla hiljaiseksi.

Vierailija
298/370 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, ettei se parisuhde takaa omaa kutsua :D Itse oon ollu jo parisuhteessa melkeen 10 vuotta saman miehen kanssa ja ei vieläkään saada omia kutsuja kuin muutamalta. Miehen serkku sentään lähetti omiin häihinsä meille oman kutsun, mutta tätä olivat sitten miehen suvun naiset ihmetelleet, että miksi? Serkku siihen, että tietysti laittaa, aikuisia ihmisiä ovat, eivät lapsia. Ollaan oltu yhdessä pidempään kuin moni suvun naimisissa oleva pariskunta, mutta me ei saada omaa kutsua, vaan viralliset pariskunnat.

Kysyin kerran tädiltä, miksi hän ei ollut kutsunut minua, vaikka perheellisille serkuille oli mennyt omat kutsut. Vastaus oli, että ei hän jaksa ihan kaikille laittaa omaa kutsua ja saan varmaan tiedon vanhemmiltani. Ööh? Vieraidenko sitten pitäisi jaksaa jakaa kutsua eteenpäin?

Vierailija
299/370 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tosi hankalilla ja vaikeilla ihmisillä ei ole parisuhdetta."

Totta. Toisaalta monilla tosi hankalilla ja vaikeille ihmisillä on parisuhde. :D

Vierailija
300/370 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on koomista tavana me-ihmisiä. Kaverini oli seurustellut kolme viikkoa, kun hän lähetti joulukortin myös miehen nimissä. He erosivat myöhemmin. 

Hän neuvoi minulle, että miehet mielellään seurustelevat syksyisin ja keväällä on vaikeaa löytää seuraa. Mielestäni irtosuhteet ovat kamalia, joten en ymmärtänyt neuvoa. 

Hän totesi, että koruni ovat niin pieniä, etteivät miehet huomaa niitä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä