Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, älkää oikeasti tehkö niitä lapsia :(

Vierailija
29.04.2017 |

Tässä maassa on työttömiä ja soiaaliturvan varassa eläviä ihmisiä ihan tarpeeksi. Tulevaisuudessa työt tulevat vähenemään entisestään.

Emme oikeasti tarvitse uusia ihmisiä tänne elätettäväksi.

Kommentit (229)

Vierailija
41/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän lapset maksaa tulevaisuudessa meidän eläkkeet. Syntyvyys pitäisi saada kasvuun!

Aina tämä sama idioottimainen mantra.

Kuka sinua elättää ja hoitaa vanhana vai teetkö itsemurhan?

Vierailija
42/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lapsettomat kasvissyöjä-pelastetaan maailma ihmiset eivät tajua sitä, että kun he eivät tee lapsia ja kun he kuolevat, ei heidän tavat siirry seuraavalle sukupolvelle. Näin ne, jotka eivät yritä pelastaa maailmaa siirtävät huonot tapansa seuraavalla sukupolvelle eikä lapsettomien kasvissyöjien-pelastetaan maailma ihmisten panos vaikuta maailmaan millään tavalla. Itseasiassa voisi sanoa, että he jäädessään lapsettomaksi tekevät enemmän pahaa maailmalle, kuin hyvää, koska eivät lainkaan yritä tuoda parempaa ajattelutapaa seuraavalle sukupolvelle. 

Sitäpaitsi ei se ole Suomi, joka tekee haittaa maailmalle. Se että te jäätte lapsettomiksi edesauttaa niitä maita, jossa ylikansoitus on liiallinen ja antaa heille luvan lisääntyä entisestään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeesti nyt! Kaikki rupee syömään vain kasviravintoa ja lopettakaa ne tuhlaavat lemmikkinne! Maailma ei kanna enää yhtäkään lihansyöjää. Tuhoatte maailman koirillanne ja kissoillanne. Nyt ihan oikeasti ihmiset!!

Samaa mieltä. Typerää haalia ympärilleen kaikkea vain oman ilon vuoksi ja tuhlata luonnonvaroja vain siksi, että se on kivaa.

t. ap

Just! Hyvä!

Oletko miettinyt miten asut ja elät itse!

Syötkö vain vihreää? Kuljetko autolla? Viljeletkö oman ruokasi? Kompostoitko oman jätteesi hyötykäyttöön? Teetkö turhaa, maailmaan jätettä tuottavaa työtä? Asutko liian leveästi?

Nyt muutos!!!! Jos muutokseen ei pysty, sun täytyy ikävä kyllä hävittää itsesi.;(

Minä olen samoilla linjoilla ap:n kanssa, olen suurimmaksi osaksi kasvissyöjä, kuljen pelkästään julkisella liikenteellä, kierrätän kaikki jätteeni, asun varsin ympäristöystävällisessä yksiössä ja työpaikallani panostetaan kierrätykseen ja jätteiden määrän vähentämiseen esim. siirtymällä papereista pois. Lisäksi olen vela, osin ympäristösyistä ja osin muista syistä. Onko minulla nyt, näiden vastausten valossa, oikeus mielipiteeseeni?

Ei ikävä kyllä.:(

Katsos suurin osa ihmisistä elää ja asuu kuten sinä, kai sen tiedät rakas?

Silti, kulutamme liikaa. Sinä et tee tarpeeksi, sinä et elä tarpeeksi hyvin, sinä et ole omavarainen. Tiedät sen itse sydämessäsi.

Nyt oikeasti ihmiset, menkää ja kirjatkaa asioita ylös.

Kommuuni asuminen, lämmitys ekologisesti, kasviksia jotka itse viljelty omalla kakalla, ei liikkumista lainkaan, paitsi jalan, oma vuohi josta maito, ei uusia vaatteita, ruoka luonnosta! Kaikki turha pois, televisio, kodinkoneet, huonekalut, sähköä ei paljon tarvi kun noudattaa luonnon valoisuutta..

Herätkää!

Kuvittelette olevanne yksilönä ekologisia, ette ole!!!! Sen kertoo taulukot ja tilastot!!

Nyt ihmiset oikeeasti!

Vierailija
44/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä lapsettomat kasvissyöjä-pelastetaan maailma ihmiset eivät tajua sitä, että kun he eivät tee lapsia ja kun he kuolevat, ei heidän tavat siirry seuraavalle sukupolvelle. Näin ne, jotka eivät yritä pelastaa maailmaa siirtävät huonot tapansa seuraavalla sukupolvelle eikä lapsettomien kasvissyöjien-pelastetaan maailma ihmisten panos vaikuta maailmaan millään tavalla. Itseasiassa voisi sanoa, että he jäädessään lapsettomaksi tekevät enemmän pahaa maailmalle, kuin hyvää, koska eivät lainkaan yritä tuoda parempaa ajattelutapaa seuraavalle sukupolvelle. 

Sitäpaitsi ei se ole Suomi, joka tekee haittaa maailmalle. Se että te jäätte lapsettomiksi edesauttaa niitä maita, jossa ylikansoitus on liiallinen ja antaa heille luvan lisääntyä entisestään. 

Ei toki, meillä on lapsia ja asutaan ja eletään niin vihreästi, että mulla on oikeus ihan oikeasti arvostella kaikkia! Ja opetan tän lapsillenikin. En arvosta tippaakaan yksiössä asuvaa sinkkua, joka vain tuottaa maailmaan paskaa, eikä tajua mikä riesa on maailmalle.

Miten heidän olemassa olonsa on perusteltua??

He asuvat yksin isoissa neliöissä, kulkevat, käyttävät polttoainetta, tuottavat kakkaa, heille tuotetaan ruokaa. Vain heille. He vain elävät ja kuormittavat maailmaa antamatta mitään.

Se ei ole oikein!

Voi kun kaikki olis kuin me!!!;(

Vierailija
45/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa jätettäisiin lapset tekemättä, kun taas muualla samaan aikaan lisäännytään kuin sopulit? Ap käytähän hieman järkeä...

Vierailija
46/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrätäkää, älkää ostako mitään! Kalastakaa, sienestäkää, marjastakaa! Pelastetaan yhdessä maailma!

Aloitetaan yhdessä kampanja lemmikkejä vastaan!

Kuinka tyhmiä ihmiset ovatkaan. Kuvittelet sinä oikeasti, että tämä pelastaisi nykyisen tilanteen?

Lemmikit pois, ei tuoteta ruokaa eläimille jotka ei tuota mitään. Kenenkään ei tarvi asua yksin 20 neliössä ja kuluttaa sähköä ja lämpöä vain omaan tarpeeseen, kommuunissa asuminen, jossain vanhassa talossa jossa vähän pihaa, komposti, oma peltotilkku, ei liikkumista paitsi jalan, ei jätettä tuottavaa työtä, vain palveluja jos tarve.

Me eletään perheenä näin, ja mulla on oikeus arvostella jokaista jätettä tuottavaa sinkkuvelaa, joka vain tuottaa jätettä, eikä anna mitään. Lailla pitäisi kieltää!

Vierailija
47/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mietin sitä potentiaalia, rikkautta ja ihmettä joka asuu jokaisessa ihmisessä niin hetkellinen vaikea taloustilanne ei ole mielestäni kovinkaan iso asia. Toisinpäin ajattelu kielii mielestäni nihilismistä, itsekkyydestä ja suppeasta ajattelusta.

Viherhipin aamupohdinnat? 

AP:n ajattelutapa on erittäin realistinen. Maapallolla on aivan liikaa ihmisiä. Toki ongelma ei ole niin merkittävä Suomessa, mutta miksi pitää ehdoin tahdoin kaivaa verta nenästä?

Vierailija
48/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huomaatko itse mitä teet väärin, kun alennuin neuvomaan kaltaistasi luonnonraiskaajaa? Tajuatko kuinka tehdä paremmin? Huomaatko itse, ettei sinun olemassa olemiselle ole mitään oikeutta??

Kai käsität sen? Kai tajuat että tuotat vain jätettä?? Kai tajuat kuormittavasi maapalloa turhaan olemalla olemassa?

Vierailija
49/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrätäkää, älkää ostako mitään! Kalastakaa, sienestäkää, marjastakaa! Pelastetaan yhdessä maailma!

Kuinka tyhmiä ihmiset ovatkaan. Kuvittelet sinä oikeasti, että tämä pelastaisi nykyisen tilanteen?

Lemmikit pois, ei tuoteta ruokaa eläimille jotka ei tuota mitään. Kenenkään ei tarvi asua yksin 20 neliössä ja kuluttaa sähköä ja lämpöä vain omaan tarpeeseen, kommuunissa asuminen, jossain vanhassa talossa jossa vähän pihaa, komposti, oma peltotilkku, ei liikkumista paitsi jalan, ei jätettä tuottavaa työtä, vain palveluja jos tarve.

Me eletään perheenä näin, ja mulla on oikeus arvostella jokaista jätettä tuottavaa sinkkuvelaa, joka vain tuottaa jätettä, eikä anna mitään. Lailla pitäisi kieltää!

Ymmärrätkö sinä tekopyhä jeesustelija, että mitä tapahtuisi, jos kaikki alkaisivat elää noin? Ketutta nämä "vain itse metsästettyä riistaa syövät", jotka sitten paukuttelevat henkseleitään. Hieno homma sinäänsä, mutta jos kaikki perheet hankkivat ruoan samalla tavalla, niin joko tulee nälänhätä tai hirvet loppuu aika pian.

Alkuperäinen ongelma on se, että ihmisiä on aivan tolkuttomasti liikaa. 

Vierailija
50/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, huomaatko itse mitä teet väärin, kun alennuin neuvomaan kaltaistasi luonnonraiskaajaa? Tajuatko kuinka tehdä paremmin? Huomaatko itse, ettei sinun olemassa olemiselle ole mitään oikeutta??

Kai käsität sen? Kai tajuat että tuotat vain jätettä?? Kai tajuat kuormittavasi maapalloa turhaan olemalla olemassa?

Tämä sopii kaikkiin ihmisiin. Ja montakos  tonnia niistä vaipoista tulikaan jätettä per lapsi?

Vierailija
51/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän lapset maksaa tulevaisuudessa meidän eläkkeet. Syntyvyys pitäisi saada kasvuun!

Aina tämä sama idioottimainen mantra.

Millä tavalla idioottimainen? Jos vastaat kommenttiin, anna edes vasta-argumentti. 

Tällä hetkellä noin 250.000 työikäistä on vailla töitä. He eivät siis käytännössä tuo juurikaan verotuloja valtiolle. Tämä tilanne ei varmasti pelastu sormia napsauttamalla, jos kaikki vain sikiävät kuin kanit. Hyvinvointivaltiossa se raja tulee jossain vaiheessa vastaan tai sitten jätetään kaikki tuet sun muut pois, niin talous pysyy tasapainossa.

Vierailija
52/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti käsität ettei tulevaisuudessa ole varaa maksaa eläkkeitä. Kun lisääntyvässä määrin kaikki toimeentulo saadaan tavalla tai toisella yhteiskunnalta joka sitä ulkomaanvelalla järjestää ei nykyinen sosiaaliturva ole mahdollista.

Vierailija
53/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mietin sitä potentiaalia, rikkautta ja ihmettä joka asuu jokaisessa ihmisessä niin hetkellinen vaikea taloustilanne ei ole mielestäni kovinkaan iso asia. Toisinpäin ajattelu kielii mielestäni nihilismistä, itsekkyydestä ja suppeasta ajattelusta.

Viherhipin aamupohdinnat? 

AP:n ajattelutapa on erittäin realistinen. Maapallolla on aivan liikaa ihmisiä. Toki ongelma ei ole niin merkittävä Suomessa, mutta miksi pitää ehdoin tahdoin kaivaa verta nenästä?

Hei, kun nyt sinä ( taputtapas itseäsi rintaan jotta realisoit itsellesi olevasi olemassa) olet nyt omista aivoistasi ( jotka muuten kuluttavat eniten energiaa maailmasta) saanut eetteriin syljettyä tämän mahtava pohdinnan, niin miksi et tekisi jotain sen sijaan että kuvittelet vain maailman saavan jotain siitä, että juuri sinä olet olemassa?

Nyt sulla on 3 vaihtoehtoa, tapat itsesi kuormittamasta maapalloa, rupeat elämään niin että tuotat sen minkä kulutat tai lähdet afrikkaan auttamaan liikalisääntymisen kanssa painivia ihmisiä.

Et voi vain istua lihavalla perseelläsi, ja kuvitella että maailma paranee kun sinä aivopieret.

Nyt oikeeasti, mitä meinaat tehdä asialle?

Miksi juuri SINÄ saat muka olla olemassa?

Vierailija
54/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Työttömyys ei ole vielä edes sillä tasolla kuin 90- luvun alussa.

Minä olen sitä mieltä taas, että nyt kielletään lemmikkieläimet. Kissat ja koirat joita satojatuhansia, syöksee suomen ja maailman nälänhätään.

Varmasti joku ruokkii eläintäkin työttömyyskorvauksestaa. Eläintä, mistä ei ole mitään hyötyä maailmalle.

Eläimistä on paljonkin hyötyä. Koko yhteiskunta hyötyy etenkin koirista. Mielenterveysluvut ja syrjäytymisluvut olisivat ihan toista luokkaa, jos eläimet kiellettäisiin. Monet eläimet kuntouttavat omistajansa takaisin yhteiskuntaan. Monet eläimet opettavat lapsille tärkeitä empatiataitoja. Siis sellaisille lapsille, jotka eivät oppisi sitä pelkästään ihmiskontakteissa. Jos lapselle ei muodostu empatiaa, niin niistä tulee uusia Penttilöitä, Trumppeja ja Putineja.

Mitä hyötyä sinusta on yhtään kenellekään?

Koirat ja kissat syövät ihmisten ruoat.

Eläimiä jotka ei tuota mitään, vai vievät.

Kannattaa hankkia pupu ja syödä se päälle päätteeksi. Ei lihansyöjää.
T. Kasvisperhe joka ei kuormita maapalloa turhilla eläimillä

Te olette turhia eläimiä. 

Vierailija
55/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sopii kaikkiin ihmisiin. Ja montakos  tonnia niistä vaipoista tulikaan jätettä per lapsi?

Mistä vaipoista? Mitä ne on? En ole ikinä kuullutkaan.

Vierailija
56/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä taas, että nyt kielletään lemmikkieläimet. Kissat ja koirat joita satojatuhansia, syöksee suomen ja maailman nälänhätään.

Varmasti joku ruokkii eläintäkin työttömyyskorvauksestaa. Eläintä, mistä ei ole mitään hyötyä maailmalle.

Eläimistä on paljonkin hyötyä. Koko yhteiskunta hyötyy etenkin koirista. Mielenterveysluvut ja syrjäytymisluvut olisivat ihan toista luokkaa, jos eläimet kiellettäisiin. Monet eläimet kuntouttavat omistajansa takaisin yhteiskuntaan. Monet eläimet opettavat lapsille tärkeitä empatiataitoja. Siis sellaisille lapsille, jotka eivät oppisi sitä pelkästään ihmiskontakteissa. Jos lapselle ei muodostu empatiaa, niin niistä tulee uusia Penttilöitä, Trumppeja ja Putineja.

Tainnut järkikin huveta matkalla. Voit ihan itse miettiä, että riittäisikö kylvömaat, jos ihan jokainen maapallon ihminen alkaisi syömään luomusti kasvatettua kasvisruokaa. 

Vierailija
57/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkö ap etteivät kaikki Suomessa ole persaukisia elättejä? Meitä hyväosaisia on myös iso määrä ja reidän ap:eiden takia me ei lapsiamme tekemättä jätetä.

"Minä teen lapsia ja sillä siisti".

Lapsellinen ja itsekäs ajattelutapa.

Ja ap:n näkemys kieltää toisilta lastenteko, jotta ap:lle jää enemmän loisittavaako on sitten jotenkin jalompi?

En mä ole mitään kieltämässä. Mun mielestä jokainen voisi oikeasti käyttää tervettä järkeään. Ei lasten tekeminen ole oikeasti mikään elämän itsetarkoitus.

ap

Kuule meidän aikuisten maailmassa jokainen harkitsee pitkään ja hartaasti niiden lastensa tekoa. Arvioidaan parisuhteen kantokykyä, omaa työmarkkina-asemaa ja elatuskykyä, omaa terveyttä ja mitä annettavaa on lapselle jne. Minä joka tapauksessa kieltäydyn miettimään hetkeäkään sinun kaltaistesi elättämiseen liittyviä ongelmia oman lapsen hankintani yhteydessä. Elätä itsesi, et kuulu minun perheeseeni.

Aika monen aikuisen maailmaan ei kuulu tuollainen järkeily. 

Vierailija
58/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Parhaiten suomessa on asiat suurella ikäluokalla. He ovat maksaneet veroja, heillä oli töitä, he maksoivat vähiten eläkkeitä, mutta heidän eläkkeensä maksetaan nyt me, jotka ollaan töissä. Ja joita on liian vähän, kun syntyvyys on laskenut jo vuosia. Jos ei ole ihmisiä, ei ole töitä, ei ole kuluttajia, eikä asiakkaita, eikä mikään rullaa eteenpäin.

Mutta ei hätää. Suomeen on otettu paljon tulijoita, jotka lisääntyy huimaa vauhtia. Kohta täällä on vain lestadiolaisia ja muslimeja. Minä toivoisin, että muutkin lisääntyisi.

Vierailija
59/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainnut järkikin huveta matkalla. Voit ihan itse miettiä, että riittäisikö kylvömaat, jos ihan jokainen maapallon ihminen alkaisi syömään luomusti kasvatettua kasvisruokaa. 

Öööö.. Täh? Kuvitteletko että nyt se tuodaan avaruudesta se ruoka?

Jos koirat ja kissat hävitetään, se tekee paljon. Yksi kissa kuluttaa vuodessa 1/4 hehtaaria peltoa kun sille tuotetaan ruoka. Laskepa.

Vierailija
60/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö sinä tekopyhä jeesustelija, että mitä tapahtuisi, jos kaikki alkaisivat elää noin? Ketutta nämä "vain itse metsästettyä riistaa syövät", jotka sitten paukuttelevat henkseleitään. Hieno homma sinäänsä, mutta jos kaikki perheet hankkivat ruoan samalla tavalla, niin joko tulee nälänhätä tai hirvet loppuu aika pian.

Alkuperäinen ongelma on se, että ihmisiä on aivan tolkuttomasti liikaa. 

Ei ole, vaan se että suomessa ne vähät ihmiset kuluttavat liikaa.

Ei köyhät maat kuluta luonnonvarojaan loppuun parissa kuussa.

Ja mitä hirviä? Viljele itse papusi.

Yksi kissa kuluttaa vuodessa 1/4 hehtaaria ruokaansa. Jos kissat hävitetään, riittää peltoa ruokkimaan ihmiset, yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan