Hei, älkää oikeasti tehkö niitä lapsia :(
Tässä maassa on työttömiä ja soiaaliturvan varassa eläviä ihmisiä ihan tarpeeksi. Tulevaisuudessa työt tulevat vähenemään entisestään.
Emme oikeasti tarvitse uusia ihmisiä tänne elätettäväksi.
Kommentit (229)
Hei oikeesti nyt! Kaikki rupee syömään vain kasviravintoa ja lopettakaa ne tuhlaavat lemmikkinne! Maailma ei kanna enää yhtäkään lihansyöjää. Tuhoatte maailman koirillanne ja kissoillanne. Nyt ihan oikeasti ihmiset!!
Ja autot pois. Kukaan ei tarvi autoa saastuttamaan. Nyt oikeesti ihmiset!
Myös biokäymälät käyttöön! Ihmisen kakalla saatte lannoitettua peltotilkkunne, josta saatte kasviksia! Se on niin yksinkertaista! Herätkää ihmiset, te itsekkäät ihmiset! Nyt oikeesti!
Tehkää tänään parannus! Sanokaa itsenne irti jätettä tuottavasta työstänne, ruvetkaa viljelemään kasviksia ja kompostoikaa ulosteenne! Näin maailma pelastuu!
Älkää ottako lihansyöjiä lemmikeiksi, ne tuhoaa maailman! Nyt oikeeasti!
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeesti nyt! Kaikki rupee syömään vain kasviravintoa ja lopettakaa ne tuhlaavat lemmikkinne! Maailma ei kanna enää yhtäkään lihansyöjää. Tuhoatte maailman koirillanne ja kissoillanne. Nyt ihan oikeasti ihmiset!!
Samaa mieltä. Typerää haalia ympärilleen kaikkea vain oman ilon vuoksi ja tuhlata luonnonvaroja vain siksi, että se on kivaa.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö ap etteivät kaikki Suomessa ole persaukisia elättejä? Meitä hyväosaisia on myös iso määrä ja reidän ap:eiden takia me ei lapsiamme tekemättä jätetä.
"Minä teen lapsia ja sillä siisti".
Lapsellinen ja itsekäs ajattelutapa.
Ja ap:n näkemys kieltää toisilta lastenteko, jotta ap:lle jää enemmän loisittavaako on sitten jotenkin jalompi?
En mä ole mitään kieltämässä. Mun mielestä jokainen voisi oikeasti käyttää tervettä järkeään. Ei lasten tekeminen ole oikeasti mikään elämän itsetarkoitus.
ap
Kuule meidän aikuisten maailmassa jokainen harkitsee pitkään ja hartaasti niiden lastensa tekoa. Arvioidaan parisuhteen kantokykyä, omaa työmarkkina-asemaa ja elatuskykyä, omaa terveyttä ja mitä annettavaa on lapselle jne. Minä joka tapauksessa kieltäydyn miettimään hetkeäkään sinun kaltaistesi elättämiseen liittyviä ongelmia oman lapsen hankintani yhteydessä. Elätä itsesi, et kuulu minun perheeseeni.
Kierrätäkää, älkää ostako mitään! Kalastakaa, sienestäkää, marjastakaa! Pelastetaan yhdessä maailma!
Aloitetaan yhdessä kampanja lemmikkejä vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Typerää haalia ympärilleen kaikkea vain oman ilon vuoksi ja tuhlata luonnonvaroja vain siksi, että se on kivaa.
t. ap
Just! Hyvä!
Oletko miettinyt miten asut ja elät itse!
Syötkö vain vihreää? Kuljetko autolla? Viljeletkö oman ruokasi? Kompostoitko oman jätteesi hyötykäyttöön? Teetkö turhaa, maailmaan jätettä tuottavaa työtä? Asutko liian leveästi?
Nyt muutos!!!! Jos muutokseen ei pysty, sun täytyy ikävä kyllä hävittää itsesi.;(
Huolestuttava buumi tämä: "olen vela ja vihaan lapsia sekä kaikkia ketkä lisääntyvät"...
Ei alle kymmenen vuotta sitten keskustelupalstat täyttyneet tällaisista jutuista, vaan perheelliset keskustelivat ja riitelivät ihan muusta...
Vain ne, jotka elävät kuten me, saavat elää!!!
Me ollaan vihreä perhe!! Ottakaa meistä mallia! Neuvon kaikkia jotka haluu!!
Nyt oikeeasti ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttava buumi tämä: "olen vela ja vihaan lapsia sekä kaikkia ketkä lisääntyvät"...
Ei alle kymmenen vuotta sitten keskustelupalstat täyttyneet tällaisista jutuista, vaan perheelliset keskustelivat ja riitelivät ihan muusta...
Miksi sitten päästätte kakaranne nettiin trollaamaan?
Ap! Olet tolkun ihminen, voidaanko yhdessä kampanjoida uutta parempaa maailmaa kohti?
Kerrotaan ihmisille miten eletään ja ollaan sillain oikeasti!
Aika samoilla linjoilla, jo keväällä suomalaiset ovat kuluttaneet oman osansa koko vuoden aikana uusiutuvista luonnonvaroista, monta kuukautta ennen koko planeetan väestön keskiarvoa, ja kaikki kulutuksemme siihen päälle on ylikulutusta. Ja sitten joku on vielä sitä mieltä, että suomalaisia on liian vähän...
Vierailija kirjoitti:
Aika samoilla linjoilla, jo keväällä suomalaiset ovat kuluttaneet oman osansa koko vuoden aikana uusiutuvista luonnonvaroista, monta kuukautta ennen koko planeetan väestön keskiarvoa, ja kaikki kulutuksemme siihen päälle on ylikulutusta. Ja sitten joku on vielä sitä mieltä, että suomalaisia on liian vähän...
Ei, kyse on siitä
Että ne vähät suomalaiset
Koirineen ja kissoineen kuluttavat henkeä kohti
Aivan liikaa!!!!!!
Herätkää nyt ihmiset ihan oikeasti!
Te kulutatte liikaa! Te ostatte liikaa! Te ajelette liikaa! Teillä on lemmikkejä! Te ette viljele, marjasta, sienestä, kalasta!
Te ette kierrätä tai kompostoi kakkaanne!!
Herätkää parannukseen!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Just! Hyvä!
Syötkö vain vihreää? Kuljetko autolla? Viljeletkö oman ruokasi? Kompostoitko oman jätteesi hyötykäyttöön? Teetkö turhaa, maailmaan jätettä tuottavaa työtä? Asutko liian leveästi?Nyt muutos!!!! Jos muutokseen ei pysty, sun täytyy ikävä kyllä hävittää itsesi.;(
Minä olen samoilla linjoilla ap:n kanssa, olen suurimmaksi osaksi kasvissyöjä, kuljen pelkästään julkisella liikenteellä, kierrätän kaikki jätteeni, asun varsin ympäristöystävällisessä yksiössä ja työpaikallani panostetaan kierrätykseen ja jätteiden määrän vähentämiseen esim. siirtymällä papereista pois. Lisäksi olen vela, osin ympäristösyistä ja osin muista syistä. Onko minulla nyt, näiden vastausten valossa, oikeus mielipiteeseeni?
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän lapset maksaa tulevaisuudessa meidän eläkkeet. Syntyvyys pitäisi saada kasvuun!
Aina tämä sama idioottimainen mantra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Just! Hyvä!
Syötkö vain vihreää? Kuljetko autolla? Viljeletkö oman ruokasi? Kompostoitko oman jätteesi hyötykäyttöön? Teetkö turhaa, maailmaan jätettä tuottavaa työtä? Asutko liian leveästi?Nyt muutos!!!! Jos muutokseen ei pysty, sun täytyy ikävä kyllä hävittää itsesi.;(
Minä olen samoilla linjoilla ap:n kanssa, olen suurimmaksi osaksi kasvissyöjä, kuljen pelkästään julkisella liikenteellä, kierrätän kaikki jätteeni, asun varsin ympäristöystävällisessä yksiössä ja työpaikallani panostetaan kierrätykseen ja jätteiden määrän vähentämiseen esim. siirtymällä papereista pois. Lisäksi olen vela, osin ympäristösyistä ja osin muista syistä. Onko minulla nyt, näiden vastausten valossa, oikeus mielipiteeseeni?
Ja lisäyksenä, ei ole lemmikkejä eikä ole tulossakaan 😄
Tuo turvallisimmassa ei ole enää Suomea n. 10-20v kuluttua. Eiköhän kaikki tiedetä minkä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän lapset maksaa tulevaisuudessa meidän eläkkeet. Syntyvyys pitäisi saada kasvuun!
Aina tämä sama idioottimainen mantra.
Millä tavalla idioottimainen? Jos vastaat kommenttiin, anna edes vasta-argumentti.
Vierailija kirjoitti:
Kierrätäkää, älkää ostako mitään! Kalastakaa, sienestäkää, marjastakaa! Pelastetaan yhdessä maailma!
Aloitetaan yhdessä kampanja lemmikkejä vastaan!
Kuinka tyhmiä ihmiset ovatkaan. Kuvittelet sinä oikeasti, että tämä pelastaisi nykyisen tilanteen?
Koirat ja kissat syövät ihmisten ruoat.
Eläimiä jotka ei tuota mitään, vai vievät.
Kannattaa hankkia pupu ja syödä se päälle päätteeksi. Ei lihansyöjää.
T. Kasvisperhe joka ei kuormita maapalloa turhilla eläimillä