Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka usein sinulle huudellaan kadulla perään?

Vierailija
29.04.2017 |

Usein kuulee tätä juttua, että naisille kuulemma huudellaan kadulla ja arvostellaan ulkonäköä. En ole itse tällaista koskaan nähnyt tai kuullut, joten kiinnostaa tietää, että missä tätä tapahtuu ja kuinka usein. Tämän palstan juttujen perusteella sitä tapahtuu melkein päivittäin?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko et on niin yleistä ku väitetään. Kodin vieressä on rakennustyömaa eikä sieltäkään miehet huuda ja vislaa yhdenkään naisen/ tyttöjen perään vaikka ohi kulkee useita.

Ne kadulla huutelu-videot (YouTube) on tehty eri maissa, jos niitä katsotte. Tehkää sama Suomessa ja hiljaista on.

Kerran yks ulkomaalainen mies huus "moi rrrrrrakas" ja yritti nuolla naamaani. Siitä en pitänyt. Ajattelin, että jos nään poliisin siinä läheisyydessä, menen ilmoittamaan että tällaista on liikkeellä...

Vierailija
22/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jos olen myöhään liikkeellä perjantai- tai lauantai-iltana. Sen takia oikeastaan olenkin oppinut että perjantaisin tullaan koulusta saman tien kotiin ja matkalla pidetään katse visusti maassa ja vältetään katsekontaktia tuntemattomien kanssa:/

Viimeperjantaina vähän myöhästyin kun kävin ruokakaupassa ja sain kuunnella huutelua:(

Missä asut? Minkä maalaisia huutelijat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi usein, välissä voi olla vuosia, mutta yksikin kerta on liikaa. Omat kokemukseni ovat sellaisia, että humalainen/narkkari on keskellä päivää kommentoinut ulkonäköäni negatiivisesti. Yleensä tätä edeltää joku lähestymisyritys. Kun en yllättäen ole kiinnostunut kesken työmatkan lähtemään spurgun matkaan, rääytään perään rumaa ja läskiä. Nyt saa ilmoittautua jokainen mies, joka on kokenut saman.

Meinaatko ettei nämä samat spurgut lähestyis miehiä jollain vastaavalla epämiellyttävällä tavalla?? Kyllä minä olen vierestä seurannut kun spurgut huutaa random miehien perään vetävänsä turpaan ym mikä ei varmasti ole yhtään sen miellyttävämpää kuin läskiksi haukkuminen. Ihme vähättelyä taas. Spurgut ottaa kaikkiin ja keneen tahansa kontaktia jos sille päälle sattuvat.

Vierailija
24/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jos olen myöhään liikkeellä perjantai- tai lauantai-iltana. Sen takia oikeastaan olenkin oppinut että perjantaisin tullaan koulusta saman tien kotiin ja matkalla pidetään katse visusti maassa ja vältetään katsekontaktia tuntemattomien kanssa:/

Viimeperjantaina vähän myöhästyin kun kävin ruokakaupassa ja sain kuunnella huutelua:(

Se ei auta. Älä jää kotiin, se ei myöskään auta. Itselleni huutelu on jatkunut ja olen 40v. ei ole auttanut kotona pysyminen. Sen sijaan opettele päästämään huutelu toisesta korvasta ulos ilman että se jää sisään ja kanna suihketta jos se tekee olosi turvallisemmaksi. Älä menetä elämääsi pitämällä itseäsi sisällä sillä huutelu tulee jatkumaan ja huomaat että sitä päivää ei koskaan tullut jolloin huutelu loppuisi. Siis älä anna sen viedä elämääsi. Opettele suhtautumaan siihen evvk ja huutelijoiden omana tyhmyytenä. Sinussa ei ole mitään vikaa!

Vierailija
25/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri vastaaja mutta saman kokenut. Olen asunut 6 paikkakunnalla ja joka paikkakunnalla tätä on tapahtunut. Suomalaisten toimesta jo kauan ennen kuin noille paikkakunnille alkoi ilmestyä maahanmuuttajia tai virolaiset alkoivat rakentaa.

Vierailija
26/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamiehet.

Suomalainen mies.

Vierailija
27/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tuollaista huudella mutta eilenkin Isossa Omenassa mulle tultiin sanomaan kuinka hyvin takkini väri sopii mun hiuksiin:) Ei ole ensimmäinen kerta kun tästä samasta huomautetaan.

Mulla on paksut taipuisat hiukset jotka on lähinnä kinuskin väriset ja näin talvella käytän kullanväristä toppatakkia. Siihen vähän lilan sävyjä lisukkeeksi niin on aika ok.

Jos mulle joku mies huomauttelee niin järjestään ovat 20-30v nuorempia:D

Vierailija
28/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap yrittää vähätellä asiaa, joka on oikeasti vastenmielistä. Joka ainoa kerta jos lähden ulos Helsingissä, saan kuunnella ties mitä alatyylisiä ehdotteluja. Olen hyvännäköinen, mutta se ei tee minusta vapaata riistaa kaikille joilla turpa kykenee mölähtelemään asiattomuuksia. Stana burkhaanko tässä pitäsi alkaa pukeutumaan?

Minua taas ärsyttää, kun te törkeyksien vastaanottajat ette millään suostu uskomaan, että kaikilla naisilla ei ole samoja kokemuksia. Se EI ole mitenkään teidän vähättelyä, jos toteaa tosiasian että itselle ei ole koskaan huudeltu, eikä ole koskaan kuullut muillekaan huudeltavan. Ikävää että sulla on erilaisia kokemuksia, mutta ei se meidän kokemusta mitenkään tee valheelliseksi.

Vierailija
29/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri vastaaja mutta saman kokenut. Olen asunut 6 paikkakunnalla ja joka paikkakunnalla tätä on tapahtunut. Suomalaisten toimesta jo kauan ennen kuin noille paikkakunnille alkoi ilmestyä maahanmuuttajia tai virolaiset alkoivat rakentaa.

Jokaisella kuudella paikkakunnalla jokaikinen viikonloppu, ellet pidä katsettasi maassa? Sori mut en pysty nyt uskomaan..

Voithan kertoa ne paikkakunnat. Olen itsekin asunut tosi monessa paikassa ja on paljon ystäviä eri puolilla Suomea

Vierailija
30/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammaisen tasolla ovat tuollaiset huutelijat, jos/kun eivät osaa pitää turpaansa kiinni vaan pakko mölistä kun siltä tuntuu.

Vierailija
31/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä joille "aina" huudellaan ja usein niillä on aika epäuskottava sävy noissa jutuissa. Yleensä ne kertomukset on hyvin kärjistyneitä ja kuulostaa erikoisilta että ahdistelu tosiaan kohdistuu noin voimakkaasti vain heihin saman tien kun kotiovi aukeaa... ja jokaisella paikkakunnalla vielä sama juttu!

Vierailija
32/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein, vaikea mitään tarkkaa määrää sanoa. Usein ulkomaalaiset harrastaa tätä, huutelee just jotain moi, vau ja vislailee. Isoissa porukoissa varsinkin huomaa jo kaukaa kun he katselevat päästä varpaisiin ja alkavat supisemaan keskenään, että nyt sieltä varmaan tulee jotain kommenttia...

Suomalaiset nuoret miehet todella todella harvoin, oikeastaan ei ikinä. Mutta keski-ikäiset/vanhat, usein vähän alkoholisoituneet kyllä, yleensä sekin tosin on enemmän jonkinlaista juttelua kuin varsinaista huutelua.

N20

Vierailija
33/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näitä joille "aina" huudellaan ja usein niillä on aika epäuskottava sävy noissa jutuissa. Yleensä ne kertomukset on hyvin kärjistyneitä ja kuulostaa erikoisilta että ahdistelu tosiaan kohdistuu noin voimakkaasti vain heihin saman tien kun kotiovi aukeaa... ja jokaisella paikkakunnalla vielä sama juttu!

Niin, sitä on hankalaa olla kateellinen ja katkera kun sinulla ei itselläsi ole "vientiä" joten syytät valehtelusta AHDISTELUN UHREJA. Uhrien syyllistäminen on yleistä mutta se kertoo vain siitä että sinulla on vääristynyt kuva todellisuudesta. Huutelu ja kommentointi ei ole mitenkään cool joten ei kannata olla kateellinen. Ahdistelu on alhaista, epäkunnioittavaa ja inhottavaa. Toistuva ahdistelu voi aiheuttaa myös pelkotiloja. Useat käyvät terapiassa näiden juttujen takia joten on ihan sama mitä joku asiasta mitään tietämätön foorumilainen ajattelee. Sinä et ole ahdistelluksi tulleen elämää elänyt joten sinun tietoutesi on pyöreä nolla.

Lue kuvausta esimerkiksi tytöistä jotka todennäköisimmin joutuvat siepatuiksi. Kriteerinä ei ole seksikkyys tai kauneus vaan "ujous", todennäköisyys että uhri ei pysty taistelemaan ja vastustamaan. Selittääkö yhtään miksi aina tietyn tyyppinen ihminen on ahdistelun kohteena?

Vierailija
34/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä, joita muistan oli kun olin vielä alakoulussa. Kävelin illalla äidin kanssa kotiin pitäen kädestä kiinni ja meille huudeltiin jotain lesbojuttuja.

Pari vuotta sitten kävelin kesäiltana kaupungin keskustassa ja kaksi parikymppistä "miestä" tuli kadulla sanomaan mulle, että olen ihan vitun ruma.

Viimeisin oli pari viikkoa sitten kotikulmilla, joku paikallispulsu yritti saada mukaan kotiinsa...

Sit on näitä, jotka huutelee kenelle tahansa, joiden olettaa olevan naisihminen.

Sitten on vielä ne helvetin bussipysäkki/junarunkkarit erikseen.

Se että sulle ei ole koskaan huudeltu, ei tarkoita että sitä ei tapahdu! Sen jankkaaminen on vähämielistä toisen kokemuksen vähättelyä. Olkaa vain onnekkaita että ei ole teille huudeltu tai tulla ahdistelee.

Vierailija
35/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinnyt kuin pullataikina, joka paikassa sama juttu.

Vierailija
36/48 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaaaa, no 4 kk sisään kahdesti.

Toisen kanssa vaihdoin pari sanaa bussissa joskus klo 2 aikaan yöllä ja kun jäimme, huuteli perään, että lähdenkö pitsalle.

Toinen alko kaupassa ihmettelemään, että miksi helevetissä osta mämmiä ja onko muka hyvää.

Huusi ulkona vielä perään, että älä anna sun ulkomaalaisten kavereiden maistaa. 😂😂

Ei kai juttelu ole peräänhuutelua? Tuolla periaatteella jokainen minulle jutteleva mies on peräänhuutelija ja tätä tapahtuu todella usein.

Yöaikaan kai noita peräänhuutelijoita on ja muuten siellä missä viina virtaa. Tai nuorisoporukoissa. Tuskin kukaan selvin päin oleva sivistynyt aikuinen mies huutaa kenenkään naisen perään ellei ole hanska pudonnut.

No siis huutelua tämä nimenomaan oli. Kaupassa mämmi-miehelle lähinnä hymähdin, oli todella aggressiivisen kuuloinen, varmaan aineissa. Olin jo melkein rapun ovella kun täysiä karjui perään vikan kommentin.

Bussi mieskin oli useamman metrin takanani, ei huutaminen ole juttelua!

Vierailija
37/48 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ole tuollaista huutelu/vislailukulttuuria ja hyvä niin. Ulkomaalaiset lähinnä sitä harrastaa, ja känniläiset. Ulkomailla se on arkipäivää ja todella vaivaannuttavaa.

Vierailija
38/48 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle keski-ikäiselle naiselle 2 teinipoikaa vastaantullessaan matkivat sian röf röf ääniä. Kyllä suomessa huudellaan. 😊

Vierailija
39/48 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat taas satuilemassa. Ette sitten mitään stereotypisempaa keksi, kuin raksamiesten vislailut?

Varmaan pizzakuskit ja postimiehetkin ehdottelee teille kanki kovana aina panoja päivittäin?

Vierailija
40/48 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ovat ulkomaalaiset nuoret miehet huudelleet ja nauraneet. Onneksi en ymmärtänyt heidän kieltään. N 40. Että kyllä suomessa huudellaan ja arvostellaan naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi