Kuinka monta täysnimikaimaa sinulla on?
Tarkoittaa etu- ja sukunimen yhdistelmää.
Minulla on yksi. Etunimeni on yksi aikansa yleisimmistä ja sukunimi harvinainen (alle 100).
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen voi katsoa?
No ei virallisesti mistään, mutta googlaamalla omaa nimeä saa todennäköisesti osumie jos nimikaimoja on.
Kannattaa googlailla välillä omaa nimeään, joten saa nähdä sen mitä myös työkaverit, työnantajat tai asiakkaat saavat nähdä kun googlaavat nimeäsi.
0. Itseasiassa sukunimi on sellainen, jota ei ole kellään muulla. Ei ole kuitenkaan oma alkuperäinen sukunimeni, vaan ulkomaalaiselta mieheltä saatu, mikä selittää asian
Vierailija kirjoitti:
Tiettävästi minulla on vain yksi täyskaima. Hän on Facebookissa kuten minäkin. Etunimi on melko harvinainen eikä sukunimikään ole mikään mahdottoman yleinen. Väestörekisterikeskuksen mukaan tällä hetkellä sama sukunimi on reilulla parilla tuhannella.
Siis ei tietenkään, että kaikki täysnimikaimani olisivat Facebookissa, mutta en ole löytänyt muita samannimisiä myöskään googlettamalla.
Nimelläni löytyy 27 liittymää joten aika harvinaista ollaan.
Älkää nyt hyvät ihmiset tollasta ainakaan mistään facesta ruvetko "tarkistelemaan".
Facebook ei ole maailman napa.
Ei yhtään. Tyttönimikaimoja saattaa olla mutta en löytänyt linkkiä mistä sen voi tarkistaa.
Lapsillanikaan ei ole yhtään täysnimikaimaa ja miehelläni 1 Ruotsissa.
1 jos tyttönimestä katsotaan, nykyisellä nimellä uniikki.
Nolla. Sama sukunimi on 13 ihmisellä.
12. :D Sukunimi tosi yleinen, etunimi aika harvinainen.
Nolla. Etunimi suht yleinen, mutta sukunimiä on n.50 hengellä Suomessa+Ruotsissa yhteensä.
Ei yhtään - etunimi melko harvinainen, ja sama sukunimi on n. 90:llä.
Mistä te tiedätte, ettei yhtään kaimaa ole? Facebookin tai "puhelinluettelon" perusteellako??
Tavallaan yksi. Mulla on harvinainen sukunimi (alle 30 ihmisellä) ja yhdysnimi etunimenä. Mieheni sukulaisella on sama etunimi kuin minulla, mutta eri tavalla kirjoitettuna.
Ei yhtään. Etunimeni (kaksiosainen) ainoa laatuaan ja sukunimikin melko harvinainen
ei yhtään. etunimikaimoja on n. 3500 ja sukunimeä kantaa 18 ihmistä maan päällä.
Ei yhtään. Etunimi aika yleinen ja sukunimeä alle 20.
En usko että yhtäkään. Tyttönimeni on aika yleinen, mutta yhdysnimeä mieheni nimen kanssa ei löytyne mistään.
Yksi on, mutta hänkin on nykyään naimisissa ja käyttää miehensä sukunimeä. Kuulumme samaan sukuun ja olemme kolmannet tai neljännet serkut. Hän kuuluu toiseen sukuhaaraan, minä toiseen. Olemme suunnilleen samanikäisiäkin. Sukunimi on harvinainen, meitä on nykyään alle 20, joilla on käytössä tämä nimi. Minä olen tiennyt hänestä koko aikuisikäni. Asia selvisi, kun satuin opiskelukaupungissani huomaamaan hänen nimensä sanomalehdestä (oli joko valittu koulutukseen tai valmistunut). Hänkin tietänee minusta, sillä otin sukututkimuksen yhteydessä yhteyttä hänen veljeensä ja oletan tämän kertoneen asiasta sisarelleen.
Tietääkseni ei yhtään. Sukuniemeä Suomessa noin 250. Sen sijaan samalla sukunimellä olevalla puolisolla on ainakin pari täysnimikaimaa.